קידום אורגני לאתר

מה בעמוד זה?

קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום במנועי חיפוש נחשב היום לאסטרטגיה מספר אחת בתהליכי קידום, שיווק ופרסום עסקים מכל התחומים. מדובר בתהליך חכם המסייע ליצור חשיפה עבור העסק שלנו ולהגדיל כמות הלקוחות שלנו לטווח הרחוק. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שכדאי וצריך לדעת על קידום אורגני בגוגל. למעשה, למעלה מ-90% מהחיפושים נעשים בגוגל, כאשר למעלה מ-70% מוגדרים כגלובוליים. אפשר להסיק מזה שלגוגל יש תפקיד מאוד חשוב ומהותי בחיים שלנו. העניין הוא שכדי לבצע קידום אורגני לאתר וגם להצליח בזה, הכל חייב להיעשות בצורה מדויקת ובהתאמה אישית לצרכים ולמטרות של העסק. דרך המדריך הבא תבינו עד קידום תהליך איכותי וקפדני של קידום אורגני לאתר יכול לתרום לכם לאורך זמן. אז בואו נעשה סדר בבלאגן בכל מה שקשור למה שנקרא קידום אורגני לאתר.

מה זה קידום אתרים אורגני?

הכוונה היא בעצם למה שנקרא גם קידום SEO. הפירוש של SEO הוא  Search Engine Optimization , כלומר אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש עם דגש על גוגל. יש מגוון של פעולות ותהליכים המבוססים על תוכן, עיצוב והגדרות שעוזרים לנו לשפר את המיקומים של הדפים השונים באתר שלנו. כמו גם, לגוגל זה ממש לא משנה האם אנו עושים הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן, או עובדים על האתר שלנו. 

קידום אורגני עוזר לנו להשיג תנועה טובה יותר וזו בעצם התהליך המרכזי עבור הגולשים להגיע לתוכן שאנחנו מפרסמים. ככל שאסטרטגיית הקידום האורגני לאתר שלנו תהיה טובה יותר, התנועה לאתר שלנו, תהיה טובה יותר ואיכותית יותר. במהלך השנים חשוב לזכור כי חל שינוי באלגוריתם של גוגל ומה שהיה רלוונטי אז, כבר לא רלוונטי כל כך להיום. לכן, כדי שהגולשים שלנו יקבלו מידע מדויק ורלוונטי, אנחנו צריכים לכוון לכך שהגולשים ירצו להישאר בדפי האתר שלנו ולמנוע מהם לעבור לאתרים אחרים. כלומר, אנחנו רוצים ליצור מצב שתוצאות החיפוש יגבירו את הנראות ויעבירו למשתמשים שלנו מידע עדכני, מקורי ורלוונטי.

קידום אורגני לאתר יתרונות

קידום אורגני לאתר מהווה חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית קידום חכמה שעוזרת למיליוני גולשים להגיע לתוצאות החיפוש הרלוונטיות להם. כאשר אנחנו מחפשים ביטוי, משפט או מילה מסוימת בגוגל, אנחנו מעוניינים להגיע לתוצאות חיפוש מסוימות. למעשה, אותם חיפושים עוזרים לנו לייצר תנועה לאתר שלנו וגם להשלים את השיווק בערוצי שיווק ופרסום אחרים הרלוונטיים לעסק שלנו. ככל שניצור חשיפה גבוהה יותר ונגיע לדירוגים טובים יותר בגוגל, זאת בהשוואה למתחרים שלנו, ככה תהיה לנו השפעה חזקה יותר ונוכל גם לבנות לאורך זמן נכס דיגיטלי חשוב.

מה הערך של קידום אורגני לאתר?

למעשה, לקידום אורגני לאתר יש כמה ערכים. הראשון הוא הערך של תוצאות חיפוש אורגניות. מה זה אומר? הכוונה היא בעצם לתוצאות החיפוש שהגולשים מקבלים ברגע שהם שואלים שאלות או מחפשים ביטוי מסוים. אלו הן תוצאות חיפוש ללא תשלום, אותן מנועי החיפוש עם דגש על גוגל מפרסמות על פי חיפושים מסוימים. ההבדל בין תוצאות אורגניות לבין תוצאות ממומנות הוא בכך שהן מתמקמות במיקומים מסוימים על בסיס אלגוריתמים של הדירוגים האורגניים ולא על בסיס הצעות של מפרסמים. כלומר, ההבדל המהותי והעיקרי בין קידום אורגני לבין פרסום ממומן הוא שקידום אורגני לא עולה כסף בכדי שלהוביל למיקום איכותי.

search-engine-optimization-SEO

תנועה אורגנית איכותית

אם תבינו את הערך הזה, אתם בדרך הנכונה. קידום אורגני לאתר מבוסס על הקשר בין השאלות שהגולשים שלכם שואלים לבין הרלוונטיות של התוכן שנמצא בתוך האתר שלכם. כלומר, אתם יכולים להוביל לכך שכמות אדירה של גולשים תגיע לאתר שלכם, אבל אם הם יגיעו אליו ויגלו שהתוכן שאתם מספקים להם לא רלוונטי לחיפושים שלהם, הסיכוי שהם ינטשו את האתר עולה ואז אין המרה, כלומר אתם מפספסים את כל מה שקשור לתהליך של קידום אורגני.

אז מה צריך לעשות במטרה לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית?

תנועה ברמה ובאיכות גבוהה מבוססת על גולשים שמביעים עניין במוצרים, בשירות או במידע שהאתר שלכם מספק. קידום רלוונטי מגביר את המאמץ שמנועי החיפוש עושים במטרה להתאים את הרלוונטיות של החיפושים לגולשים בדפי האתר עצמם. בתהליך של קידום אורגני לאתר יש חשיבות רבה לכמות התנועה האורגנית. כלומר, צריך לשים דגש על מספר הגולשים שמגיעים לאתר שלך כתוצאה מתוצאות חיפוש אורגניות ואז הסיכוי שהגולשים ילחצו על התוצאות האלה, עולה. כדי שזה יקרה, קידום אורגני לאתר חייב להיות מבוסס על אסטרטגיית קידום ואז הדירוגים של הדפים תיעשה בצורה רלוונטית. ככל שתניעו יותר מבקרים וגולשים איכותיים, ככה ההמרות לאתר שלכם יגדלו. וכמובן לא לשכוח על בניית אתר רספונסיבי. כי בסופו של הדבר, נכנסים לאתר לא רק בוטים, אלא אנשים/לקוחות שהם אלו שבסוף צריכים להיות מרוצים מאיתנו. 

קידום אורגני לאתר הכירו את האלגוריתם של גוגל

מנועי החיפוש באופן כללי עם דגש על גוגל, מבוסס על אלגוריתם. אותו אלגוריתם מכיל מאות כללים וחוקים על פיהם אתם או האדם שמבצע עבורכם את אסטרטגיית הקידום פועלים. אותם כללים קובעים את התוצאות על בסיס השאלות והחיפושים שהגולשים מבצעים, עוד לפני שהם מגיעים לאתר שלכם. האלגוריתם של גוגל נחשב למורכב והוא לוקח בחשבון אלפים של מאפייני דירוג הקובעים נתון חשוב שנקרא- SERP כלומר, Search Engine Result Page. הנתון הזה מתייחס למיקום האתר שלכם על פי תוצאות החיפוש האורגניות. בנוסף, יש עוד 3 מאפיינים חשובים שחשוב להכיר כאשר נכנסים לתהליך של קידום אורגני לאתר.

קישורים חיצוניים – Back Links

אחד הדברים שישפיעו לטובה על תהליכי קידום אורגני לאתר הוא קישורים. קישורים שמגיעים מהאתר שלכם לאתרים אחרים ממלאים תפקיד רלוונטי וחשוב על בסיס אותם קריטריונים שתיארנו קודם לכם. לקישורים יש תפקיד בדירוגים שהאתר שלכם מקבל על בסיס אותם חיפושי גולשים. הסיבה לכך היא משום שקישורים חופפים לאיכות ההפניה מאתרים רלוונטיים אחרים, וזאת מכיון שבעלים של אתרים אחרים לא אמורים לקשר את הקישורים לאתרים עם איכות ירודה. כלומר, ברגע שיש אתרים שקונים קישורים רלוונטיים ואיכותיים מאתגרים סמכותיים, גוגל מדרג את האתרים האלה גבוה. מה שבעצם קורה בפועל הוא שאותו אלגוריתם סורג את דפי האינטרנט ועוקב אחרי קישורים רלוונטיים פנימיים ואז עובר לקישורים חיצוניים ומגיע לאתרים אחרים. השילוב בין איכות התוכן באותם דפים לבין הקישורים תומכים בתהליך הסריקה ועוזרים לאלגוריתם להבין כל עמוד ועמוד ברשת ולענות על השאלה כיצד אותם דפים קשורים לדפים אחרים ועד כמה הם תרומים לחיפושים.

כתיבת תוכן לקידום אתרים

בנוסף לניתוח שהאלגוריתם עושה על בסיס קישורים בתהליך קידום אורגני לאתר, האלגוריתם מנתח גם תוכן בכל דף ודף. על פי אותו תוכן המנוע קובע עד כמה תוצאות החיפוש רלוונטיות לכל שאלה ושאלה שהגולשים שואלים. חלק בלתי נפרד מקביעת תכנית אסטרטגיה לקידום אורגני לאתר מבוסס על התוכן שנוצר ומכווין את מילות וביטויי המפתח שהגולשים מחפשים.

מעבר לקישורים ותוכן איכותי, עלינו לשים דגש על קריטריונים רבים נוספים כמו מבנה הדף, שנחשב למרכיב ליבה בתהליך קידום אורגני, ביצוע מחקר מילות מפתח מקיף, לשים דגש על מה שנקרא אופטימיזציה ON PAGE ולזכור דבר אחד חשוב- קידום אורגני לאתר שלכם הוא הבסיס ליצירת חשיפה איכותית והגדלת כמות ההמרות מה שמוביל בסופו של דבר להכנסה גבוהה יותר ויצירת נכס דיגיטלי מושקע ואיכותי.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך