פרסום כתבות בתשלום

מה בעמוד זה?

פרסום כתבות בתשלוםפרסום כתבות בתשלום היא אחת השיטות האפקטיביות ביותר לפרסום באינטרנט. הדבר בדרך כלל קורה באתרים מובילים והכתבה תהיה כתבה פרסומית שלא באמת קשורה לאתר בו היא פורסמה. פרסום כתבות בתשלום יכולה לסייע למפרסמים בקידום אורגני של האתר ובקידום העסק. איך זה עובד? על כך במאמר הבא. 

מהו פרסום כתבות בתשלום?

תחילה נסביר על ניהול של מגזינים דיגיטליים ואתרים מובילים. באתרים אלה קיימים מספר מדורים. החדשות הראשיות המפורסמות באתרים הללו נכתבות על ידי כתבים מיומנות ועוברות עריכה. אך כתבות אחרות שנועדו לפרסם עסקים מתפרסמות במדורים כמו צרכנות לדוגמא. על ידי כך כל מי שרוצה לפרסם באתר כתבה יכול לעשות זאת. 

בעבר על מנת לשווק עסק היה צורך בתקציבים שמנים ובקשרים. כיום, קיימות אפשרויות רבות המאפשרות לשווק עסקים בקלות על ידי האינטרנט עם תקציבים נמוכים יחסית וללא צורך בקשרים מתאימים. אחת השיטות היא פרסום כתבות בתשלום באתרים מובילים באינטרנט. פרסום כתבות בתשלום עונה על 2 מטרות מרכזיות- 

יחצנות

על ידי פרסום כתבות בתשלום באתרים מובילים תוכלו ליחצן את העסק שלכם, את השירות שאתם מספקים או את המוצר שאתם מוכרים. על ידי יחצנות נכונה ניתן להגדיל את החשיפה שהעסק מקבל ועל ידי כך להגדיל את הרווחים שלו. פרסום הכתבות יכול להיות גלוי יותר או פחות. קשה לשים את האצבע על ההבדלים בין פרסום גלוי ל"סמוי" אך ניתן לקבוע כי יש יתרון לפרסום הגלוי. פרסום גלוי משדר אמינות ועל ידי כך מחזק את האמון של הלקוח בעסק. אנשים לא מרגישים שעובדים עליהם כאשר הדברים מתנהלים בשקיפות. 

קידום אתרים

על ידי פרסום כתבות בתשלום אתם יכולים לקדם את האתר של העסק שלכם. על ידי הוספת קישור לאתר שלכם אתם יכולים להניע את הגולשים להיכנס לאתר שלכם ועל ידי כך להגדיל את התנועה בו ולקדם אותו. ככל שהאתר בו תפרסמו את הכתבות יהיה מוכר יותר וחזק יותר כך החשיפה שתקבלו תגדל ותוכלו לקדם את האתר שלכם באופן יעיל יותר. 

האם פרסום כתבות בתשלום זו אסטרטגיה טובה לטווח הארוך?

אחת השאלות הנפוצות ביותר לגבי פרסום כתבות בתשלום היא האם זו נחשבת לאסטרטגיה טובה לטווח ארוך? על מנת לענות על השאלה הזו יש להתייחס למספר היבטים שונים- 

פיננסית פרסום כתבות בתשלום יכול להיות עניין יקר מאוד. לכן, במידה ואתם לא מפרסם עתיר תקציב ללא שיקולים כלכליים, כדאי לקחת זאת בחשבון. במיוחד כאשר חושבים על הטווח הארוך. 
ענישה מגוגל גוגל יכולה לבצע ענישה כאשר היא מזהה קישורים בתשלום. אך ברוב המקרים, גוגל לא תדע לזהות בצורה אלגוריתמית קישורים בתשלום (אלא אם כן עשיתם זאת בצורה שקופה למדי). לכן, אין מה לחשוש מכך יותר מדי בעיקר כאשר נשארים בשוק הישראלי. 
גיוון במקורות הקישורים גיוון הוא אחד הדברים החשובים ביותר, במיוחד בעולם העסקים. אל תשענו רק על אסטרטגיה אחת של בניית קישורים, במיוחד כאשר קיימות דרכים רבות לבניית קישורים איכותיים ויעילים שיובילו לתוצאות טובות. זה  נכון שלא תמיד הדבר אפשרי. יש תחומים תחרותיים מאוד כמו צימרים, עריכת דין, רשלנות רפואית, ביטוחים וכדומה, בהם לא תהיה לכם ברירה אלא לקנות קישורים. כמובן שבתחומים אלה בדרך כלל גם יהיה מדובר גם על חברות גדולות עם תקציבים גדולים שיכולות להרשות לעצמן לקנות את הקישורים. במידה ואתם נמצאים בתחום תחרותי פחות, נסו לגוון. יש מגוון דרכים שונות לעשות זאת. 

 

מה היתרונות של פרסום כתבות בתשלום?

  • העלאת מודעות- אחד היתרונות המרכזיים של פרסום כתבות בתשלום הוא העלאת המודעות של העסק. שימו לב כי על מנת להעלות מודעות עליכם לפרסם כתבות יחסי ציבור. כתבות אלה מתפרסמות במדורים שזוכים לחשיפה גדולה מאוד של גולשים ויכולות לקדם את העסק שלכם משמעותית. על ידי פרסום במקומות עם חשיפה העסק ייהנה מחשיפה משמעותית של לקוחות פוטנציאליים שבסופו של דבר תוביל להרחבת מעגל הלקוחות והגברת המכירות. 
  • דירוג- פרסום כתבות באתרים מתבצע בדרך כלל באתרים חזקים. כאשר אתם מוסיפים קישור לאתר שלכם באתרים כאלה הוא ידורג גבוה. הדירוג הגבוה הוא בעל חשיבות רבה בקידום האתר שלכם. 
  • פשוט וקל- כאשר מפרסמים כתבות באתרים יש לנהל אסטרטגיית של בניית הקישורים לאתר ומדובר במשימה פשוטה מאוד, במיוחד כאשר מדובר באתרים מובילים. בדרך כלל יהיו תהליכי עבודה סדורים להטמעת כתבות עם קישורים ולא תצטרכו לשבור את הראש על זה. 

פרסום כתבות בתשלום- דגשים חשובים

ריכזנו לכם שלושה דגשים חשובים לגבי פרסום כתבות בתשלום- 

איכות 

על מנת לפרסם כתבה בתשלום באתרים מובילים הכתבה צריכה להיות איכותית ולעמוד במספר תנאי סף-

  • מבנה נכון של כותרות ופסקאות. 
  • הקפדה על ניסוח.
  • הקפדה על שגיאות כתיב. 
  • יצירת עניין אצל הקורא. אחד החלקים המסובכים והחשובים ביותר בפרסום כתבות. עליכם לייצר כתבה מעניינת שתספר סיפור ולא רק תיתן מידע. עליכם לסקרן את הקורא על מנת שירצה לקרוא עוד על הנושא וכך ייכנס לקישורים בכתבה. 
  • בחירת כותב מתאים. אם אתם כותבים את התוכן בעצמכם אז אין בעיה, אך במידה ואתם צריכים כותב הבחירה חשובה מאוד. עליכם לבחור בכותב תוכן איכותי שיודע לייצר את התכנים המתאימים. בחרו בכותב שיכול להציג קבלות של כתיבה לאתרים דומים. 

סגנון

לעתים כאשר רוצים לפרסום כתבות באתרים מסוימים יהיה עליכם להגיש את המאמר בסגנון המתאים למדור בו הוא יתפרסם. לדוגמא- כתבת תדמית תהיה מעין ריאיון בו יהיה עליכם להציג את עצמכם. תוכלו לבחור לעשות זאת בכתיבה או בווידאו. 

זכויות יוצרים

בדרך כלל כאשר מפרסמים כתבה מוסיפים תמונות מתאימות שיעזרו לאפיין את הכתבה ולעורר עניין אצל הקורא. התמונות מרעננות את עיני הקורא מכמויות המלל והופכות את הכתבה לאטרקטיבית יותר. במידה ואתם לא משתמשים בתמונה שצילמתם באופן עצמאי חשוב מאוד לוודא את עניין זכויות היוצרים. על פי חוזה הפרסום, אתם אלה שצריכים לוודא שיש לכם את זכויות היוצרים לשימוש בתמונות. שימו לב כי קיימים מאגרים רבים בהם תמצאו תמונות בחינם ובתשלום. 

מה המחיר של פרסום כתבות בתשלום?

אין לכך תשובה חד משמעית כיוון שיש גורמים שונים המשפיעים על המחיר בפועל, ביניהם חוזק האתר בו אתם רוצים לפרסם, ותק האתר, כמות הקישורים היוצאים מהאתר, מה תנועת הגולשים המגיעה אליו כל יום ועוד. 

בדרך כלל המחירים עבור קניית קישורים לאתרים או פרסום כתבות באתרים ינועו בין מאות בודדים של שקלים ועד אלפי שקלים, בהתאם לגורמים שציינו מעל. אצל אתרים ברמה בינונית יהיה עליכם לשלם בסביבות 300- 400 שקלים לקישור. מלבד זאת יש עלויות נוספות של שעות עבודה לאופטימיזציה, כתיבת תכנים, שירות לקוחות ועוד. 

פרסום כתבות בתשלום- האם יש אופציה חינמית?

התשובה היא כן, אך חשוב להבין כי הן לא תמיד יעילות ולעתים יכולות אפילו להזיק. במקרים כאלה יכולים להתפרסם תכנים לא איכותיים שבסופו של דבר ישפיעו לרעה על האתר. 

אופציה חינמית יחסית יעילה היא פרסום של כתבות אורח. עליכם לפנות לאתר רלוונטי בתחום שלכם ולהציע לו תוכן איכותי בחינם שרלוונטי גם לכם וגם לא. כך תוכלו להוציא מהכתבת אורח קישור לאתר שלכם ובעל האתר מרוויח תוכן איכותי אצלו. 

כתבות ממומנות לרוב יתייחסו לכתיבת תכנים לאתרים מסוימים, ובתמורה לתשלום ניתן יהיה לפרסם את המאמר באתר הרלוונטי בעמודים שונים ובמיקומים שונים (בהתאם למחיר). לרוב מי שמספק את הכתבה הוא זה שקונה את הקישור ולא האתר ממנו הקישור יוצא. כתבות ממומנות עשויות להיות מעט מבלבלות, החל מבחירת האתר בו נפרסם את המאמר ועד לסגנון הכתיבה. בשביל זה אנחנו כאן, הנה כל המידע הרלוונטי לפני שאתם מוציאים סתם כסף.

מהם קישורים?

המטרה מאחורי כתיבת תוכן היא לתת לכם חשיפה. התפקיד של קישורים הוא לתת לכם את המקפצה הנדרשת. יש סוגים שונים של קישורים: קישורים פנימייםכתבות ממומנות עשויות להיות מעט מבלבלות, החל מבחירת האתר בו נפרסם את המאמר ועד לסגנון הכתיבה וקישורים חיצוניים. שני סוגי הקישורים תורמים לקידום האתר במנועי החיפוש, עם זאת קישור חיצוני תורם לחשיפת המוצר/מותג שלכם. הפרסום נעשה בצורה בה אתם פונים לאתר רלוונטי (נסביר בהמשך איך בוחרים קישורים איכותיים), והוא מציע לכם מיקומים שונים לפרסום באתר, בין אם מדובר על עמוד הבית ובין אם מדובר על עמודי 8 בבלוגים. המחיר הוא כמובן בהתאם למיקום פרסום הכתבה.

קישורים פנימיים מצד שני הם קישורים שנמצאים בתוך האתר שלכם ומובילים למקום אחר באתר. לדוגמא, אם יש לכם בלוג שמדובר על חשיבות בחירת מקדם אתרים מקצועי, הקישור יכול להיות לדף אחר המתייחס ל"מה זה מקדם אתרים". גם כאשר מדובר בקישורים פנימיים צריכה להיות הצדקה להוביל את הגולש מדף אחד לדף שני וגוגל יודעת לזהות מתי סתם דוחפים קישורים.

מהן כתבות תוכן?

כתבות תוכן הוא תחום די פרוץ בתחום קידום האתרים. נסביר, כל אחד יכול להרשות לעצמו לכתוב תוכן, אבל לא כל אחד באמת פועל בהתאם לכלים האורגניים הקיימים לרשותו. כתיבת תוכן דורשת מיומנות. לפי מחקרים, לוקח לאדם שלוש שניות להחליט אם להמשיך לקרוא או לעבור למקום אחר – הדבר נוגע גם לסרטונים. לכן, כותב תוכן חייב לתפוס את הקהל כבר מהכותרת. מעבר לכך, יש כלים בסיסיים שגם הם קריטיים בכל הנוגע לרווח בין השורות, גודל פסקאות, כותרות, הטמנת מילות מפתח ועוד.

יש להבדיל בין כתבות תוכן לבין כתיבת תוכן. כתבות תוכן לרוב יתייחס אל: מאמרים, SEO, סקירת מוצרים, רשימות וכד'. כתיבת תוכן יכולה להתפרש על תחום רחב יותר הכולל גם תסריטים לסרטונים באתר ועוד. כאשר אתם בוחרים כותב תוכן יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הכרוכים בכך.

איך בוחרים אתר פרסום?

עכשיו כשאנחנו מבינים מהם קישורים ומהן כתבות תוכן, איך בוחרים את האתר הנכון לפרסם בו את הכתבה שכתבנו?

רלוונטיות הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא עד כמה האתר רלוונטי לכם. יכול להיות שמדובר על אתר מעולה עם טראפיק גבוה, אבל הנישה בה הוא עוסק לא קשורה לתחום שלכם ולכן, הקהל לא רלוונטי לכם. מעבר לכך, גוגל בוחן רלוונטיות בהתאם לנישות הקיימות וככל שאתם מפרסמים במקומות לא נכונים, גוגל רואה את זה בתור קישור לא איכותי.
תקציב מה התקציב שלכם לקידום האתר? המחיר של כתבות ממומנות יכול לנוע בטווח רחב, החל מ-100 ש"ח ועד ל-5,000 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם לאתר, בהתאם למיקום הכתבה ובהתאם להצעות נוספות. לדוגמא, אתם יכולים להציע לאותו אתר שיתוף פעולה בו אתם מביאים לו מוצר מתנה או משתפים קישורים שלו בתמורה לפרסום הכתבה.
בדיקה ממוקדת גם אחרי שמצאתם אתר מעולה, התפקיד של מקדם אתרים הוא לבחון את הקישור עם התוכנות הרלוונטיות. ישנן לא מעט תוכנות שמטרתן לוודא את טיב הקישורים, החל מ-DR ועד למספר כניסות, לחיצות והשוואה לכתבות אחרונות שפורסמו באתר. הכלים האלו לא חינמיים ולכן לא תוכלו לבדוק את זה באופן עצמאי ללא קניית התוכנה.
מיקום איפה ממוקמת הכתבה אותה אתם מפרסמים? יש אזורים שנחשבים לפחות טובים, כמו לדוגמא בצידי הדף או בבאנרים זזים. בחירת המיקום היא קריטית, אנחנו רוצים לבחור בדף עם חשיפה גבוה וגם דף שרלוונטי לתחום בו האתר שלכם עוסק.

האם כתבות ממומנות באמת תורמות לקידום?

כתבות ממומנות יכולות להיות מעולות בשביל קידום האתר, אבל אי אפשר להסתמך רק על קישורים. קישורים הם חלק מהוצאות לקידום ממומן, אתר לא יכול לעמוד רק על בסיס קידום ממומן. אם מדובר על דף נחיתה בלבד, אפשר להתבסס אולי רק על קידום ממומן. עם זאת, כאשר מדובר על אתר אנחנו רוצים לדאוג גם לקידום אורגני, חייבים לפעול מכל הזירות.

בדרך כלל קידום ממומן יהיה לאחר הקמת האתר כדי לחשוף אתכם ליותר קהלים. מוטב להדגיש, הקידום חייב להתחיל רק לאחר שיש בידכם אתר מושלם – אם האתר שלכם עוד לא בנוי לחלוטין איזו סיבה יש לגולש להמשיך לגלול באתר? תמיד תדאגו לכך שתהיה אופטימיזציה לאתר.

כמה זה עולה לי?

המחיר של כתבות ממומנות מתחלקות לשניים, המחיר עבור הכתבה והמחיר עבור הקישור. בכל הנוגע לכתיבת תוכן, המחירים נעים בטווח די רחב, החל מ-0.10 אגורות ועד לשקל למילה ויותר. כאשר אתם בוחרים כותב תוכן, אתם חייבים לראות דברים אחרונים שהם כתב, היכן הם פורסמו ומקדם אתרים טוב יכול גם באמצעות תוכנות מתקדמות לבדוק את טיב המאמר מבחינת קידום אורגני.

המחיר של קישורים גם הוא משתנה בהתאם לגודל החשיפה של האתר, סוג האתר והמיקום בו אתם בוחרים לפרסם את הכתבה. המחירים יכולים להתחיל מכ-100 ש"ח לקישור ועד ל-5,000 ש"ח לקישור באתרים מובילים כמו "ישראל היום" ועוד. אנו כמובן מציעים לעבוד עם מקדם אתרים מקצועי שיכול לאתר את האתרים הרלוונטים לכם ולבנות תוכנית קידום מתאימה.

פרסום כתבות תדמיתבמדריך הבא, נעבור על כל מה שצריך לדעת על פרסום מאמרי קידום באתרי אינטרנט שונים, כולל סוגי התוכן שעובדים הכי טוב, היכן למצוא את המקורות הנכונים לתוכן שלכם ועוד. הנה מה שחשוב לדעת על פרסום כתבות תדמית באתרי אינטרנט שונים.

מאמרי קידום הם דרך מצוינת להעביר את המסר שלכם החוצה ולהגיע לקהלי יעד רחבים יותר. אבל איך נוהגים לפרסם אותם באתרי אינטרנט שונים? כאן נכנס לתמונה פרסום כתבות תוכן, מה שמאפשר עם הזמן בנייה של מערך שלם של כתבות מהסוג הזה, מה שעשוי להיקרא גם בניית מערך קישורים.

היתרון ה"סמוי" של פרסום כתבות תדמית

אם אתם מחפשים דרכים לקדם את העסק שלכם באמצעות פרסומים מקוונים, אז צריך להכיר היטב את היסודות של פרסום מאמרי קידום באתרי אינטרנט שונים. עליכם להבין את הסוגים השונים של מאמרי קידום אתרים אורגני, כמו גם כיצד לכתוב אותם וכיצד למצוא את האתרים הנכונים לפרסם אותם בהם. 

אם עושים את הדברים בצורה נכונה, פרסום כתבות מאפשר להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים ולבנות נוכחות אינטרנטית למותג כזה או אחר. מצד שני, ישנו יתרון נוסף לכתבות מהסוגים האלו, שכן פרסום כתבות תדמית מאפשר לכם לא רק להתחזק תדמיתית, אלא גם להתחזק מבחינת מערך הקישורים של האתר שלכם.

כיצד פרסום כתבות תדמית משיג לידים? 

בראש ובראשונה, חשוב לזכור כי בעזרת פרסום כתבות תדמית, אפשר לשתף את הסיפור של העסק וכן את החוויות שלכם עם העולם. תוכלו להראות, להסביר או להדגים מדוע לקוחות צריכים לבחור בכם על פני אחרים, כמו גם לבנות אמינות ונאמנות-לקוח בקרב הגולשים שנחשפים לכתבה. 

וכאשר מפרסמים כתבת תדמית באתר זה או האחר, מומלץ כמובן תמיד לצרף קישור לאתר האינטרנט בתוך גוף הכתבה. צירוף הלינק לגוף הכתבה יאפשר לכם להגדיל את התנועה לאתר שלכם, מה שבתורו יכול ליצור יותר לידים עבור העסק. וזו בעצם הדרך שבה פרסום כתבות תדמית מאפשר לכם להשיג יותר לידים לעסק.

איכות הלידים שמתקבלים כתוצאה מפרסום כתבות 

חשוב לוודא שאיכות הלידים המתקבלים ממאמרי קידום (או כתבות תדמית) עומדים בציפיות שלכם, ואת הנתונים האלו ניתן לבדוק (נתוני איכויות הלידים). על ידי שימוש בכלים דיגיטליים לניתוח מידע שיווקי, אפשר לעקוב אחר מידע כמו כמות האנשים שקוראים את המאמר ומעורבים בו (למשל, מגיבים בו ולוקחים חלק בדיון בקוביית ה-”תגובות”). 

בהיבט הזה, אפשר להשתמש בכלים אלו כדי לנתח את האפקטיביות של כתבות הפרסום שלכם, לקבל מושג לגבי איכותם ולגבי איכות הלידים המתקבלים כתוצאה מהפרסום. כדי לוודא מידע זה, אפשר להשתמש בכלים של גוגל (גוגל סרץ' קונסול), אבל אפשר גם להשתמש בכלים חיצוניים כמו MOZ, סקרימינג פרוג ועוד. 

פרסום כתבות תדמית = בניית מערך לינקים?

כאשר מדברים על פרסום כתבות תדמית, כנראה שמדברים על אחת מהדרכים הכי יעילות לבנות מערך קישורים נכנסים לאתר אינטרנט. בהיבט הזה של הדברים, כתבות אלו הן דרך מצוינת להגדיל את הטראפיק לאתר, כמו גם ליצור מודעות מקוונת למותג ולשפר את ה-SEO שלכם. כאשר עושים את הדברים נכון, כתבות אלו יכולות לעזור לבסס את האתר כ-”סמכות” בענף נתון ולמשוך לקוחות פוטנציאליים נוספים. 

בתוך כך, אפשר להגיד שהמפתח להצלחה עם כתבות תדמית הוא, לוודא שהם כתובים היטב, אינפורמטיביים ומקשרים חזרה לאתר האינטרנט או לדפי המדיה החברתית של העסק. אם הכול מבוצע נכון והכתבות הן מפורסמות במקומות הנכונים והן כתובות היטב, הכתבות יובילו ליותר טראפיק, שיתופים במדיות החברתיות וכולי. אם כך, התשובה היא: כן, פרסום כתבות תדמית הינו חלק חשוב מ-SEO, והכתבות האלו יכולות להיות דרך מצוינת לבנות קישורים איכותיים נכנסים לאתר שלכם.

כמה עולה פרסום כתבת תדמית?

כפי שכבר הבנו, עולה פרסום כתבת תדמית הוא חלק חשוב מכל אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן. אבל, כמה עולה לפרסם אחת בפועל? ובכן, זה תלוי באורך הכתבה, במורכבות של הנושא או התחום, בקהל היעד של המאמר, בפלטפורמה בה הכתבה מתפרסמת וכן בעלות כתיבת התוכן עצמו. אלו הם הפקטורים העיקריים שמרכיבים מחיר עולה פרסום כתבת תדמית באינטרנט. 

באופן כללי, עלות פרסום כתבת תדמית יכולה לנוע בין כמה מאות שקלים לאלפי שקלים, תלוי במשאבים שלכם ובזמן הכרוכים ביצירת הכתבה. בעוד כי חלק מהאתרים יהיו מוכנים לארח את הכתבה שלכם בעלויות ממוצעות של כ-150 – 350 ש”ח, אתרים אחרים יבקשו לגבות גם 500 ש”ח – 1,500 ש”ח ומעלה על פרסום כתבה בודדת. כמו כן, צריך לקחת בחשבון את עלות כתיבת התוכן, שמשתנה בין כותב לכותבת. המחירים יכולים לנוע בין עשרות אגורות למילה, או לחילופין, פר כתבה (כלומר מחיר “פיקס”).

למצוא אתרים עבור פרסום כתבות תדמית

לאחר שהבנו במה פרסום כתבות תדמית יועיל לאתר שלכם, נציין רק שיכול להיות קשה לאתר את האתרים הנכונים, ובדרך כלל אתם תצטרכו לערוך אי אלו בדיקות כדי לוודא שאתם מפרסמים כתבה באתר איכותי. בתוך כך, הדרך הטובה ביותר להתחיל היא, בחיפוש אחר אתרים המתמקדים בנושא שאתם רוצים לכתוב עליו. אתם יכולים לחפש מגזינים בתחום שלכם, עיתונים מוכרים וכל מיני בלוגים אחרים שעשויים להיות מעוניינים בפרסום הכתבה שלכם. 

עם מחקר אינטרנטי לא מורכב מדי ומעט מאמצים, אתם יכולים למצוא את האתר המושלם לפרסום כתבות התדמית שלכם. ואם אין לכם את האפשרות לערוך את המחקר המקוון הנדרש עבור פרסום הכתבה, תנו לחברת קידום האתרים לעשות את העבודה במקומכם. בואו נבין כיצד מוצאים אותה, המשיכו לקרוא.

למצוא חברת קידום לפרסום כתבות תדמית 

כדי למצוא את חברת הקידום הנכונה לפרסום כתבות תדמית, קודם כל צריך לוודא כי לחברה יש ניסיון בתעשייה בה אתם עוסקים. אם חברת הקידום מכירה את הנישה העסקית שלכם, כעת הגיע הזמן לברר מה האסטרטגיה של החברה כוללת. האם היא מתכננת לקדם את הכתבה במדיות החברתיות? בגוגל על ידי לינקים שמקשרים לכתבה? כל אלו ועוד, הם פרמטרים שכדאי לבדוק לפני שמשלמים על הכתבה.

לאחר שווידאתם כי לחברת קידום האתרים יש ניסיון עם קהלי היעד שלכם, הגיע הזמן לבחור את כותב\ת התוכן שיכתבו את הכתבה. בעוד שניתן להסתייע בכותבים שבדרך כלל עובדים בחברות קידום אתרים, אפשר גם לנסות לאתר כותבים מוכשרים לבד. למשל, במדיות החברתיות תוכלו למצוא כותבים במגוון קבוצות העוסקות בתחום של כתיבת תוכן. 

האם פרסום כתבות בתשלום הוא משהו שיכול לעזור לקידום האתר? פרסום כתבות בתשלום – קניית קישורים הוא אמצעי לקידום אתרים או פרסום מוצר/מותג. קניית קישורים מתייחסת לפרסום כתבה אודות השירות שלכם באתר חיצוני בתשלום. כדי לבחור את האתר המתאים יש לשקול בהתאם את סוג קהל היעד, מחירים, דף העלאה ועוד. פרסום כתבות בתשלום דורש ליווי מקצועי כיוון שהאלגוריתם של גוגל יכול לזהות קישורים איכותיים וכאלה שפחות איכותיים ובהתאם לכך לקדם או להשהות את הדירוג של האתר שלכם בגוגל.

מה זה פרסום כתבות בתשלום?

פרסום כתבות בתשלום הוא שירות שניתן על ידי אתרים מסוימים, למעשה כל אתר יכול  להעניק את השירות הזה. פרסום הכתבה הוא לרוב יהיה באתרים, אך גםפרסום כתבות בתשלום דורש ליווי מקצועי כיוון שהאלגוריתם של גוגל יכול לזהות קישורים איכותיים וכאלה שפחות איכותיים ובהתאם לכך לקדם או להשהות את הדירוג של האתר ניתן יהיה לפרסם קישור לכתבה שלכם ברשתות החברתיות מצד משפיענים שונים – וגם זה בתשלום כמובן. כאשר אנחנו משלמים על פרסום כתבה באתר חיצוני, אנחנו משלמים לאותו בעל אתר על הפרסום באתר שלו – על חשיפה.

בשביל לפרסם כתבה צריך לכתוב כתבה מטבע הדברים. כתיבת מאמרים בכל נושא, ובמיוחד כאשר מדובר על מאמרי קידום דורשת מחקר מקדים. המחקר כולל מבנה תוכן, מילות מפתח, קהל יעד, תחרות ובהתאם לכך יש לכתוב את הכתבה. הטענות סביב אורך המאמר וכמות מילות המפתח משתנות, הדרך הטובה ביותר היא על ידי מחקר ומעקב אחרי תוכנית קידום האתר.

היכן מומלץ לפרסם כתבות?

פרסום כתבות בתשלום מומלצת במקומות בהם יש רלוונטיות לאתר שלכם. עליכם לראות מהי הנישה של אותו אתר, ולראות את החשיפה לאותו עמוד. תוכלו לבחור באתר בו יש חשיפה גבוהה אך התוכן אינו קשור בנישה שלכם, ובכך תפגעו בתוכנית הקידום. בדיוק בגלל הסיבה הזאת, יש פרמטרים מסוימים על פיהם צריך לפעול ברכישת קישורים, החל מתוכן ועד העלאת כתבה לעמוד מסוים.

לבעלי מקצוע מנוסים יש כלים לבדיקת פרופיל קישורים כמו Ahrefs המומלץ. הכלים אינם חינמיים ברוב המקרים. הכלים נותנים ציונים לקישורים כולל DR וזה לא אומר שאנחנו צריכים להסתמך רק על DR. התוכנה מראה לנו את כל הנתונים, כאשר הנתון המרכזים הוא Referring Domains או בראשי תיבות – RD. מלבד לנתונים האלה נרצה לבדוק נתונים פיזית של האתר המקשר, החל מנראות ועד לאיכות הכתבות באתר.

מהם היתרונות של פרסום כתבות בתשלום?

  1. חשיפה – אנחנו מקבלים חשיפה מהירה כאשר אנחנו עובדים עם פרסום כתבות בתשלום וקישורים. החשיפה הגבוהה לא אומרת שאנחנו לא צריכים להמשיך בקידום אורגני. החשיפה צריכה להיות בצורה הרמונית לטיפוח האתר שלכם והתוכן הנמצא בו. הקישור מפנה את הגולשים לאתר שלכם, וכל עוד האתר שלכם ייראה איכותי ואמין החשיפה תעבוד בצורה טובה.
  2. שיתופי פעולה – פרסום כתבות בתשלום לא חייב להיות בתשלום- מה זה אומר? הכוונה היא לברטר. אתם יכולים להציע פרסום כתבות בתשלום בתמורה לפרסום באתר שלכם, מוצר או שירות כלשהו. זאת אומרת, אתם מקבלים קישור על ידי מתן שירות או החלפת קישורים. שיתופי פעולה איכותיים יכולים לחזור על עצמם ולעזור לכם להתקדם בדירוג של גוגל.

פרסום כתבות בתשלום – טיפים והמלצות

  • תוכן – הדבר הראשון שאתם צריכים להקפיד עליו הוא תוכן איכותי. התוכן צריך להיות רלוונטי, תמציתי ובאמת לתת ערך מוסף לקוראים. לכן, גוגל מאוד אוהב לקדם מאמרים של טיפים ומאמרי עזרה. מלבד לתוכן איכותי, יש גם לדאוג למבנה נכון של כותרות, אורך פסקאות, כתיבה ללא שגיאות, הגהה נכונה ועוד.
  • התאמה – על התוכן להיות מותאם בהתאם לסגנון הנדרש: כתבות תדמית, ראיונות, SEO, מדריכים, סקירת מוצר וכן הלאה. חשוב להתחיל כבר בבחירת הסגנון כדי לדעת איך ליצור את המבנה המתאים לתוכן.
  • העתקה – אחת הטעויות הנפוצות והמסוכנות שיש כיום בתחום כתיבת התכנים היא העתקה. העתקה פוגעת בזכויות יוצרים, בין אם מדובר על תוכן, תמונות או סרטונים. כאשר אתם משתמשים באחד מהדברים שציינו, עליכם לוודא שיש אישור לשימוש.
  • הכפשה – כמובן שאנחנו רוצים להימנע מציון שמות המתחרים לרעה. במקרים כאלה גם נהיה חשופים בפני תביעות, אפשר להראות את החוזקות שלכם לעומת המתחרים, אך ללא ציון שמות. גם אם אתם מוצאים כותב תוכן חיצוני, אנחנו ממליצים לפחות בהתחלה לעקוב אחרי התכנים (זה כמובן תפקיד מקדם האתרים) ולאשר אותם להעלאה.

מה המחיר של פרסום כתבות?

המחירון אותו נציין נוגע לכתיבת תוכן בנפרד, ולקניית קישורים בנפרד. המחירים מתייחסים לממוצעים שבשוק, המחיר הוא די דינמי ונתון לשינוי בהתאם לכמות הקישורים הנרכשת, סוג התכנים וכן הלאה. לפניכם המחירון:

סוג שירות הערות מחיר
קניית קישורים אתרים קטנים עד בינוניים 100-300 ש"ח לכתבה בודדת.
קניית קישורים אתרים בינוניים עד גדולים 250-700 ש"ח לכתבה בודדת.
אתרים מוכרים/ארציים אתרים כמו Ynet, מאקו וכד'. החל מ-1,600 ש"ח לכתבה בודדת.
תוכן SEO מאמרי קידום לנושאים פשוטים 0.10-0.15 אגורות למילה
מאמרי איכות מאמרים בנושאים מורכבים כמו נדל"ן, פיננסיים וכד'. החל מ-0.3 אג' למילה
כתבה על בסיס ראיון ראיון עם זמן מוגדר מראש לפיו תכתב הכתבה, הכתבה יכולה להיכתב גם בסגנון ראיון החל מ-0.2 אג' למילה (לא כולל עלות הריאיון שהיא לפי שעה).

המחירון שציינו הוא הממוצע במשק. אנחנו כמובן לא ממליצים להתפשר על התכנים, התוכן הוא המלך. בסופו של דבר כדי להגיע לדירוגים גבוהים בגוגל יש צעדים שצריך לעשות, ולוקח זמן להגיע לדירוג גבוה. המסע כולל שיתופי פעולה, פרסום כתבות באתרים שונים, כתיבת תכנים ואופטימיזציה לאתר הבית בכל פעם.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך