פרסום ושיווק דיגיטלי

מה בעמוד זה?

פרסום ושיווק דיגיטלי הן התורה כולה, בייחוד כיום, עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד. הקמת עסק חדש, קטן כגדול, היא איננה עניין של מה כך, ולמעשה דורשת מגוון פעולות שיש לבצע על מנת למנף את העסק ולפתח אותו. פרסום ושיווק דיגיטלי הן הפלטפורמה הטובה ביותר כיום לכל עסק להגיע להמון אנשים, קהל רחב ורב במיוחד שלא חלמנו. ובייחוד, להגיע למחוזות פרסום העסק שלא חשבנו שאפשר להגיע אליהן. זאת בייחוד בגלל הסיבה שאין זה משנה כמה השירות שלנו בעסק יהיה מדהים, כל עוד לא נשווק – לא נוכל להגיע לקהל רחב כל כך ולהגשמת יעדים ומטרות האידיאליים לנו, ואף מעבר לכך.

מאחר שהקמת עסק ו/ או טיפול יום יומי בעסק הקיים שלנו דורשת כל כך הרבה מאיתנו, יש לבצע תכנון ראוי להנחלתפרסום ושיווק דיגיטלי הן הפלטפורמה הטובה ביותר כיום לכל עסק פרסום ושיווק דיגיטלי בעסק טרם הפעולה. הווה אומר, יש לבחור את המשווק הנכון לנו, שישדר איתנו על אותו גל ויעלה בקנה אחד עם המסר שלנו ואופי העסק. וכמובן גם בהתחשב בקריטריונים אחרים החל מעיצוב לוגו מדויק וכרטיס ביקור ועד פרסום דיגיטלי, אורגני וגם ממומן ברשתות החברתיות וברשת האנטרנט ככלל. כל כולה של תורת המדיה החברתית הזו היא זו אשר בסופו של דבר תקבע את התוצאות שנקבל בעסק שלנו.

רבים וטובים אמרו לפנינו על מדיה, פרסום ושיווק דיגיטלי ש"אם אתה לא שם- אתה לא קיים". הדבר המדהים ביותר הוא קבלת התוצאות בצורה כה מהירה, ובאותה נשימה כה מדויקת לקהל היעד שלנו. כל זאת יכול להתבצע ואכן יתבצע, באמצעות שיטת שיווק נכונה אשר תדייק עמה גם את התוצאות.

פרסום ושיווק דיגיטלי- מהי מטרת העל שלנו בכך?

פרסום ושיווק דיגיטלי והשקעה באפיק זה אמורים ליצור בעבורנו ובעבור העסק שלנו הכרה כלפי חוץ, כלפי הציפורפרסום ושיווק דיגיטלי והשקעה באפיק זה אמורים ליצור בעבורנו ובעבור העסק שלנו הכרה מול קהל היעד של העסק ובפרהסיה הרחבה ביותר. על מנת להשיג את אלו עלינו למעשה לייחד את עצמנו מאחרים, עלינו ליצור מצג שונה של העסק שלנו, מי הוא ומה הוא נותן, כלפי אחרים. כך שתהיה למעשה לאחרים סיבה אמיתית לבחור בנו. מטריה זו נקראת בידול והיא ידועה מאד בעולם העסקים ככלל ובעולם הפרסום והשיווק בפרט. והשיטה אכן נותנת את אותותיה, התוצאות שתקבלו בעסק יהיו לחלוטין בהתאמה מלאה לכמות התוצאות שתקבלו מכך.

כיצד הדבר קורה? משתי סיבות עיקריות. האחת, בידול כלפי כל, בידול כוללני ולא ספציפי. כאשר אנו יוצרים ייחוד כלפי העסק שלנו, יוצרים לו פנים, תדמית משלו, ששונה מכל דבר אחר- זה לגמרי מדבר בעד עצמו. שכן בצורה זו ממש ציבור רחב במיוחד נחשף אלינו, לעסק שלנו, למי שאנחנו ומתחבר אלינו. באמצעות הפלטפורמה המדהימה הזו שמאפשר פרסום ושיווק דיגיטלי מתאפשר לנו לגעת בהמון אנשים, גם כאלו שסביר או לבטח לא היינו מגיעים אליהם ללא אותה פלטפורמה. הדבר מתרחש בעקבות תהליך מדויק של פרסום ושיווק דיגיטלי ורק על פיו, ואם הוא אכן יהיה מדויק מספיק הוא יצור עבור תוצאות מדהימות. שכן, גם אם אותו קהל אין סיבה מהותית להיחשף אלינו כרגע, הוא יזכור אותנו וגם ימליץ עלינו לאחרים. ואילו אותו אדם שהתוודע אלינו יצטרך בעתיד את אותו השירות שאנו מפרסמים, הוא גם לבטח יזכור אותנו ויפנה אלינו בעצמו.

הסיבה השנייה והחשובה והמשמעותית אף יותר היא בידול ספציפי, כלפי העסק שלנו על פני המפה העסקית יחד עם המתחרים שלנו. בכך אנו יוצרים נישה שונה, מדויקת ומיוחדת משלנו במפת העסקים בשירות שאנו נותנים. שהרי, על מנת שמאן דה הוא יבחר דווקא בנו, עלינו ליצור בעבורו סיבות אמיתיות ומוצדקות לכך. אם נספק לו את הסיבה הזו, את הערך המוסף הזו (שכמובן משתנה מאדם לאדם, ולכן לכל אדם יתאים סוג של אחר שירות, אפילו באותו תחום)- אנחנו את שלנו, עשינו. ואתם גם לחלוטין תראו זאת בשטח.

מדוע חשוב לפנות למקצוענים בתחום פרסום ושיווק דיגיטלי?

העסק שלנו הוא כמובן הבייבי שלנו, מאחר שאנו מעוניינים להצליח ולהשיאו גבוה גבוה, אין כלל ספק כי עלינובעקבות תהליך מדויק של פרסום ושיווק דיגיטלי ורק על פיו, ואם הוא אכן יהיה מדויק מספיק הוא יצור עבור תוצאות מדהימות להשקיע בו את הטוב ביותר, לא פחות. לכן, חשוב במיוחד לפנות לאנשי מקצוע בתחום, משווק ומפרסם המתמחה בכך, בין אם בחרנו בפרילנסר או בחברה גדולה, החשיבות העליונה היא לחיבור שלנו למפרסם שבחרנו. שכן, אנו נעבוד עימו יד ביד ממש במשך תקופה ארוכה במיוחד. עוד בנוסף, חשוב שנתחבר משמעותית גם לאופיו של המשווק, ליצירה שלו, לעבודות שלו כי בסופו של דבר, המראה של העסק שלנו מוכרחה להיות כמובן, לטעמנו. אנו צריכים להתחבר אליה במלוא מובן המילה, וחיבור זה הוא למעשה גם חלק בלתי נפרד מההצלחה. על מנת לבחור באופן מדויק ההמלצה הטובה ביותר היא להיוועץ בקולגות, בעלי עסקים נוספים, ואף לבצע סקר שוק.

ובאשר לעלויות, שאנו לחלוטין מבינים שיכולה להיות להן השפעה מהותית על הבחירה של בעלי עסקים אם לבצע פרסום ושיווק דיגיטלי בעסק או לאו, אנו מוכרחים להגיד- נסו כמה שפחות לייחס לכך חשיבות, לפי הצורך, כמובן. זאת מאחר שבסופו של יום, החיסכון של זמן ומשאבים רבים בעתיד יייתר כמעט לחלוטין את הלקיחה בחשבון של העלות בהחלטה זו. כלומר, אתם אמנם משקיעים סכום כסף מסוים עכשיו, אך במבט צופה פני עתיד אתם לחלוטין מרוויחים, והמון- מכך. ובייחוד, תחזירו לבטח את ההשקעה ככפולה ומכופלת גם מבחינת השאת רווחים.

יש לציין, שמאחר שתחום פרסום ושיווק דיגיטלי הולכים וגדלים, יש כיום בהחלט אפשרות להתאמת שירות פרסוםתחום פרסום ושיווק דיגיטלי הולכים וגדלים, יש כיום בהחלט אפשרות להתאמת שירות פרסום עסקים קטנים לכל כיס ולכל תקציב עסקים קטנים לכל כיס ולכל תקציב. ישנם מסלולים שונים בשיווק ופרסום, ואתם מוזמנים לבחור לכם את המסלול הנכון לכם ביותר, בהתאמה למהות העסק, אופיו וכמובן- תקציבו.

בשלב הזה ולאחר שבחרנו את איש המקצוע המדויק בעבורנו, בתקציב הנכון לנו, נתקדם יחד עם איש המקצוע שלנו אל עבר תכנון תכנית פרסום ושיווק דיגיטלי. תכנית זו היא אשר תדייק תחילה את האסטרטגיה השיווקית והמסרים שאנו רוצים להעביר לקהל שלנו, את קהל היעד, וכדומה. לאחר סיום תכנון אסטרטגיה זו יכווין אותנו המשווק שלנו בדיוק אל היעד, מבחינת הלכה למעשה. כמובן, שמחויב להיות סינכרון מלא בין תכנית הפעולה שתכנן המשווק ובין הפעולה עצמה. זאת על מנת לקבל את התוצאות המדויקות והטובות ביותר.

הנישה המדהימה של עולם השיווק הדיגיטלי שתניף את העסק שלכם אל על

פרסום עסקים קטנים אשר יתבצע בצורה טובה ומדויקת יביא את העסק שלכם להצלחות גדולות במיוחד. כאן יש לצייןבעת שיווק ופרסום דיגיטלי של העסק, אם תפעלו נכון, תשתמשו במסרים שיווקיים משכנעים, תפנו לקהלי מטרה רלבנטיים, בטוח שתראו תוצאות טובות את החשיבות שבהתמדה. כמו בכל דבר שאנו עושים, על מנת להצליח- אנו מוכרחים להתמיד. כאן בדיוק אותו הדבר. הנוכחות שלנו ברשתות החברתיות צריכה להתבצע לפחות במתווה של דו- תלת שבועי, לקחת בחשבון העלאת תכנים ל"פיד" וכן ל"סטורי". ככל שההתמדה תהא מדויקת יותר- כך יהיו גם התוצאות. כמובן, שכל אלו יתבצעו בדיוק מופתי ובהכוונה על ידי איש המקצוע המשווק שלנו.

פרסום ושיווק דיגיטלי הם כלים חשובים במיוחד על מנת לאפשר לעסקים לגדול, להתפתח, לקבל הכרה ובמילה אחת- להצליח! לכן, מטריית פרסום ושיווק דיגיטלי היא לא רק דרושה אלא אף הכרחית. על מנת להתחיל בביצוע מלאכת פרסום העסק שלכם, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם בפיתוח העסק שלכם ולמנף אותו אל על.

בעבר, על מנת להצליח לפרסם ולשווק עסקים ביעילות היה צורך בתקציבים שמנים ובקשרים לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום. כיום, האינטרנט הפך לחלק מרכזי בעולם הפרסום והשיווק והוא מאפשר פרסום ושיווק דיגיטלי יעיל שמספק תוצאות טובות. מהו פרסום ושיווק דיגיטלי וכיצד מבצעים אותו? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מהו פרסום ושיווק דיגיטלי?

פרסום ושיווק דיגיטלי הוא מושג המתייחס לתוכנית שיווק לעסקים באינטרנט. תוכנית השיווק היא בעלת מטרה, תקציב וכלים שונים עלממה מורכב פרסום ושיווק דיגיטלי מנת שתהיה יעילה ואפקטיבית ככל הניתן.

עולם השיווק באינטרנט הולך ומתרחב בכל יום שעובר. מגוון הכלים המאפשרים פרסום ושיווק דיגיטלי יעיל ממשיכים להתרבות כך שהם מתאימים עצמם לצרכי הגולשים והעסקים.

פרסום ושיווק דיגיטלי יכול להתבצע בכל אחד מאמצעי המדיה הדיגיטליים ביניהם סרטוני וידאו שיפורסמו ביוטיוב, פרסומים ברשתות החברתיות, פרסומים ממומנים בגוגל, ברשתות החברתיות, באתרים שונים ועוד.

חשוב לקחת בחשבון שיש לבחור את האמצעי בו נפרסם את הקמפיין הדיגיטלי באופן טוב על מנת שיתרום לחשיפה של העסק שלנו באופן המיטבי ביותר. לדוגמא, אינסטגרם היא רשת חברתית עם קהל בעל אופי צעיר. לכן, אם העסק שלכם פונה לקהל בגיל השלישי, פרסום באינסטגרם לא יעבוד באופן היעיל ביותר עבורכם.

כיצד מבצעים פרסום ושיווק דיגיטלי?

על מנת להצליח לבצע באופן יעיל ומדויק פרסום ושיווק דיגיטלי, צריך לבנות קמפיין מוצלח. לשם כך יש לעקוב אחר מספר שלבים מרכזיים-

  1. הגדרת מטרה – הדבר הראשון שיש לעשות על מנת לבנות קמפיין מוצלח הוא להגדיר את מטרת הקמפיין. מטרת הקמפיין יכולהכיצד מתבצע שיווק או קידום דיגיטלי לנוע סביב מספר אפשרויות כמו להפנות את הגולשים לחשבון העסק, להפנות אותם לאתר, להפנות אותם ליצירת קשר, להפנות אותם לרכישה אונליין ועוד. הגדרת הקמפיין חייבת להיות ספציפית וממוקדת על מנת שהפרסום והשיווק הדיגיטלי יהיו יעילים ויביאו לתוצאות הרצויות. כאשר תגדירו נכון את קמפיין המטרה תוכלו לעקוב אחר הקמפיין ולהבין האם הוא עובד ביעילות או שיש לשנות דברים. בלי הגדרת מטרה או עם הגדרת מטרה לא נכונה, יהיה לכם קשה לעקוב אחר הפרסום ולהבין אם הוא יעיל. כמו כן, מטרת הקמפיין תאפשר לכם לבחור כפתור הנעה לפעולה שיניע את הגולשים לביצוע הפעולה הנדרשת.
  1. הגדרת קהל היעד – אחד היתרונות המרכזיים לפרסום באינטרנט הוא היכולת למקד את קהל היעד שלכם ולהגדיר אותו באופן מדויק. זהו גם שלב חשוב בבניית קמפיין לפרסום ושיווק דיגיטלי. תחילה חשבו מי קהל היעד שלכם? למי מתאים המוצר שלכם או השירות שאתם מספקים? למי העסק שלכם פונה? לדוגמא, אם אתם עסק לכלי עבודה, אתם פונים בעיקר לגברים ולכן אין סיבה שתגיעו לנערות בגילאי העשרה.
    בהגדרת קהל היעד חשוב מאוד להקפיד על מיקוד הקהל ולא להסתפק בהגדרות כלליות. ככל שהגדרת קהל היעד תהיה ספציפית יותר, כך התוצאות של פרסום ושיווק דיגיטלי יהיה אפקטיביות יותר. את קהל היעד הגדירו לפי פרמטרים כמו גיל, מין, מצב כלכלי, השכלה, מצב משפחתי, מוצא, דת ואדיקות דתית, הרגלי צריכה, סגנון חיים ועוד.
  1. הגדרת תקציב – כחלק מבניית קמפיין לפרסום ושיווק דיגיטלי, עליכם להגדיר את התקציב אותו תהיו מוכנים לשלם על הפרסום. בעקרון אין גבול לכמות הכסף שניתן להוציא על פרסום ושיווק דיגיטלי, לכן ההחלטה היא שלכם. קחו בחשבון שלא צריך סכומים מטורפים על מנת להצליח לפרסם באופן יעיל.לאחר הגדרת התקציב עליכם לקחת בחשבון שלושה פרמטרים שונים שיעזרו לכם להבין את התקציב הנדרש בצורה טובה יותר ולערוך שינויים בהתאם לנדרש. שלושת הפרמטרים הם-
  • כמה זמן יימשך תהליך הפרסום והשיווק הדיגיטלי?
  • באיזו תדירות תבצעו את הפרסום והשיווק הדיגיטלי?
  • באילו ערוצי אינטרנט תבצעו את הפרסום והשיווק הדיגיטלי?
  1. הגדרת מסר – לבסוף, חשבו מה המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות בפרסום ושיווק דיגיטלי. אל תקלו ראש בכך, מדובר במשימה מורכבת שמצריכה מכם להיכנס לראש של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולהבין כיצד תוכלו לעניין אותם בצורה הטובה ביותר. נסו לבחור מסר שאתם עומדים מאחוריו ויכולים להעביר אותו בצורה מקורית וייחודית. תדמית העסק היא אחד הדברים החשובים ביותר בעולם העסקים. לכן, נסו לייצר תדמית טובה שתשאיר רושם טוב ותישאר אתכם לזמן ארוך.

פרסום ושיווק דיגיטלי – למה דווקא באינטרנט?

בעבר, פרסום ושיווק עסקים, היה מצריך משאבים. אם היית עסק קטן בלי תקציבים שמנים ובלי קשרים לאנשי המפתח בתעשייה כנראהמה היתרונות עבור העסק בפרסום ושיווק דיגיטלי שהיית נדחק לשוליים ונאלץ להסתפק בשיווק מפה לאוזן של הלקוחות. היה קשה מאוד להיחשף ללקוחות פוטנציאליים נוספים והפרסום היה מצומצם רק למי שמכיר את העסק שלכם. פלטפורמות הפרסום היחידות היו העיתונים, פרסומות הטלוויזיה ושלטי החוצות. למזלנו, כיום המצב השתנה, האינטרנט הוא אחד הערוצים המרכזיים והיעילים ביותר לפרסום עסקים והוא מאפשר לעשות זאת ביעילות.

פרסום ושיווק דיגיטלי מאפשרים מספר יתרונות שונים –

  • קשר ישיר ללקוח- אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום ושיווק של עסקים הוא ליצור קשר ישיר עם הלקוח. פרסום ושיווק דיגיטלי מאפשר לנו לעשות זאת בצורה יעילה וחכמה מאוד. על יד האינטרנט, הלקוחות יכולים ליצור קשר עם בעלי העסקים בקלות, לתת ביקורת על שירות לא טוב שקיבלו או על מוצר לא תקין. בעל העסק יכול לחזק קשרים עם לקוחות קיימים, ללמוד על הצרכים שלהם, להבין כיצד למשוך לקוחות פוטנציאליים וכיצד להרחיב את מעגל הלקוחות שלו באופן היעיל ביותר.
  • נגישות- אחד היתרונות המרכזיים ביותר באינטרנט הוא הנגישות שלו. לעומת ערוצי פרסום אחרים, האינטרנט נגיש לכולם, בכל זמן ובכל מקום. פרסום ושיווק דיגיטלי הפך את העסק לנגיש ללקוח ולהפך. בזכות הנגישות בעלי העסקים יכולים להעניק שירות טוב יותר ללקוחות שלהם. במידה והגולש מתעניין במוצר שלכם הוא יכול לפעול באופן מידי ולבצע רכישה, להגיב ועוד. ניתן להוסיף לאתרי העסק צ'אט פתוח שמאפשר ללקוחות ליצור קשר מהיר ונוח. נגישות הלקוח לעסק בכל זמן ובכל מקום הפכה את הפרסום והשיווק הדיגיטלי לאפקטיבי יותר מכל שיטות הפרסום האחרות.
  • קהל יעד- אחד הדברים היעילים ביותר בפרסום באינטרנט הוא האפשרות למקד את קהל היעד. כאשר מפרסמים על ידי עיתונים, פרסומות בטלוויזיה או שלטי חוצות לא בוחרים למי יגיע התוכן. על ידי כך, אנחנו מבזבזים משאבים על אנשים שלא בהכרח מתאימים למוצר שלנו ולעסק שלנו ולא בהכרח מגיעים למי שכן. פרסום ושיווק דיגיטלי מאפשר לבעלי העסקים להחליט למי הפרסום יגיע ולמי לא. כך ניתן לבחור את קהל היעד של המוצר שלנו על ידי פרמטרים שונים כמו גיל, מין, תחביבים, אזור מגורים, שפה ועוד. לדוגמא, אם אתם עסק לכלי עבודה, תוכלו לבחור שקהל היעד שלכם יהיה גברים בגילאי 25 עד 60.
  • מעקב אחר נתונים- פרסום ושיווק דיגיטלי מאפשר מעקב אחר נתוני הפרסום. על ידי מעקב אחר נתונים אתם יכולים להבין האם הפרסום יעיל ואם לא כיצד כדאי לשנות אותו. על ידי מעקב אחר נתונים תוכלו לראות כמה כניסות נעשו לאתר שלכם, כמה אנשים הצטרפו לדף הפייסבוק שלכם, כמה אנשים לחצו על המודעה שלכם, באילו שעות המודעה אפקטיבית יותר, האם יש מין מסוים שמושפע מהפרסום יותר מהשני ועוד. על ידי מעקב אחר נתונים תוכלו לשפר ולייעל את הפרסום שלכם על מנת להניב תוצאות טובות יותר.

עסקים שזה עתה הוקמו ולא יודעים מהיכן להתחיל, מוכרחים לקרוא את המאמר הבא. אין ספק שתהליך ההקמה שלפרסום ושיווק עבור עסק מבוסס חשובים באותה המידה עבור עסק בחיתוליו עסק חדש טומן המון בחובו, יש צורך לתת דגש על הרבה תחומים, אך בייחוד על תחום השיווק. שהרי, לא משנה כמה השירות שתעניקו או העסק עצמו יהיה טוב, אם השיווק לא יהיה טוב ומדויק לעסק שלכם, לא תוכלו להגיע למחוזות האידיאליים של ההתפתחות שלו. הקמה של עסק, בייחוד כזה שמצוי בחיתוליו, דורשת תכנון ראוי של כל פעולות השיווק והמדיה, בדגם כיום על פרסום ושיווק במדיה החברתית. באמצעות השקעה באלו, ניתן לפתח את העסק משמעותית ולהגיע רחוק מאד.

על מנת לעשות זאת כראוי ההמלצה שלנו היא לפנות למומחים בתחום, אלו שההתמחות שלהם לפרסום ושיווק היא בראש ובראשונה. הן מבחינת הדרך שבה הם רואים את המקצוע, חיים ונושמים פרסום ושיווק והן מבחינת התוצאות הלא פחות ממדהימות שהם מספקים. על מנת להבין זאת באופן מובהק, ההמלצה שלנו היא לאסוף המלצות וחוות דעת חיוביות מעמיתים לתחום, קולגות, פידבקים חיוביים ברשת וכדומה. ניתן כמובן לעשות סקר שוק טרם הבחירה, ולאחר שבחרתם את "המיועד" אנו ממליצים ממש כבר לגשת למלאה. משרד פרסום נחוץ ואף דרוש עבור כל עסק שרוצה לצלוח את שלב ההקמה הראשוני ולהמריא אל על אל שלבי ההתפתחות המהותיים.

עוד נקודה היא, כי שימו לב בבחירת המפרסם שלכם, האם הוא מותאם לסוג מסוים של עסקים או לאו. ישנם מפרסמים שמתאימים עצמם במיוחד לעסקים חדשים, חלקם לעסקים ותיקים וחלקם ללא הבדלה בין השניים.

מטריית פרסום ושיווק- הכל זה עניין של בידול

עבור מי מכם שחשב שהשקעה בפרסום ושיווק היא נחלתם של עסקים קטנים וחדשים בלבד, יתבדה לחלוטין לאחרתחום פרסום ושיווק מתמחה בכל הנישה של כיצד העסק שלכם מוצג בפני כל קריאת שורות אלו. למעשה, פרסום ושיווק עבור עסק מבוסס חשובים באותה המידה עבור עסק בחיתוליו, ופעמים מסוימות באי אילו מקרים ספציפיים, אף יותר.

מאחר שתחום פרסום ושיווק מתמחה בכל הנישה של כיצד העסק שלכם מוצג בפני כל, בפרהסיה בציבור ובייחוד ברשת, כיום, החשיבות הגדולה ביותר עבור עסקים היא ייחוד ובידול. אם נסתכל על זה כך, הבידול הוא משמעותי בשני אופנים מרכזיים. הראשון, כלפי בעלי עסקים אחרים בתחום שלכם, קולגות וכאלה שמספקים בדיוק את אותו שירות או שירות דומה במיוחד לזה שלכם. כאן, אנו רוצים לבדל אתכם ולייחד אתכם משמעותית על פני אותם עסקים. כאשר לקוח יתלבט האם לגשת למאן דה הוא, או שמא לקחת את שירותכם, לא יהיה לו כל ספק במי לבחור. או לחילופין, יהיו אלו בתחומכם שיבדלו את העסק שלהם בצורה מסוימות, ואז ימשכו לקוחות פוטנציאליים מסוג מאד מסוים כאשר אתם תמשכו לקוחות פוטנציאלים באותה מידה אך מסוג אחר.

במתרס השני, ישנה חשיבות גבוהה גם לבידול באופן כללי, ולא רק ספציפי. כלומר, כאשר אנחנו מבדלים את העסק שלנו על פני עסקים אחרים בכל המפה העסקית אנו יוצרים אהדה מכל מיני קהלים, מהציבור ככלל. מדוע זה כה חשוב? מאחר שכך יותר ויותר אנשים נחשפים אלינו ומכירים אותנו. באופן הזה, ואם הם יתלהבו מספיק ויזכרו אותנו, הם לחלוטין ימליצו לאחרים. או שבזמן אחר במקום אחר, כאשר הם יהיו יחפשו שירותים כמו שאתם נותנים, אם הבידול שלכם יהיה מדויק מספיק, הם יזכרו אתכם ויחפשו אתכם ברשת.

טכניקה או פעולה? זו השאלה

פרסום ושיווק הוא אינו עניין טכני גרידא, יש בו המון פעולה, ואף הרוב שבכך. המיתוג שלכם הוא הפנים של העסק,ליבתו של העסק כולה מבוססת על מטריית פרסום ושיווק על גווניו השם של העסק, כיצד הוא מועבר לציבור הרחב ככלל ולקהל היעד שלכם בפרט וזאת כמובן לאחר שדייק עבורכם משרד הפרסום שלכם את קהל היעד שלכם. בהתאמה לכך, אנו יוצרים את התדמית של העסק, וכל ליבתו. שכן, ליבתו של העסק כולה מבוססת על מטריית פרסום ושיווק על כל גווניה והיא זו אשר תקבע את התפתחותו בהווה ובעתיד.

אותה תדמית מוצגת על ידי משרד הפרסום שלכם באמצעות פעולות המתבצעות בשטח. הטכניקה היא אמנם השלב הראשון, ה"כיצד" וה"איך", התוכנית שאתם מוכרחים לגבש טרם הפעולה וזאת ללא ספק. אך לאחר מכן, מוכרחה לבוא יחד עם זאת גם פעולה, ופעולה שתהיה מדויקת אחת לאחת יחד עם תוכנית הפעולה שלכם. פעולות אלו חייבות להתבצע בדיוק מופתי לקהל היעד, למסר שגיבשתם והחלטתם שהעסק רוצה להעביר הלאה, לתדמית שבניתם וכדומה. כאשר אלו יתאחדו לכדי אחד- תהיה מטריית פרסום ושיווק העסק שלכם מושלמת.

ובמדיה החברתית עסקינן

לאחר שגיבשנו תוכנית פעולה באמצעות משרד פרסום שבחרנו שילך עמנו את הדרך, והתחלנו ללכת בדרך הזו, ניתןכאשר תחלו עם דריסת רגל בעולם פרסום ושיווק, לא תבינו כיצד לא עשיתם זאת קודם את הדעת באופן משמעותי במדיה החברתית. כיום, שלא כמו בעבר, המדיה החברתית מדברת בעד עצמה בכל הקשור לפרסום ושיווק. הכל נמצא שם, ולמעשה "אם אתה לא שם- אתה לא קיים". המשפט הזה לחלוטין מאפיין את עולם הפרסום והשיווק כיום. אך יש גם לתת את הדעת ל"כיצד אתה שם?". והרי, אם הנוכחות שלכם ברשת החברתית היא לא מדויקת לעסק ולקהל היעד שלכם, למסר שאתם רוצה להעביר, כך גם התוצאות יהיו לא מדויקות בהתאם.

ובואו נדבר על נוכחות. תחילה יש לציין כי הנוכחות הפיזית שלכם ברשתות החברתיות חשובה מאד. על כן אחד הקריטריונים לבחירת משרד פרסום הוא כזה שהמדיה החברתית תהיה בראש מעייניו. נוכחות ברשת החברתית צריכה להתבצע לפחות במתווה של דו- תלת שבועי, וכן גם באמצעות פונקציית "סטורי" ברשתות אלו אשר מציגה הלכה למעשה את היום יום שלכם ושיתוף קהל העוקבים בו. ככל שיעלה יותר תוכן לרשתות החברתיות שלכם, ככל שתהיה יותר התמדה, כך העסק יתפתח יותר ויותר במהירות ואת התוצאות- אתם תראו בהקדם.

תוצאות השיווק- עולם חדש לבעלי העסקים

אנו מבטיחים לכם כי כאשר תחלו עם דריסת רגל בעולם פרסום ושיווק, לא תבינו כיצד לא עשיתם זאת קודם. לאעולם פרסום ושיווק, עולם חדש של הצלחה בכל המישורים שיניף את העסק לשחקים חדשים תבינו היכן הייתם קודם, ומדוע לא הכרתם את העולם הגדוש והרחב הזה קודם לכן. ולמעשה, וממש במהירות, ואם בוצעו כל הפעולות החשובות ובהתמדה- התוצאות לא יאחרו לבוא ואף ביתר שאת. התוצאות יגיעו מהר מאד, במלוא הדרן, העוקבים יתחילו לעלות, סביר שרובם גם יהיו מדויקים מאד לקהל היעד שלכם, המכירות יעלו משמעותית, הפניות יעלו משמעותית וכמובן גם השאת רווחי העסק בהתאמה. רק שימו לב, עם ההצלחה והתפתחות מגיע גם הפרסום, אז תהיו מוכנים לכך.

אז היכונו היכונו, אנו מכניסים אתכם לעולם פרסום ושיווק, עולם חדש של הצלחה בכל המישורים. ואם תהיתם, מבחינת עלויות, כיום ניתן למצוא מגוון פלטפורמות, משרדי פרסום ופרסום במדיה החברתית שעלותן החודשית איננה גבוהה במיוחד, ואף כאלו אשר מתאימים לכל כיס.

רק שימו לב, שמשווק טוב הוא משווק שיצירה, יצירתיות וטאץ' אישי הן חלק בלתי נפרד מדרך הפעולה והעבודה שלו. הם אלו אשר יצרו בעבורכם את הבידול המושלם, שיביא עמו בסופו של דבר גם את התוצאות המושלמות. אז כאשר אתם בוחרים את המאסטר שלכם, אל תתפשרו. לפרטים נוספים, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם בפיתוח העסק שלכם, כמו היה שלנו.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך