למי מתאימה בניית אתרים בוורדפרס?

מה בעמוד זה?

הקמת אתר וורדפרס

הקמת אתרים בוורדפרס מקצועי לעסק שלך הוא צעד חיוני בביסוס נוכחות חזקה באינטרנט. עם הגמישות, קלות השימוש ומגוון הרחב של ערכות נושא ותוספים, וורדפרס מציעה אינסוף אפשרויות ליצירת אתר מותאם אישית המשקף את המותג שלך. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במדריך זה וקידום יעיל של האתר שלך, תוכל למשוך לקוחות נוספים, להגביר את המכירות ולהשיג את היעדים העסקיים שלך.

עם ההתקדמות של תחום בניית האתרים לכדי מקצוע של ממש צצים מפעם לפעם רעיונות חדשים שקשורים לתחום זה. כיום אפשר להתרשם מכמה פלטפורמות שמתאימות להקמת אתרים אך למרות זאת מה שנחשב לפופולרי ביותר ומכאן שגם לזה שיהיה הכי מתאים למגוון רחב של עסקים הוא בניית אתרים בוורדפרס. מבחינת הגולש אמנם אין הבדל במראה של האתר ומי שלא מכיר את התחום לא יכול לדעת על איזו פלטפורמה האתר נבנה, אך לפן הטכני יש חשיבות והשפעה רבות.

למה מתכוונים כאשר מדברים על בניית אתרים בוורדפרס?

וורדפרס היא פלטפורמה לבניית אתרים אינטרנט. יש בה את כל מה שחשוב לכל אתר שנבנה, ללא קשר לתחום שלו או למוצרים והשירותים שהוא מציע. הבנייה עצמה של האתר אינה בתשלום (להוציא תשלום שמשלמים בנפרד לאיש המקצוע שבונה את האתר) אך יש תוספים או פונקציות כאלה ואחרים שכן צריך לשלם עבורם. האתרים שנבנים בוורדפרס אינטואיטיביים, נוחים לתפעול ועדכון וכמובן שבאופן יחסי לפלטפורמות אחרות קל יותר לבצע בהם קידום מוצלח.

search-engine-optimization

היתרונות של בניית אתרים בוורדפרס

כיום וורדפרס הוא התשתית המועדפת על רוב בוני האתרים המכירים היטב את התחום ואט אט עם הזמן בוחרים את הפלטפורמות שהכי נוח להם לעבוד איתן. כאן אפשר למצוא אינספור פי'צרים ותוספות שישדרגו את התוצאה הסופית ויוכלו להימצא כמתאימים לאתר ספציפי שבונים עבור עסק מסוים. בזכות שלל האפשרויות שמציע הוורדפרס אפשר להתאים אותו לכל אתר, לכל גודל של עסק ולעצב בו כל מראה שרואים.

תוספים חיוניים לשיפור הפונקציונליות

תוספי וורדפרס הם כלים רבי עוצמה שיכולים להוסיף פונקציונליות ולשפר את חווית המשתמש באתר שלך. כמה תוספים חיוניים שיש לקחת בחשבון כוללים:

Yoast SEO עוזר לייעל את האתר שלך למנועי חיפוש
טופס יצירת קשר 7 מאפשר לך ליצור ולנהל טפסי יצירת קשר מרובים
WooCommerce מאפשר להקים חנות מקוונת
Jetpack מציע חבילת כלים לשיפור ביצועי האתר והאבטחה

וורדפרס – ככה מקימים היום אתר אינטרנט!

כל בעל עסק, ללא קשר לתחום שהוא עוסק בו ולגודל העסק שלו רוצה שתהיה לו נוכחות דיגיטלית ברשת האינטרנט והוא אכן חייב נוכחות שכזאת. הדרך הטובה ביותר כיום להשיג את דריסת הרגל הווירטואלית היא על ידי בניית אתרים בוורדפרס שמבוצעת על ידי מי שמומחה בתחום ויודע להקים אתרים בדרך הכי טובה ונכונה. כאשר נפגשים עם מקימי אתרים כדי לבחון אפשרות של להפקיד בידיהם את המשימה של הקמת האתר – חשוב לוודא שהם אכן בונים בוורדפרס.

למה כדאי לבעל העסק שהאתר שלו יוקם בוורדפרס?

ראשית, חשוב להבין שממילא וורדפרס היא הפלטפורמה המועדפת על בוני האתרים. כאשר בעליו של עסק מחפש את מי שיהיה הכי מקצועי ונכון עבורו לבניית האתר שלו – הוא צריך לקחת בחשבון שכדאי לו שהאתר שלו ייבנה בוורדפרס, ללא קשר למהות של העסק או למטרה של האתר עצמו. לכן יהיה זה לגיטימי מצידו לשאול את זה ולבקש שאת האתר שלו ייבנו בפלטפורמה זו. בעלי אתרים רבים יודעים שלעסק שלהם הם צריכים לבקש בניית אתרים בוורדפרס ולא להתפשר.

מה האפשרויות לבניית אתר אינטרנט?

כיום יש, כאמור, כמה וכמה פלטפורמות שאפשר לבנות בהן אתרים וגם הן נחשבות לפופולריות יותר או פחות. היתרון של וורדפרס על פני כל הפלטפורמות האחרות הוא המגוון העצום של פונקציות ופיצ'רים שלא את כולם אפשר למצוא גם בפלטפורמות האחרות. המסקנה המתבקשת היא, אם כן, שכם אם יש אפשרות לבניית אתר בדרך אחרת – בניית אתרים בוורדפרס היא הכדאית והמתאימה ביותר לכל עסק ולכל אתר שרוצים להקים.

בניית אתרים בוורדפרס לעסקים

באת בניית אתר בוורדפרס לעסקים ישנם יתרונות והזדמנויות רבות להצלחה. עם הממשק הידידותי למשתמש ואפשרויות ההתאמה הנרחבות שלו, הקמת אתר וורדפרס היא תהליך פשוט שאפילו אנשים לא טכניים יכולים להתמודד איתו.ברגע שהאתר פועל, הצעד הבא הוא לקדם אותו ביעילות. וורדפרס מספקת תוספים וכלים שונים המאפשרים לעסקים לבצע אופטימיזציה של אתרי האינטרנט שלהם למנועי חיפוש, מה שמבטיח נראות גבוהה יותר ותנועה אורגנית מוגברת. על ידי יישום שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים, עסקים יכולים למשוך יותר לקוחות פוטנציאליים ולשפר את הנוכחות המקוונת שלהם.

יתר על כן, היות וורדפרס פלטפורמת קוד פתוח מספקת אינסוף אפשרויות לבניית אתרים ייחודיים ועתירי תכונות. עם מגוון רחב של ערכות נושא ותוספים זמינים, עסקים יכולים ליצור נוכחות מקוונת מקצועית ומושכת מבחינה ויזואלית שמתיישרת עם זהות המותג שלהם.

כשמדובר בדרישות ספציפיות לשפה ולמדינה, וורדפרס מציעה את הגמישות כדי לספק מענה לקהל עולמי. לעסקים בישראל, וורדפרס מספקת את הכלים הדרושים ליצירת אתרים בעברית ומיקוד יעיל לשוק המקומי.בניית אתרים בוורדפרס לעסקים היא בחירה מומלצת ביותר. קלות השימוש, יכולות ה-SEO ואופי הקוד הפתוח הופכים אותה לפלטפורמה אידיאלית לעסקים בכל הגדלים. על ידי מינוף הכוח של וורדפרס, עסקים יכולים לבסס נוכחות מקוונת חזקה, למשוך יותר לקוחות, ובסופו של דבר להניע הצלחה בנוף הדיגיטלי.

האם הגולש יודע באיזו פלטפורמה האתר שהוא גולש בו נבנה?

הנחת היסוד היא שהגולשים ובעלי העסקים עצמם לא תמיד מבינים את המשמעות של בחירת הפלטפורמה פשוט כי אין להם את הידע הטכני והמקצועי שיש לבוני האתרים. מכאן שהגולש אולי יידע להעריך שמדובר באתר מקצועי, איכותי וכזה שבהחלט הקפידו בו על כל הפרטים הקטנים, אך לא בהכרח יידע איך בנו אותו. בניית אתרים בוורדפרס היא נושא עלום עבור מי שלא מתמקצע בתחום ולכן מבחינת הגולשים רב הנסתר על הגלוי.

וורדפרס – חידושים והמצאות ללא הפסקה

למה הפכה הוורדפרס לפלטפורמה המועדפת על בוני אתרים? ראשית מפני שנוח מאד לעבוד בה ואיתה. בנוסף – יש בה אינספור אפשרויות לבחור כך שכל אתר שמקימים הוא אתר שעומד בפני עצמו ולא יהיה דומה לאתרים שנבנו לפניו וגם בזכות אפשרויות הקידום היעילות שכאשר מוטמעות בצורה נכונה ומקצועית הן יכולות לדאוג לכך שכל אתר שמקימים יהיה מוקדם, ייראה טוב במנועי החיפוש ויספק לבעל העסק את התוצאות שלהן הוא מקווה.

אילו אתרים אפשר להקים בוורדפרס?

כאשר מתחילים לדבר על בניית אתרים בוורדפרס מבינים שאין תחום או עיסוק שלא יתאימו לתשתית הזאת. ממשק האדמין שלה ידידותי ומתאים לכל אחד וגם אם מדובר בבעל עסק שלאחר ההקנה ייקח את המושכות ויתפעל את האתר בעצמו – סביר להניח שהוא יצליח בזה. אמנם אין זה מומלץ ועדיין יהיה מדובר בעבודה מקצועית שצריכה להתבצע על ידי מי שמומחה בעניין הזה אך חשוב לדעת שכל עסק, מכל תחום, יכול להסתמך על וורדפרס בבניית האת.

ההתרגשות של אתר אינטרנט חדש שעולה לאוויר

בזכות כל הפונקציות והתוספים שמתאפשרים בתהליך של בניית אתרים בוורדפרס – כאשר מדובר בעסק קטן או בינוני ייתכן מאד ובניית האתר לא תיקח הרבה זמן וזהו יתרון גדול עבור בעל העסק שלבטח ממתין בקוצר רוח לראות את האתר שלו. ברגע שזה קורה – אין ספק שהוא יחוש גאווה וסיפור אדירים ויידע שעשה את הבחירה הנכונה כאשר פנה לבונה האתר שעבד בוורדפרס והשיג את המטרות של עצם בניית האתר.

כמה עולה להקים אתר אינטרנט בוורדפרס?

רק בוני אתרים מקצועיים ומנוסים יכולים להציע שירות של בניית אתרים בוורדפרס ברמה גבוהה שתספק את מגוון הלקוחות, מכאן שלא יהיה מדובר באדם שזה עתה סיים קורס או שאין לו ניסיון כלל. המחיר יעמוד על כמה אלפי שקלים והמחיר הסופי ייקבע על פי המורכבות של האתר שצריך להקים, על פי כמות התוכן וכמובן עבודות הכנה שצריך לבצע לפני שבכלל מתחילים לבנות את האתר עצמו. שלבי האפיון חשובים לצורך הגדרת המחיר המתאים שיוחלט במשותף עם בעל העסק.

האם בעל העסק יכול לבקש אתר שבנוי בוורדפרס?

בהחלט כן וזה אף רצוי ומומלץ. במסגרת הבירורים שיעשה בעל העסק בעצמו לפני שיחליט אל מי הוא פונה ואת מי הוא בוחר לצורך בניית האתר – עליו לעשות קצת שיעורי בית ולהבין קצת יותר בתחום. כך הוא יוכל להבין שבניית האתר שלו בוורדפרס היא הדרך הטובה ביותר גם להקים את האתר וגם לקם אותו במנועי החיפוש וברשתות החברתיות ובעזרת אתר שכזה מובטחת לו דרך המלך ברשת המקוונת בנוגע למציאת לקוחות חדשים והגדלת ההכנסות של העסק.

כשמקצוענות נפגשת עם צו השעה – אתרי אינטרנט בוורדפרס!

לכל בעל עסק מותר ליהנות מהיתרונות של הקמת האתר שלו בדרך הטובה והמתקדמת ביותר – פלטפורמת הוורדפרס. אין שום סיבה שהוא יישאר מאחור ושהאתר שלו לא יהיה בין האתרים המובילים. הבחירה שלו עצמו בוורדפרס ועצם הידיעה שזה מה שהכי כדאי לו לבקש – יציבו אותו ברמה גבוהה ומתקדמת שבעזרתה יהיה לו הרבה יותר קל לדאוג לאתר האינטרנט המתהווה שלו ולוודא שאכן האתר משיג את המטרות אשר לשמן הוא מוקם.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך