קידום אתרים לעורכי דין – על היתרונות של קידום אורגני לאתרים אינטרנטיים עבור עורכי דין

מה בעמוד זה?

כיום, מרבית העסקים הקטנים ובעלי העסקים ככלל, הבינו ועלו על החשיבות של יצירת מאגר לקוחות גדול ונרחב, כלומר, החשיבות של חשיפת העסק שלכם לקהל לקוחות חדש. מרבית העסקים הללו, הבינו כי הדרך הטובה ביותר בשנת 2022 להגיע אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלהם היא המרחב האינטרנטי – כלומר אתר אינטרנטי עסקי. בכתבה זו נתמקד בחשיבות ופוטנציאל הטמון בקידום אתר אינטרנטי ועסקי, ובפרט על החשיבות של קידום אתרים לעורכי דין. אחת הסיבות שכדאי לבנות אתר תדמית מקצועי עבורכם או עבור המשרד שלכם, אתר שייצג את הפעילות שלכם, את התחום שבו אתם עוסקים ואז בשלב הבא גם לקדם את האתר הזה באמצעות קידום אורגני, היא משום שככה אתם יכולים לקבל חשיפה וחשיפה גדולה מאוד. האתר הזה שלכם, שיעסוק כמובן בעריכת דין יכול ליצור תדמית חיובית ובקלות רבה להפוך אתכם למותג.

כמות עורכי הדין הגבוהה בישראל וההשפעה של נתונים אלה על חשיבות קידום האתרים לעורכי דין

בהינתן השוואה לכמות גדולה ממדינות המערב, בישראל ישנו מספר רב של עורכי דין ביחס לאוכלוסייה. למעשה, 1 מתוך 130 אנשים בארץ הוא עורך דין,החשיבות של קידום אתרים לעורכי דין. למעשה, עורכי הדין בארץ היה צריכים לחשב את הצעדים שלהם בתחום השיווק מחדש, רבים מהם פנו לתחום אתרי האינטרנט במטרה לקדם את אתר האינטרנט הטוב ביותר עבורם. והביקוש באוניברסיטאות ובמכללות בימינו לתחום זה רק הולך וגובר. מצד אחד, אזרח במדינת ישראל יכול "ללכת לישון רגוע" שכן הוא יכול ללכת לישון בידיעה שיש עורך דין שיוכל לייצג אותו, אולם, נתון זה עושה כאב ראש לעורכי דין רבים שהבינו – התחרות על הלקוחות בארץ הינה גדולה ומסובכת. בשל תובנה זו, עורכי דין רבים כבר הבינו ופנו לתחום הדיגיטל, והבינו את החשיבות של קידום אתרים לעורכי דין. למעשה, עורכי הדין בארץ היה צריכים לחשב את הצעדים שלהם בתחום השיווק מחדש, רבים מהם פנו לתחום אתרי האינטרנט במטרה לקדם את אתר האינטרנט הטוב ביותר עבורם.

קידום אתרים לעורכי דין – בנייה וקידום של אתר אינטרנטי לעורכי דין באופן אורגני, זאת על מנת לייצר ולהגדיל את החשיפה לחשיפה מקסימלית

אחת הדרכים הפופולאריות ביותר כיום עבורי בעלי עסקים ועבור עורכי דין בפרט כדי לקדם ולשווק את העסק שלהם הינה – קידום אתרים אורגני. קידום אתרקידום אתרים לעורכי דין – בנייה וקידום של אתר אינטרנטי לעורכי דין באופן אורגני בצורה אורגנית, או SEO באנגלית, הינה דרך שיווק לאתר אינטרנט עסקי, אשר נחשב למוכר ונפוץ ברחבי העולם כיום. מדובר בדרך שיווק אשר תופסת תאוצה מיום ליום, וכיום יש בעולם, ובמדינת ישראל בפרט חברות רבות אשר משתמשות בדרך זה ביום יום על מנת לקדם את העסק שלהם ולהגדיל את מאגר הלקוחות.
הרעיון הוא כזה – לקדם, לעצב, לשפר, להנגיש, ולעשות כל פעולה אשר תהפוך את אתר האינטרנט שלכם לאתר מיטבי ונוח, ובכך הסיכוי של אתר האינטרנט שלכם להופיע במקום קודם בגוגל הוא גבוה יותר. יש לזכור – כפי שקיימים בישראל כמות גדולה של עורכי דין בימינו, אזי גם כמות אתרי האינטרנט של עורכי דין בארץ הינה גבוהה מאוד. המטרה שלכם כעורכי דין עם אתר אינטרנט – הינה לקדם את האתר שלכם כעורכי דין ולהופיע כמה שיותר ראשונים בגוגל, בצורה זו מספר הלחיצות על האתר שלכם תגדל, דבר שיוביל בצורה כזו או אחרת להגדלת מאגר הלקוחות הפוטנציאליים עבורכם.

על החשיבות של קידום אתרים לעורכי דין, ועל היתרון שבכך

חשוב לזכור – הכמות העצומה והנרחבת של עורכי דין בארץ, לבטח ביחס לאוכלוסייה בארץ וביחס למדינות אחרות בעולם המערבי יוצרת תחרות שאין כמותה.בצורה חד משמעית קידום אתרים לעורכי דין הינו מעבר לגדר המלצה – מדובר בחובה עבור כל עורך דין אשר מעוניין לנצח בתחרות על לקוחות פוטנציאליים בשוק תחום זו מובילה לכך שבצורה חד משמעית קידום אתרים לעורכי דין הינו מעבר לגדר המלצה – מדובר בחובה עבור כל עורך דין אשר מעוניין לנצח בתחרות על לקוחות פוטנציאליים בשוק. נסו לשים את עצמכם בנעליים של הלקוחות – ולהבין כמה קשר ומורכבת היא ההחלטה של הלקוח של – איזה עורך דין אבחר מבין כל האופציות שעומדות לפניי.
ובסופו של דבר – הבחירה של הלקוח תתבצע על פי מה שהוא רואה באתר האינטרנט של אותו עורך הדין – כמה האתר אסטטי ומובן, האם האתר מכיל מילות מפתח שמושכות את העין ואת תשומת הלב של הלקוח, כמה מהר האתר נטען, האם האתר נוח לשימוש, האם האתר עובד ונגיש בצורה חלקה לשימוש בטלפונים הסלולריים. כל השאלות האלה הן רק חלק מהמאפיינים אשר ישפיעו על הלקוח הפוטנציאלי שמחפש את העורך דין הטוב ביותר עבורו, ואת כל אלה תוכלו להשיג ולהגשים בעזרת – קידום אתרים לעורכי דין, וקידום אורגני של אתר האינטרנט בפרט.

פירוט על התהליך שתעברו כאשר תחליטו לקדם את אתר האינטרנט שלכם בתור עורכי דין

מילות מפתח – בתחילת התהליך, תבצעו יחד עם החברה אשר בחרתם על מנת לקדם את אתר האינטרנט שלכם מחקר מעמיק על מנת להבין – אילו מילות מפתח וביטויים סביר להניח שהאנשים אשר יכולים להיות בצורה פוטנציאלית הלקוחות הבאים שלכם יחפשו בגוגל. על סמך המחקר ומילות המפתח שבחרתם, יבוצע ייעול (אופטימיזציה) של אתר האינטרנט שלכם, דבר אשר יסייע בסופו של דבר לקידום של האתר מול האתרים המתחרים בגוגל. כחלק מבחירת מילות המפתח תתמקדו יחד עם החברה אשר מקדמת את האתר העסקי שלכם בביטויים ובמילים הרלוונטיים ביותר עבור התחום שלכם. לדוגמה – "עורך דין לענייני תעבורה", "עורך דין לענייני רשלנות", ועוד.

החשיבות של יצירת מאגר תכנים איכותי עבור קידום אתרים לעורכי דין

בסופו של יום – בחירת המילים האינדיקטיביות הינה חשובה עבור הקידום האורגני של אתר האינטרנט שלכם, אולם, הדירוג של אתר האינטרנט ביחס למתחריםכל השאלות האלה הן רק חלק מהמאפיינים אשר ישפיעו על הלקוח הפוטנציאלי שמחפש את העורך דין הטוב ביותר עבורו, ואת כל אלה תוכלו להשיג ולהגשים בעזרת – קידום אתרים לעורכי דין, וקידום אורגני של אתר האינטרנט בפרט. שלו מושפע בצורה גדולה מאוד מכמות ואיכות התכנים שנמצאים בו. מדובר בכתבות תוכן, תמונות, סרטוני וידיאו, ועוד, אשר צריכים להיות באתר האינטרנט שלכם בצורה מספקת ובאיכות מרבית.
עליכם לזכור – רוב בני האדם גולשים במספר רב של אתרי אינטרנט בכל יום. דבר זה מוביל לכך שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם כבר יודעים להבדיל בין סוג התוכן שהם רואים, ויודעים לקבוע האם מדובר בתוכן איכותי, מובן, ונגיש לצופה, שמא מדובר בתוכן רדוד, זול, שיכול בסופו של דבר להוביל לכך שהלקוח הפוטנציאלי יאבד אמון בכם ובאתר האינטרנט שלכם.
מה הפתרון לכך? עבודה עם אנשים מקצוע עבור בניית התוכן השיווקי שלכם. שימוש בקופירייטרים (כותבי תוכן) על מנת לכתוב את הבסיס האיכות ביותר לתוכן, שימוש בצלמים ועורכים על מנת ליצר סרטוני וידיאו איכותיים, שימוש בגרפיקאים על מנת לייצר מודעות איכותיים בעל מראה אסטטי, ועוד. כל אלה הינם צעדים מומלצים עבורכם על מנת לייצר את התוכן האיכותי והרלוונטי ביותר, דבר אשר ישפיע בצורה חד משמעית על קידום האתר האינטרנטי שלכם בתור עורכי דין, ובסופו של דבר יוביל לקהל לקוחות פוטנציאלי וחדש עבורכם.

קידום אתרים לעורכי דין, ובפרט קידום אתרים אורגני עבור עורכי דין הינו דברים אשר עלול לקחת זמן

חשוב לדעת – קידום אתרי אינטרנט בצורה אורגנית (SEO) הינו צעד משמעותי וחשוב עבור העסק שלכם אולם, מדובר בתהליך שדורש סבלנות וזמן. המטרהקידום אתרים לעורכי דין, ובפרט קידום אתרים אורגני עבור עורכי דין הינו דברים אשר עלול לקחת זמן העיקרית שלכם בתור עורכי הדין – הינה לייצר את אתר האינטרנט הרלוונטי והנגיש ביותר עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, דבר אשר עלול לקחת זמן. בניית תכנים, מציאת מילות מפתח, ועוד, הם חלק מהצעדים שתבצעו אשר לוקחים בפועל זמן על מנת שהם יהיו נגישים ובולטים מעבר למתחרים שלכם בעולם עריכת הדין.
ועל כן, מומלץ לשלב בין שיטות הקידום השונות, ולהתחיל תוך כדי ביצוע הקידום האורגני עבור האתר שלכם בתור עורכי דין גם קידום ממומן (PPC) בגוגל. קידום זה יענה על הרצון שלכם לראות ולקבל תוצאות מהירות בשטח

קידום ממומן בגוגל (PPC) וכיצד הוא יכול לתרום עבור קידום אתרים לעורכי דין –

נניח דבר כזה – אתם עורכי דין צעירים ומתחילים, זה עתה פתחתם את המשרד הראשון שלכם ופצחתם בצעדים ראשונים בעולם העסקי הזה, ייתכן שאתם צריכים קידום מהיר שיביא לחשיפה מהירה של לקוחות אליהם. בסופו של דבר, אתם עורכי דין מתחילים בלי שום הכרה בשוק, ואתם מעוניינים שאנשים יתחיל להכיר אתכם, ושדבר זה יקרה כמה שיותר מהר!
גם בשיטת קידום זו, תתמקדו ותבחרו ביטויי מפתח ומילות מפתח אשר רלוונטיים עבורכם, אך שיטת הקידום כעת תהינה שונה ביותר.
הקידום הממומן מתמקד בביצוע קמפיינים של יצירת פרסומות ומודעות ממומנות (כלומר עליכם יהיה לשלם על כך) ובכך גוגל דואגת לחשוף את האתר שלכם לכמה שיותר אנשים.
הקידום הממומן עובד בדיוק כמו מכירה פומבית – כל בעל עסק יכול לשלם סכום כסף יומי עבור פרסום ככל העולם על ראשו, ובסופו של דבר גוגל תקדם בעדיפות גבוהה יותר את האתרים ובעלי העסקים ששילמו את כמות הכסף הגבוהה ביותר עבור פרסום זה.
הקידום הממומן יניב עבורכם בתור עורכי דין תוצאות מהירות, ובכך יגביר ויגדיל את הסיכוי שלכם למשוך באופן מהיר לקוחות חדשים לעסק שלכם.

אני עורך דין בניתי אתר ואני רוצה לעשות קידום אורגני כמה זה יעלה לי?

אם אתם עורכי דין, או שאתם עובדים במשרד עורכי דין, סביר להניח שזמן הוא לא משהו שיש לכם. תחום קידום אורגני דורש ידע, מקצועיות והמון ניסיון וזה לאאני עורך דין בניתי אתר ואני רוצה לעשות קידום אורגני כמה זה יעלה לי? אם אתם עורכי דין, או שאתם עובדים במשרד עורכי דין, סביר להניח שזמן הוא לא משהו שיש לכם. משהו שאפשר לשלוף אותו מהשרוול או לעשות אותו בחמש או עשר דקות ביום. אתר בתחום עריכת דין דורש המון תשומת לב, התייחסות, שינויים באתר תוך כדי תנועה ועוד.

בנוסף, לא ניתן להעריך באופן מדויק כמה יעלה לקדם באופן אורגני אתר של עורכי דין משום שיש כל כך הרבה דברים שתהליכי קידום אורגני כוללים ועליכם לשאול את המקדם שתבחרו או את עצמכם כמה שאלות חשובות כמו למשל האם יש להקים את האתר מאפס או שהאתר כבר קיים? האם מדובר באתר רספונסיבי או שצריך להפוך אותו לכזה? האם האתר עבר תהליכי קידום בעבר או שהוא מתחיל לעבור אותם רק עכשיו? בנוסף, דברים נוספים שמשפיעים על תהליכי הקידום קשורים גם לתמורה שתקבלו בעד הקידום. למשל, יש חברות שמספקות שירות קידום אורגני ביחד עם קידום הפרופילים העסקיים ברשתות החברתיות. בכל אופן, המחיר הממוצע לקידום אורגני של אתר אינטרנט בתחום עריכת דין משתנה ונע בין 1,000-25,000 ש“ח בחודש והמחיר כמובן אמור להיות מחושב כחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק והפרסום שלכם.

לסיכום, אם עדיין אין לכם אתר בתחום עריכת דין ואתם רוצים לשווק את העסק שלכם בדיגיטל, זה בדיוק הזמן לחשוב איך אתם עושים את זה וכמה שיותר מהר, בונים אתר מקצועי ומתחילים לקדם אותו באופן אורגני ואולי אפילו שוקלים קידום ממומן.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך