מה התהליך של בניית אתרים לעסקים קטנים

מה בעמוד זה?

גם לעסקים קטנים מגיע אתר אינטרנט איכותי, שמתאים להם ומשקף את האג'נדה העסקית של מי שהקים והגה את העסק ומתפעל אותו על בסיס יומיומי. עצם היותו של עסק קטן או בינוני אין זה אומר שלא צריך שתהיה לו נוכחות דיגיטלית ברשת האינטרנט כדי להציג את עצמו ואת השירותים או המוצרים שהוא מציע ללקוחות שלו. מבחינה מקצועית בניית אתרים לעסקים קטנים נחשבת לפרויקט פחות מאומץ או מורכב אך עדיין חשוב לעשות אותו בהתאמה אישית לעסק עצמו.

בשביל מה עסק קטן צריך אתר אינטרנט?

שיווק עסקים ברשת האינטרנט הוא צו השעה. מי שאין לו אתר אינטרנט או נוכחות דיגיטלית כלשהי במרחב הווירטואלי (ללא קשר לגודל העסק שלו) יתקשה מאד לפרסם או לשווק את המוצרים והשירותים שלו ויתקשה עוד יותר להגדיל את מעגל הלקוחות. גם אם האתר יהיה מינימלי וללא תוספות רבות – עצם הנוכחות הווירטואלית הוא החשוב וכך יהיה קל יותר לבעל העסק להביא את דבר קיומו של העסק לגולשים פוטנציאליים או לקוחות שעשויים להתעניין בו.

בניית אתרים לעסקים קטנים – למה הכוונה?

בניית אתרים לעסקים קטנים – למה הכוונה?כאשר מדברים על נוכחות בדיגיטל של עסק קטן מתכוונים לכך שצריך לעשות מה שצריך כדי שהגולשים יכירו את העסק ויידעו לפנות אליו כאשר יתעורר אצלם הצורך במענה שהעסק יכול לספק להם. ברוב המקרים אין מדובר באתרי אינטרנט עתירי מידע או תוכן והם יהיו מינימליים במה שיופיע בהם. דבר נוסף וחשוב הוא שהתהליך של בניית אתרים לעסקים קטנים חייב להיות מותאם לתקציב פרסום נמוך יחסית שיש לעסקים הקטנים.

איך מתבצעת בניית אתרים לעסקים קטנים?

אם חשוב להקשיב ממילא לאיש המקצוע שיבנה את האתר עבור בעל העסק הבינוני או הגדול – הרי שעל אחת כמה וכמה חשוב יהיה להקשיב לו ולייעוץ המקצועי שלו כאשר יהיה מדובר בעסק קטן. לאחר אפיון של העסק, המוצרים והשירותים – אפשר יהיה להתחיל בניית אתרים לעסקים קטנים כפי שיהיה הכי נכון ומתאים לכל עסק בנפרד. ברוב המקרים אפשר יהיה לסיים את העבודה יחסית מהר בזכות האתר שלא ידרוש הרבה מאד עיצוב או תוכן.

מה חשוב לדעת על בניית אתר שמתאים לעסק קטן?

גם בעלי עסקים קטנים גולשים ברשת האינטרנט והם חשופים לאתרי אינטרנט כאלה ואחרים. אל להם לחשוב שמה שמתאים לעסק בינוני או גדול יתאים גם לעסק הקטן שלהם (גם אם מדובר באותו תחום עיסוק או עולם תוכן). אתר אינטרנט שמתאים לעסק קטן צריך להציג אותו בדרך הכי טובה, להציע את השירותים או המוצרים המדוברים וכמובן להיות נגיש, נוח וידידותי ושיהיה בו כל התוכן הדרוש על מנת שהגולשים יקבלו את המענה שהם מחפשים.

איך בונים אתר לעסק קטן?

הנוכחות הדיגיטלית חשובה מאד ולכן גם בעלי עסקים קטנים צריכים לדאוג לעצמם לאתרי אינטרנט. איך עושים את זה? מתחילים בשלבמה יכלול אתר אינטרנט של עסק קטן? של אפיון והגדרת ציפיות בהנחייתו של איש מקצוע מעולם בניית האתרים. מומלץ שיהיה זה אדם שיש לו ניסיון רב ככל האפשר עם בניית אתרים לעסקים קטנים. הוא ינחה את התהליך, יציין מה הוא חושב שחייב להופיע באתר ועל מה אפשר לוותר וכך הוא יצליח בסופו של דבר להקים אתר שמתאים לעסק הקטן, כמו גם לתקציב המצומצם שלו.

מה יכלול אתר אינטרנט של עסק קטן?

עצם העובדה שמדובר בעסק קטן אין בה כדי לרמוז שלא צריך להשקיע בשלבים המקדימים על מנת לוודא שהאתר אכן ישרת את המטרות השיווקיות של בעל העסק. מי שבונה את האתר יהיה זה שייתן את העצות וההמלצות שלו אך באופן כללי סביר להניח שיהיה צורך בעמוד בית מושקע עם תוכן כתוב אודות העסק, יהיה עמוד עם פירוט של השירותים או המוצרים וכמובן שיינתן דגש רב על הופעתם של פרטי יצירת הקשר על מנת שהגולש לא יפספס אותם.

מה ההבדל בין בניית אתר לעסק קטן וגדול?

ההבדל נעוץ בהיקף העבודה של מי שבונה את האתר, בכמות הדפים או החלונות שיהיה באתר וכמובן במורכבות של התוכן או בסוגים שלו – תוכן כתוב, תמונות, סרטונים, קישורים לאתרים אחרים באותו תחום העניין ועוד. ברוב המקרים בניית אתרים לעסקים קטנים לא תתארך מעבר לכמה שבועות ולאחר שיחות האפיון הראשוניות אפשר יהיה לצאת לדרך ולהתחיל במלאכת בניית האתר עצמה. באתרים גדולים יידרשו שלבים נוספים בתהליך.

החשיבות של אתר אינטרנט לעסקים קטנים

למה חשוב שלעסק קטן יהיה אתר אינטרנטבעידן שבו הרבה מאד מהפעילות היומיומית מבוצעת דרך האינטרנט ובאמצעות פעולות מקוונות – אין ספק שאתר אינטרנט הוא המקום הנכון והמתאים ביותר למציאת כל סוג של מידע. הגולשים, שהן הלקוחות, מחפשים במנועי החיפוש וברחבי הרשת את מה שיכול לתת להם את המענה הטוב ביותר ולכן הם בוחנים לעומק כל אתר שהם נתקלים בו. גם פנייה ראשונה לאתר חדש יכולה להיות ההתחלה של התקשרות ארוכת טווח ולכם חשוב לחשוף בפניהם את האתר של העסק בכל הזדמנות.

נוכחות בדיגיטל גם לעסקים קטנים

אפשר גם להסתכל על הנושא הזה מזווית אחרת לגמרי – אין שום סיבה שלעסקים קטנים לא תהיה נוכחות עסקית ברשת האינטרנט. כל בעל עסק יכול ורשאי להציג את עצמו ואת השירותים או המוצרים שהוא מוכר והדרך היחידה לעשות את זה היא באמצעות בניית אתרים לעסקים קטנים בהתאמה אישית לעסק, לבעליו, למוצרים והשירותים וכמובן לקהל היעד. את כל הניתוחים והבחינות המעמיקות האלה יבצע איש מקצוע ויידע בדיוק איך יהיה הכי נכון לבנות את האתר.

שירותים נוספים שלעיתים כלולים בבניית אתר אינטרנט

מי שמציע שירותי בניית אתרים לעסקים קטנים יכול גם להציע שירותים נוספים או היקפיים כמו קידום אתר קיים, שדרוג או מתיחת פנים לאתר לא פעיל וגם הקמה ותפעול של עמודים עסקיים ברשתות החברתיות. כל אלה יספקו לבעל העסק את הנוכחות הווירטואלית שהעסק שלו צריך וכך יהיה לו קל יותר להציע פתרון או מענה לצרכים או רצונות של הלקוחות והגולשים שלו.

העולם המגוון של בנייה וקידום אתרים

אין ספק שכדאי מאד להכיר את העולם הזה וההכרות הזאת רלוונטית מאד עבור בעלי עסקים. הם צריכים להכיר את הפלטפורמותבניית אתר אינטרנט עבור עסק קטן העומדות לרשותם וגם אם הם לא אלה שמבצעים את פעולות בניית האתר או הקידום שלו – עליהם לדעת לקראת מה הם הולכים ולהיות שותפים מלאים לתהליך של מתן פנים אינטרנטיות לעסק שלהם. האתר שייבנה יעזור להם מאד ועליהם ללמוד להתנהל בצורה הנכונה ביותר בפלטפורמה המקוונת.

התחושות הטובות של אתר אינטרנט מותאם אישית לעסק

כאשר מקבלים מבונה האתר את האישור שההקמה הסתיימה והאתר עלה לאוויר – אין ספק שזהו מעמד מרגש במיוחד. בעל העסק ישמח לראות את העסק שלו מקבל נוכחות דיגיטלית חשובה ועם הזמן הנוכחות הזאת גם תשיג עבורו את ההכנסה הדרושה אשר לשמה מלכתחילה היה כדאי ומשתלם להקים את האתר. חשוב לשמור על תפעול האתר לאורך הזמן על מנת שיישאר בתודעה של הגולשים והם יוכלו לפנות בכל רגע שיצטרכו.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך