מכירת לידים לבעלי מקצוע

מה בעמוד זה?

נכון, ממש לא קל בימינו להשיג לידים לבעלי מקצוע, בטח אם מדברים על לידים חמים שבאמת אפשר להניב מהם עסקה בסופו של דבר. כאשר מנסים להשיג לידים לאנשי מקצוע, חשוב לקחת בחשבון כמה וכמה גורמים שונים לפני שבוחרים בשיטה הנכונה לעשות זאת. הנה המדריך המלא להשגת לידים בעלי מקצוע, המשיכו לקרוא. 

השוק היום תחרותי מאוד, ואנשי מקצוע שלא נמצאים ברשת, פשוט לא נמצאים. כדי להיות בתודעה של הלקוחות ובמקביל גם למצוא לקוחות פוטנציאליים, חשוב להבין כיצד משיגים לידים לבעלי מקצוע שנחשבים לידים חמים. החמים, בניגוד ללידים הקרים, מצריכים פחות שכנועים ושיווק. אז, רגע לפני שבוחרים בשיטת מציאת הלידים הנכונה.

לידים לבעלי מקצוע

כדאי לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

קהלי היעד מיהם קהלי היעד והיכן הם "מסתובבים" ברשת?
דמוגרפיה מהם הנתונים הדמוגרפיים של קהלי היעד וכיצד ניתן לאפיין אותם?
גילאי קהלי היעד הגילאים של קהלי היעד ישליכו על מקום הימצאם ברשת
התנהלות צרכנית חשוב להבין כיצד קהל היעד מתנהל צרכנית, היכן הוא רוכש, באילו שיטות תשלום משתמש וכן הלאה
סוג השיווק מהו סוג השיווק שקהל היעד צורך? 

 

מהם לידים לאנשי מקצוע ולמה צריך אותם?

במילים פשוטות, לידים לבעלי מקצוע הם בעצם לקוחות פוטנציאליים. אותם לקוחות פוטנציאליים כנראה הראו עניין במוצר או שירות מסוים, מה שהוביל אותם לעשות את אחת מהפעולות הבאות:

  1. לידים לאנשי מקצוע שהשאירו פרטים בטופס יצירת קשר באתר
  2. לידים שהביעו עניין או שאלו שאלה לגבי מוצר או שירות
  3. לידים שביקשו ליצור עמם קשר טלפוני
  4. לידים שהתקבלו ע"י שיווק ממומן בגוגל והתעניינו במוצר או שירות
  5. לידים מהרשתות החברתיות שסימנו עוקב או ביקשו פרטים נוספים

בין אם מדובר על לקוחות פוטנציאליים שביצעו פעולה זו או אחרת, אנשי מקצוע צריכים לידים. זאת, מכיוון שהם מספקים לאנשי המקצוע הזדמנויות לסגור עסקאות, לקבל הזמנות וכולי. אלמלא השגת לידים, אנשי מקצוע היו צריכים באופן שוטף לתחזק את השיווק שלהם שנראה היה מתבסס על פנייה ישירה ללקוחות פוטנציאליים והצעת השירות. בהיבט הזה, השגת הלידים בצורה הנכונה חוסכת המון זמן יקר ומאמצים. 

להשיג לידים בדרכים יצירתיות לאנשי מקצוע

ללא לידים לבעלי מקצוע, עצמאים קטנים בדרך כלל יתקשו להגדיל את העסק שלהם או להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם. בתוך כך, לכל בעל מקצוע יש קהלי יעד שונים אשר מתנהלים בצורה אחרת בעולם האונליין. בפועל, אלו הם פרמטרים (הפרמטרים של התנהלות צרכנית ודמוגרפית) אשר קובעים כיצד יש לבסס את השיטה להשגת הלידים. 

האם יש להשתמש במדיות החברתיות? בשיווק דוא"ל? אולי שיווק דיגיטלי ממומן במנועי החיפוש? כך או כך, לידים יכולים להגיע ממקורות רבים ושונים. למשל, אפשר לפרסם סמינרים אונליין, סדנאות מקוונות ועוד. אלו הן שיטות שמצריכות קצת יותר השקעה, וכנראה גם צילומי וידאו ערוכים בצורה מקצועית, אבל זו דרך מעולה להשיג לידים לבעלי מקצוע.

יתרונות וחסרונות של שיטות השגת לידים בעלי מקצוע

קל יותר להבין את היתרונות והחסרונות של כל שיטת השגת לידים לעסקים ולאנשי מקצוע, כאשר בוחנים את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן. הנה חלק מהיתרונות והחסרונות העיקריים בחלק מהשיטות הנפוצות להשגת הלידים:

סוג שיטת השגת לידים לבעלי מקצוע יתרונות השיטה חסרונות השיטה 
שיווק ממומן בדוא"ל
  • יכולות מיקוד קהל טובה, אך לא מדויקת.
  • יכולת הגעה לטווח קהלים רחב.
  • יחסית זול.
  • שיווק זה עשוי להיחשב ספאם ולעלות בתביעה משפטית (בישראל קיים חוק ספאם).
  • יכולת מיקוד קהל לעיתים מצומצמת. 
סמינר אונליין או סדנאות ומדריכים מקוונים
  • תוכן אינטראקטיבי ומעניין, מה שמושך קהלי יעד די בקלות. 
  • אפשר להתאים אישית את סוג התוכן.
  • יכולת הדגמה חיה של מוצר או שירות.
  • קושי בייצור תכני וידאו איכותיים. 
  • עריכה וצילום שעשויים להיות יקרים.
שיווק ממומן בגוגל 
  • יכולת מיקוד קהל פנטסטית ומדויקת. 
  • תוצאות מהירות מהיום להיום.
  • השגת לידים קרים וחמים גם יחד.
  • עשוי להיות יקר במילות מפתח מסוימות.
קידום אורגני SEO
  • מסייע בבניית קשר טוב עם לקוחות פוטנציאליים, כמו גם לבסס אמון מול קהלי היעד.
  • אפשרי לקדם כל מיני ביטויים שמושכים סוגים שונים של לקוחות פוטנציאליים. 
  • לוקח זמן ועשוי להיות מתיש.
  • עלויות עשויות להיות גבוהות בטווח הארוך. 

מכירת לידים לבעלי מקצוע

מכירת לידים לבעלי מקצוע יכולה לעזור לבעלי המקצוע להניע את העסק, לייצר עבודה, להרחיב את הפעילות העסקית שלו ולהרחיב את הנבת הרווחים. אם אתם בעלי מקצוע המאמר הבא הוא בשבילכם. 

מהם מכירת לידים?

מכירת לידים לבעלי מקצוע ובכלל, היא תהליך בו ספקי לידים מוכרים מידע על לקוחות פוטנציאליים של העסק לבעלי מקצוע, עסקים או חברות. לידים הם למעשה אנשים או ארגונים שהביעו עניין במוצר או בשירות של העסק והשאירו פרטים. כלומר, כאשר מפרסמים עסק, כל לקוח פוטנציאלי שהשאיר פרטים לקבל מידע נוסף הוא בעצם ליד. לידים כוללים בדרך כלל מידע כמו שם, מייל, מספר טלפון או כל מידע רלוונטי אחר. ניתן להבדיל בין לידים חמים שמתארים רמת עניין גבוהה של הלקוח לבין לידים קרים בהם רמת העניין נמוכה יותר באופן משמעותי. עם לידים חמים הסיכוי לסגור עסקה הוא גדול יותר. 

מה המטרה של תהליך זה?

המטרה של מכירת לידים לבעלי מקצוע היא להגדיל את הפעילות של העסק, להרחיב את מעגל הלקוחות שלו וכך להגדיל את ההכנסות של העסק. כל בעל מקצוע שמנהל עסק יכול לשווק את העסק ולהשיג לידים. אך ייצור לידים יכול לקחת זמן רב. לכן, על ידי רכישת לידים, בעלי המקצוע יכולים להשיג לידים חמים במהירות. על ידי כך ניתן להצמיח את העסק במהירות. לידים מצויים בכל תחום ובכל תעשייה וניתן להשיג אותם במגוון דרכים כמו פרסום באינטרנט במגוון פלטפורמות שונות בהן הרשתות החברתיות, פרסום בגוגל אדוורדס, אתרים חזקים, דואר אלקטרוני ועוד. 

מה השלבים בתהליך?

מכירת לידים לבעלי מקצוע היא תהליך שמיועד לסייע לבעלי מקצוע ולעסקים להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם וכך להגדיל את ההכנסות של העסק. על מנת להפוך ליד ללקוח קיים, יש לעבור מספר שלבים שונים. 

  • זיהוי לידים פוטנציאליים

לא כל בעל מקצוע או בעל עסק יודע גם לנהל קמפיינים שיווקיים ולהשיג לידים. לכן כאשר נעזרים בספקי לידים שמבצעים מכירת לידים לבעלי מקצוע, הם מזהים עבורכם לידים פוטנציאליים. זיהוי הלידים מתבצע על ידי קמפיינים שיווקיים שונים שיכולים להתנהל במגוון פלטפורמות שונות כמו פרסומים במדיה חברתית, עמוד אינטרנט, כנסים מקצועיים ועוד. 

  • פרטי הליד

על מנת לפנות ללידים פוטנציאליים ולסגור איתם עסקה, צריך לאסוף עליהם מידע. המידע צריך לכלול פרטים כמו שם, דואר אלקטרוני, מספר טלפוני ואף פרטים אישיים נוספים שמאפשרים יצירת קשר. ספקי הלידים שמבצעים מכירת לידים לבעלי מקצוע אוספים עבור בעלי המקצוע את כלל הפרטים הנחוצים. 

  • יצירת קשר

לאחר שבעל המקצוע רכש את הלידים וקיבל את הפרטים הרלוונטיים, עליו ליצור קשר עם הליד. ביצירת הקשר יש לחשוף בפני הלקוח את המוצרים או השירותים של בעל המקצוע. ביצירת הקשר יש לתת ללקוח הפוטנציאלי לשאול שאלות, לדבר על הצרכים שלו וכך לבדוק את רמת העניין. במידה שהליד לא מתעניין כרגע בשירות שמציע לו בעל המקצוע, ניתן להשתמש בכלים נוספים על מנת לסגור איתו עסקה- כמו לדוגמא מבצעים חברתיים או לפנות אליו שוב בעתיד. בנוסף ניתן להמשיך לשלוח לליד הפוטנציאלי פרטים מעניינים ועדכונים אודות המוצר או השירות של בעל המקצוע. 

  • המרת הליד ללקוח 

השלב האחרון, הוא המרת הליד ללקוח. כלומר הפיכת הליד מלקוח פוטנציאלי של בעל המקצוע ללקוח קיים. זו המטרה העיקרית של מכירת לידים. כאשר ליד מקבל החלטה לסגור עסקה עם בעל המקצוע הוא הופך ללקוח קיים. 

מה היתרונות של מכירת לידים לבעלי מקצוע?

מכירת לידים לבעלי מקצוע כוללת מגוון רחב של יתרונות שונים בהם-

  • זיהוי לקוחות פוטנציאליים- כפי שציינו קודם, לא כל בעל מקצוע או בעל עסק יודע להתנהל מבחינה שיווקית ולזהות לקוחות פוטנציאליים. לכן, כאשר בוחרים לרכוש לידים מגורמים מקצועיים ניתן לזהות לקוחות פוטנציאליים רבים וכך להגדיל את מעגל הלקוחות של העסק. בעקבות כך ניתן להגדיל גם את הפוטנציאל להגדלת הרווחים של העסק. 
  • התאמת מוצרים ושירותים- כאשר מבצעים מכירת לידים לבעלי מקצוע, ניתן  להתאים את המוצרים או השירותים שמעניק בעל המקצוע לצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים שלו. כאשר השירותים תואמים לצרכי הלקוח, הסיכוי לסגור עסקה עולה באופן משמעותי. 
  • חסכון בזמן ומשאבים- בעלי מקצוע שבוחרים לפנות לספקי לידים שמבצעים מכירת לידים לבעלי מקצוע, יכולים לחסוך זמן ומשאבים רבים. כך במקום להשקיע זמן ומשאבים בפעילות שיווק מקוונת רחבה, בעל המקצוע יוכל לרכוש את הלידים הרלוונטיים לו ולהצמיח את העסק במהירות. 
  • הפחתת סיכונים- תהליך מכירת לידים לבעלי מקצוע הוא תהליך שכולל סיכונים נמוכים במיוחד. למעשה יש מספר מודלים למכירת לידים כאשר אחד מהם כולל תשלום רק עבור הצלחה. הצלחה יכולה להיות מוגדרת על ידי בעל המקצוע במגוון דרכים כמו סגירת עסקה, ביצוע תשלום ועוד. כלומר, אם בעל המקצוע קיבל לידים ולא הצליח לסגור איתם עסקה הוא לא יצטרך לשלם עבורם. בצורה כזאת, הסיכונים שלוקח בעל המקצוע הם קטנים מאוד. 

היכן מתחילים כדי להשיג לידים לאנשי מקצוע?

מלבד השיטות שצוינו כאן במאמר, חשוב לציין שישנן שיטות רבות ואחרות להשגת לידים לבעלי מקצוע. חלק מחברות הקידום אפילו משתמשות בפלטפורמות כמו טיקטוק, אינסטגרם, פייסבוק וכן הלאה. לפני שבוחרים בשיטה להשגת הלידים, חשוב לבחון היטב ומקרוב את הנתונים הדמוגרפיים ואת ההתנהלות המקוונת של הצרכנים וקהלי היעד. 

ההמלצה הכי חכמה היא למצוא חברת קידום אתרים אשר מתמחה בהשגת לידים. חשוב לשבת עם חברת הקידום לפגישה (אפשר גם בזום), לבחון את האסטרטגיה שלה להשגת לידים ולהמשיך הלאה משם. כך ניתן להשיג לידים רלוונטיים, חמים וכאלו שבאמת מניבים תוצאות. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
לידים לאסתטיקה
לידים לאסתטיקה

השגת או קבלת לידים לאסתטיקה מצריכה נקיטת כמה פעולות שונות, כאשר המטרה של כולן תמיד תהיה זהה – זיהוי לקוחות פוטנציאליים ומשיכתם ליצירת קשר, קבלת

לידים למכירה
לידים למכירה

לידים הם אחד הדברים החשובים להצלחתו של העסק. הלידים הם למעשה הלקוחות הפוטנציאליים של העסק, כאשר ניתן להבחין בין לידים חמים לבין לידים קרים, בהתאם

לידים לפיננסים
לידים לפיננסים

בין אם מחפשים לידים לפיננסים קרים או חמים, חשוב להבין לא רק כיצד להשיג את הלידים אלא גם כיצד לטפח אותם עד כדי הנעה לפעולה.

קניית לידים למשכנתאות
קניית לידים למשכנתאות

לידים הם אנשים או ארגונים שהביעו עניין בעסק, במוצר או בשירות שלו והשאירו פרטים ליצירת קשר כמו שם, מייל, מספר טלפון או כל מידע רלוונטי

מכירת לידים באינטרנט
מכירת לידים באינטרנט

מכירת לידים באינטרנט יכולה לסייע לעסקים רבים להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם ולהקפיץ את המכירות של העסק. מדובר בתחום שצבר תאוצה רבה בשנים האחרונות וכיום

חברות המספקות לידים
חברות המספקות לידים

כאשר עסק מפרסם את עצמו באינטרנט או בכלל, המטרה העיקרית היא להשיג לידים. ליד הוא אדם או גורם שהביע עניין בעסק והשאיר את פרטי הקשר

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך