קידום עסקים ברשתות החברתיות

קידום עסקים ברשתות החברתיותקידום עסקים ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. כיום כמעט לא נמצא אנשים בלי חשבון ברשת חברתית אחת או יותר. הביקוש של הרשתות החברתיות הפך את קידום העסקים בהן לאמצעי יעיל במיוחד. על ידי הרשתות החברתיות ניתן לפתוח עמודים עסקיים ולקדם את העסק. תוכלו לבחור גם בקידום ממומן בו תבחרו את קהל היעד ואת הדרך בה תפורסם המודעה. מומלץ לפרסם את המודעה ברשת החברתית המתאימה ביותר לקהל היעד שלכם. כלומר, אם אתם מבקשים לפנות לקהל יעד צעיר יותר יכול להיות שיהיה יעיל יותר לפרסם ברשת אינסטגרם או טיקטוק. לעומת זאת פרסום עבור הקהל המבוגר יותר יהיה יעיל יותר בפייסבוק או בטוויטר.  

 

קידום עסקים ברשתות החברתיות- פייסבוק

קידום עסקים בפייסבוק יכול להתאים לכל סוגי העסקים או נותני השירות השונים. על מנת לבצע קידום עסקים בפייסבוק, יש לפתוח דף עסקי. הדף העסקי הוא למעשה דף פרופיל עסקי בפייסבוק. את הדף העסקי, ניתן לנהל באופן דינמי בכוחות עצמכם, להוסיף פוסטים, לפרסם תמונות של המוצרים שאתם מוכרים, לשתף מבצעים ועוד. 

בנוסף, ניתן לקדם עסקים בפייסבוק בדרכים מקצועיות יותר על ידי פיצ'רים שונים המסופקים לסקטור העסקי. בין הפיצ'רים הללו תמצאו מערכת לקמפיינים ממומנים המאפשרת יצירת מודעות פרסום בפייסבוק. מערכת הפרסום של פייסבוק, מאפשרת לכם להיעזר במגוון כלי עזר המאפשרים להגיע לקהלי היעד הרלוונטיים, לתזמן מועדי הצגת מודעות, לקבוע האם להוסיף למודעה קישור או סרטון תדמית שיניעו את הגולשים לפעולה ועוד. 

כיצד עובד קידום עסקים בפייסבוק?

מערכת הפרסום של פייסבוק היא אחת מהמערכות החכמות ביותר והיא עובדת על שטחי פרסום. העסק שרוצה לפרסם את עצמו, קונה שטחי פרסום במגוון מיקומים כך שיכול להכליל גם את אינסטגרם, רשת השותפים של פייסבוק ועוד. מערכת הפרסום של פייסבוק מחולקת ל-3 חלקים מרכזיים שונים-

  • קמפיין- בחלק זה, על המפרסם להגדיר את המטרה שלו, כאשר ניתן לבחור ביותר ממטרה אחת. הגדרת המטרה היא החלק המרכזי בקמפיין. אם לא נגדיר את המטרה נכון ולא נבין מה אנחנו רוצים להשיג מהפרסום הקמפיין לא יהיה יעיל. בנוסף, על המפרסם לבחור את סוג הקמפיין. הבחירה בסוג הקמפיין המתאים ביותר למטרה שלנו תהפוך את הפרסום הספציפי שלנו ליעיל יותר. 
  • סדרת מודעות- בחלק זה, עלינו לקבוע את שאר הפרמטרים. בין הפרמטרים השונים יהיו קהל היעד על פי פרמטרים כמו גיל, מגדר, תחביבים, מקום מגורים, שפה ועוד, מה התקציב שלנו לפרסום, מה מיקומי הפרסום השונים בהם נרצה להציג את המודעה שלנו, האם המודעה תופיע רק בנייד, רק במחשב או בשניהם ועוד. בחירת הפרמטרים הללו תדייק את הפרסום ותהפוך אותו לאפקטיבי. 
  • המודעה שלנו- בחלק זה נקבע מה יהיו פרטי המודעה שתתפרסם בפייסבוק. שלב בניית המודעה הוא שלב חשוב מאוד. יש ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים ותוביל אותם להיכנס לעמוד העסק שלכם או להמשיך לרכישה באתר. על מנת להפוך את המודעה למעניינת תוכלו להוסיף תמונה איכותית, סרטון תדמית, תיוג אנשי קשר וכמובן קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם. 

 

קידום ברשתות חברתיותקידום עסקים ברשתות החברתיות- אינסטגרם

אינסטגרם הפכה לאחת מהרשתות החברתיות המומלצות ביותר לקידום עסקים, בעיקר בזכות הכמות של המשתמשים בה. קידום עסקים באינסטגרם מתאים לכל עסק. בין אם אתם עסק של הלבשה, יצירות לבית, הלבשה, תיקים, תכשיטים וכדומה תוכלו לקדם את העסק שלכם באינסטגרם. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי אינסטגרם היא רשת חברתית צעירה יחסית. רוב המשתמשים בה הם בגיל ממוצע שנע בין 16 ל-35. כמובן שיש יוצאי דופן, אך במידה והעסק שלכם מכוון לקהל יעד מבוגר יותר, כנראה שאינסטגרם לא תהיה פלטפורמת הפרסום המומלצת ביותר. 

קיימות שתי דרכים לקידום באינסטגרם- 

  • קידום אורגני באינסטגרם- קידום אורגני באינסטגרם מתבסס על משיכת גולשים לעמוד העסק שלכם מבלי לשלם על כך. בקידום אורגני אתם מפרסמים תמונות וסרטונים שמטרתם למשוך לקוחות. הקהל שנחשף לתמונות או לסרטונים ומתעניין בהם יכול לבחור אם לעקוב אחריכם. קידום אורגני מתאים לבעלי עסק עם נראות גרפית חזקה או עסקים בתחום היצירה. כך ניתן להעלות תמונות יצירתיות שמעלות אצל הגולשים רגש וגורמות להם לרצות להמשיך לראות תכנים דומים. 
  • קידום ממומן באינסטגרם- קידום ממומן באינסטגרם הוא למעשה פרסום מודעות בתשלום על ידי הרשת החברתית אינסטגרם. פרסום ממומן באינסטגרם מאפשר למפרסם לקדם פוסטים ולהתאים אותם לקהל היעד של העסק שלו. על ידי כך העסק יכול לקבל חשיפה רבה של לקוחות פוטנציאליים. ככל שהפרסום הממומן באינסטגרם יתבצע באופן יעיל יותר כך תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם ועל ידי כך את הרווחים של העסק. 

 

קידום עסקים ברשתות החברתיות- טיקטוק

טיקטוק היא רשת חברתית יחסית חדשה שהצליחה לצבור תאוצה באופן מדהים. חשוב להבין כי עיקר המשתמשים בטיקטוק הם חבר'ה צעירים בטווח גילאי 15 עד 30. כמובן שיש צעירים יותר ומבוגרים יותר אך זה הממוצע. טיקטוק היא בעצם פלטפורמה אליה מעלים בעיקר סרטונים קצרים. 

על מנת לפרסם בטיקטוק צריך בראש ובראשונה לפתוח חשבון עסקי. שימו לב שהדרך היחידה לניהול פרסום ממומן בטיקטוק ולהרצת מודעות היא על ידי הכנסת כרטיס אשראי או הטענת החשבון שלכם בכסף. 

לאחר מכן יהיה עליכם לייצר קמפיין. חשוב מאוד ליצור קמפיין מעניין ולהגדיר לו מטרה ברורה. הגדרת מטרת הקמפיין תייעל את הפרסום שלכם ותעזור לכם לעקוב אחריו ולראות האם הפרסום עוזר בהשגת המטרה או לא. במידה והקמפיין לא מוביל לתוצאות טובות תוכלו לשנות אותו ולייעל אותו. יש אפשרויות שונות למטרת הקמפיין ביניהן-  העלאת מודעות, הובלת טראפיק, התקנת אפליקציה, צפייה בסרטון או המרות. בין היתר יהיה עליכם לתת שם לקמפיין ולהגדיר את התקציב שלכם. 

בשלב הבא יהיה עליכם לייצר את קבוצות המודעות ולהגדיר את הדברים החשובים כמו קהל יעד או מיקום המודעה. לאחר השלב הזה נעבור לשלב ייצור המודעה. חשוב שהמודעה תהיה מעניינת על מנת שתמשוך כמה שיותר לקוחות שנחשפים אליה. למודעה תוכלו להוסיף סרטונים שאתם הכנתם, תוכלו לייצר סרטונים מגניבים שימשכו לקוחות פוטנציאליים. 

לאחר שסיימתם ליצור סרטונים אתם למעשה מוכנים ויכולים להתחיל בפרסום שלכם בפועל. כך אתם יכולים להגדיל את החשיפה לעסק ועל ידי כך להגדיל את מעגל הלקוחות, להגדיל את המכירות ובסופו של דבר להגדיל את הרווחים של העסק. 

קידום עסקים ברשתות החברתיות- לינקדאין

בלינקדאין יש יכולות פילוח מתקדמות וסיווג של פרופילים לפי תעשיות, תפקידים, מיקום גאוגרפי ועוד. על ידי כך הרשת מאפשרת למפרסמים בה להגיע לאנשי המפתח הרלוונטיים ביותר עבור העסק שלנו, כך שנפיק מכך תועלת. 

קידום עסקים בלינקדאין מתאים לכל עסק שרוצה לפרסם את עצמו. היא מאפשרת לפרסם בין עסקים לעסקים, לפרסם תחומים בעלי אופי עסקי וקרייריסטי כמו לדוגמא ענף הפיננסים. בלינקדאין העסק שלכם יוכל לקבל פרסום בינלאומי. כמו כן, אם אתם רוצים להגיע לעולם הגיוס וההשמה, פרסום בלינקדאין מאפשר לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. 

קידום עסקים בלינקדאין עובד על ידי ממשק ניהול עצמי. ממשק זה קרוי Linkedin Campaign Manager. ממשק הניהול העצמי, מאפשר לכם ליצור קמפיין פרסום בשילוב עם יצירת מודעה ראשונה. המודעה הראשונה תהיה בחירה בין מודעה רגילה לבין פרסום ממומן מתוך דף עסקי. 

חברת קידום אתרים בגוגל
בלוג

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים

בניית אתרים בדרום

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר יגיש את כלל שירותיו ללקוחותיו, וללקוחות

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים ואפליקציות

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, וכן אפליקציה ייעודית, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר מנגיש כלל שירותיו

חברת קידום אתרים בגוגל
בניית אתרים

בניית אתרים למסעדות

עסקים, בפרט עסקי מסעדות, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי, אשר ינגיש ויגיש את שירותיהם ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים על מגש, תרתי משמע. האתר יתאר את

באילו פלטפורמות אפשר לבנות אתר אינטרנט לבד
בניית אתרים

קורס בניית אתרים באינטרנט

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו, ינגיש אותו ואת שירותיו, יתאר את פרטיו בצורה הטובה ביותר. מדובר בצורך הכרחי עבור כל עסק, ועל כן

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים לילדים

עסקים, בפרט עסקים מסוג מאד ספציפי כמו אתרים שנועדו להעסקת ילדים מכל סוג שהוא, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי וינגיש את שירותיהם לקהל היעד

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: