מחקר וניתוח SEO

הנחיות לקידום אתרים לעיצוב אתרים

Please select listing to show.

אופטימיזציה בעמוד

אופטימיזציה מחוץ לדף

ניתוח

כלי SEO

דיווח SEO

נושאים כלליים

No data was found

בינה מלאכותית

במהלך השנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים עוברים מביצוע מכירות בעולם הפיזי לביצוע מכירות דרך העולם הדיגיטלי. חלק גדול מבעלי העסקים במדינת ישראל מפעילים אתר אינטרנט במקביל לעסק הפיזי אותו הם מנהלים, אתר האינטרנט של העסק משמש לפרסום ומכירה של מוצרי העסק או שירותי העסק. הרוב המוחלט של אתרי האינטרנט הקיימים במדינת ישראל הם אתרי וורדפרס.

לאלו מכם שלא מכירים את וורדפרס, מדובר באחת הפלטפורמות הנוחות והנגישות ביותר לעיצוב ובניית אתרים, אתם לא צריכים להיות מומחים בקוד או בבניית אתרים כדי להקים אתר אינטרנט באמצעות שימוש בפלטפורמת וורדפרס

נגן וידאו

במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע רלוונטי בכל הנוגע לתחזוקת אתרים מסוג וורדפרס. בהמשך המאמר תוכלו למצוא מידע בנוגע לחשיבות של תחזוקת אתרי וורדפרס, אילו פעולות מבצעים במסגרת תחזוקת אתרי וורדפרס ועוד.

יורדים לעובי הקורה – מה זה תחזוקת אתרי וורדפרס?

כאשר אנו מדברים על תחזוקת אתרי וורדפרס אנחנו למעשה מדברים על פעולות מקצועיות שבמסגרתן מבצעים התקנה של תוספים חדשים שמטרתם לשפר ולשדרג את הפעולות השונות אשר מבוצעות באתר, גם מן הצד של הגולשים באתר וגם מן הצד של בעל האתר. בנוסף על כך, כחלק מתחזוקה של אתרי וורדפרס מבצעים עדכונים לתבניות עיצוב שונות ובכך מאפשרים לבעל האתר לשדרג את מראה האתר שלו באופן קבוע.

תחזוקת אתרי וורדפרס – מדוע זה חשוב כל כך?

החשיבות של תחזוקת אתרי וורדפרס היא גבוהה בעקבות מספר היבטים שונים:

תיקון של באגים ותקלות – כאשר קיימים באגים באתר הם עלולים להוביל לפגיעה בביצועי האתר ולגרום לביצוע פעולות לא רצויות ולא צפויות אפילו במקרים בהם הכל נראה תקין מהסתכלות חיצונית. בשל כך חשוב מאוד לבצע עדכונים שוטפים לכל התוספים הקיימים באתר הוורדפרס שלכם וגם פלטפורמה עצמה.

אבטחת האתר – ככל הנראה זוהי הסיבה החשובה ביותר שבגינה יש לבצע תחזוקת אתרי וורדפרס. מאחר ופלטפורמת וורדפרס היא פלטפורמת קוד פתוח היא חשופה לסכנות משמעותיות מאוד של התקפות סייבר, האקרים יכולים לפרוץ בקלות לגרסאות ישנות ולהשתמש בפרצות אבטחה מוכרות כדי לפלוש לאתר שלכם.

להישאר חדשניים לאורך כל הזמן – מאחר ופלטפורמת וורדפרס היא פלטפורמת קוד פתוח ורוב הפלטפורמה מבוססת על משובים של משתמשים בפלטפורמה, כל גרסה חדשה של וורדפרס מתמקדת בניסיון לשפר ולהוסיף תכונות ותוספים חדשים שעד לאותו רגע היו מתבצעים רק באופן ידני.

מהירות ואופטימיזציה של האתר

ברוב המוחלט של המקרים במסגרת תחזוקת אתרי וורדפרס מתייחסים גם לשיפור מהירות טעינת האתר, בשל כך אנו ממליצים לכם לבצע מחיקה לקבצים בהם אין לכם צורך, לנקות את מסד הנתונים ככל האפשר ולבצע לו אופטימיזציה מאחר ובחלק גדול מן המקרים מצטברים על מסד הנתונים נתונים רבים בהם בהם אין לכם צורך באמת – מאחר וכלל הנתונים מגיעים מתוך מסד הנתונים עצמו, מחיקה של נתונים שאינם נמצאים בשימוש תשפיע לטובה על מהירות האתר שלכם.

בנוסף על כך אנו ממליצים לכם לבדוק כל פרק זמן מסוים האם קיימים תוספים חדשים של וורדפרס בהם ניתן להשתמש על מנת לשדרג את מהירות האתר שלכם. התוספים הנכונים ישפרו את המהירות בה ניתן לבצע פעולות באתר שלכם ובשל כך חשוב מאוד לבצע תחזוקה שוטפת לאתר שלכם ולעבוד עם תוספים יעילים ואיכותיים שתורמים לאתר שלכם.

תבניות עיצוב חדשות

אין ספק כי תבניות העיצוב של וורדפרס נחשבות לאחד הנושאים החשובים ביותר במסגרת תחזוקת האתרים ועדכונם. בכל עת פלטפורמת וורדפרס מוציאה שדרוגים ועדכונים חדשים לתבניות העיצוב שלה, הן מבחינת קצב הטעינה ויעילות הקוד והן מבחינת ממשק המשתמש של התבנית והנראות שלה.

לצורך הדוגמא, יכול להיות שיצא מכשיר סלולרי חדש וכדי להתאים את תצוגת אתר הוורדפרס שלכם למחזיקים באותו מכשיר חדש יהיה עליכם לבצע עדכון ושדרוג, ורק לאחר מכן התבנית בה אתם משתמשים תעבוד בצורה טובה.

תחזוקה של התוספים השונים באתר

מרבית הבעיות הקיימות באתרי וורדפרס נובעות מתוספים הקיימים באתר. התוספים הקיימים באתרי וורדפרס השונים עלולים לגרום לכשלים, לטעינה איטית של האתר, לפרצות אבטחה ולעוד בעיות רבות.

בעקבות כך חשוב מאוד לבצע תחזוקה שוטפת לאתר הוורדפרס שלכם. במסגרת תחזוקת האתר שלכם בצעו עדכון לתוספים בהם אתם משתמשים באתר, כמו כן אנו ממליצים לכם להכין רשימה מסודרת בה אתם מפרטים על ההשפעה של כל עדכון על האתר שלכם, באופן הזה יהיה לכם הרבה יותר קל לזהות את מקורן של בעיות שונות באתר.

כיצד לבחור חברה מתאימה לצורך תחזוקת אתרי וורדפרס?

אנשים רבים אינם יודעים מה חשוב לבדוק לפני שהם בוחרים חברה שתבצע עבורם את פעולות התחזוקה לאתר הוורדפרס שלהם. אם אתם חלק מאותם אנשים אין לכם סיבה לדאוג, ריכזנו עבורכם את הנקודות החשובות ביותר אליהן יש להתייחס בעת בחירת חברה שתבצע את פעולות התחזוקה לאתר הוורדפרס שלכם.

תקשורת עם החברה – ההמלצה שלנו אליכם בנקודה זו היא לוודא מראש עם החברה בה אתם מעוניינים את הזמנים בהם היא מתחייבת להיות זמינה, את שעות העבודה אליהן היא מתחייבת וכן הלאה.

יצירת קשר עם החברה – ברוב המקרים החברה בה תבחרו תמנה נציג מטעמה שישמש בתור איש הקשר הפרטי שלכם. בדקו מי הוא איש הקשר איתו אתם עתידים לעבוד, מהן הדרכים אשר באמצעותן אתם יכולים ליצור איתו קשר והאם אתם מתחברים אליו באופן כללי.

ניסיון – אנו ממליצים לכם לבחור בחברה בעלת ניסיון בתחום ולא בחברה שזה עתה התחילה לעסוק בתחזוקת אתרי וורדפרס. ככל שלחברה בה תבחרו יהיה יותר ניסיון כך היא תדע לטפל בבעיות בצורה יעילה ומהירה יותר.

פיילוט עם החברה – בקשו מהחברה בה אתם מעוניינים לקיים פיילוט של מספר ימים במהלכו תבחנו את רמת המקצועיות של החברה, את משך הזמן שלוקח לחברה לפתור בעיות שונות וכן הלאה.

התקשרו עכשיו!

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך