קידום אורגני: איך עושים את זה נכון

מה בעמוד זה?

קידום אורגני בגוגל הוא תיאור של פעולות שונות שנועדו לשפר את דירוג האתר. הדירוג של האתר במנועי החיפוש קובע את המיקום שבו הוא ימצא. באופן טבעי, ככל שהאתר יהיה בדירוג גבוה יותר כך ייכנסו אליו יותר גולשים. הרי מידיי יום נכנסים לגוגל מיליוני ישראלים שמבצעים חיפושים שונים ומגוונים. אתם תרצו לדעת כי האתר שלכם נמצא שם, כך תהיה לכם אפשרות להגדיל את החשיפה אליו. אז כיצד מבצעים קידום אתרים כמו שצריך? זוהי בוודאי שאלה שמעסיקה אתכם לא מעט. במאמר הבא נסביר לכם כיצד תוכלו לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש. אולי בקרוב מאוד החלום שהיה נראה דמיוני יהפוך למציאות ברת קיימא.

 

קידום אתרים מתחיל מתכנון מוקדם

כמו כל דבר בחיים, גם כאשר מקדמים את האתר חובה לבנות תוכנית עבודה. הרי לא תוכלו לירות לכל הכיוונים, בסיטואציה כזאת יהיה לכם קשה מאוד להצליח. עליכם לזכור כי במקביל אליכם בעלי אתרים אחרים מבצעים פעולות דומות. על מנת שתוכלו לגבור עליהם יהיה עליכם לבצע את הקידום בדיוק לפי כל הכללים. ברגע שזה יהיה, לא תהיה סיבה שלא תצליחו בענק. פתאום תמצאו אתכם במצב שבו החלום מתחיל לרקום עור וגידים. התכנון המוקדם של הפעולות השונות שאותן תבצעו יחסוך מכם את ההתמודדות עם טעויות שונות. אם לא תתכננו את הקידום כמו שצריך תוכלו למצוא אתכם הולכים לאיבוד ונשארים בדיוק באותו המצב.

 

המקום שבו תאחסנו את האתר

תהליך קידום אתרים במנועי החיפוש מתחיל עוד בבחירת המקום שבו תאחסנו את האתר. קיימות חברות אחסון שונות שיספרו לכם כי אצלן הכי נכון לכם לאחסן את האתר. אך אתם צריכים לזכור תמיד כי האינטרסים שלכם הם החשובים ביותר מבחינתכם. תרצו לאחסן את האתר בחברת אחסון מוכרת כזאת שתוכלו לסמוך עליה. חברת האחסון צריכה לספק לכם שרתים מהירים ומאובטחים. הפרמטרים הקטנים האלה משפיעים לא מעט על הקידום האורגני של האתר במנועי החיפוש. אם חברת האחסון לא תספק לכם את התשתית המתאימה, ההצלחה תהיה קשה במיוחד. לעיתים למרות העבודה הקשה לא תשיגו את המטרות שלכם.

 

בחירת דומיין קצר וקולע

אומנם בשנים האחרונות החשיבות של בחירת הדומיין פחות משמעותית. אך עדיין ישנה המלצה לבחור דומיין קצר וקולע, שם שיהיה קל לזכור אותו. זה נכון גם מבחינת התדמית של האתר, כך שיש לדומיין חשיבות באספקטים שונים. קידום אתרים עם דומיין קצר יהיה הרבה יותר קל בהשוואה לקידום עם דומיין מסורבל. עליכם לזכור כי הגולשים אמורים לזכור את השם של האתר על מנת להיכנס אליו שוב בהמשך. אם הגולשים יחזרו לאתר בגלל שהם זוכרים את השם שלו – גוגל מבחינתה תבחין בכך. היא תשים לב כי האתר שלכם מתנהל כמו שצריך, ועל כן היא תדרג אותו גבוה בהשוואה למתחרים.

 

התאמת האתר למובייל

נוחות הגלישה של הגולשים חשובה מאוד במישורים שונים ומגוונים. גוגל מבחינתה תרצה לדעת כי הגולשים שלה ייהנו מחוויית גלישה אולטימטיבית בכל מכשיר. לפיכך על מנת לקדם את האתר במנועי החיפוש יהיה עליכם להתאים אותו למובייל. קידום אתרים מחייב אתכם לשים את העניין הזה בראש סדר העדיפויות שלכם. אל תתחילו לעבוד על האתר עד אשר הוא לא יהיה מותאם לגלישה מכל מכשיר אפשרי. נדגיש כי ההתאמה צריכה להיות של כל העמודים באתר ולא רק של העמוד הראשי. ברגע שהגולשים ייהנו מהגלישה באתר, גוגל מבחינתה לא תערים קשיים. היא תדרג את האתר שלכם במקום גבוה ביחד עם עוד אתרים אחרים.

 

שימוש נכון בקישורים פנימיים

עמודים שונים באתר יכולים להתקשר בדרך כזאת או אחרת לעמודים אחרים. לפיכך אנו מציעים לכם לנסות לקשר את העמודים הפנימיים באתר בינם לבין עצמם. מספיק להוציא קישור אחד פנימי מכל עמוד לעמוד אחר באתר. כך תוכלו להפנות את גוגל לעמודים השונים שנמצאים באתר. הרי כאשר גוגל סורקת את האתר, המטרה שלכם תהיה שהיא לא תפספס אף עמוד. ברגע שכל העמודים יסקרו על ידי גוגל, היא תפרסם אותם במנועי החיפוש. הגולשים מבחינתם ימצאו את העמודים שיהיו הכי רלוונטיים להם באותה נקודת זמן. קישור של עמודים פנימיים באתר יהיה הכרחי מאוד להשגת המטרה הסופית. כמובן שתוכלו להתייעץ עם איש מקצוע שיסביר לכם כיצד לקשר בין עמודים פנימיים כמו שצריך.

 

תמלאו את האתר בתוכן

עוד לפני שהאתר עולה לאוויר הוא אמור להיות מלא בתוכן. התוכן לעיתי הוא האקס פקטור שיעניק לאתר שלכם יתרון על פני אתרים אחרים. חשוב מאוד שתכניסו לאתר תוכן מעניין, כזה שיסייע לביצוע קידום אתרים. תוכלו להכניס הסברים שונים על השירותים או המוצרים שנמצאים באתר. תוכלו לרשום מדריכים שונים שאמורים לסייע לכל הגולשים שמגיעים לאתר. לא חסרות אפשרויות שונות שעומדות לרשותכם בעת הכנסת תוכן לאתר. יתרה מכך אינכם צריכים לבצע את המשימה הזאת בעצמכם. ישנם כותבי תוכן מנוסים שיכולים להיות אמונים על ביצוע המשימה הספציפית הזאת.

 

תדאגו להשיג קישורים חיצוניים

העניין האחרון שתצטרכו לדאוג לו יהיה השגת קישורים חיצוניים מאתרים אחרים. לרוב האתרים צריכים להיות אתרים כללים או כאלה שמתקשרים לנושא של האתר שלכם. השגת קישורים חיצוניים אפשרית על ידי שיתופי פעולה או באמצעות תשלום. לא משנה מהי הדרך שבה תבחרו, היא עשויה להביא אתכם אל עבר השגת המטרה. נזכיר כי המטרה הסופית שלכם תהיה הבאת האתר אל המקום שבו חלמתם שהוא יהיה. אך עושים את זה? על ידי קישורים מאתרים שמדורגים במקום גבוה. עבור גוגל קישורים חיצוניים הם סוג של המלצה של אתר אחד על אתר אחר. קידום אתרים לא אפשרי מבלי להשיג קישורים חיצוניים מכל מיני אתרים שונים.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
שיווק דיגיטלי- כל מה שחשוב לדעת

כל בעל עסק, חברה או ארגון יודעים כי בכדי להיות מוצלחים, רווחים ונבחרים על ידי קהל לקוחות רחב, עליהם להשקיע בשיווק. בעוד שבעבר שיטות השיווק

חשיבות איכות הסביבה

איכות הסביבה היא מדד לתנאים המשפיעים על איכות החיים במקום נתון. זה קשור קשר הדוק לבריאות, רווחה וקיימות, שכן הוא לוקח בחשבון גורמים כמו זיהום

מה חשוב לדעת על בטון מוחלק לבית?

בעבר, בטון מוחלק היה משמש בעיקר לחניונים, מוסכים, מפעלים ועוד, אך כיום ניתן למצוא את הבטון המדובר גם בבתים פרטיים. בטון מוחלק יכול להעניק לכל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך