פרסום דף עסקי בפייסבוק – בתור התחלה על עולם הפרסום והשיווק הדיגיטליים אשר השתלטו בשנים האחרונות על עולם השיווק בכללי
מאז שחר העולם העסקי ועולם המסחר, פרסום ושיווק עסקים היו תחום שהיו קיימים בעולם מאז ומתמיד. גם בעבר וגם היום המטרה הייתה דומה וזהה – כל בעל עסק רצה לפרסם ולהפיץ את העסק שלו כמה שיותר, זאת על מנת להרחיב את ההכרה של הציבור כלפי העסק שלו, למצוא מאגר לקוחות חדש ופוטנציאלי עבור העסק שלו, ובסופו של דבר להגדיל את רמת ההכנסה החודשית שלו כתוצאה ישירה מהפרסום שהוא ביצע
שיווק ופרסום אז והיום
עולם הפרסום והשיווק בעבר כללו דרכי ופלטפורמות פרסום ושיווק רבים. החל משלטי חוצות במקומות ציבוריים והומי אדם, חלוקת פלאיירים במקומות ציבוריים, מודעות שיווקיות בכתבי עת ועיתונים מובילים, ועד לפרסומות בערוצי הטלוויזיה המובילים ובשעות פריים טיים. מכאן שעולם הפרסום והשיווק היה מגוון, וכלל דרכו דרכים רבות לפרסם ולשווק את העסק שלכם. עם התפתחות הטכנולוגיה והמדיות החברתיות, בעלי עסקים ועצמאיים הבינו את הפוטנציאל אשר טמון במנועי חיפוש, רשתות חברתיות, וככלל בעולם האינטרנט והדיגיטל, וכיום ניתן להגיד בפה אחד כי עולם הפרסום והשיווק הדיגיטליים השתלטו כמעט לגמרי על תחום השיווק והפרסום בעולם. אז בין אם מדובר על פרסום דף עסקי בפייסבוק, פרסום אתר אינטרנט במנוע החיפוש גוגל, שיווק העסק באינסטגרם, יוטיוב, ורשתות חברתיות רבות ונוספות – עולם השיווק הדיגיטלי הוא עולם גדול עם אופציות רבות ומגוונות אשר מתאימות לכל סוג של בעל עסק או חברה פרטית. במאמר הקרוב נתמקד על פרסום דף עסקי בפייסבוק, מהן היתרונות של פרסום דף עסקי בפייסבוק, וטיפים רלוונטיים כיצד לפרסם את הדף העסקי שלכם בפייסבוק בצורה האולטימטיבית.
פרסום דף עסקי בפייסבוק – למה לבחור לשווק את העסק שלכם בצורה דיגיטלית דווקא בפייסבוק? יתרונות לפרסום דף עסקי בפייסבוק –
כמו שציינו לעיל, המרחב האינטרנטי ומרחב הדיגיטלי כוללים תחתם אופציות רבות ומגוונות בהן תוכלו להחליט לשווק ולפרסם את העסק שלכם. בין כל האופציות, הבלאגן, והכאב ראש בלנסות ולהבין את העולם המורכב הזה, נציג לכם כאן להלן מספר יתרונות לפרסום דף עסקי בפייסבוק, יתרונות אלה הינם יתרונות בפייסבוק עוד לפני שאפילו התבקשתם לשלם אפילו שקל אחד על השירות הנ"ל של גוגל –
- כאשר אתם פותחים דף עסקי בפייסבוק יש לכם את האפשרות לבצע אחסון של תוכן מגוון ורב אשר קשור לעסק שלכם, כולל תמונות, וידיאו, פוסטים, ועוד. לפייסבוק אין הגבלה כלשהי של כמות העלאות לדף! יתרון גדול מאוד על מתחרים רבים.
- ניתן לייצר דרך הפייסבוק חנות דיגיטלית לעסק שלכם.
- דרך פייסבוק תוכלי להציג את כל הפרטים החשובים והמידע הרלוונטי על העסק שלכם – כתובת, שעות פעילות, ועוד…
- לפייסבוק יש אפליקציית הודעות נוחה, אשר תאפשר לכם לייצר קשר בריא וטוב מול קהל הלקוחות הדיגיטליים שלכם.
- ניתן לתזמן דרך פייסבוק את כל הפוסטים שאתם עומדים להעלות, כלומר להעלות פוסטים בזמן עתיד.
- ניתן להשתמש בפייסבוק על מנת לקשר בוטים רלוונטיים לעמוד העסקי שלכם.
- לפרסום דף עסקי בפייסבוק יש אפשרויות נוספות רבות ופיצ'רים רבים ומגוונים.
אם עדיין לא הבנתם את החשיבות של פרסום דף פייסבוק עסקי, אנו ממליצים לכם בצורה נחרצת אפילו לפתוח דף עסקי בפייסבוק אפילו רק בתור מעין כרטיס ביקור לעסק שלכם, כרטיס ביקור כזה שיכול לספר ללקוחות שלכם ברשת מידע בסיסי על העסק שלכם ויכול לשלוח את הלקוחות שלכם לחנות שלכם. זכרו שעולם הפרסום הדיגיטלי הוא כל כך גדול ונרחב, שכיום יש לכל בעל עסק, מוצר, או חברה מספר רב של מתחרים. אותם מתחרים כנראה נמצאים גם כן ברשתות החברתיות, ובפייסבוק בפרט. במידה שלא תכנסו לפייסבוק כמו כל המתחרים שלכם, אתם מעמידים את עצמכם בסיכון שלקוחות קיימים שלכם, או לקוחות פוטנציאליים של העסק שלכם ייחשפו בפייסבוק לעסק אחר אשר מציע את אותו מוצר/ שירות, ובכך לאבד מספר לקוחות, ובינהם לקוחות חדשים ופוטנציאליים לעסק שלכם. אל תישנו על זה, ורוצו לפתוח דף פייסבוק אטרקטיבי וחדשני עבורכם. לא יודע איך לפתות את דף הפייסבוק העסקי הטוב ביותר? להלן מספר טיפים חשובי ורלוונטיים עבור פרסום דף עסקי בפייסבוק!
על רימרקטינג שמעתם?
השילוב המושלם לפרסום ושיווק באינטרנט עם דגש על רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם נקרא רימרקטינג. מה זה אומר? זה אומר שאם יש לכם אתר אינטרנט המוכר מוצרים או שירותים כלומר חנות אינטרנטית, ולקוח נכנס לאתר שלכם, הביע עניין באתר שלכם ו/או באחד המוצרים אבל לא ביצע רכישה, לאחר מכן כאשר הוא ייכנס לדף הפייסבוק שלו הוא ייראה מודעה. המודעה הזו היא זו שתגרום לאותו לקוח לסגור את העסקה שהוא לא סגר באתר שלכם מכל מיני סיבות. יכול להיות שלא היה לו זמן, יכול להיות שהוא לא הספיק לבדוק את המוצר או השירות לעומק… כל גולש והסיבה שלו. אז השילוב בין פרסום באמצעות קידום אורגני והקמת אתר לבין פרסום דף עסקי בפייסבוק יצור לכם יותר חשיפה, ימתג אתכם בצורה טובה יותר ובעיקר יעזור לכם להגדיל את העסקאות שלכם פי כמה.
פרסום דף עסקי בפייסבוק – טיפים וצעדים רלוונטיים שיעזרו לכם לפתוח דף עסקי בפייסבוק בצורה הטובה והמיטבית ביותר –
- תורידו 3 אפליקציות חשובות – ישנן 3 אפליקציות אשר יחדיו יספקו לכם את חווית פרסום הדף העסקי בפייסבוק בצורה המיטבית והגבוהה ביותר. האפליקציות הללו הן כמובן – פייסבוק עצמו, אפליקציית המסרונים (פייסבוק מסנג'ר) ואחרון אך לא אחרון מבחינת החשיבות שלו – אפליקציית ניהול דפי פייסבוק עסקיים, אפליקציה זו תשלים עבורכם את חווית המשתמש האופטימלית.
בזכות שלושת האפליקציות הנ"ל אתם הולכים לראות ולהבין כי לפרסם פוסטים ולהעלות תוכן לפייסבוק דרך הטלפונים הניידים זה דבר פשוט וכיפי, אשר ניתן לבצע בתוך מספר שניות ממש. הדבר יעיל ורלוונטי כי זה מאפשר מעין ספונטניות ואמיתיות כאשר אתם מנהלים דף פייסבוק עסקי. נגיד לקוח מרוצה שלח לכם תמונה של המוצר שהוא רכש ממכם – אתם יכולים להפוך את זה לפוסט ויראלי, או אם יש לכם כל רגע של השראה כלשהו, אתם יכולים לשלוף את הטלפון מכיס המכנסיים שלכם, ולהפוך את זה מהר מאוד פוסט רלוונטי ואיכותי! יתרון נוסף לניהול דף הפייסבוק של העסק שלכם מהטלפון הנייד הוא רמת הזמינות המיידית שלכם. פייסבוק מודד ורושם ללקוחות פוטנציאליים שלכם כמה מהר אתם זמינים לבקשות ולמענות. במידה שתנהלו יחס לקוחות בריא, פייסבוק יגדיר אתכם בתור עסקים עם מענה מהיר ללקוחות, דבר שלקוחות פוטנציאליים רבים כיום ייקחו אותו בחשבון!
- פייסבוק נותן לכם אופציות להסתכל ולנתח נתוני שימוש (INSIGHT) של ביצועי הדף העסקי שלכם – פייסבוק נותן לכם פלטפורמה להסתכל על נתונים חיים אשר מעדכנים מהי החשיפה והויראליות של הפוסטים שלכם. מדובר בכלי מאוד מאוד חשוב ורלוונטי, שכן הוא יכול לספק לכם מידע חשוב על איזה תוכן הולך יותר, איזה תוכן הולך פחות, ובעזרת הנתונים הללו תוכלו להשתפר בתוכן השיווקי שאתם מעלים ולשפר את רמת הפעילות שלכם בדף הפייסבוק העסקי שלכם. פייסבוק השקיעו בפלטפורמה נוחה ומובנת מאוד לניתוח הפוסטים העסקיים שלכם, אל תהססו להשתמש בה!
- פוסטים מתוזמנים בדף הפייסבוק העסקי שלכם – תזמון הוא כלי מאוד מאוד מוכר וחשוב – יש בעולם כרגע אופציות לתזמן שליחת מיילים, רשימת תפוצות, וכמובן כפי שאנחנו עוסקים כאן, גם בדף הפייסבוק העסקי שלכם. למי שלא מכיר ויודע, פוטים מתוזמנים הם פוטסים שאתם מכינים מראש, ומגדירים למנוע של פייסבוק לפרסם אותם בהתאם למועד מסוים שאתם בוחרים. כך למעשה אתם יכולים לבנות דרך עבודה סדירה של העלאות פוסטים, ולא להסתמך בלבד על עבודה ספונטנית. ניתן לתזמן את הפוסטים של הדף העסקי שלכם בפייסבוק דרך פייסבוק עצמה, אך קיימים שירותים חיצוניים שיכולים לעזור לכם לתזמן פוסטים בפייסבוק בצורה טובה יותר – המלצה שלנו – אפליקציית BUFFER לתזמון פוסטים בפייסבוק!
עוד סיבות למה תזמון פוסטים בפייסבוק הוא מומלץ – ניתן לתכנן את העלאת הפוסטים בזמנים פנויים יותר שבהם הפייסבוק יותר סוער ופעיל כומ – מוקדם בבוקר, שעות הערב, ועוד, ניתן להעלות פוסטים מתוזמנים לחגים, מועדים, ונוספים, ובנוסף ניתן לעבוד לפי לו"ז פוסטים ועבודה מוגדרים ומתוכננים מראש.
- המלצה חמה – לפתח חנות דיגיטלית בדף הפייסבוק העסקי שלכם – מדובר בצעד כל כך פשוט, וכל כך יעיל ביחס להשקעה שהוא דורש! כל מה שאתם צריכים זה תמונות טובות של המוצרים שלכם או של השירותים שאתם מציעים. כעת כל מה שנותר זה להעלות את התמונות הללו לאופציית החנות של פייסבוק, להוסיף מחירים, מבצעים, וזהו! יש לכם חנות בדף הפייסבוק העסקי שלכם! את תופתעו לגלות שמתחרים רבים של העסק שלכם עדיין לא פתחו והקימו חנות פייסבוק דיגיטלית לעסק שלהם! מדובר בכלי יעיל מאוד וחשוב ביותר אשר עדיין לא זכה להכרה ולפרסום שהוא אמור לקבל! להיות לפני המתחרים שלכם ולהקדים אותם במספר צעדים זה תמיד דבר מבורך, ועל כן, במידה שאתם מעוניינים להקדים מתחרים רבים בתחום שלכם ולהיות צעד לפניהם, אנו ממליצים בחום על פתיחת חנות דיגיטלית לדף הפייסבוק העסקי שלכם!
פרסום דף עסקי בפייסבוק – לבד או בעזרת חברה מקצועית?
אחת השאלות המקצועיות שבעלי עסקים רבים שואלים את עצמם היא האם לבצע את תהליך הפרסום בעצמם, ובין אם לבחור בחברה מקצועית או מומחה לשיווק ופרסום ברשת האינטרנט. אז כמו בכל דבר, גם כאן, לכל בחירה יש את היתרונות אל מול החסרונות שלה אבל בגדול, חשוב להבין, שיווק ופרסום ברשתות חברתיות דורש ידע, דורש מיומנויות וזה תחום שבעצם כל הזמן משתנה ולכן אם אין לכם את הזמן, את הניסיון ואת היכולת, מאוד מומלץ שלא לעשות. תוכלו להיעזר באנשים שאתם מכירים או לפנות לרשת האינטרנט ודרך שם לחפש המלצות. חשוב שתהליך הפרסום יהיה סופר ממוקד ויתן מענה מלא לצרכים שלכם, למטרות של העסק וכדומה.
כמה יעלה לי לפרסם את הדף שלי בפייסבוק?
המחיר לפרסום בפייסבוק משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים. בעיקרון יש גם הבדל בסוג הפרסום, בסוג המודעה, ברמת החשיפה שנוצרת ועוד. רוב בעלי העסקים משקיעים בין 2,000-10,000 ש“ח בחודש על פרסום בפייסבוק. כעת, כל שנותר לכם הוא לבחור את הדרך הנכונה לפרסום ולהתחיל להביא עוד לקוחות חדשים לעסק שלכם.