מחקר וניתוח SEO

הנחיות לקידום אתרים לעיצוב אתרים

אופטימיזציה בעמוד

אופטימיזציה מחוץ לדף

ניתוח

כלי SEO

דיווח SEO

נושאים כלליים

No data was found

בינה מלאכותית

קישורים חיצוניים (Backlinks), הידועים גם בשם “קישורים נכנסים”, הם קישורים מאתר אחד לאתר אחר. קישורים חיצוניים עוזרים למנועי החיפוש לגלות דפים חדשים ולהבין את יחסי הכוחות בין דפים ואתרים שונים ברחבי האינטרנט.

נגן וידאו

כאשר אתר אינטרנט מקשר לאתר אחר, הוא למעשה מעיד / ממליץ על התוכן שנמצא באתר אחר, ומנועי החיפוש משתמשים בכך כאות לאיכות והרלוונטיות של התוכן המקושר. כתוצאה מכך, קישורים ממלאים תפקיד חשוב באופן שבו מנועי החיפוש מדרגים אתרים בתוצאות החיפוש שלהם.

במאמר זה נתעמק בעולם הקישורים ונכסה את כל מה שצריך לדעת עליהם. נבין יותר לעומק מה זה קישורים נכנסים ומדוע הם חשובים לקידום האתר שלנו, כיצד מנועי החיפוש משתמשים בהם לדירוג אתרים בתוצאות החיפוש שלהם ושיטות שונות להשגת קישורים נכנסים.

קישורים נכנסים: מבט אל העבר
הרעיון של קישורים נכנסים התחיל אי שם בשנות ה-90, כאשר הרשת האינטרנט עדיין הייתה חדשה יחסית ומנועי החיפוש עדיין היו בחיתולים. מנועי החיפוש בזמנו, הבינו שניתן להשתמש בכמות הקישורים המפנים לאתר אינטרנט כדרך למדוד את הפופולריות והחשיבות שלו.

בימים הראשונים של האינטרנט, מנועי חיפוש כמו AltaVista ו-Excite השתמשו במספר הקישורים הנכנסים לאתר כגורם העיקרי בקביעת הדירוג שלו בתוצאות החיפוש.

PageRank
ככל שהרשת גדלה ומנועי החיפוש השתכללו, הדרך שבה נעשה שימוש בקישורים נכנסים לדירוג אתרים התפתחה. בתחילת שנות ה-2000, גוגל הציגה את אלגוריתם PageRank, שלקח בחשבון לא רק את מספר הקישורים הנכנסים לאתר, אלא גם את האיכות והרלוונטיות של אותם קישורים.

עם PageRank, קישור מאתר בעל סמכות גבוהה היה שווה יותר מאשר קישור מאתר בעל סמכות נמוכה. PageRank סימן נקודת מפנה בהיסטוריה של קישורים נכנסים, וחיזק את חשיבותם באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

כיום, קישורים נכנסים הם עדיין גורם דירוג חשוב עבור מנועי החיפוש, ולמרות שחשיבותם השתנתה לאורך השנים, הם תמיד מילאו תפקיד חיוני באופן שבו מנועי החיפוש מבינים ומדרגים אתרים. קישורים חיצוניים היו חלק מהותי באופטימיזציה למנועי חיפוש וממשיכים להיות כאלה עד היום.

לא כל הקישורים שווים: מה הגורמים שקובעים איכות של קישור?
איכות ורלוונטיות
האיכות והרלוונטיות של קישור נכנס יכולים להיות חשובים לא פחות, אם לא יותר, מאשר כמות הקישורים הנכנסים שיש לאתר. מנועי החיפוש משתמשים בגורמים שונים כדי לקבוע את האיכות והרלוונטיות של קישור נכנס, כגון הרלוונטיות של תוכן האתר המקשר לאתר המקושר, הסמכות והאמינות של האתר המקשר וטקסט העוגן המשמש בקישור עצמו.

לדוגמה, קישור נכנס מאתר בעל סמכות גבוהה כמו YNET, ייחשב ליותר בעל ערך מאשר קישור נכנס מבלוג אישי וקטן, שכן לYNET יש מוניטין מבוסס ורמת אמון גבוהה. באופן דומה, קישור נכנס מאתר אינטרנט עם תוכן הקשור באופן דומה לאתר המקושר ייחשב ליותר בעל ערך מאשר קישור נכנס מאתר עם תוכן לא קשור.

שפות ומדינות
בנוסף לאיכות והרלוונטיות של קישור נכנס, גם למדינה והשפה של האתר המקשר יש השפעה בקביעת ערכו של הקישור הנכנס.

קבלת קישור מאתר מאותה המדינה או מאתר שכתוב באותה השפה כמו האתר המקושר יכול להיחשב כבעל ערך רב יותר, מכיוון שהוא מצביע על כך שסביר להניח שלאתר המקשר יהיה קהל דומה מבחינת השפה והמדינה לאתר המקושר.

לדוגמה, אם האתר שלכם הוא אתר בשפה הצרפתית שמתמקד בעיקר במתן מידע למשתמשים בצרפת, קישור נכנס מאתר בעל סמכות גבוהה בשפה הצרפתית המכוון למשתמשים בצרפתית ייחשב ליותר בעל ערך מקישור מאתר שכתוב בשפה האנגלית הפונה לקהל עולמי.

ראוי לציין שגם קישורים נכנסים ממדינות ושפות שונות יכולים להיות מועילים, שכן זה יכול גם לתת איתות לכך שהאתר שלכם רלוונטי ואמין באזורים ובשפות שונות.

ותק הדומיין
ותק הדומיין הינו גורם נוסף בקביעת הערך של קישור נכנס. באופן כללי, קישור נכנס מאתר ישן ומבוסס נחשב ליותר בעל ערך מאשר קישור נכנס מאתר חדש יותר.

הסיבה לכך היא שמנועי חיפוש רואים באתרים ישנים סמכות ואמינות רבה יותר, שכן הם קיימים במשך תקופה ארוכה יותר וכנראה אתרים עם ותק בנו מוניטין עם השנים.

חשוב לציין שקישור נכנס מאתר חדש גם יכול להיות בעל ערך. אך ייתכן שהוא לא ישא את אותו הכוח של קישור נכנס מאתר ותיק יותר ומבוסס יותר. לכן, בכל הנוגע לבניית קישורים, חשוב להתמקד בהשגת קישורים איכותיים ממגוון מקורות, כולל אתרים ישנים וחדשים כאחד.

מספיק קישור אחד מדומיין אחד
בדרך כלל עדיף לקבל קישור אחד מדומיין אחד, על פני כמה קישורים מאותו דומיין. כאשר מקבלים כמה קישורים מאותו הדומיין ה”כוח” היחסי שנקבל מהדומיין יהיה נמוך יותר מהכוח שנקבל עבור קישור אחד. לכן עדיף להתמקד בלהשיג קישור אחד מאתרים שונים.

פרופיל הקישורים של האתר המקשר
פרופיל קישורים, המכונה גם פרופיל קישורים נכנסים, הוא אוסף של כל הקישורים המפנים לאתר אינטרנט. פרופיל הקישורים מהווה גורם חשוב בקביעת הערך והחוזק של קישור נכנס.

מנועי החיפוש משתמשים בפרופיל הקישורים של אתר אינטרנט כדי להבין את הפופולריות, הרלוונטיות והסמכות שלו באינטרנט, ולכן זה יכול להיות מדד שימושי להערכת המוניטין של האתר.

פרופיל קישורים טוב מאופיין בקישורים איכותיים ורלוונטיים ממגוון של מקורות, ויכול לעזור לאתר לשפר את הנראות והדירוג שלו בתוצאות של מנועי החיפוש.

כאשר אתר עם פרופיל קישורים שנחשב פרופיל טוב, מקשר לאתר שלכם, מנועי החיפוש יזהו שהאתר שלכם הוא גם בעל מוניטין ובעל ערך. בנוסף, מכיוון שלאתר המקשר יש פרופיל קישורים שנחשב לפרופיל טוב, סביר להניח שמנועי חיפוש יבטחו יותר בקישור, מה שיכול לגרום לקישור להיות בעל ערך גבוה.

מרחק לחיצה מדף הבית
מרחק הקליקים של הדף המקשר מדף הבית, יש השפעה בקביעת הערך והחוזק של קישור נכנס. קישור נכנס מדף שקרוב יותר לדף הבית, או אפילו מדף הבית עצמו, נחשב ליותר בעל ערך מאשר קישור נכנס מדף שנמצא עמוק יותר בתוך מבנה האתר ורחוק מדף הבית.

קישור מדף הבית
קישור נכנס מדף הבית נחשב בעל ערך גבוה מאוד מבחינת מנועי החיפש, מכיוון שהוא מצביע על כך שהבעלים של האתר רואים את התוכן שלכם כל כך בעל ערך שהם רוצים לקדם אותו בעמוד הראשי של האתר שלכם.

קישור מהתפריט
קישור נכנס שנמצא בתוך הניווט או התפריטים הראשיים נחשב גם בעל ערך מבחינת מנועי החיפוש. קישור מהתפריט מראה שהאתר המקשר ראה בתוכן שלכם בעל ערך עד כדי כך שהוא הכניס את הקישור בתפריט האתר.

קישור מדף יתום
קישור נכנס מדף יתום (דף שנמצא ללא קישורים באתר) נחשב פחות בעל ערך מכיוון שהוא מצביע על כך שהאתר המקשר לא מוצא את התוכן שלכם כל כך רלוונטי או חשוב. דפים יתומים עשויים גם להיחשב פחות אמינים על ידי מנועי החיפוש, מכיוון שהם עשויים להתעדכן בתדירות נמוכה יותר.

לעוד מידע על מה זה דפים יתומים:

אתרים עם טראפיק ודירוגים בגוגל
בדרך כלל עדיף לקבל קישור מאתר שמופיע בתוצאות החיפוש וישיש לו תוצאות גם בעמוד הראשון של גוגל. הסיבה לכך היא שאתר שמופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש נחשב לסמכותי ואמין יותר על ידי מנועי החיפוש, ולכן, הקישורים הנכנסים שלו נחשבים ליותר בעלי ערך.

כאשר אתר אינטרנט מופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש עבור מילת מפתח או שאילתה מסוימת זה מצביע על כך שלאתר יש סמכות גבוהה ואמינות בעיני מנועי החיפוש, מה שיכול לתרגם לקישורים נכנסים בעלי ערך רב יותר לאתרים שאליהם הם מקשרים.

חשוב לציין שקישור מאתר אינטרנט שאינו במופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל, לא אומר בהכרח שהקישור אינו בעל ערך, יתכן שהוא אינו נושא את אותו הכוח כמו קישור מאתר אינטרנט שכן מופיע בעמוד הראשון. לכן, חשוב להשיג קישורים איכותיים ורלוונטיים ממגוון מקורות, כולל אתרים המופיעים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל.

קצב בניית הקישורים
כמה קישורים נכנסים צריך לבנות בחודש? אין מספר מוגדר של קישורים נכנסים שצריך לבנות בחודש, מכיוון שהמספר האידיאלי יכול להשתנות בהתאם למטרות ולצרכים הספציפיים של האתר שלכם. עם זאת, חשוב לזכור שבניית קישורים בקצב מהיר / קיצוני מדי יכולה להיתפס כניסיון לתמרן את מנועי החיפוש, ועלולה לגרום לעונשים ממנועי החיפוש.

ההמלצה שלנו היא בנייה של בין 3-10 קישורים בחודש. ובנוסף, ככלל אצבע, עדיף לשאוף לקצב בניית קישורים יציב ועקבי לאורך זמן.

חלוקת אנקורים של הקישורים
טקסט עוגן, בהקשר של קישורים נכנסים, זה בעצם המילים או הביטויים הגלויים, הניתנים ללחיצה, המשמשים בקישור כדי לתאר את הדף המקושר. כאשר נלחץ על טקסט העוגן, הוא יעביר אותנו לדף המקושר. במילים אחרות, זה הטקסט שמקשר מדף אינטרנט אחד או דף אינטרנט אחר.

כאשר אתר אינטרנט מקשר לאתר אחר באמצעות טקסט עוגן, טקסט העוגן מספק מידע על תוכן הדף המקושר אליו. מנועי חיפוש משתמשים בטקסט העוגן כדי להבין את הרלוונטיות וההקשר של הדף המקושר, מה שיכול לעזור לשפר את הדירוג שלו במנועי החיפושת תחת נושא האנקור.

חשוב שהיה גיוון בטקסט העוגן בעת בניית הקישורים הנכנסים. שימוש חוזר באותו טקסט עוגן יכול להיראות כניסיון לתמרן את מנועי החיפוש ועלול לגרום לעונשים. לכן, חשוב להשתמש בווריאציות שונות של טקסטי עוגן, הרלוונטיים לתוכן של הדף המקושר.

המלצה שלנו עבור חלוקת אנקורים נכונה:
אנקורים של המותג: 30%-50%

נייקד / root / URL / שם הדומיין: 30%-50%

כאן / פה / באתר: 20%-5%

מילת מפתח: 30%

כלים לבדיקת אנקורים
AHREFS
אחת הדרכים לבדוק את האנקורים של הקישורים הנכנסים היא באמצעות כלי ניתוח קישורים כמו Ahrefs. Ahrefs מספקת מידע מפורט על קישורים נכנסים לאתר, כולל טקסט העוגן המשמש בכל קישור.

לכלי החינמי של Ahrefs לבדיקת קישורים נכנסים.

UBERSUGGEST
בנוסף ל-Ahrefs, כלי נוסף שניתן להשתמש בו כדי לבדוק פרופיל קישור הוא Ubersuggest.

לכלי החינמי של Ubersuggest.

היחס בין קישורים לעמוד הבית לבין קטגוריות ועמודים פנימיים
גיוון בעמודים שמקבלים קישורים לאתר שלכם הינו גורם חשוב. השתדלו להשיג קישורים לעמוד הבית, לקטגוריות ולעמודים פנימיים באתר. והמנעו מלקשר את כל הקישורים לעמוד אחד באתר שלכם.

ע”י בדיקת מתחרים בעזרת כלים כמו Ahref, Ubersuggest אתם יכולים לקבל הערכה איך לבנות את יחס הקישורים לעמודים באתר בצורה הנכונה.

שרתי אחסון שונים וIP
חשוב שיהיה לכם גיוון של קישורים ממגוון מקורות, כולל קישורים מכתובות IP שונות ומאתרים שנמצאים באחסונים שונים. במידה ואתם משיגים קישורים מאותה כתובת IP, זה יכול להצביע על כך שאתם משיגים קישורים מחוות שרתים, וזה עלול לפגוע בדירוג האתר שלכם מאשר לקדם אותו.

קישור פוטר
פוטר זה בעצם החלק התחתון של דף אינטרנט הכולל בתוכו מידע כגון זכויות יוצרים של האתר, פרטי התקשרות ולעיתים קרובות קישורים לדפים אחרים באתר. וקישור פוטר הוא קישור שיוצא מהפוטר.

כיום, לא מומלץ להשיג קישורי פוטר. הסיבה העיקרית לכך היא שבדרך כלל הפוטר מופיע בכל עמוד של אתר אינטרנט, וכתוצאה מכך, קישורי פוטר נוטים להיות פחות בעלי ערך מאשר קישורים שממוקמים בתוכן הראשי של דף אינטרנט.

סוגי הקישורים
ישנם מספר סוגים של קישורים נכנסים שניתן להשתמש בהם כדי לקשר לאתר, כל סוג של קישור בעל מאפיינים והשפעות שונות.

Nofollow:
קישורי Nofollow הם קישורים שנוספה אליהם שורת קוד של rel=”nofollow”, שמורה למנועי החיפוש לא לעקוב אחר הקישור. קישורים מסוג זה מעבירים ביחס מאוד נמוך את הכוח שקישורי Follow מעבירים.

UGC – User Generated Content:
אלו הם קישורים הנמצאים בתוכן שנוצר על ידי משתמשים, כגון תגובות, פורומים ופוסטים במדיה חברתית. קישורים מסוג UGC בדרך כלל מעבירים כוח נמוך יחסית, מהסיבה שמאוד קל לייצר קישורים מסוג זה.

קישורים ממומנים/ Sponsered:
אלו הם קישורים שנמצאים בתוכן ששולמו עבורו, כגון פוסטים ממומנים בבלוג ומאמרי יח”צ.

באופן כללי, למרות שיש קישורים שנחשבים בעל כוח יחסית נמוך. עדיין חשוב להשיג אותם על מנת ליצור גיוון בפרופיל הקישורים שלכם.

עיצוב ונראות של האתר המקשר
חשוב לבדוק איך נראה העיצוב של האתר שמקשר לאתר שלכם. הסיבה לכך היא שמראה ואיכות האתר יכולים להעיד על כך שמדובר באתר לגיטימי ולא באתר עם ספאם או תוכן זדוני.

תנועה מהקישור
מלבד לכוח שקישורים מעבירים, יתרון נוסף שקישורים נכנסים יכולים לספק זה תנועה לאתר. כאשר אתרים אחרים מקשרים לאתר שלכם זה יכול להוביל ליותר אנשים לבקר באתר שלכם.

אתרי נישה או אתרי חדשות או אתרים כללים
שאלה שחוזרת על עצמה די הרבה בקרב מקדמי ובעלי אתרים. מאיפה הכי כדאי להשיג קישורים? מאתרי נישה, אתרי חדשות או בכלל מאתרים כללים?

עדיף לקבל קישור מאתר באותה נישה כמו שלכם. הסיבה לכך היא שקישור מאתר באותה נישה יציין בפני מנועי החיפוש שהאתר שלכם רלוונטי ואמין בנישה זו.

בנוסף, קישור מאתר באותה הנישה יכול גם להביא תנועה ממוקדת לאתר שלכם. עם זאת, קבלת קישור מאתר חדשות בעל סמכות גבוהה או מאתר כללי יכול להיות גם בעל ערך.

אנו ממליצים לבדוק את הקישורים של המתחרים שלכם. בדיקת הקישורים שהמתחרים שלכם מקבלים, יכולה לתת לכם מושג טוב יותר אילו אתרים בנישה שלכם מקשרים לתוכן דומה וזה יכול לעזור לכם לזהות הזדמנויות פוטנציאליות לקבלת קישורים.

על מנת לבדוק אילו קישורים המתחרים שלכם מקבלים. אתם יכולים להשתמש בכלים שציינו קודם לכן, כמו Ahrefs ו- SEMrush ולמצוא הזדמנויות פוטנציאליות להשגת קישורים.

קישורים מאינדקסים, פורומים, אתרי שאלות ויחסי ציבור
קישורים מאינדקסים, פורומים, אתרי שאלות ויחסי ציבור הם סוגים שונים של קישורים שיכולים להיות בעלי רמות שונות של ערך עבור האתר שלכם.

בעבר, קישורים מאינדקסים, פורומים ואתרי שאלות נחשבו כבעלי ערך והרבה מקדמי אתרים היו משתמשים בהם כדי לשפר את הדירוגים במנועי החיפוש. כיום, קישורים מסוג זה נחשבים פחות בעלי ערך על ידי מנועי החיפוש.

הסיבה לכך היא שהרבה בעלי אתרים ומקדמים התחילו להספים בקישורים אתרי אינדקס, פורומים ואתרי שאלות רבים, וכתוצאה מכך, מנועי החיפוש התאימו את האלגוריתמים שלהם כדי לתת פחות משקל לקישורים מאתרים מסוג זה.

מצד שני, קישורי יחסי ציבור נחשבים לקישורים בעלי ערך גבוה. אלו הם קישורים המגיעים מהודעות לעיתונות, מאמרי חדשות ופרסומים אחרים בתקשורת. קישורים אלו הם סמכותיים ביותר, ויכולים להיות מועילים עבור חיזוק האמינות של האתר שלכם מול מנועי החיפוש.

חשוב לבנות פרופיל קישורים נכנסים מגוון ולהתמקד בקישורים מאתרים בעלי סמכות ורלוונטיים בנישה שלכם. עם זאת, עדיין מומלץ להשיג קישורים מאינדקסים, פורומים, אתרי שאלות הנמצאים בנישה שלכם.

לדוגמא, עבור אתרי נדל”ן מומלץ לקבל קישורים מפורומים ואינדקסים בתחום הנדל”ן ולקבל קישורים מאתרים סמכותיים בתחום הנדל”ן.

מאמר אורח שונה וייחודי לכל קישור
כשמדובר במאמרים המשמשים עבור קישורים (מאמרי אורחים), חשוב לוודא שהתוכן הוא ייחודי ואינו משוכפל או מועתק. שימוש בתוכן משוכפל עלול להוביל למספר בעיות, כולל תביעות זכויות יוצרים ועונשים של מנועי חיפוש.

ראשית, שימוש בתוכן משוכפל עלול להוביל לתביעות זכויות יוצרים. כאשר אתם משתמשים בתוכן שאינו מקורי וכבר פורסם באתר אחר, אתם מפרים את חוקי זכויות היוצרים. והדבר יכול להוביל לתביעה משפטית נגדכם.

שנית, שימוש בתוכן משוכפל עלול להוביל לעונשים של מנועי החיפוש. מנועי חיפוש כמו גוגל יכולים לזהות תוכן משוכפל ולהעניש אתרים שמשתמשים בו. ענישה של מנועי החיפוש יכולה להוביל לירידה מהמיקומים או הדחה מהאינדקס, מה שעלול לגרום לירידה משמעותית בתנועה האורגנית.

כדי להימנע מבעיות אלו, חשוב לוודא שהמאמרים המשמשים למאמרי אורחים הם ייחודיים ואינם משוכפלים או מועתקים. על מנת לבדוק אם תוכן הינו תוכן משוכפל, אתם יכולים לבדוק דרך אתר בשם CopyScape שעוזר לאתר תוכן משוכפל ברחבי האינטרנט.

אורך של מאמרי אורחים
אין חוק / הנחיה חד משמעית שמגדירה מה האורך עבור מאמרי אורחים. המינימום המומלץ עבור מאמרי אורחים הינו 250 מילים. ובנוסף, מומלץ להוסיף למאמרי אורחים, תמונות מקוריות של העסק שלכם (תמונות של עובדים, תמונות של מקום העבודה) ותמונות של לוגו העסק.

עדכון פינגווין
עדכון פינגווין היה סדרה של כמה עדכוני אלגוריתמים שהושקה על ידי גוגל החל משנת 2012 והסתיימה ב-2014. העדכון נועד לטפל באתרים המשתמשים בטכניקות ושיטות מניפולטיביות עבור בניית קישורים כדי לשפר את הדירוג שלהם במנועי החיפוש. הטכניקות כללו רכישת קישורים נכנסים באופן מסיבי. השתתפות ברשתות קישורים וכל דרך מניפולטיבית אחרת כדי להשיג קישורים.

אתרים רבים שהשתמשו בטכניקות מניפולטיביות עבור בניית קישורים, ראו ירידה משמעותית בדירוגים שלהם בתוצאות החיפוש בגוגל. הסיבה לכך הייתה שהעדכון העניש אתרים שיש להם מספר רב של קישורים נכנסים באיכות נמוכה או ספאמיים.

עדכון הפינגווין סימן גם שינוי באופן שבו גוגל העריכה קישורים נכנסים. לפני העדכון, כמות הקישורים הנכנסים נחשבה חשובה יותר מהאיכות. עם זאת, לאחר העדכון, איכות הקישורים הנכנסים הפכה חשובה יותר מהכמות. המשמעות היא שאתרים שיש להם מספר רב של קישורים נכנסים באיכות גבוהה, גם אם מספרם היה קטן יותר, ייחשבו בעלי ערך רב יותר מאתרים שיש להם מספר רב של קישורים נכנסים באיכות נמוכה.

קישורים מתמונות
בנוסף לקישורים הנפוצים שנמצאים בטקסט. יש אפשרות גם לקבל קישור מתמונה. יש לציין, כשמדובר בקישור מתמונה, האלט טקסט (Alt text) של התמונה משמש כאנקור.

אזכורים
אזכורים המכילים את הפרטים של העסק, מותג, אתר שלכם באתרים אחרים. יכולים להוות גם סוג של “קישור נכנס” למרות שהם לא כוללים קישור לאתר שלכם. אזכורים ללא קישורים הם בעלי כוח נמוך יותר מאזכורים עם קישור. אך למרות זאת מומלץ להשיג גם אזכורים.

על מנת למצוא אזכורים של האתר שלכם, חפשו בגוגל את שם המותג/עסק שלכם עם מרכאות. לדוגמא: “ירדן דיגיטל”. חיפושים המכילים מרכאות מציגים בדפי התוצאות את כל דפי האינטרנט שנמצאים באינדקס המכילים את הביטוי המדויק שנמצא בין המרכאות.

חיפושי מותג
כאשר אנשים מחפשים את שם המותג שלכם בגוגל, זה שולח אותות לגוגל לגבי הפופולריות והרלוונטיות של המותג שלכם. הסיבה לכך היא שגוגל משתמשת בנתוני חיפוש, כולל מספר החיפושים של מותג או מילת מפתח מסוימת, כדי לקבוע את הרלוונטיות והסמכות של אתר אינטרנט או עסק.

בנוסף לכך, כשאנשים מחפשים את שם המותג שלכם + העיסוק שלכם בשורת החיפוש, זה גם שולח אות לגוגל במה האתר שלכם עוסק.

לדוגמה, אם אנשים מחפשים “ירדן דיגיטל קידום אתרים” בגוגל, זה מאותת לגוגל שהמותג “ירדן דיגיטל” עוסק בקידום אתרים, ושהוא מקור אמין בתחום של הקידום אתרים.

סיכום
לסיכום, קישורים נכנסים הם היבט חשוב באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) והם ממלאים תפקיד חשוב בקביעת הרלוונטיות והאמינות של אתר אינטרנט. זכרו שחשוב להתמקד בהשגת קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים אמינים ורלוונטיים, ולהימנע משיטות מניפולטיביות בבניית הקישורים שעלולות להוביל לעונשים במנועי החיפוש

התקשרו עכשיו!

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך