שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות – שיטות השיווק הישנות כבר לא מתאימות לעידן האינטרנטי!

מה בעמוד זה?

לא מעט אנשים כיום בוחרים לשווק ולפרסם עסקים קטנים בעזרת הרשתות החברתיות. הרשתות החברתיות אשר עד לפני מספר שנים שימשו בעיקר לשיתוף תמונות ואירועים חברתיים, הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמות שיווק משומנות. רוצים להתחיל בהליך שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות שיטת שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות, כלל השינויים מהשנים האחרונות בכל עולם השיווק, היתרונות הגדולים של פרסום בפייסבוק, השיטה הפשוטה שתסייע לכם למדוד את רמת יעילות הפרסומים שלכם ועוד. אך לפני שנצלול לפרטים החשובים ביותר אודות שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות ולשינוי הגדול שהחל בשנים האחרונות בעולם הפרסום, חשוב שתכירו את השיטות המסורתיות המסייעות למפרסמים רבים מכל רחבי העולם לפרסם שלל עסקים, מוצרים או שירותים.

חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה – השיטה המסורתית תבטיח לכם חשיפה לרבים אך עם אחוזי הצלחה נמוכים!הרשתות החברתיות אשר עד לפני מספר שנים שימשו בעיקר לשיתוף תמונות ואירועים חברתיים, הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמות שיווק משומנות. רוצים להתחיל בהליך שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות?

שיטת הפרסום המסורתית דוגלת בחשיפה נרחבת לכמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה. מטרת העל של שיטת פרסום זו היא להביא את התוכן המפורסם לעיניהם של כמה שיותר אנשים ללא הבחנה ביניהם. מפרסמים רבים נעזרו בשיטת פרסום זו ואגן הצליחו לחשוף את התוכן המפורסם לעיניהם של מיליוני אנשים מידי יום, אך רובם ככולם כלל לא התעניינו בעסק, במוצר או בשירות המפורסם. השיטות המרכזיות שמשרתות מפרסמים רבים בשיטת הפרסום המסורתית של חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה הם:

שלטי חוצות בכבישי איילון

אחת הדרכים הטובות ביותר שמשרתות מפרסמים רבים היא שלטי חוצות בכבישי איילון או בצמתים מרכזיים בכל רחבי המדינה. שלטי חוצות אלה מבטיחים שמיליוני אנשים יחשפו לתוכן המפורסם תוך זמן קצר. חשיפה נרחבת זו משרתת את מטרת העל של שיטת הפרסום המסורתית הדוגלת בחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה.

מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר

שיטה נוספת להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים מידי יום היא בעזרת עיתונים גדולים המחולקים למיליונים בכל בוקר. מפרסמים רבים שבוחרים בשיטה המסורתית בוחרים לפרסם בעיתונים גדולים, מה שמבטיח להם חשיפה גדולה במיוחד תוך זמן קצר. רוצים להגיע לעיניהם של מיליונים? מודעות בעיתונים גדולים יוכלו לעזור לכם.

פרסומות בפריים טייםשיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות כולל מטרות שונות בתכלית ממטרת העל של שיטת הפרסום המסורתית. אז מה ההבדל? ההבדל המרכזי מתבטא במטרה המרכזית של השיווק.

אפשרות נוספת להגיע לכמות גדולה של אנשים תוך זמן קצר היא פרסומות בפריים טיים. מפרסמים רבים בוחרים לפרסם את בית העסק, המוצרים או השירותים שהם מציעים בעזרת פרסומות בפריים טיים המגיעות למיליוני אנשים תוך זמן קצר.

עלויות פרסום גבוהות ואחוזי הצלחה נמוכים במיוחד – הסוף לפרסום ללא מיקוד ומחשבה

רוצים ליהנות מיתרונות השיטה המסורתית ולהבטיח חשיפה נרחבת תוך זמן קצר? שלושת הדרכים שהובאו מעלה הם התשובה הטובה ביותר בעורכם. אך האם שיטת הפרסום המסורתית אכן כדאית? כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות עולם הפרסום עובר לא מעט שינויים משמעותיים. שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות כולל מטרות שונות בתכלית ממטרת העל של שיטת הפרסום המסורתית. אז מה ההבדל? ההבדל המרכזי מתבטא במטרה המרכזית של השיווק. שיטת הפרסום המסורתית דוגלת בחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה בעוד שיטת הפרסום החדשה של שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות, דוגלת בחשיפה סלקטיבית וממוקדת ללקוחות פוטנציאליים בלבד. השיטה המסורתית אמנם תצליח להביא את תוכן הפרסום לעיניהם של מיליוני אנשים תול זמן קצר, אך כמה מהם באמת יעשו פעולה בעקבות הפרסום? כנראה שאחוזים בודדים בלבד.

הכירו את מטרת העל של שיטת הפרסום החדשה – מיקוד מירבי ופרסום ללקוחות פוטנציאליים בלבדההבדל המרכזי מתבטא במטרה המרכזית של השיווק. שיטת הפרסום המסורתית דוגלת בחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה בעוד שיטת הפרסום החדשה של שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות, דוגלת בחשיפה סלקטיבית וממוקדת ללקוחות פוטנציאליים בלבד.

לעומת זאת שיטת הפרסום החדשה של שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות מאפשרת למפרסמים למקד את כל מאמצי השיווק והפרסום ללקוחות פוטנציאליים, קמפיין שיווקי שיוביל לאחוזי הצלחה גבוהים משמעותית מאחוזי ההצלחה המתקבלים מהשיטה המסורתית של חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה. השיטה החדשה של שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות מתמקדת בזיהוי כלל הלקוחות הפוטנציאליים עם סיכויי ההתעניינות הגבוהים ביותר במוצרים או בשירותים המוצעים למכירה. שיטה זו מאפשרת למפרסמים ליהנות משני יתרונות משמעותיים. ראשית, המפרסמים יהנו מחיסכון משמעותי של עשרות אחוזים במחירי הפרסום. פרסום נרחב למיליוני אנשים עולה לא מעט כסף לעומת פרסום מצומצם לכמות קטנה של לקוחות פוטנציאליים. שנית, המפרסמים יהנו מאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, שהרי מרבית הנחשפים לתוכן מתעניינים או התעניינו בתחום של העסק, המוצר או השירות.

פרסום סלקטיבי על כלל יתרונותיו – כך תוכלו לבחור מי יחשף לפרסומים שלכם ומי לאהפרסום החדשה של שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות מאפשרת למפרסמים למקד את כל מאמצי השיווק והפרסום ללקוחות פוטנציאליים, קמפיין שיווקי שיוביל לאחוזי הצלחה גבוהים משמעותית מאחוזי ההצלחה המתקבלים מהשיטה המסורתית של חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה.

איך אפשר לפרסם באופן סלקטיבי ללקוחות פוטנציאליים בלבד? הליך שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות מאפשר למפרסמים רבים לפלח את כלל המשתמשים ברשתות החברתיות ולפרסם לפלחים נבחרים בלבד. בין כלל הפילוחים ניתן לפלח את המשתמשים לפי מין, גיל, עיסוק מרכזי, תחומי עניין, מצב זוגי ועוד. כלל המשתנים הללו מסייעים למפרסמים להתמקד לפלחי אוכלוסיה עם סיכויי התאמה גבוהים במיוחד להתעניינות בעסק, במוצר או בשירות המפורסם.

לדוגמא בעל עסק שמוכר שמלות כלה יבחר לפרסם את מוצריו לנשים בלבד. כל פרסום לגברים יגדיל את הוצאת הפרסום ויקטין את אחוזי ההצלחה (מהסיבה הפשוטה שמרבית המתעניינות בשמלות כלה הן נשים). מיקוד נוסף שניתן לעשות הוא מיקוד לפי גיל הנשים שיחשפו לשמלות הכלה. ניתן לבחור לפרסם לנשים בגילאים השכיחים ביותר לנישואין. אם לא די בכך, ניתן לבחור שאך ורק נשים מאורסות יוכלו להיחשף לשמלות, מה שיצמצם עוד יותר את הנחשפים ויבטיח אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד של קמפיין שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות.

אחוזי המרה גבוהים – המדד הטוב ביותר ליעילות הקמפיין השיווקי שלכםהליך שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות מאפשר למפרסמים רבים לפלח את כלל המשתמשים ברשתות החברתיות ולפרסם לפלחים נבחרים בלבד.

רוצים לבחון את רמת יעילות הקמפיין השיווקי שלכם? חשוב שתכירו את אחוזי ההמרה. אחוז המרה הוא המדד הטוב ביותר לרמת יעילות הקמפיין השיווקי שלכם. אחוז המרה בוחן כמה מסך כלל הנחשפים למודעה, אכן נקטו פעולה. איך מחשבים? אם הפרסום שלכם הגיע לעיניהם של 200 אנשים ורק 1 מהם נקט פעולה בעקבות החשיפה לפרסום, אחוז ההמרה במקרה זה נמוך ועומד על 0.5%. לעומת זאת, אם מאותו קמפיין שהגיע לעיניהם של 200 אנשים, 10 בחרו לנקוט פעולה, אחוז ההמרה גבוה הרבה יותר במקרה זה ועומד על 5%. חשוב להדגיש שהמפרסם מגדיר מה מטרת הפרסום ועל בסיס זה מחליטים מה נחשב להצלחה. אם המפרסם שואף ליצור רשימת תפוצה, השארת פרטים תחשב להצלחה. לעומת זאת, אם המפרסם שואף למכור מוצרים, השארת פרטים לא תיספר כהצלחה ולא תחושב באחוזי ההמרה.

הכירו את כל מסלולי הפרסום שיש לפייסבוק להציע

כיום יש לא מעט דרכים לשיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות, ריכזנו עבורכם כמה מהדרכים היעילות ביותר. רשת הפייסבוק מאפשרת למפרסמים רבים ליהנות משלל קמפיינים שונים לפרסום שלל מטרות לבחירתכם. בחרנו עבורכם את הקמפיינים הבולטים ביותר שמשרתים כמה שיותר אנשים כיום, והם:

קמפיין גידול בכמות הלייקים ובכמות החברים בעמוד קמפיין זה מתמקד בעיקר בחשיפת העמוד שלכם לכמה שיותר משתמשים רלוונטיים. הקמפיין מתאים בעיקר לעמודי פייסבוק עסקיים בתחילת דרכם שרוצים להתחיל לצבור כמות גדולה של חברים הדוקים. חשוב להדגיש שככל שיהיו לכם יותר חברים עוקבים לעמוד, כך תוכלו לפרסם ליותר אנשים באופן אורגני לחלוטין וללא תשלום כלל.
קמפיין להובלת תנועה קמפיין נוסף הוא קמפיין להובלת תנועה של משתמשים לעמוד נחיתה או לאתר אינטרנט של בעל העסק. בשונה מהקמפיין הקודם, ההצלחה של קמפיין זה היא לא צבירת לייקים או חברים חדשים, אלא צבירת כמה שיותר מובלים לעמודי הנחיתה ולאתרי האינטרנט השונים. לא אחת קמפיין זה מצליח לייצר לבעליו לידים ומכירות, על אף שעיקר מטרתו היא הובלת תנועה בלבד.
קמפיין יצירת פעולה בקמפיין זה מטרת העל היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות פעולה. ישנן לא מעט פעולות שלקוחות יכולים לעשות בשביל להגדיר את הקמפיין כמוצלח, הפעולות השכיחות ביותר הן: השארת פרטים והצטרפות לקבוצת הפצה או רכישת מוצרים.
קמפיין להוספת לידים קמפיין להוספת לידים במסגרת קמפיין בפייסבוק מתאים בעיקר לבעלי עסקים שאין ברשותם אתר אינטרנט או דף נחיתה. מטרת העל של קמפיין זה היא שהלקוח ישאיר פרטים מזהים כך שניתן יהיה לעשות בהם שימוש גם בעתיד. במסגרת קמפיין זה הלקוח לוחץ על מודעה פשוטה בפייסבוק ומיד נפתח לו חלונית נוספת להשארת פרטים. בחלונית ניתן להוסיף תמונות ומלל שינחו את הלקוח למלא את פרטיו.
קמפיין וידאו הקמפיין המדוייק ביותר שיש לפייסבוק להציע הוא קמפיין וידאו. בעזרת וידאו ניתן להעביר את מלוא המידע הנדרש לכלל הצופים בו. אך מעבר לכך, בעזרת הוידאו ניתן לקבל לא מעט נתונים חשובים שיסייעו למיקוד הקמפיינים השונים. כיום ניתן לדעת כמה זמן כל צופה צפה בסרטון, מתי הוא החליט לנטוש את הסרטון, כמה פעמים הוא צפה בסרטון ועוד. כלל הנקודות הללו מאפשרות לדייק את הקמפיין לרמה גבוהה במיוחד ולהציג ללקוחות בדיוק את מה שהם אוהבים/רוצים לראות.
קמפיין התקנת אפליקציה קמפיין זה מכוון את הלקוחות להוריד אפליקציה ייעודית. קמפיין זה נחשב לפשוט במיוחד ואינו מצריך מהלקוחות להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים.

 

שלבו מספר מסלולי פרסום שוניםיש לא מעט דרכים לשיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות, ריכזנו עבורכם כמה מהדרכים היעילות ביותר. רשת הפייסבוק מאפשרת למפרסמים רבים ליהנות משלל קמפיינים שונים לפרסום שלל מטרות לבחירתכ

כלל הקמפיינים הללו יאפשרו גם לכם למצוא את האפיק המיטבי עבור שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות על הצד הטוב ביותר. חשוב להדגיש ולומר שאתם לא חייבים לבחור אפיק אחד בלבד. לא מעט אנשי מקצוע בתחום ממליצים ללקוחות שלהם לבחור מספר אפיקי פרסום שונים להשלמת שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות מכל הצדדים והצרכים השונים. סיבה נוספת בגינה כדאי לכם לשלב בין מספר אפיקי פרסום שונים החא מיקוד. בעזרת ניסיון של מספר אפיקי פרסום שונים תוכלו למקד את מירב המאמצים השיווקיים שלכם בקמפיין שהצליח להוביל לתוצאות הטובות ביותר. רוצים להתחיל בהליך שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות? חשוב שתדעו לאפיין היטב את כל צורכי הפרסום של בית העסק שלכם.

תוכן איכותי יבטיח לכם הגדלת חשיפה אורגנית וחינמית לחלוטין

אנשי מקצוע המסייעים לרבים בהליך שיווק עסקים קטנים ברשתות חברתיות, מדגישים כי על בעל העסק לעמול על תוכן פרסומי איכותי הכולל תמונות ברמת איכות ללא פשרות וכמובן מלל ברור, מפוסק ומנוסח היטב. כלל הדגשים הללו עושים את ההבדל בין קמפיין שיווקי מוצלח שמניב למפרסמים אחוזי המרה גבוהים במיוחד לבין קמפיין שיווקי כושל שלא מצליח להתרומם. אז לפני שאתם ממהרים לבחור את האפיק המתאים ביותר עבור פרסום בית העסק שלכם, חשוב לערוך תוכן פרסומי איכותי. התוכן האיכותי יוכל לסייע לכם ליהנות מהגדלת חשיפה אורגנית. הרשתות החברתיות עומלות רבות במטרה לחשוף את כלל המשתמשים לתוכן האיכותי והמעניין ביותר. התכנים לכם איכותיים ומעניינים? קיים סיכוי גבוה שהרשתות יגדילו באופן אורגני את החשיפה לתכנים שלכם. האינטרס ברור – ככל שהתוכן המפורסם יהיה מעניין ואיכותי יותר, כך מרבית המשתמשים ירצו לחזור שוב ושוב לשימושים חוזרים בתדירות גבוהה.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך