מחקר וניתוח SEO

הנחיות לקידום אתרים לעיצוב אתרים

אופטימיזציה בעמוד

אופטימיזציה מחוץ לדף

ניתוח

כלי SEO

דיווח SEO

נושאים כלליים

No data was found

בינה מלאכותית

דף נחיתה זה בעצם אתר אינטרנט הכולל עמוד אחד בלבד. ברוב המקרים עמוד זה לא יכלול פוטר ותפריט ראשי, אך ישנם מעט עמודי נחיתה הכוללים תפריט ראשי שמפנה את הגולשים למיקומים שונים באותו דף נחיתה (לא עוברים בין עמודים שונים).

נגן וידאו

הדף אליו מפנים מקמפיין ממומן

מטרת העל של דפי נחיתה היא ליצור ליד או מכירה. דף הנחיתה ממוקד מאוד ומאפשר למגיעים אליו (בעזרת קמפיין ממומן) להשאיר פרטים, להשלים שלבי רכישה או לקרוא המלצות רלוונטיות אודות המוצר או השירות. כלל האפשרויות הללו ממקדות את הלקוח להשלמת מטרת העמוד – השארת פרטים ליצירת רשימת תפוצה, יצירת קשר להשלמת רכישה, השלמת רכישה מקוונת ועוד. חשוב להדגיש כי ישנם גם דפי נחיתה ארוכים הכוללים מידע רב, לקוחות ממליצים, פרטי התקשרות ועוד. דפים אלה מוגדרים דפי מכירה ונכנסים תחת הקטגוריה של דף נחיתה.

אתר שכולו עמוד בודד

כפי שציינו מעלה, דף נחיתה הוא אתר שכולל עמוד אחד בלבד, אך חשוב לדעת כי ישנה אפשרות של בניית עמוד נחיתה ייעודי שישמש כדף נחיתה בתוך אתר אינטרנט גדול הכולל עמודים נוספים. ניתן לפרסם באופן ממומן את עמוד הנחיתה ברשתות החברתיות כך שהלקוח יגיע לעמוד הייעודי באתר הגדול.

במה שונה דף נחיתה מאתר?

ההבדלים המרכזיים בין דף נחיתה לבין אתר אינטרנט באים לידי ביטוי הן בגודל והן במטרה. אתר אינטרנט כולל מספר דפים בעוד דף נחיתה כולל דף אחד בלבד. כמו כן מטרת העל של אתר אינטרנט הוא להעניק ערך ולכלול לא מעט מידע בעוד שמטרת העל של דף נחיתה היא ליצור ליד או להשלים מכירה.

האם אפשר לעשות קידום אורגני לדף נחיתה בגוגל?

התשובה היא לא. לא ניתן להשלים קידום אורגני לאתר אינטרנט הכולל עמוד אחד בלבד עד כדי מקום טוב בעמוד הראשון. יש לכך לא מעט סיבות בהן נגע מטה בשורות הבאות.

סמכות אמינות

הסיבה הראשונה בגינה לא ניתן להשלים קידום אורגני של אתר הכולל עמוד אחד בלבד ולהביאו למקום טוב בעמוד הראשון היא חשיבות הסמכות והאמינות של האתר. גוגל מחפשת את האתרים הסמכותיים והאמינים ביותר בכל תחום במטרה להציג אותם בעמוד הראשון עבור הגולשים. אחד הקריטריונים החשובים ביותר שגוגל בוחנים הוא אמינות האתר וסמכותו. איך האתר ממותג כסמכוני? התשובה בפסקה הבאה.

70-80 מאמרים לפחות כסימן לאוטוריטה

אחד הקריטריונים הברורים לאתר אמין וסמכותי הוא כמות גדולה של מאמרים בתחום הרלוונטי, כ 70-80 מאמרים בתור התחלה. אתרי אינטרנט גדולים כוללים מאות ואף אלפי מאמרי תוכן המאפשרים לגוגל להעריך כי אכן מדובר באתר איכותי, גדול, סמכותי ומקצועי. כפי שציינו מעלה, דף נחיתה כולל עמוד אחד בלבד – מה שאומר שלא ניתן להכניס כמות גדולה כל כך של תוכן. היעדר אפשרות זו שוללת את האפשרות של דף הנחיתה להיות סמכותי ואמין על פי הדרישות של גוגל, מה שיקשה מאוד על קידומו באופן אורגני למקום טוב בעמוד הראשון.

חשוב להדגיש כי ניתן להוסיף תוכן רב הכולל עשרות אלפי מילים בעמוד הנחיתה בלבד ללא עמודים נוספים, אך היעדר המיקוד תשלול מהעמוד את האפשרטות ליהנות מהגדרה של אתר סמכותי ואמין. הגולשים רוצים מיקוד, אפשרות לקבל את התשובה שהם מחפשים תוך דקות בודדות של קריאה, מה שקשה מאוד להשיג במאמר ארוך הכולל עשרות אלפי מילים.

כמה מילים כבר אפשר לכסות בעמוד אחד?!

עמוד אחד הכולל מאמר תוכן בתחום הרלוונטי לאתר יכלול כמה מאות עד אלפים בודדים של מילים בלבד. כמות גדולה של מילים תיצור סרבול מיותר שימנע מהלקוח את היכולת לקבל את תשובתו תוך מספר דקות בודדות של רפרוף בתוכן. על כן קיימת חשיבות רבה לכלול תוכן באורך ממוצע של כמה מאות מילים בלבד, ולא לדחוף תוכן רב בעמוד נחיתה בודד.

עמוד נחיתה שבנוי על פרלקס

עמוד נחיתה שבנוי על פרלקס הוא עמוד נחיתה בודד הכולל תפריט ראשי. בתפריט ניתן לנווט בקלות בין חלקי הדף בלבד. בניגוד לתפריט באתר אינטרנט המוביל את הגולשים לעמודים שונים עם כתובת URL שונה, התפריט בעמוד נחיתה שבנוי על פרלקס מוביל את הגולשים לחלקים נבחרים בתוך העמוד, URL זהה. גם עמוד נחיתה מסוג זה לא ניתן לקידום אורגני עד למקום טוב בעמוד הראשון מאותן הסיבות. אמנם העמוד כולל תפריט, אך הוא עדיין בן עמוד אחד בודד והתפריט משמש כאפשרות ניווט בעמוד URL אחד בלבד.

מה היתרונות בדף נחיתה על פני אתר?

מיקוד

למרות שלא ניתן לקדם דף נחיתה באופן אורגני למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל, הוא כולל לא מעט יתרונות בהשוואה לאתר אינטרנט גדול בן מספר עמודים. אחד היתרונות הגדולים ביותר בגינו אנשים רבים כיום בוחרים לבנות דף נחיתה הוא כמות הלידים שהוא מייצר. מבדיקות רבות שנערכו עולה כי במידה ותנתבו לקוחות פוטנציאליים לאתר אינטרנט הכולל אפשרות של השארת פרטים וכן תנתבו לקוחות פוטנציאליים לדף נחיתה, כמות האנשים שישאירו פרטים בדף הנחיתה גבוהה יותר. מיקוד נכון של דף נחיתה גורם ללקוחות רבים להשאיר פרטים בקלות ובמהירות בהשוואה לאתר אינטרנט שברוב המקרים מעט פחות ממוקד וכוללת עוד תוכן רב מעבר לנדרש לשם יצירת ליד. פחות אפשרויות בחירה מביאות לבחירה מהירה וממוקדת.

עלות בניית דף נחיתה

סיבה נוספת בגינה לא מעט אנשים כיום בוחרים לבנות דף נחיתה היא המחיר. עלות בניית דף נחיתה נמוכים משמעותית בהשוואה לבניית אתר. רוצים ליהנות מלידים חדשים או ממכירה מכוונת ללא צורך בבנייה ובתחזוקה של אתר אינטרנט גדול הכולל עשרות עמודים? דף נחיתה בעלות סמלית יוכל להתאים עבורכם.

אנשים רגילים לגלול מהרשתות החברתיות

אם לא די בכך, חשוב להכיר יתרון נוסף – אנשים רגילים לגלול מהרשתות החברתיות מה שלא ימנע מהם לעשות זאת גם בדף מכירה. כפי שציינו מעלה, ישנה אפשרות לבנות דף מכירה של ממש. בדף המכירה הלקוח יוכל להשלים את כל צורכי הרכישה ללא כל צורך ביצירת קשר. ברוב המקרים דף זה יהיה ארוך יותר בהשוואה לדף נחיתה רגיל. דף המכירה יכלול מידע אודות המוצר או השירות, מגוון לקוחות ממליצים ועוד דגשים חשובים שהלקוח ירצה לדעת טרם השלמת הרכישה.

התקשרו עכשיו!

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך