שירותי קידום אתרים

מה בעמוד זה?

שירותי קידום אתריםמרחב האינטרנט מעניק פלטפורמה נהדרת לכל בעל עסק כדי שיוכל לפרסם את עצמו, כך למעשה שהנכס הדיגיטלי שמפורסם ברחבי הרשת יהיה נגיש עבור קהל הגולשים הגדול העושה שימוש שוטף באינטרנט מכל מכשיר ובכל זמן. כיוון שהרבה מאוד עסקים גילו את הפוטנציאל הטמון בפרסום ושיווק ברחבי הרשת, קיימת תחרות גבוהה בין אינספור עסקים המחזיקים אתרי אינטרנט כדי להופיע במיקומים הטובים ביותר בתוצאות החיפוש ברשת.

שירותי קידום אתרים נועדו לאפשר לעסקים מקצועיים ואיכותיים להופיע במיקומים הראשונים והבולטים ביותר בתוצאות החיפוש של גוגל, שהוא מנוע החיפוש המוביל והפופולרי שקיים היום ברשת האינטרנט. כדי להבין כיצד ניתן להתברג בין המקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל ולבלוט מעל כולם, ריכזנו בשורות הבאות את כל המידע שצריך לדעת בנושא שירותי קידום אתרים, המשמעות של תהליכי הקידום בגוגל והיתרונות (הרבים) שיש בכך.

מה המשמעות של קידום אתרים?

קידום אתרים מדבר ברוב המקרים על תהליך הקידום של אתר אינטרנט במנוע החיפוש של גוגל, שהוא כאמור מנוע החיפוש הגדול והפופולרי ביותר בעולם. באמצעות מנוע החיפוש כל גולש יכול למצוא כל מידע שהוא מחפש בצורה מהירה ופשוטה, כאשר עליו להקליד בשורת החיפוש את המילה/מילים עליהם הוא מחפש מידע. לרוב המילים המוקלדות בשורת החיפוש יהיו מעין ביטויים שונים עליהם רוצים לקבל מידע, ולכן מילות חיפוש אלו מוכרות גם בשם "מילות מפתח" בעגה המקצועית של קידום אתרים.

לאחר הקלדת המילים הרצויות מנוע החיפוש מעלה בפני הגולש את כל תוצאות החיפוש המתאימות, שאלו אתרי אינטרנט הרלוונטיים למילות החיפוש שמופיעות. כיוון שהמטרה המרכזית של גוגל היא להיות מנוע החיפוש הטוב והאיכותי ביותר בעולם, הוא יעדיף להציג לגולשים את אתרי האינטרנט האיכותיים והנגישים ביותר בראש תוצאות החיפוש ואילו אתרים פחות איכותיים יימצאו הרחק מאחור.

לכן המטרה של תהליך קידום אתרים היא ליצור אתר אינטרנט ידידותי למשתמש, נגיש ואיכותי בכדי שגוגל יסרקו אותו במהלך איתור דפי אינטרנט הרלוונטיים לתוצאות החיפוש, וכך בהתאם יציגו אותו לגולשים בראש תוצאות החיפוש.

קידום אתרים אורגני או ממומן – מה עדיף יותר?

כיוון שמנוע החיפוש של גוגל הוא המקום המרכזי לאיתור מידע ברשת האינטרנט, גוגל מנגישה אותו גם עבור עסקים שרוצים להיעזר בפלטפורמה זו לצרכי פרסום ושיווק של העסק שלהם. לשם כך קיימים שטחי פרסום בולטים בתוצאות החיפוש, אותם עסקים יכולים לרכוש מראש כדי להציג מודעות ממומנות. תהליך רכישה והעלאת מודעה ממומנת בגוגל נקרא קידום ממומן, כיוון שבאמצעותו ניתן להציג את פרסום שיווקי של העסק שיופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, שאלו תמיד יהיו שלושת תוצאות החיפוש הראשונות בדף התוצאות המוצג עם ציון לכך כי מדובר על מודעה פרסומית.

כשמדברים על קידום אורגני, הכוונה היא לקידום של כל אתר האינטרנט של העסק, ולא רק מודעה פרסומית שיווקית ותמציתית כמו בקידום הממומן. קידום אורגני של האתר יאפשר לו להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות שאינן משויכות למודעות ממומנות, כך שלמעשה מדובר על תוצאות אורגניות/טבעיות ולא מהלך שיווקי-פרסומי. למרות שקידום ממומן מאפשר הופעה בולטת וגבוהה יותר בראש תוצאות החיפוש של גוגל, יש לקחת בחשבון כי מדובר על פרסום הכרוך בעלויות משתנות – וללא תקציב פרסומי ממושך למודעות הללו אין כל השפעה על קידום האתר בגוגל.

משום כך קידום אתרים בצורה אורגנית נחשב למהלך איכותי ויעיל יותר, כיוון שאין צורך להוציא כספים רבים על פרסום שיווקי בגוגל, ובמקביל אתר האינטרנט של העסק ממשיך להיות איכותי ונגיש עבור קהל הגולשים וצובר פופולריות והעדפה טובה יותר לפרק זמן ארוך שאיננו תחום בזמן פרסום.   

האם כל אתר אינטרנט צריך להיות מקודם בגוגל ובאיזו שיטת קידום?

התשובה לכך תלויה במטרה של כל אתר אינטרנט, כיוון שאם מדובר על אתר השייך לעסק תחרותי כזה או אחר – כדאי מאוד שהוא יצליח לבלוט על פני כל המתחרים שלו ברשת, והוא יוצג בתוצאות החיפוש של הגולשים בכמה שיותר מילות המפתח/ביטויים הקשורים למהות העסק. בשאלה איזה תהליך קידום יהיה טוב יותר, אם קידום אורגני או קידום ממומן, גם התשובה לכך תלויה במאפיינים שונים הקשורים לעסק ולאתר האינטרנט שהוא מחזיק.

הרבה מאוד פעמים שילוב בין שני תהליכים אלו יצליח להשיג את התוצאות הטובות ביותר, כאשר הקידום הממומן יעניק פרסום מהיר ואפקטיבי לתקופת זמן קצרה, ואילו הקידום האורגני יסייע לשמר את הצלחת ואיכות האתר והופעתו בין המיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש.

מה היתרונות של קידום אתרים אורגני?

בזמן שקידום ממומן בגוגל מעניק חשיפה פרסומית מהירה יותר, תהליך הקידום האורגני מסייע לקדם את אתר האינטרנט לתקופת זמן ממושכת ללא תלות בתקציבי פרסום של מודעות ממומנות בגוגל. ככל שאתר אינטרנט ממשיך להופיע במיקומים הראשונים בגוגל במגוון ביטויים/מילות מפתח, כך העסק של אותו אתר הופך להיות מותג איכותי ומוכר בקרב קהל הגולשים הרלוונטי לאותו תחום בו אתר האינטרנט עוסק.

למרות שהתהליך של קידום אורגני הוא ארוך יותר מפרסום של מודעות ממומנות בגוגל, הקידום האורגני מאפשר להביא תנועה של גולשים/לקוחות רלוונטיים ואיכותיים יותר. הקידום האורגני מציג לגולשים את המידע המדויק שהם חיפשו, ואילו למודעה ממומנת יש את ההשפעות של תהליכים שיווקיים שכמו "נכפים" על הגולשים, ולכן ההעדפה של רוב הגולשים היא לבצע פעולה (יצירת קשר/רכישה) באתר של העסק המוצג בתוצאות האורגניות ופחות במודעה שיווקית.

כיצד מתבצע התהליך של קידום אתרים אורגני?

מקדם אתרים מקצועי יבצע את תהליכי הקידום באתר האינטרנט על פי אסטרטגיה שיווקית מובנית, כאשר עליו לבחון את כל המידע והנתונים המופיעים "מאחורי הקלעים" של אותו אתר המצריך קידום כמו כמות כניסות יומיות/חודשיות לאתר, ביצוע המרה (פעולה) באתר, סדר היררכי של קטגוריות באתר, תוכן רלוונטי ואיכותי שקיים באתר וכו'.

לאחר בניית האסטרטגיה המתאימה על פי נתוני האתר וכן חקר מתחרים, תהליך הקידום יתחיל ממחקר של מילות המפתח הרלוונטיות לאותו אתר/עסק. באמצעות אותו מחקר ניתן למצוא את הביטויים החזקים והרלוונטיים ביותר לאתר, שאלו יצליחו להניע את הופעתו בראש תוצאות החיפוש בגוגל בשילוב של תהליכי קידום אחרים כמו אופטימיזציה לאתר – שזהו תיאור של מכלול פעולות שנעשות באתר כדי למקסם את האיכות והיתרונות שלו על פני אתרים אחרים, כמו שיפור של מהירות האתר, בדיקת השרת הווירטואלי עליו האתר מאוחסן, שדרוג תוכן האתר, עריכת הכותרות והתיאורים המוצגים בתוצאות החיפוש בגוגל וגם עיצוב ונראות האתר.

שירותי קידום אתרים – מה הם כוללים ולמה הם מומלצים?

נוסף לתהליכים מרכזיים וחשובים אלו לקידום האתר, מקדם האתרים יבצע גם פעולות ותהליכים נוספים שיאפשרו לאתר להיות איכותי, מהיר, נגיש וידידותי יותר עבור הגולשים כמו הטמעה של קישורים פנימיים וחיצוניים שייצרו המשכיות ויעניקו סמכות לאתר. על מנת שאתר האינטרנט יהיה פרקטי עבור הגולשים וכך גם מקודם בגוגל, יש לבצע בו תהליכי שיפור ותחזוקה באופן שוטף וקבוע – שאלו למעשה תפקידם של חברות שירותי קידום אתרים.

חברות כאלו יקפידו לשדרג ולשפר את האתר בצורה טבעית ושוטפת, כאשר במקביל הם יבצעו בקרה תמידית אחר ההתקדמות של האתר במשך הזמן, ימדדו את ההשפעות של תהליכי הקידום על האתר בפועל ועוד פעולות רבות נוספות שיעניקו לבעלי האתר/עסק ראש שקט מהבחינה הזאת.

מחלקות השיווק של חברות וארגונים אוספות נתונים סטטיסטיים נרחבים על נתוני דירוגים בגוגל ומשוות בקפידה את עלויות השיווק עם סך המכירות. אבל אף אחד מהנתונים האלה אינו מודד מה שחשוב באמת: המכירות המצטברות של מוצר מעבר לאלו שהיו מתרחשות ללא הפרסום או ללא שירותי חברה לקידום.

נתוני שיווק מתאמים מידע על רכישות צרכנים עם מידע על סוג הפרסום שצרכנים מקבלים או התדירות של החשיפה לפרסום באמצעות שיטות מקצועיות שמתבצעות על ידי צוות מקצועי של חברה לקידום. הנתונים המתקבלים מודדים את ההשפעה המצטברת של משתני תמהיל השיווק.

חברה לקידום מציעה אסטרטגיות שיווק חדשות

מנהלים בכירים מתחילים להבין שנתוני שיווק גדלים באמצעות שיטות שיווק יעילות, אם יודעים איך לנצל את האפשרויות הזמינות. התנהלות זו דורשת פיתוח אסטרטגיות שיווק חדשות והגדרה מחדש באופן קיצוני של תחומי האחריות של כוח המכירות של החברה.

ברמה האסטרטגית, מנהלים חייבים להעריך את נתוני השיווק בגישה שונה ולהכניס מכירות ורווחים מצטברים ליעדי הניהול, מה שאומר בחינה מתמידה של האיזון המתאים בין פרסום לבין התוצאות שמתקבלות עם העסקת שירותי חברה לקידום, בהתבסס על ניתוח פרודוקטיביות שולית.

בסביבת שיווק דינמית, לכוח המכירות יש תפקיד שונה וחשוב ביותר

צוות חברה לקידום מדגמים לבעלי עסקים את המשיכה הצרכנית של תוכניות הפרסום והקידום של החברה, כמו גם את ההשפעה שיש

מדוע כדאי לשכור שירותי חברה לקידום האתר

לתוכניות אלו על הרווחים. אסטרטגיות חדשות שמועילות הן לקמעונאים והן ליצרנים חייבות להחליף את הנוהג המסורתי של שימוש בפרסום וקידום מכירות כתמריצים לציבור לקנות את המוצרים או השירותים של החברה.

מעל לכל, מנהלים בכירים חייבים להבין את החכמה של השיטות בהן נוקט צוות חברה לקידום, ולהחליף את האמונות הנפוצות אך חסרות התמיכה הישנות באסטרטגיות שיווק שמבוססות על נתונים אמיתיים, כמפתח להשגת סוג חדש של כוח שוק.

אסטרטגיות ושיטות מבוססות עובדות

עם הנתונים שמתקבלים מצוות חברה לקידום, מנהלים מאזנים בין השקעות בפרסום ובקידום כדי לשפר את התרומה של כל אחד מהם לרווחים לטווח הארוך. שימוש מושכל בנתונים מסייע למנהל המודעות לקבוע לא רק מתי ואיפה להגדיל את ההוצאות, אלא גם מתי ואיפה להקטין אותן.

הרעיון הוא להתחיל מתקציב קטן ולהקצות כסף בהדרגה לאפשרויות פרסום שונות שמומלצות על ידי צוות חברה לקידום. המטרה היא לזהות את האופציה שתורמת באופן משמעותי לרווחיות המוצר בטווח הארוך. ההקצאות צריכות להמשיך על בסיס מצטבר זה עד שיימצאו כל האפשרויות שמספקות תשואה הולמת על ההשקעה המצטברת.

זה לא הזמן להתקמצן על עלויות שיווק

מדוע עדיף לקדם את העסק דרך חברהלמוצרים חדשים, חברה לקידום מספקת סיוע משמעותי עם העברת חדשות המוצר. הגדלת המשקל מאחורי פרסום יעיל של מוצרים חדשים היא אסטרטגיה פרודוקטיבית. מכיוון שפרסום מוצר חדש משפיע עיקר על ניסיון, מה שמוביל לרכישות חוזרות, היעילות של שיטת הקידום תהיה לטווח הארוך.

השילוב בין מוצר חדש מוצלח לפרסום מוצלח הו חיוני, ולכן אין זה הזמן להתקמצן על עלויות הפרסום והקידום. כדי לקבוע אם פרסומת מסוימת ש מוצר חדש עובדת, נציגי חברה לקידום בודקים אותה ברמות משקל שונות בשווקי בדיקה לפני ההשקה הלאומית. אם המוצר החדש נמכר גם באותן קבוצות עם חשיפה נמוכה כמו באלה עם חשיפה גבוהה, אין צורך בהוצאות כבדות.

שיווק נכון מוביל לתוצאות גבוהות בגוגל

בהתאם לתוצאות הבדיקה מול קבוצות מיקוד, ניתן לקבוע את שיעורי הפרסום הנדרשים, אבל תוצאות אלו מתקבלות רק במקרים בהם חברה לקידום מחשיבה את הערך לטווח הארוך של המנסים החדשים גבוה יותר מעלות הפרסום.

כך בודקים כמה גבוה מדורגת חברה בתוצאות החיפוש בגוגל, וזוהי טקטיקה חשובה לשיווק מוצרים חדשים. ברגע שפרסום מוצר חדש יצר ניסויים ומיקם את המוצר החדש בשוק, יתכן שלא יהיה צורך להמשיך עם אותם תקציבי פרסום גדולים.

וזה עוד לא הכול, שימו לב:

האמת היא שללא קמפיין פרסום חדש ומשכנע, כמחצית מהפרסום של מותגים מבוססים אינו מייצר מכירות מצטברות. מצד שני, קמפיין פרסום חדש למוצרים מבוססים יכול להיות פרודוקטיבי ביותר.

השפעות פרסום חיוביות על המכירות יימשכו זמן רב לאחר הפסקת הפרסום, בדרך כלל למשך שנה אחת לפחות, ותוצאות אלו ניתנות להשגה רק עם שכירת שירותי המומחים של חברה לקידום.

כמה עולים שירותי חברה לקידום?

אם מתייחסים לעלויות, חשוב קודם כל להבין שיש הבדל מאוד ניכר בין תקציבי שיווק, פרסום וקידום של עסק קטן או עסק הנמצאמה העלויות של שירותי חברה לקידום העסק באינטרנט? בתחילת הדרך לבין עסק גדול כמו חברה למשל. יש עסקים שתקציב השיווק שלהם נע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים בחודש, לעומת עסקים שתקציב השיווק שלהם נע בין כמה אלפי שקלים לכמה עשרות אלפי שקלים בחודש שלא לדבר על חברות ענק שהעסק שלהם משקיע גם מאות אלפי שקלים בחודש. כן, מדובר באחד התחומים שמגלגלים הכי הרבה כסף, לא רק כאן בארץ, אלא גם בעולם כולו. לכן, כאשר אנחנו שואלים את עצמנו כמה יעלו לנו שירותי חברה לקידום, אנחנו צריכים קודם כל להבין מה הנפח של הקידום לו אנחנו זקוקים. האם אנחנו רוצים לשלם על קידום אורגני בלבד של האתר שלנו מה שנקרא גם SEO?, האם אנחנו משקיעים אך ורק בקמפיינים ממומנים של גוגל – PPC, האם אנחנו משלבים בין השניים? בנוסף, חשוב להבין כמה קישורים בונים עבורנו בחודש, על כמה תכנים מדובר, האם יש שירותים נלווים נוספים אותם חברת הקידום תספק לנו כמו למשל שירותים הכוללים בניה, עיצוב ותחזוקה שוטפת של האתר, פרסום מאמרים באתרים מובילים, האם מדובר גם בתהליך של קידום ופרסום ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, גוגל ויוטיוב? רק אחרי שנבין מה אנחנו בעצם מחפשים ועל אילו שירותים אנחנו מקבלים מענה, נוכל להתקדם קדימה ולבנות תקציב. להלן מחירון שירותי חברה לקידום.

  • מחיר קידום אורגני SEO לעסקים קטנים – 900-1,500 ש”ח בחודש
  • מחיר קידום אורגני SEO לעסקים בינוניים – 1,600-3,000 ש”ח בחודש
  • מחיר קידום אורגני SEO לעסקים גדולים – 4,000-10,000 ש”ח בחודש
  • מחיר קידום ממומן PPC לעסקים קטנים – 1,000-2000 ש”ח בחודש
  • מחיר קידום ממומן PPC לעסקים בינוניים – 4,000-5000 ש”ח בחודש
  • מחיר קידום ממומן PPC לעסקים גדולים – 5,000-20,000 ש”ח בחודש
  • מחיר קידום משולב – אורגני וממומן לעסקים קטנים 2,000-5,000 ש”ח בחודש
  • מחיר קידום משולב – אורגני וממומן לעסקים בינוניים 5,000-15,000 ש”ח בחודש
  • מחיר קידום משולב – אורגני וממומן לעסקים גדולים 20,000-40,000 ש”ח בחודש

איך בוחרים חברה לקידום?

בהיותכם בוחרים חברה לקידום שתספק לכם שירותי קידום, שיווק ופרסום עבור קהל הלקוחות שלכם ועבור העסק שלכם, עליכם לקחת בחשבון כמה קריטריונים. ראשית כל, עליכם לוודא כי אכן אתם מקבלים את כל השירותים להם אתם זקוקים בתהליך. שנית, עליכם לוודא כי מדובר בחברה מקצועית שתספק לכם את השירותים באופן שוטף, לאורך זמן ובהתאמה מדויקת לצרכים שלכם ולעסק שלכם. בחרו חברה עם המלצות, אל תתפשרו על זמינות גבוהה וניסיון בתחום.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך