איך לבחור חברת בניית אתרים לקראת בניית אתר חדש לעסק?

מה בעמוד זה?

חברת בניית אתריםכל בעל עסק צריך שתהיה לו נראות ברשת האינטרנט שתמשוך גולשים ולקוחות, שתדאג לכך שתמיד יידעו על עצם קיומו של העסק שלו וכמובן על מנת להציע מבצעים או הנחות לאורך זמן עבור קהל הלקוחות הנאמנים והעוקבים. עסק שכרגע אין לו עדיין את הנראות הזאת – בעליו יוכל לבחור מתוך שלל אפשרויות של בניית אתר שיהיה הכי מתאים לעסק עצמו, לאג'נדה העסקית והשיווקית של בעל העסק וכמובן למטרות שהוא שואף להשיג. על פי כל אלה תיבחר חברת בניית אתרים.

 

מה עושים העובדים המקצועיים של חברת בניית אתרים?

כיום חברת בניית אתרים נותנת כמה וכמה שירותים שלא כולם קשורים אך ורק לבניית אתרים אלא הם שירותי היקפיים שנדרשים לעסקים בשלב מאוחר יותר, אחרי שהאתר שלהם כבר בנוי ומוכן. בניית אתרים אינה משימה פשוטה וכיום יש הרבה עבודת הכנה לפני שמבצעים אותה. חשוב מאד שכל אתר אינטרנט ייבנה על פי עקרונות שקשורים הן לנראות העכשווית המותאמת למציאות של האינטרנט והן לעסק עצמו. גם לשני עסקים שמציעים את אותם השירותים לא יהיו אתרים זהים.

 

מתי פונים לשירותים של חברת בניית אתרים?

כאמור, התשובה האינטואיטיבית והאוטומטית לשאלה זו היא – כאשר יש רצון או צורך לבנות אתר אינטרנט לעסק. כיום ידוע שחשוב מאד להתאים את האתר למהות של העסק ולכן אין מדובר במשימה פשוטה. בנוסף לבניית האתר עצמו תתבצע במקביל גם עבודה על העיצוב של העסק ועל הנראות שלו ולכן גם זה שירות שיינתן על ידי עובדים מקצועיים של חברת בניית אתרים. כיום זהו ענף מקצועי לכל דבר ועניין וחשוב להכיר אותו על מנת לדעת אל מי לפנות ואילו שירותים לבקש.

שירותים נוספים שקשורים בעסקים וברשת האינטרנט

העבודה לא מסתיימת ברגע שאתר האינטרנט של העסק מוכן ועולה לאוויר. יש לא מעט משימות שמומלץ ונדרש לבצע, כמו קידום האתר במנוע החיפוש או ברשתות החברתיות, הקמת עמוד עסקי במקביל לאתר האינטרנט וכמובן תחזוקה שוטפת, כמו במקרה של הקמת אתר שהוא חנות וצריך כל הזמן לעדכן בה מלאי של מוצרים. חברת בניית אתרים תציע גם שירותי קידום, אורגני או ממומן על פי הצורך או הרצון של בעל העסק וכמובן תוכל לקחת על עצמה את כל הקידום הדיגיטלי של העסק.

 

העולם המגוון והמרתק של השיווק הדיגיטלי

יש הרבה מה לדעת על העולם המרתק של השיווק הדיגיטלי. לא רק בעלי עסקים צריכים לדעת אי אילו נושאים שקשורים לתחום זה אלא זה בהחלט מומלץ לכל אחד ואחת. כאשר בעל עסק יפנה אל חברת בניית אתרים כדי לבדוק אפשרויות בנוגע לבניית אתר לעסק שלו, כדאי לו לדעת בפני מה הוא עומד – מה האפשרויות השונות שיתאימו לעסק שלו, האם הוא צריך בכלל אתר או שהוא יכול להסתפק בעמוד עסקי, איך לפלח את המוצרים ואת קהל היעד ואיך לבצע מהלכי שיווק.

 

מה תהליך העבודה בעת בניית אתר עם חברה מקצועית?

חשוב להבין שאכן מדובר בתהליך שיש בו כמה וכמה שלבים, שאי אפשר לדלג עליהם, וצריך להקדיש את מלוא תשומת הלב והזמן לכל שלב ושלב. ביחד עם בעל העסק צריך להתבצע ניתוח מעמיק של העסק עצמו, האג'נדה העסקית שמניעה אותו, המוצרים או השירותים שהוא מציע וכמובן פילוח מדויק של קהל היעד שאליו פונה העסק. בדרך זו אפשר יהיה לגבש אסטרטגיית תוכן מדויקת שבעזרתה אפשר יהיה לקדם את עסק בדיגיטלי בצורה הטובה והנכונה ביותר.

 

איך הכי נכון לבחור את חברת הבנייה והקידום?

כיום קיימות בישראל הרבה מאד חברות שמציעות שירותי בניית אתרים וקידום שלהם ברשת האינטרנט והדיגיטל. אין זה פשוט לבחור חברת בניית אתרים שאפשר לדעת מראש שתהיה בדיוק הנכונה והמתאימה ביותר למשימה. הדרך הנכונה היא לבחון המלצות מעמיתים או קולגות בתחום, להתרשם מאתרים ברחבי הרשת ולבדוק מי החברה שהקימה אותם, לקבל המלצות מאנשים מהתחום שמכירים חברות או בוני אתרים עצמאיים ולראות דוגמאות לאתרים שהחברה הקימה.

 

התמחויות ספציפיות בעולם השיווק הדיגיטלי

חשוב מאד לדעת שכיום בעולם המגוון של שיווק דיגיטלי יש גם התמחויות ספציפיות וייתכן שחברה זו או אחרת תציע שירותים באותן נישות מסוימות. מסיבה זו יש חשיבות לסקר השוק שעושים עוד לפני שפונים לחברות עצמן ומבקשים לראות את תיק העבודות. כל חברת בניית אתרים תראה באתר שלה עצמה את הלקוחות שאיתם היא עובדת או תציע קישורים לאתרים שהיא הקימה עבור הלקוחות שלה וכך אפשר יהיה לראות את התוצרים והתוצאות של עבודת בניית האתרים.

 

הקמת אתר וקידום – שיתוף פעולה לטווח ארוך

חשוב מאד לבחון לעומק גם את התקשורת הבין אישית עם העובדים של חברת בניית אתרים, שכן התהליך של בניית אתר וקידום שלו לאחר מכן הוא תהליך לא קצר שיכול לארוך אפילו כמה חודשים ואפילו יותר מזה. אין ספק שבעל העסק ירצה לסמוך על אנשי המקצוע ולכן חשוב מאד לוודא שיש תחושה אישית טובה בין כל הנוגעים בדבר ושיתוף הפעולה יוכל להימשך כמה שיותר זמן. בדרך זו של עבודה משותפת יהיה גם יותר קל להשיג את התוצאות הדרושות והמטרות של בעל העסק.

כמה עולה לבנות אתר אינטרנט?

כיום כל חברת בניית אתרים תציג מחירון של בניית אתרי אינטרנט מסוגים שונים, שכן לכל סוג של אתר נדרשת רמת מורכבות אחרת. יש אתרי תדמית שהמלל בהם דל ולא מאד מעמיק ולעומתם יש אתרי חנויות שנדרשת בהם עבודה טכנית רבה של העלאת מוצרים, תיאורי מוצרים ועדכוני מלאי על בסיס תדיר וקבוע. המחיר ייקבע על פי המורכבות של בניית האתר ועל פי משך הזמן שעובדי החברה יעריכו שנדרש. ברוב המקרים יהיה מדובר בכמה אלפי שקלים.

 

איך יודעים שהאתר שנבנה הוא בדיוק מה שמתאים לעסק?

ראשית, מכיוון שמדובר בתהליך לא קצר הרי שבעל העסק הוא שותף לכל החלטה או פעולה שמבוצעות בעת בניית האתר. תוך כדי תנועה אפשר לבצע סימולציות כאלה ואחרות, לבדוק איך ייראו עמודי האתר ואיך ייראה האתר כולו בעיניהם של הגולשים העתידיים. עובדי חברת בניית אתרים אמורים להיות קשובים לרחשי ליבו ומחשבותיו של בעל העסק וכך אט אט לדייק את העבודה עד שבטוחים שהאתר שנבנה עומד בציפיות. כשיתחילו הרכישות והמעורבות – יודעים שזה הצליח.

 

תחושות טובות כאשר האתר החדש של העסק עולה לאוויר

אין כמו ההתרגשות של לראות את אתר האינטרנט של העסק עולה לאוויר ואת המדדים שמראים על כניסה של גולשים לאתר. עם הזמן הם גם יתחילו ליצור קשר, להראות מעורבות דרך העמוד העסקי ברשתות החברתיות וכמובן הכי חשוב – לבצע רכישות של מוצרים או שירותים שהעסק מציע. זו תהיה המטרה בסופו של דבר וכך אפשר יהיה לדעת שהאתר שנבנה אכן נבנה על פי העקרונות החשובים לבעל העסק ועל פי אג'נדה שכעת מובילה גם את הלקוחות והגולשים העוקבים אחריו.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך