קידום אתרים בגוגל –התקדמות תחום השיווק והפרסום הדיגיטליים בעולם, על יתרונות של קידום אתר עסקי עבור העסק שלכם במנוע החיפוש גוגל

מה בעמוד זה?

חשיבות של קידום אתרים

קידום אתרים ממלא תפקיד מכריע בהגברת הנראות של העסק באינטרנט. זה כולל שימוש בשילוב של טכניקות כדי למשוך מבקרים לאתר ולעודד אותם לעסוק בתוכן שלו. על ידי קידום אתר ביעילות, עסקים יכולים להגביר את הנוכחות המקוונת שלהם, להגיע לקהל היעד שלהם, ובסופו של דבר להביא ליותר המרות ומכירות.

יש לכם עסק? שמעתם את המושג קידום אתרים בגוגל אבל עדיין לא עשיתם עם זה שום דבר? זה בדיוק הזמן לדעת את כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים בגוגל, אחרת אתם נשארים מאחור. אחרת אתם מפנים מקום למתחרים שלכם ומפסיקים כסף. כל מה שצריך וכדאי לדעת על קידום אתרים בגוגל בפוסט הבא.

? זה בדיוק הזמן לדעת את כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים בגוגל, אחרת אתם נשארים מאחור. אחרת אתם מפנים מקום למתחרים שלכם ומפסיקים כסף.

קידום ופרסום מאז ועד היום

בעלי עסקים היו מעוניינים לקדם ולשווק את העסקים שלהם מאז ומתמיד. שמדברים עסקים, מדברים על כסף וכדי להגדיל חשיפה, להגדיל הכנסות, צריך לשווק. העניין הוא שעולם השיוק והפרסום הפך מהפכה בעשרים השנה האחרונות. הרי מראשית עולם המסחר בעלי מוצרים, חברות, ונותני שירות חיפשו את הדרכים הטובות והמועילות ביותר לגרום לעסק או למוצר שלהם להתרחב, כלומר לזכות להכרה ציבורית רחבה יותר. ההנחה תמיד הייתה (ונשארה כך עד היום) – אם נצליח להגדיל את ההכרה של הציבור הרחב בעסק שלנו, נצליח להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי חדש עבור העסק שלנו, ובסופו של דבר הדבר יתורגם כהכנסה חודשית יותר גבוהה! עם זאת, בעבר שיטות הפרסום והשיווק לא היו דיגיטליות, כלומר הן הסתמכו על דרכי שיווק פופולאריות ונפוצות לעבר, שיטות שכולנו מכירים גם היום – חלוקות פלאיירים ועלונים במקומות הומי אדם, העלאת שלט חוצות ענק בכבישים ראשיים ובמקומות ציבוריים, פרסום מודעות שיווקיות ופרסומות לעסק בעיתונים וכתבי עת מוכרים, ורבים נוספים.

מהפכת האינטרנט

אולם, עם התקדמות הטכנולוגיה בעולם, מעבר גדול וכניסה של מרבית אוכלוסיית העולם לרשתות החברתיות, לאינטרנט ככלל, ולטלפונים החכמים, כך גם עולם השיווק והפרסום שינה את פניו עם שינוי היסטורי וגדול שלא היה כמותו. כמו שכמעט לא תוכלו למצוא חבר, מכר, או בן משפחה שלא משתמש ברשת חברתית אחת כזאת או אחרת, כך גם לא תוכלו למצוא היום כמעט בעלי עסקים בלי דף עסקי בפייסבוק, אתר אינטרנט, ועוד. המעבר לשיווק ופרסום דיגיטליים הגיע מתוך הבנה שבני אדם צורכים את מרב המידע שלהם כיום באינטרנט, ויתר על כך, מרב האנשים בעולם, ובטח שבמדינות המתקדמות, עברו לבצע את הקניות שלכם באמצעות האינטרנט גם כן. עובדה זו גרמה לבעלי עסקים וחברות שונים ברחבי העולם להבין כי הלקוחות הפוטנציאליים שלהם ופוטנציאל העסקי שלהם, נמצא ברחבי האינטרנט גם כן. אם פעם היה לנו קשה ומורכב לאתר את קהלי היעד שלנו בשביל להגיע אליהם עם המידע, עם המוצרים והשירותים שאנחנו מציעים, היום זה קל, מהיר ונגיש מתמיד. היום האלגוריתמים של מנועי החיפוש השונים והרשתות החברתיות עוזרים לנו להגיע לקהלי היעד שלנו, לגולשים שלנו, בצורה הכי מדוייקת שיש וככה בעצם להגדיל את מעגל המכירות שלנו לאורך זמן.

קידום אתרים בגוגל – עולם השיווק והפרסום הדיגיטליים הוא עולם רחב כפיים אשר מכיל עולמות רבים ומגוונים

כאשר אנו מציגים את המונח "שיווק דיגיטלי" אנשים רבים נוטים לחשוב כי מדובר בעולם פשוט ביותר, אשר כולל בתוכו רק "לפתוח דף לעסק בפייסבוק" או "לבנות אתר אינטרנט שיופיע בגוגל". אומנם מדובר בעולם מורכב הרבה יותר, אשר כולל תחתיו עולמות רבים, אפשרויות שיווק ופרסום רבות ומגוונות, ואשר דורש בניית אסטרטגיה שיווקית והסתכלות רחבה ואופקית על העסק שלכם. למעשה, כתב עת מפורסם מקליפורניה מראה כי נכון לשנת 2021, 82 אחוזים מבעלי העסקים במדינה זו עברו לביצוע שיווק עסקי ברחבי האינטרנט, שמא הם היו מעוניינים בכך. תחת עולם השיווק והפרסום הדיגיטליים, ניתן למצוא תחומים רבים כגון – שיווק ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, ועוד, בניית אתר עסק תדמיתי, שיווק בצורה אורגנית או בצורה ממומנת, ועוד רבים ומגוונים. במאמר הקרוב, נרחיב על קידום אתרים בגוגל, על החשיבות של בניית אתר אינטרנט חדשני לעסק שלכם, מהם היתרונות של קידום אתרים בגוגל על דרכי שיווק ופרסום דיגיטליים אחרים, ועל ההבדלים בין קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית לבין קידום אתרים בגוגל בצורה ממומנת.

קידום אתרים בגוגל – על החשיבות של אתר אינטרנט לעסק שלכם + למה לא מספיק לפרסם את העסק "רק באמצעות דף בפייסבוק"

דבר משותף שעולה בשיחות עם בעלי עסקים רבים שמעוניינים להתחיל ולקדם את העסק שלהם בצורה דיגיטלית, הוא המחשבה  כי כיום דף ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם הוא מספיק בהכרח

 

עבור קידום העסק ושיווק העסק. מחשבה זו כנראה נובעת מהבנה כי פתיחת דף פייסבוק לצורך העניין היא קלה הרבה יותר מבניית אתר אינטרנט מאפס, ומתוך מחשב שמרב האנשים נמצאים כבר ברשתות החברתיות יותר משהם נמצאים במנועי החיפוש, כמו גוגל.

עם כך, מדובר בגישה לא נכונה, אשר חשוב לתקן אותה עוד מהיסוד. חשוב להבין – דף פייסבוק או אינסטגרם שמשווק את העסק שלכם הוא אחלה של תוסף עבור השיווק שלכם, אך הוא בהחלט אינו יכול להיות הבסיס שלכם לשיווק העסק. גם כאשר אנשים נחשפים למוצר או לעסק כלשהו בפייסבוק לצורך העניין, הם עדיין ירצו לראות אתר אינטרנט כלשהו. הסיבה לכך היא שבעולם החדש של מסחר ושיווק באינטרנט, לצרכנים יש מצד אחד מגוון רחב ואופציות רבות לכל מוצר שהם מעוניינים לרכוש, אך מצד שני התפתחו בעיות אמון רבות בין הלקוחות לבין בעלי עסקים.

לקוחות פוטנציאליים באינטרנט נוטים לפקפק ולא לסמוך על מוצרים רבים שהם יראו באינטרנט, זאת גם אם הם מביעים עניין כלשהו ברכישת אותו המוצר. פתרון מעולה לפתירת בעיות האמון בין המוצר שלכם לבין הלקוח הפוטנציאלי שלכם הוא בניית אתר אינטרנט אמין וחדשני! הסיבה לכך הינה שאתרי אינטרנט נתפסים בעיניי הלקוחות כמקור לאמון, ובסיס איכותי לסמוך עליו כאשר הם מתקדמים אל עבר רכישת המוצר שהם ראו בפייסבוק, באינסטגרם, או בכל מדיה אינטרנטית אחרת. על פי מחקר נוסף אשר נערך באותו כתב עת מפורסם עליו דיברנו קודם לכן, רק 35 אחוזים מבעלי העסקים שהעידו כי התחיל לשווק את העסק שלהם בצורה אינטרנטית העידו כי הם בנו אתר אינטרנט לעסק שלהם. כנראה שאכן מדובר בצעד אשר נתפס כמסובך או מורכב בפני בעלי עסקים רבים.

קידום אתרים בגוגל – ניתן כיום לבנות אתר אינטרנט לגמרי לבד!

התפיסה הרווחת בקרב בעלי עסקים רבים שמעוניינים להקים לראשונה אתר אינטרנט חדשני עבור העסק שלהם הוא שעל מנת לפתוח אתר אינטרנט חדש, עלינו לשכור את השירותים של חברה אשר מתעסקת בבניית אתרי אינטרנט, דבר אשר יכול להגיע עד לכדי כמה אלפי שקלים. כמובן שעובדה זו מהווה מכשול גדול לבעלי עסקים רבים, והיא רק מרחיקה אותם מבניית אתר אינטרנטי לעסק שלהם. אולם, כיום כבר ניתן לבנות אתר אינטרנט לגמרי לבדכם, ובצורה פשוטה ביותר – בעזרת אתרי אינטרנט לבניית אתרים, כדוגמת WIX וכדוגמת אתרים רבים ונוספים בסגנון.

אתרי אינטרנט לבניית אתרים נועדו על מנת להנגיש את בניית אתרי האינטרנט לבעלי עסקים. מדובר על אתרים אשר מפשטים עד כמה שניתן את בניית אתר האינטרנט, זאת באמצעות תבניות מוגדות לכל סוג של אתר אינטרנט (נגיד לצורך העניין תבנית מתאימה לבניית אתרי אינטרנט שמתעסק במכירה של ירקות ופירות, תבנית לאתר אינטרנט שמוכר מוצר טכנולוגי, ועוד). לאחר בחירת התבנית לבניית האתר, תוכלו לעצב את האתר שלכם על פי קשת צבעים שמתאימה לכם, להוסיף את כל המידע הרלוונטי על העסק שלכם (כתובת, שעות פעילות, טלפון או מייל ליצירת קשר, קישור לרשתות החברתיות, ועוד) להוסיף תוכן מקורי ומעניין, ועוד.

קידום אתרים בגוגל – על ההבדל בין קידום אורגני של אתר האינטרנט לבין קידום ממומן שלו

פתחתם אתר אינטרנט חדשני, אסתטי, ומותאם לטלפונים הניידים, מזל טוב! כעת חשוב שתבינו שאתר האינטרנט שלכם נמנה בין אלפי אתרי אינטרנט מתחרים, של בעלי עסקים שככל הנראה מפרסמים את אותו המוצר בדיוק כמוכם. המטרה הבאה שלכם היא להצליח לעשות קידום לאתר האינטרנט שלכם, ככה שהאתר שלכם יופיע במקום גבוהה ביחס לאתרים המתחרים, ובכך בעצם תגדילו את הסיכוי ואת כמות הכניסות של לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם. על מנת להגדיל את הקידום של האתר שלכם בגוגל ישנן 2 אפשרויות מרכזיות – קידום אורגני של האתר בגוגל וקידום ממומן לאתר שלכם בגוגל. האפשרות הראשונה מתייחסת לרשימת הצעדים החינמיים שניתן לעשות על מנת להגדיל את הקידום של אתר האינטרנט שלכם, בעוד השנייה מתייחס לצעד בתשלום שניתן לעשות על מנת להגיע לאותה המטרה.

קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית – מכונה גם SEO או Search Engine Optimization. למעשה, מדובר באחת השיטות הטובות והיעילות לקידום האתר שלכם במנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם. שיטה זה מתייחסת לצעדים טבעיים שניתן ליישם על אתר האינטרנט שלכם, כאשר אותם צעדים עובדים על מנגנון הקידום של גוגל, ועל יישום פרמטרים שגוגל מחשיבה כפרמטרים שהופכים אתר אינטרנט לטוב יותר. מבין צעדים אלה – אסתטיקה של האתר, התאמה לטלפונים. בנוסף, ככל שהאתר שלנו מהיר יותר, מקצועי יותר, איכותי יותר ועשיר בתוכן, ככה הסיכוי שביטויי המפתח הרלוונטיים לקידום האתר שלנו יקודמו במנוע החיפוש עולים. שיטת קידום זו מתאימה לאתרים שמוכנים להשקיע לאורך זמן, ולא בהכרח לחוצים על לראות תוצאות בצורה מהירה. הסיבה לכך היא משום שאנחנו בונים נכס בשיטת קידום זו. אנחנו מסתכלים לטווח הרחוק ולא לטווח הקצר. בעיקרון, יש שתי אפשרויות שמדובר בתהליכי קידום אורגני. או שאתם מקדמים את האתר לעצמכם, רק שאתם חייבים ללמוד את התחום הזה לעומק, מה גם שהוא משתנה כל הזמן, או שאתם פונים לחברת קידום או מומחה לקידום אתרים שמבצעים עבורכם את התהליך. כל אחד מתמחר את השירות קצת שונה וגם עושה אותו קצת שונה. יש כאלה המשלבים את הקידום גם עם התוכן וגם עם השיווק ברשתות החברתיות, יש כאלה שרק אחראיים על תהליך החלפת הקישורים, ולכן לפני שאתם פונים לחברת קידום כזו או אחרת, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם יודעים על מה אתם משלמים.

קידום אתרים בצורה ממומנת – גוגל מפעילה אפשרות של תשלום, כאשר תשלמו לגוגל כסף אשר ישמש עבור קידום העסק שלכם בצורה ממומנת. בסופו של דבר אתם עומדים לשלם עבור כניסות של אנשים לאתר שלכם, כאשר אתם מגדירים תקציב גג אותו הייתם מוכנים לשלם לגוגל בסוף כל חודש. שיטה זו מתאימה לבעלי עסקים שמעוניינים לראות תוצאות מהירות. מדובר בשיטה מהירה, איכותית אבל היא עולה יותר כסף.

 שיווק ופרסום אתרים בגוגל

כשמדובר בניהול עסק מצליח בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית. אחת הדרכים היעילות ביותר להשיג זאת היא באמצעות קידום אתרים ושיווק. על ידי שימוש באסטרטגיות ופלטפורמות שונות, עסקים יכולים להגיע לקהל רחב יותר ולהביא יותר תנועה לאתרים שלהם. במאמר זה נבחן את החשיבות של קידום אתרים, וכיצד הוא יכול לעזור לעסקים בישראל לשגשג בעולם המקוון.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך