בניית פרופיל קישורים

מה בעמוד זה?

מה זה בניית פרופיל קישורים?

בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול שנקרא SEO. קישורים תורמים לחשיפת האתר, אך מצד שני גם יכולים לפגוע אסטרטגיית הקידום. הדרך הטובה ביותר לקדם ולמצוא קישורים איכותיים היא באמצעות מחקר או השכרת שירות קידום אתרים מקצועי. לפניכם המידע הרלוונטי על בניית פרופיל קישורים. בניית קישורים הוא תחום בקידום אתרים. מטרת התהליך היא לחשוף את האתר שלכם באמצעות קישורים. הקישורים הם חיצוניים ופנימיים. איך קישורים פנימיים יכולים לעזור לכם? עוד מעט נסביר על ההבדל בין שני הסוגים. תהליך בניית פרופיל קישורים נועד בשביל להתאים את עצמנו לאלגוריתם של גוגל. האלגוריתם של גוגל משתנה מפעם לפעם, אבל ישנם אבני יסוד שתמיד תורמים לקידום האתר. קישורים הם גורם חשוב ובניית קישורים נחשבת לאחת הטקטיקות המשמשות לאופטימיזציה למנועי חיפוש.תהליך בניית פרופיל קישורים נועד בשביל להתאים את עצמנו לאלגוריתם של גוגל

הקישורים הם אותות שהאלגוריתם של גוגל מקדם, הם משאב איכותי הראוי לאזכור. לכן, ככל שיש לכם יותר קישורים באתר ככה סביר להניח שהדירוג שלכם בגוגל יעלה. למה אנחנו אומרים  סביר? מכיוון שיש חשיבות גם לאיכות הקישורים. יש את הדרך הנכונה לבנות קישורים, ויש דרך שהיא לא נכונה לבניית קישורים. הדרך הנכונה היא בחירת קישורים איכותיים ולא קישורים סתמיים.

נסביר, יש מספר דרכים לפיהם תרצו לבחור קישורים:

דירוג הדעה הזאת חלוקה, אבל כל עוד גוגל עדיין לא הורידה את ה-PR, אנחנו מאמינים שכן יש חשיבות לכך. PR הוא PageRank, דירוג האתר בגוגל. לכל קישור שאתם קונים יש PR וככל שהדירוג גבוה יותר כך הקישור יותר מומלץ ומקובל על גוגל.
הקשר האם יש הקשר בין האתר שלכם לבין הקישור אותו רכשתם? אם הקישור נמצא באתרי עיצוב והאתר שלכם עוסק בתחום שונה לחלוטין, אין שום סיבה שגוגל תראה לנכון לקדם את הקישור שלכם. קישורים שיש ביניהם רלוונטיות נחשבים לאיכותיים יותר
מיקום לינק היכן הלינק מופיע באתר? גם למיקום הלינק יש השפעה על אמינות הלינק מבחינת גוגל או כל מנוע חיפוש אחר. לינקים שיופיעו בתוך כתבה יהיו יותר ענייניים מאשר לינקים שמופיעים בסרגל צד לדוגמא.

 

אילו סוגי קישורים קיימים?

ישנם סוגי קישורים שונים, הקישורים יכולים להיות לדף הבית של האתר שלכם, לינק לדפים נוספים באתר שלכם, לינקים לשירות מסוים ולינקים שיכולים להוביל למילות מפתח אחרות. מלבד לקישורים אלו, ישנים קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים.

  • קישור חיצוני – קישור חיצוני הוא קישור שאינו מטעם האתר אליו הלינק מקושר. זאת אומרת, הלינק לא נמצא באתר שלנו אלא באתר אחר. הלינק מוביל לאתר שלנו, ניתן למצוא קניית קישורים או בניית פרופיל קישורים באתרים רבים.
  • קישור פנימי – קישור פנימי הוא קישור מתוך עמוד באתר מסוים לעמוד אחר באותו אתר. קישורים פנימיים תורמים גם הם לקידום האתר, ויש לדעת איך לבצע אותם בצורה נכונה ולא באופן שרירותי.

אסטרטגיית בניית פרופיל קישורים

בכדי לבנות תוכנית קידום מקצועית הכוללת בניית פרופיל קישורים עליכם לגרום לאתרים אחרים לרצות לפרסם את הקישורים שלכם. יש שתי דרכים עיקריות, האחת היא באמצעות קניית קישורים והשנייה היא על ידי כתיבת תוכן איכותי. שימו לב, גם אם אתם כותבים תוכן איכותי עדיין ייתכן ותצטרכו לשלם כסף לפרסום הכתבה באתר חיצוני. כתיבת תוכן מקצועי באתרים ניטרליים יכולה לגרום לגולשים לתהות לגבי האתר שלכם ובכך להיכנס אליו באופן אורגני.

דרך נוספת לבניית קישורים היא באמצעות ביקורות ואזכורים. איך זה עובד? עליכם למצוא משפיענים שיכולים לאזכר את השירות או המוצר אותו אתם נותנים. הפרסום יכולים להופיע ברשתות חברתיות, בלוגים או כל מקום בעל חשיפה גבוהה. ולבסוף, שיתופי פעולה. לא פשוט לאתר בתחילת דרכו למצוא שיתופי פעולה, אבל אם תחפשו מספיק טוב תוכלו למצוא אתרים שיסכימו לקשר לאתר שלכם כל עוד התוכן שלכם/השירות הוא בעל ערך.

ממה יש להימנע?

קניית קישורים הוא דבר נפוץ, אבל אף שהוא לא מומלץ. זכרו, קיצורי דרך כמו קניית קישורים הם נגד ההנחיות של גוגל ויכולים לפגוע בסופו של דבר בתוכנית הקידום. אם כן בחרתם לרכוש קישורים חשוב לעשות את זה בהתאם להנחיות שציינו ולדעת מאילו אתרים מומלץ להימנע. בחנו את דירוג האתר, הקשר בין האתר שלכם לאתר המקשר וזכרו תמיד, יש עוד דרכים לשפר את הדירוג במנוע החיפוש – קישורים פנימיים.

האם חובה להיעזר בבעל מקצוע?

לצרוך בניית פרופיל קישורים צריך באופן אירוני לא מעט כישרון וידע. "החיסרון" בתהליך הוא שכל צעד לקוי יכול לפגוע במכלול. קידום אתרים הוא תחום רחב הכולל פעולות שיווק שונות, וכל הפעולות צריכות להתבצע בהתאם לתוכנית מסודרת. תוכניות קידום טובות הן תוכניות שלוקחות זמן, תוצאות מהירות לרוב לא ישקפו את המציאות. כמו שלוקח זמן לבנות אמון בין בני אדם, ככה לוקח לגוגל זמן "להאמין" לכם ולדרג את האתר שלכם בדירוגים הגבוהים – זאת ללא קשר לתחרות הגדולה שיש.

פרופיל קישורים היא תוכנית של כל קישור לאתר, התוכנית כוללת בתוכה את הפרטים הרלוונטים לכל אתר ממנו נרצה להוציא קישור, יצירת קישורים נכנסים לאתר, איך עושים את זה, מהם הביטויים הרלוונטים לקישור (מילות מפתח/אנקור), טווחי זמן לייצוא קישורים, מעקב אחרי התוכנית ולוח זמנים. חשוב לשמור על קישורים אותנטיים, כמובן שהקישורים לא צריכים לכלול אנקור של מילות מפתח בלבד, אלא גם כל אנקור ליצירת קשר. בניית פרופיל קישורים דורשת תכנון, ביצועים גבוהים ומעקב.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

שירות בניית קישורים חיצוניים
בניית קישורים בתשלום

בניית קישורים בתשלום הוא אחד השירותים החשובים לבעלי אתרים. על ידי בניית קישורים בתשלום ניתן לקדם את האתר ברשת, להעלות את הדירוג שלו במנועי החיפוש,

רכישת קישורים לאתרים
רכישת קישורים לאתרים

כשזה מגיע לקידום אתרים, קישורים נכנסים הם חלק חיוני מהמשוואה של כל תהליך SEO בסיסי או מתקדם יותר. בלעדיהם, האתר שלכם לא ידורג גבוה כמו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך