מומחה קידום אתרים – כל מה שעליכם לדעת על שיווק דיגיטלי ועל קידום אתרי אינטרנט

מה בעמוד זה?

למה לי בכלל שיווק דיגיטלי וקידום אתר אינטרנט עבור העסק שלי?

עולם השיווק והפרסום קיים בעולם כבר שנים רבות עוד לפני כניסת האינטרנט והרשתות החברתיות למרכז חיינו. ההיגיון הוא פשוט – בעלי עסקים, חברות, או מוצר כלשהו תמיד היו ותמיד יהיו מעוניינים להרחיב את קהל היעד של המוצר שלהם, ובכך לגשת ולהשיג קהל לקוחות פוטנציאלי וחדש. בעבר, פרסום התבצע באמצעות דרכים ישנות יותר כגון – שלטי חוצות, פרסומות בטלויזיה, פלאיירים, ועוד. כל אלה קיימים גם בימינו, אך ניתן להגיד שבשנת 2022 השיווק הדיגיטלי וקידום אתרי האינטרנט תפס את נפח הפרסום והשיווק המשמעותיים ביותר בעולם.
יש לזכור שמעבר עולם המסחר והקנייה לעולם האינטרנט רק חיזק את מעבר עולם השיווק והפרסום לעולם הדיגיטלי גם כן, שכן בעולם שבו הלקוח יכול לרכוש כמעט כל דבר דרך האינטרנט, אזי שעל בעלי העסקים לחפש ולנסות לצוד את הלקוחות הרלוונטיים והפוטנציאליים שלו במרחב האינטרנטי.

קיבלתם החלטה שהדבר שאתם זקוקים כעת לעסק שלכם הינו מומחה קידום אתרים? מדובר בהחלטה נכונה!

בשנת 2022, מרבית בעלי העסקים והחברות כבר הבינו את הפוטנציאל הטמון במרחב האינטרנטי, ברשתות החברתיות, ובאתרי האינטרנט העסקיים, ובעלי עסקים רבים ועברו בעצמם לשווקקיבלתם החלטה שהדבר שאתם זקוקים כעת לעסק שלכם הינו מומחה קידום אתרים? מדובר בהחלטה נכונה! ולפרסם את העסק שלהם בצורה דיגיטלית. למעשה, 83 אחוזים מבעלי העסקים בפלורידה, אחת מהמדינות הגדולות והמפותחות בארצות הברית, העידו בשנת 2020 כי הם מפרסמים ומשווקים את העסק או המוצר שלהם בצורה דיגיטלית או דרך אתר האינטרנט שלהם, או שהם היו רוצים להתחיל לפרסם ולשווק את העסק שלהם בצורה כזאת.
הבעיה הנפוצה ביותר הינה כזאת – בעלי עסקים רבים מבינים לאחר שימוש קצר והתחלה עצמאית של עבודה בעולם השיווק הדיגיטלי כי מדובר בנושא מורכב, ורחב כתפיים, אשר מכיל תחתיו עולמות רבים וידע רב, שפשוט ברוב המקרים אין את היעד הנ"ל לאותם בעלי עסקים.
יש לזכור ולדעת – כאשר אתם מתחילים לשווק את העסק שלכם בצורה דיגיטלי ובאופן עצמאי, הטעויות שתבצעו אשר נובעות מחוסר ידע בתחום, עלולות לגרום להפסד של כסף, ומשאבים שונים כמו זמן רב. בשל כל הסיבות האלה, בעלי עסקים וחברות רבים ברחבי העולם הבינו כי כעת עליהם לצרף לעסק פוזיציה חדשה – מומחה קידום אתרים לעסק.

מומחה קידום אתרים – שיווק דיגיטלי הוא לא מה שחשבת

ההנחה אצל הרוב הגדול היא ששיווק דיגיטלי הוא תחום פשוט אשר מסתכם ב"העלאה של פוסטים ופרסומות לרשתות חברתיות". אז זהו, שלא. עולם השיווק הדיגיטלי  וקידום האתרים הוא עולים מורכב ורחב כתפיים אשר כולל בתוכו רשתות חברתיות רבות – פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, טיק-טוק, ועוד, הם רק חלק מהרשתות החברתיות בהם ניתן וכדאי לשווק את העסק שלכם. מומחה קידום אתרים הוא בסופו של דבר אדם אשר שולט ומכיר את אותן המדיות החברתיות השונות, יודע את הכוח והפוטנציאל הטמון בכל אחת מהן, וכך למעשה הוא יודע להתאים את סוג הפרסום, ואת סוג אתר האינטרנט אשר מתאים ביותר לעסק שלכם, ובכך הוא יודע לקדם את אתר האינטרנט העסקי שלכם בצורה הטובה ביותר

מומחה קידום אתרים בונה אסטרטגיה לטווח הארוך ועובד על פי נתונים אשר מתקבלים בכל רגע נתון ממצב הכניסות והרכישות באתר האינטרנט העסקי שלכם

בשל כל הסיבות האלה, בעלי עסקים וחברות רבים ברחבי העולם הבינו כי כעת עליהם לצרף לעסק פוזיציה חדשה – מומחה קידום אתרים לעסק.

ההנחה הרווחת בקרב בעלי העסקים בימינו היא כי פרסום דיגיטלי וקידום אתרי אינטרנט מסתכם בסך הכל בפרסום כמה פוסטים ברשתות החברתיות, אולי תשלום קטן לגוגל אשר יקדם את האתר שלכם לפרונט, ופחות או יותר זהו. אבל, בפועל תחום השיווק הדיגיטלי הוא תחום שאליו צריך לבוא עם אסטרטגיה ברורה ונכונה עבור העסק שלכם. למה אני מתכוון? קודם כל עליכם לבחור מטרה, יעד, או משהו לשאוף אליו. האם אני מעוניין להגיע אל לקוחות חדשים ופוטנציאליים עבור העסק שלי? או שבכלל אני מעוניין לקחת את קהל הלקוחות הקיים ולחזק את הקשר שלי ואת הנאמנות שלהם אל המוצר שאני מוכר? או שאולי בכלל אני מעוניין להגדיל את החשיפה של העסק שלי בפני אזור גאוגרפי מסוים או ספציפי בארץ?
כל השאלות האלה הינן דוגמאות ספציפיות למטרות ויעדים שאתם יכולים להציב לעצמכם טרם הכניסה לעולם השיווק הדיגיטלי. כל יעד כזה יגרוף אחריו אסטרטגיית פרסום שונה!!

מומחה קידום אתרים שולט ברשתות החברתיות השונות, במנועי החיפוש השונים ויודע להכווין אותכם לפרסום בדרך הנכונה ביותר והמתאימה ביותר עבורכם

על העובדה הזאת ניתן לבסס את כל עולם השיווק הדיגיטלי!

ם רק חלק מהרשתות החברתיות בהם ניתן וכדאי לשווק את העסק שלכם. מומחה קידום אתרים הוא בסופו של דבר אדם אשר שולט ומכיר את אותן המדיות החברתיות השונות
קרדיט תמונה: freepik

בסופו של דבר עולם השיווק הדיגיטלי מורכב מהיכולת של אנשים להבין את המשחק ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש – מי הקהל באותן רשתות ומדיות, מהן שעות הפרסום הרלוונטיות, איזה סוג של פרסום או שיווק תופסים יותר את העין ובכך מעלים את הסיכוי שלכם להגדיל את קהל הלקוחות ואת ההכנסה שלכם כבעלי עסקים. מומחה קידום אתרים הוא בדיוק האדם שידע מצד אחד לבנות אתכם את אסטרטגיית השיווק הנכונה עבורכם, ולאחר מכן ידע לפרק אותה בצורה פרקטית לצורות הקידום השונות המתאימות עבורכם וסוג הפרסום או השיווק הרלוונטיים לאתר האינטרנט העסקי שלכם.
מומחה קידום אתרים חייב להיות אדם בעל ידע ב2 התחומים הרלוונטיים הללו – עליו גם לדעת ולשלוט בבניית אתרי אינטרנט וקידום שלהם, תוך כדי בניית אסטרטגיות שיווק רלוונטיות עבורכם, אך מצד שני עליו להיות איש שיווק ודיגיטל, כלומר אדם אשר שולו בעולם הפרסום, יודע לבנות מודעות, פרסומות, ותוכן שיווקי רלוונטי וחדשני.
פעמים רבות ניתן לראות בעלי עסקים אשר נופלים בדבר הזה – שוכרים את שירותיו של מומחה קידום אתרים בעל ידע בעולם הרשתות החברתיות ובכל ידע אסטרטגי, אך אותו מנהל השיווק לוקה בחסר בעולם הפרסום והשיווק. דבר זה בעייתי מאוד וחשוב בבחירת מומחה קידום אתרים עבורכם.

בא לי להתחיל לשווק את העסק של בצורה דיגיטלית. כיצד עושים את זה?

כעת ניצבות בפניכם 2 אפשריות – מצד אחד, אתם יכולים להפוך להיות מומחי קידום האתרים שלכם של עצמכם, או אפילו למנות את אחד העובדים תחת העסק שלכם לאחראי על קידום האתרמומחה קידום אתרים הוא בדיוק האדם שידע מצד אחד לבנות אתכם את אסטרטגיית השיווק הנכונה עבורכם, ולאחר מכן ידע לפרק אותה בצורה פרקטית לצורות הקידום השונות המתאימות עבורכם וסוג הפרסום או השיווק הרלוונטיים לאתר האינטרנט העסקי שלכם. שלכם בפועל. למעשה, בעלי עסקים רבים מעידים כי הם לקחו קורס נוסף בעולם השיווק, או שהם מעוניינים ומחפשים להתחיל קורס כזה.
בנימה אישית, לעתים רבות בעלי עסקים אשר בוחרים לקחת את התפקיד הנ"ל על עצמם נתקלים בבעיות גדולות, חוסר זמן ממשי לתפעל את הנושא הזה, ובסוף השיווק שלהם ניכר בתור קידום ושיווק ברמה בינונית. אין ספק שהחיבור בין מומחה קידום אתרים לבין איש שיווק ותוכן הוא רלוונטי וטוב עבור עסקים.

מהו מומחה קידום האתרים הנכון עבורי?

מומחה קידום האתרים שתבחרו צריך להיות אדם בעל ניסיון וידע בתחום. הוא צריך להיות אדם ששולט בצורה רחבה בשלל מנועי החיפוש וגם ברשתות החברתיות, ובעולם האינטרנטי ככלל. אותו אדם יצטרך להכווין את האסטרטגיה השיווקית שלכם אל עבר המטרות שהצבתם לעצמכם, ולדעת להכווין את הפרסום שלכם לקהל היעד המתאים ביותר.
מומחה קידום אתרים לא צריך להיות בהכרחי אדם  בעלם ניסיון או ידע בשיווק עצמו. כלומר, הוא לא צריך להיות אדם בעל ידע בקופירייטינג (כתיבת התוכן השיווקי והפרסומות עבור העסק שלכם) גרפיקה ווידיאו (הפיכת התוכן הכתוב לפרסומת מוחשית) וכו…
אלא מומחה קידום האתרים צריך להות האדם מלמעלה או מנהל ומכווין את כלל הגורמים אשר צוינו לעיל ולחבר את העבודה שלהם לכדי שיווק מלא ושלם עבור העסק שלכם.

איפה ניתן למצוא או לאתר את מומחה קידום אתרי האינטרנט הטוב ביותר עבורי?

וכרים את שירותיו של מומחה קידום אתרים בעל ידע בעולם הרשתות החברתיות ובכל ידע אסטרטגי, אך אותו מנהל השיווק לוקה בחסר בעולם הפרסום והשיווק.

בסופו של דבר, תחפשו אנשים שיצאו מהתחומים הבאים – יוצאי משרדי פרסום שונים, אנשים עם רקע וידע בבנייה של אסטרטגיות שיווק, אנשים עם ניסיון בעולם הפרסומות.
בנוסף, חפשו את האנשים עם הידע והזיקה לעולם החברתי, כלומר לאתרי האינטרנט השונים ולרשתות החברתיות הרבות, זכרו, שם מסתתר הקסם של עולם השיווק הדיגיטלי.

עולם האינטרנט הוא עולם אשר נמצא בתנועה ובקדמה כל הזמן

כמו שכולנו יודעים ורואים בחיי היום יום שלנו, עולם האינטרנט נמצא בתנועה ובצמיחה של הזמן. רשתות חברתיות נוספות ומשתנות, הרשת החברתית או מנוע החיפוש שהיום נמצאת בקדמת הבמה, יכולה להיות לא רלוונטית בכלל בעוד מספר חודשים.
טלפונים סלולריים כבר מזמן הפכו לכלי חשוב בחיים שלנו, וכך גם עולם קידום האתרים והשיווק הדיגיטלי – עולם ותחום אשר נמצאים בתנועה ושדרוג כל הזמן.
חפשו את מומחה קידום אתרי האינטרנט שמוכן להשתנות, ללמוד, ולהשתפר, תכונה זו חשובה עבורכם כבעלי עסקים ולמנהל השיווק בפרט.

איך אני מחפש מומחה לקידום אתרים?

חשוב להבין שיש הבדל בין חיפוש אחר מומחה לקידום אתרים לבין חיפוש אחר מומחה לבניית וקידום אתרים. יש לשים לב לתהליך הכולל בנייה של אתר ממש מאפס ואז קידום שלו, לבין תהליךמומחה קידום אתרים לא צריך להיות בהכרחי אדם  בעלם ניסיון או ידע בשיווק עצמו. כלומר, הוא לא צריך להיות אדם בעל ידע בקופירייטינג (כתיבת התוכן השיווקי והפרסומות עבור העסק שלכם) גרפיקה ווידיאו (הפיכת התוכן הכתוב לפרסומת מוחשית) וכו... שלקידום אתר בלבד. לאחר שהבנו בדיוק למה אנחנו צריכים את המומחה שלנו, עלינו להתחיל בחיפושים. דרך אחת היא לפנות למומחה שהוא פרילנסר, כלומר פועל בזכות עצמו. דרך שנייה היא לפנות לחברה מקצועית המתמחה בקידום אתרים. לכל בחירה יש כמובן את היתרונות אל מול החסרונות שלה. תוכלו להתחבר לקבוצות ייעודיות בפייסבוק, לשאול אנשים המתמחים בתהליכי קידום אורגני אל מול קידום ממומן ואז לקבל החלטה. בכל אופן יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם דגש.

  1. הידע והניסיון של המקדם – מדובר בתחום סופר דינמי שכל הזמן משתנה ומתהווה. לכן, חשוב לבחור מקדם מקצועי שיודע ומבין מה הוא עושה ועל מה הוא מדבר, שכן הדבר ישפיע על תהליך השיווק של האתר שלכם וקידום לקוי יכול לפגוע בפעילות העסקית שלכם גם בטווח הקצר וגם בטווח הרחוק.
  2. חיבור אישי – מכיוון ואתם הולכים לעבוד אל מול המקדם, לשאול אותו שאלות ולהתייעץ איתו, אתם צריכים שיהיה לכם איזשהו חיבור אישי ולהרגיש בנוח לשאול שאלות מקצועיות.
  3. על מה בדיוק אתם משלמים? כל מקדם מספק שירותים אחרים ולכן אתם צריכים להבין היטב על מה אתם משלמים, מה כולל תהליך הקידום, מה המקדם לוקח על עצמו בתהליך התחזוקה של האתר ולפי זה כמובן לקבל החלטות.
  4. מחיר – השוו מחירים ותזכרו כי הזול הוא לא תמיד הטוב ביותר ולהיפך.

לסיכום, בחירת מומחה לקידום אתרים איננה עניין של מה בכך. בחירה זו תסייע לכם לקדם את האתר שלכם בצורה טובה ויעילה, ליצור חשיפה ולהגדיל את המכירות של העסק שלכם. השקיעו בבחירת מקדם מקצועי.

מומחה קידום אתרים אורגניקידום אתרים באופן אורגני דורש בעל מקצוע שיכול לשפר את דירוג האתר שלנו בגוגל באופן משמעותי, להגיע לדירוגים הראשונים. מדובר על תהליך שלא מתאים למי שמחפש תוצאות מהירות, את זה חשוב להגיד מראש. מומחה קידום אתרים אורגני עובד בשיטות שונות ולרוב הקמפיין משתנה מעת לעת כדי להרחיב את קהל היעד או מצד שני למקד אותו. ריכזנו עבורכם את כל המידע אליו אתם נדרשים כדי להבין באמת את החשיבות של קידום אורגני, איך למצוא מומחה קידום אתרים אורגני וכמה זה עולה.

איך עובד קידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני בגוגל מתחיל מהשלב של בניית אסטרטגיית שיווק. מומחה קידום אתרים אורגני בונה לכם את התוכנית בשיתוף פעולה. באסטרטגיה נציין יעדים, מטרות, תקציב, קהל יעד ולוח זמנים. לאחר מכן, כאשר יש לנו את כל הנתונים האלה ביד יוצאים לדרך עם תוכנית שיווק שהיא בעצם הדרך בה אנו מיישמים את הדברים. השלבים הם כאלה:

  • מחקר מילות מפתח – בתור התחלה אנחנו צריכים לערוך מחקר מילות מפתח כדי למצוא את קהל היעד המתאים לנו. מחקר מילות מפתח דורש מאיתנו למצוא את מילות המפתח הנכונות ביותר מתוך עשרות ולרוב גם מאות ביטויים שלקוחות פוטנציאלים מחפשים. מחקר מילים עוזר לנו למקד את קהל היעד שלנו למונחים הרבה יותר מופשטים וככה למצוא את הקהל הנכון באופן אורגני. יש סוגים שונים של מילות מפתח, מילות מפתח זנב ארוך, בודדות וכן הלאה. לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות, חשוב לדעת לשלב נכון ולבחור מילות מפתח איתן אתם באמת יכולים לעמוד בתחרות ולא לבחור מילות מפתח כלליות. לדוגמה, אם האתר שלכם עוסק בתחום המסעדנות אנחנו לא נרצה מילת מפתח כמו "אוכל". 
  • אסטרטגיית שיווק – זוכרים שדיברו על אסטרטגיה? אז כאן היא באה לידי ביטוי. אסטרטגיית שיווק היא בדיוק כמו תוכנית עסקית, בכל פעם שאנחנו רוצים לבדוק שאנחנו על המסלול חוזרים חזרה אליה. באמצעות האסטרטגיה אנחנו בודקים האם עמדנו בכל הדרישות שלנו, ביעדים, אילו עמודים דורשים אופטימיזציה, איך מחלקים את העבודה בצורה נכונה, איך הקישורים עובדים עד כה, זמן גלישה וכן הלאה.
  • תוכן – קידום אורגני מתבסס על התוכן אותו אתם מעלים לאתר. את התוכן אנחנו יכולים להכניס בתור מאמרים אינפורמטיביים, מאמרים המיועדים לקישורים או מאמרים בהם טמונות מילות המפתח. לא משנה עבור מה אנחנו צריכים את התוכן, התוכן חייב להיות איכותי. כיום יש תוכנות שלמעשה משמשות אותנו ליצירת תוכן באמצעות תוכנה. עזבו את זה שמדובר על תוכן לא קריא, איכותי ובעצם לחלוטין ממוחשב, יצירת תוכן בדרך הזאת פוגעת לכם בתוכנית השיווק מכיוון שהאלגוריתם של גוגל מזהה תוכן לא מעשיר, תוכן לא איכותי שנועד רק כדי לשתול מילות מפתח. המטרה שלכם היא ליצור לכל עמוד באתר שלכם את התוכן הרלוונטי, להוסיף תכנים מעשירים ושונים ולבנות קהלים חוזרים. 
  • הפן טכני – כמו שאנחנו צריכים לדאוג לתוכן איכותי אנחנו גם צריכים לדאוג לזה שכל מי שנכנס יוכל להנות מהתוכן. ברגע בו האתר שלכם לא ברור, עובד בצורה איטית ומונע מהגולש להתעדכן בכל התוכן האיכותי שנמצא באתר, הגולש לא יחכה יותר מדי כי יש עוד עשרות אתרים כמו שלכם. לכן, עליכם לשמור על שיפור מהיר האתר, כאשר מדובר על אתרים בהם ניתן לבצע תשלום חשוב לשמור על רמת אבטחה גבוהה, התאמה של האתר לסלולרי וכן הלאה.
  • בניית קישורים – מומחה קידום אתרים אורגני יודע לעבוד במגוון רחב של תחומי קידום אורגני, לא מדובר רק על תוכן ואופטימיזציה, אלא גם על קישורים שהם כלי מאוד חשוב בקידום האתר. קישורים יכולים להיות פנימיים וחיצוניים. קישורים פנימיים הם קישורים שמופיעים בתוך האתר שלכם ומובילים לעמוד אחר באתר. קישורים חיצוניים אלו הם קישורים אשר אתם מפרסמים באתרים אחרים, אתם משלמים על זה כמובן. יש אתרים שבהם יש כמות גולשים מאוד גדולה (טראפיק) וככל שהאתר הזה קשור לתחום בו אתם נמצאים אתם מרוויחים כפליים כי הרבה לקוחות פוטנציאלים שלכם נמצאים שם. אתם משלמים לאותו אתר כדי להוסיף את התוכן שלכם לאתר שלו ותוכן שלכם אתם מוסיפים קישור, ככה כולם מרוצים. לכל אתר יש התעריף שלו, ייתכן ותצטרכו לשלם 50 ש"ח לשיתוף הפעולה ולעיתים גם 5,000 ש"ח. בחירה של מומחה קידום אתרים אורגני מנוסה יכולה להוזיל את המחיר אותו אתם משלמים כיוון שהוא עובד עם כמויות גדולות יותר של מאמרים. אגב, האלגוריתם של גוגל אוהב קישורים פנימיים וחיצוניים. 
  • מעקב – אם הגעתם עד לפה אתם מבינים שהעבודה של מומחה קידום אתרים אורגני היא לא פשוטה. אבל העבודה לא נגמרת כאן, נדרש מעקב שוטף אחרי התוצאות ואחרי הקידום של האתר שלכם. סביר להניח שאם האתר שלכם זה עתה נמצא בשלבי הבנייה הסופיים שלו, ייקח די הרבה זמן עד שיגיע לעמודים הראשונים. לכן, סבלנות היא קריטית פה. בחרו מומחה קידום אתרים אורגני שיעבור אתכם את השלבים בדרך הנכונה והמסבירה ביותר – אל תצפו לתוצאות מהירות בקידום אורגני, ההמתנה משתלמת.

קראו עוד: קידום אורגני: איך עושים את זה נכון

במי לבחור?

עבודות קידום אינן פשוטות ואנחנו צריכים לבחור מומחה קידום אתרים אורגני שיוכל לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. יש היום הרבה מקדמי אתרים, לא נדרש למעשה תואר כלשהו כדי להיות מקדם אתרים, כל מה שצריך זה ניסיון, אבל גם את זה אין להרבה מקדמי אתרים. שימו לב שאתם לא בוחרים מישהו שמבטיח לכם הבטחות שווא כמו וודאות מלאה שתגיעו לדירוג הראשון בגוגל, אי אפשר להבטיח דבר כזה וזה מאוד משתנה בהתאם למה שהלקוח מחפש. בדקו עבודות קודמות של אותו בעל מקצוע, איכות התוכן שלו, בניית אתרים, מי עובד איתו ומה המחיר אותו הוא גובה. חשוב להבין דבר אחד קריטי, אף אחד לא מכיר ולא יודע איך האלגוריתם של גוגל עובד ולכן, מי שאומר לכם שהוא יודע בדיוק מה האלגוריתם אוהב ורוצה מטעה אתכם.

קראו עוד: איך עושים קידום אורגני בגוגל

איך נקבע מחיר קידום אתרים?

איך נקבע מחיר קידום אתרים

המחיר אותו תשלמו עבור קידום האתר שלכם תלוי גם בבעל המקצוע אליו אתם פונים וגם בהתאם לאסטרטגיית השיווק שלכם. את התקציב אתם בוחרים והוא מורכב משני גורמים, האחד הוא (כאשר מדובר על ממומן) המחיר אותו תשלמו עבור פרסום בערוצים השנים והמחיר האחר נקבע בהתאם למחיר אותו אתם משלמים כשכר טרחה של המקדם. חלק מבעלי המקצוע כוללים את שכר העבודה בתוך התקציב הכולל. כמו כן, כאשר מדובר על קידום אורגני המחיר משתנה בהתאם לכותב התוכן אליו אתם פונים, בהתאם למקומות בהם אתם מפרסמים את הקישורים שלכם, בהתאם למצב הנוכחי של האתר שלכם והיעדים.

המחירים משתנים בהתאם לגודל העסק שלכם. יהיו עסקים שיוכלו להשקיע מאות שקלים בודדים בשבוע על שיווק ומצד שני עסקים גדולים לעיתים משקיעים עשרות אלפי שקלים עד שיווק ביום! חשוב לדעת להתאים את עלויות השיווק בהתאם לשווי המוצר שלכם ובכללי, בהתאם לסך כל ההכנסות וההוצאות שיש לכם בעסק.

מומחה קידום אתרים אורגני – על ההשפעה של הקידמה והטכנולוגיה על בעלי עסקים בשנים האחרונות 

העובדה שהעולם שאנחנו חיים בו מתקדם מיום ליום מבחינת הטכנולוגיה והקידמה שקיימים בו, היא עובדה שמשפיעה על כל בני אדם בעולם, אך במקרה שלנו – על בעלי עסקים, בעלי חברות, ובעלי מוצרים כלשהם. כיום, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי, על מנת לקדם ולהפוך את העסק שלו לכמה שיותר רלוונטי בתוך השוק שקיים כיום. חישבו על זה ככה – היום עולם הקניות והמסחר הפכו להיות כמעט לגמרי באינטרנט. נסו לחשוב על האופציות הרבות של קניות שכיום ניתן לעשות מהבית ודרך המסכים – בין אם מדובר על ביגוד, הנעלה, מזון, ונוספים – בכולם ניתן לבצע כיום קניות באמצעות האינטרנט בלבד, בלי שנצטרך לצאת בצורה פיזית מהבית בכלל. לאט לאט בעלי עסקים רבים מבינים את החשיבות הגדולה של אתר אינטרנט עסקי, וכיום כמעט ולא ניתן למצוא בעלי עסקים שעדיין לא הכניסו את העסק שלהם לעולם השיווק הדיגיטליים בצורה כזו או אחרת.

מומחה קידום אתרים אורגני – לאחר שהבנו את החשיבות של אתר אינטרנט עסקיכעת עלינו להבין את החשיבות של קידום אתרי אינטרנט עבורנו

בסופו של דברהמעבר של בעלי עסקים רבים וחברות רבות לעולם אתרי האינטרנט ולעולם של שיווק דיגיטליהוא מעבר שיצר תחרות חדשה גדולה – תחרות לקידום אתר האינטרנט שלנו לעומת אתרי האינטרנט של העסקים המתחרים שלנובוא נדמיין לצורך העניין שאתר האינטרנט שפתחנו נועד לקדם משרד של רואה חשבון באזור אשדודייתכן כי קיימים עשרות רבות של אתרי אינטרנט נוספים שמקדמים גם כן משרדים של רואי חשבון באותו האזור בדיוקהמשוואה מכאן היא פשוטה – אתר אינטרנט שיופיע במיקום גבוה יותר במנוע החיפוש של גוגלביחס לאתרי האינטרנט האחרים שקיימים ומוכרים את אותו המוצר או אותו השירות בדיוק – יזכה לכניסות רבות יותר לאתר שלו – אשר בסופו של דבר יגדילו את הסיכוי שהעסק שלו יגדיל את מאגר הלקוחות הקיימים שלו ובסופו של יום כאמור את סך ההכנסות החודשית שלולתחום הזה קוראים בעצם קידום אתרי אינטרנטומדובר על אחד התחומים החשובים והגדולים ביותר עבור בעלי עסקים כיוםזאת כאשר בעלי עסקים רבים אפילו לא מבינים כיום את החשיבות הרבה העומדת מאחורי תחום זה.

מומחה קידום אתרים אורגני – כיום ישנן שיטות מקובלות לביצוע של קידום אתרי אינטרנט

כעת, לאחר שהבנו מה זה קידום אתרי אינטרנט, וכמה הנושא הזה הוא נושא חשוב כאשר אנחנו מסתכלים על התחרות האינטרנט שהולכת והגוברת בשנים האחרונות בין בעלי עסקים במרחב האינטרנט – עלינו להבין כעת מה הן השיטות השונות שמקובלות כיום לקידום אתרי אינטרנט. בעצם, כשמדברים היום בפאן המקצועי על קידום של אתרי אינטרנט בגוגל, נהוג להתייחס ל-2 שיטות קידום מרכזיות – קידום אורגני בגוגל, וקידום ממומן בגוגל. מדובר על 2 שיטות אשר מקדשות את אותה המטרה בדיוק למעשה – הגדלת אחוז החשיפה של אתר האינטרנט שלנו לעומת אתרי האינטרנט המתחרים שלנו, אך מדובר על 2 שיטות שונות לגמרי במהות שלהן, ומבחינת דרכי הפעולה שנבצע.

קידום אתרים אורגני מתייחס לכלל הטכניקות והשיטות החינמיות והטבעיות אשר ניתן לבצע אותן, זאת על מנת להגדיל את הדירוג של אתר האינטרנט שבנינו ביחס לאתרי האינטרנט המתחרים, וכך למעשה, בעזרת הגדלת הדירוג של אתר האינטרנט שלנו, נוכל למעשה לגרום לגוגל לבחור להציב את אתר האינטרנט שלנו במקום טוב יותר לעומת אתרי האינטרנט המתחרים שלנו, זאת כאמור בדרכים טבעיות לגמרי. הקידום הממומן לעומת זאת, מתייחס לשירות מיוחד שגוגל מציע לבעלי אתרים עסקיים כיום – לבצע תשלום לגוגל, אשר בתמורה תקדם את אתר האינטרנט שלכם בצורה מלאכותית. את התשלום בסופו של דבר, גוגל תדרוש מבעלי העסקים לפי מספר הכניסות בפועל, שאתר האינטרנט שלהם גרף בכל יום, בעקבות הקידום הממומן עליו הם משלמים.

מומחה קידום אתרים אורגני – מה זה מומחה קידום אתרי אורגניולמה אנחנו צריכים אותו עבור העסק שלנו

בסופו של דבר – אם אתר האינטרנט העסקי שלכם הוא אתר הנועד לקדם עסק אשר בא להחזיק זמן רב – אזי ששיטת הקידום המתאימה לו היא בעיקר שיטת הקידום האורגנית. מומחה לקידום אתרי אינטרנט, הוא איש מקצוע שתפקידו לנהל, לנתח, ולהבין את מצב אתר האינטרנט שלכם, על מנת שיוכל לבחור בשיטות הקידום האורגניות השונות (ובמקרים מסוימים גם הממומנות) אשר ישיגו את התוצאה הגבוהה ביותר, ויצליחו בסופו של דבר להעמיד בצורה טבעית את אתר האינטרנט שלכם במיקום גבוה וטוב יותר לעומת אתרי האינטרנט המתחרים שלכם. מומחה קידום אתרים אורגני הוא בסופו של דבר האדם שמבין הכי הרבה את המנגנון של גוגל, כיצד גוגל מדרגת אתרי אינטרנט, ומה הן הפעולות השונות אר ניתן לעשות אותן על מנת להגדיל כמה שיותר את הדירוג של גוגל – שבסופו של דבר כאמור משפיע על המיקום של אתר האינטרנט שלכם זאת ביחס לאתרי האינטרנט המתחרים שלנו.

מומחה קידום אתרים אורגני – תחום קידום אתרי האינטרנט הוא תחום מבלבל עם אופציות רבות

חשוב מאוד שנבין, שכיום התחום הנ"ל של קידום אתרי אינטרנט וקידום אורגני של אתר האינטרנט שלכם הוא תחום גדול שנמצא בצמיחה מתמדת. כתוצאה מכך כאמור, בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך שקמות חברות רבות, מומחים רבים, ואנשים רבים שמציעים את שירותי התמיכה והקידום של אתרי האינטרנט שלכם. ניתן ממש להגיד כי בתחום אתרי האינטרנט לא רואים את היער מרוב הדובים שנמצאים בו, וכאמור, לעתים קרובות המשימה לבחירת בעל מקצוע שילווה את קידום אתר האינטרנט שלכם בצורה אורגנית היא משימה קשה ביותר. כיום, ניתן למצוא בשוק חברות רבות, מומחים רבים לקידום אתרים, ועוד, זאת כאשר ניתן כמובן ליפול על אנשים שלא מבינים מספיק בתחום ולא מהווים בעל מקצוע של ממש שמבטיח לכם תוצאות נכונות ודרך תקינה ונכונה. כיצד נוכל לבחור את מומחה קידום האתרים האורגני הטוב ביותר עבורנו? על התשובה לשאלה זו ננסה לענות בשורות הבאות.

מומחה קידום אתרים אורגני מה התפקידים שלו?

למעשה, ברגע שיש לנו אתר אינטרנט קיים, למומחה קידום אתרים אורגני יש כל מיני תפקידים וזה מאוד משתנה, משום שכל מקדם לוקח את התפקיד הזה למקומות קצת שונים וגם, לכל מקדם יש את שיטות ואסטרטגיות הקידום שהוא אימץ לעצמו והוא בחר לנכון. בראש ובראשונה, על מומחה לקידום אתרים אורגני, לבדוק את האתר שלנו, זאת במידה ותהליך בניית האתר ותהליך קידום האתר מתבצעים בנפרד.

מה זה אומר לבדוק את האתר? זה אומר לבדוק שהאתר בנוי בהתאמה מושלמת או לפחות כמעט מושלמת, לסטנדרטים ולקריטריונים של גוגל. למשל, עליו לבדוק שהאתר נטען בצורה מהירה, עליו לבדוק שיש מספיק תוכן באתר ואם לא לדאוג שיוסיפו עוד תכנים לאתר שמעניקים לגולשים ערך מוסף, עליו לבדוק שיש תמונות וסרטונים באתר שגם כן תורמים רבות לגולשים, שהקישורים בנויים כמו שצריך והאתר נוח לשימוש, אינטואטיבי ואולי הכי חשוב, עליו לבדוק שהאתר רספונסיבי, כלומר, מתאים לכל סוגי המסכים כולל סמרטפונים וטאבלטים מכל הסוגים. תוך כדי תנועה, על המקדם לבצע כל מיני תהליכים הקשורים לקידום עצמו כמו למשל לדאוג לבניית קישורים חיצוניים ופנימיים, לדאוג שעולים עוד תכנים איכותיים בכל פעם לאתר שלנו, לעשות מחקר מילות מפתח כדי שידע אילו ביטויים עליו לקדם ולבנות אסטרטגיית תוכן, קידום ובניית קישורים לאורך זמן.

מומחה קידום אתרים אורגני – טיפים למציאת ושכירת מומחה קידום אתרים אורגני הטוב ביותר עבור העסק שלכם

  • נסו לבחור מומחה קידום אתרים אורגני בעזרת המלצות והצלחות ממוכחות בתחום – מדובר על טיפ דיי ברור למדיישכן ההיגיון שעומד מאחורי הטיפ הנ"ל הוא פשוט למדי – ככל שממוחה קידום האתרים שבחרתם הוא אדם שמחזיק בחוות דעת מומלצותומעבר לכךהוא מחזיק בתוצאות מוכחות בתחום קידום האתריםאזי שכך הסיכויים שאותו המומחה יניב תוצאות גם לעסק שלכם הם גדולים ורבים יותרבאופן טבעינסו לחפש בעלי עסקים זהים לכם שבחרו לשכור את השירותים של אותו מומחה קידום אתרים אורגני או של החברה לקידום אתרים שאתם מתעניינים בשירותים שלה – אם יש לאותם המומחה המלצות ותוצאות מוכחות – תוכלו לשכור את שירותיו בלב שלם יותר. ניתן להצטרף לכמה קבוצות קידום  בפייסבוקלשאול שאלותלהתייעץ עם אנשים רלוונטיים ולפי זה לבצע את הבחירה של המקדם שילווה אתכם בתהליך קידום האתר
  • חשוב לבחור מומחה קידום אתרים אורגני שעובד עם דו"חות ותוצאות מוכחות  הבינו – תחום קידום אתרי האינטרנט הוא תחום שכולל תחתיו נתונים וסטטיסטיקה רביםשמעידים על הצלחה או אי הצלחה של התחוםעל מנת לדעת שהקידום האורגני שאנחנו מבצעים על אתר האינטרנט שלנו עובדעלינו לבחון נתונים כגון – כמות כניסות לאתרהמרה של כניסות לרכישותכמות לידים שאנחנו מקבליםועודחשוב לעבוד עם מומחה קידום אתרים אורגני שמספק דו"חות לאורך כל העבודה שלכם מולוזאת על מנת שלאורך כל התהליך נוכל לדעת האם הקידום שהובטח לנו אכן עובדאו לא.
  • הימנעו מחתימה על חוזים ארוכי טווח – מומחים רבים לקידום אורגני או עסקים שעוסקים בקידום אתרי אינטרנט מבקשים מהלקוחות שלהם לחתום על חוזה עבודה ארוך טווחמדובר על דבר שעליכם להימנע ממנושכן אין לכך הצדק כללעבדו עם מומחה או חברה שמאפשרת בחירה להפסקת תהליך העבודה תוך התראה בסיסית של מספר שבועות בלבד.
  • הימנעו מפיתוי של מחירים נמוכים  כמו בכל תחום בחייםקל להתפתות ולבחור את הצעת המחיר הזולה ביותר העומדת לנגד עינינואך בעולם של קידום אתריםהצעת המחיר הנמוכה יכולה לבוא על חשבון של דברים חשובים כגון – שירותי חשוביםקבלת נתונים חייםועוד.

כמה אמור לעלות לי מומחה לקידום אתרים?

המחיר עבור קידום אתרים אורגני משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים. אחד הדברים שישפיעו על המחיר בצורה ניכרת, הוא האם תבחרו בחברת קידום או במומחה לקידום פרינסלר. כמובן שלכל בחירה שלא תעשו יש את היתרונות ואת החסרונות שלה, אבל זה כבר נושא לכתבה אחרת לגמרי. בכל אופן, לרוב בחירת חברת קידום, תעלה לנו יותר, בהשוואה למקדם פרילנסר בשל הוצאות העובדים, התפעול, השיווק וכדומה. דבר נוסף שישפיע על מחיר הקידום הוא האסטרטגיה עצמה. בגדול, ממוצע המחירים שעסקים משלמים על קידום אורגני פר חודש נע בין 1,000-20,000 ש“ח בחודש.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך