רכישת קישורים לאתרים

מה בעמוד זה?

כשזה מגיע לקידום אתרים, קישורים נכנסים הם חלק חיוני מהמשוואה של כל תהליך SEO בסיסי או מתקדם יותר. בלעדיהם, האתר שלכם לא ידורג גבוה כמו שצריך בתוצאות החיפוש תחת מילות מפתח רלוונטיות לתחומכם. לכן חשוב למצוא חברת קידום אתרים שיודעת לבנות קישורים נכנסים איכותיים. היכן מתחילים? המשיכו לקרוא.

רכישת קישורים לאתרים

בעת בחירת חברת קידום אתרים, חשוב למצוא חברה שמבינה את החשיבות של יצירת קישורים נכנסים איכותיים ממקורות אמינים. חברת קידום אתרים טובה צריכה להיות בעלת ניסיון בבניית קישורים מאתרים סמכותיים, כמו גם בזיהוי הזדמנויות קישור לאתר שלכם ללא כל עלות. למשל, באמצעות שיטה של החלפת קישורים בין אתרי אינטרנט. ורגע לפני שנדבר יותר לעומק על בחירת חברת שיווק דיגיטלי וקידום אתרים, בואו נבין מה זה בעצם רכישת קישורים לאתרים? האם התהליך הזה הכרחי לכל בעל אתר? כמה עולה לבנות מערך לינקים? הנה כל המידע לפניכם. 

למה הכוונה, רכישת קישורים לאתרים?

רכישת קישורים לאתרים, הידועה גם בשם בניית מערך קישורים נכנסים לאתר, היא הפעולה של תשלום עבור קישורים שיוצבו באתרים אחרים. זאת, על מנת להגביר את הנראות והדירוג של האתר בתוצאות מנועי החיפוש של גוגל. קישורים נכנסים הם אחד המרכיבים החשובים ביותר של SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), והם יכולים להיות בעלי השפעה גדולה על הצלחת האתר. 

קניית קישורים היא מנהג שנוי במחלוקת, שכן ניתן לראות בעולה הזאת ניסיון לתמרן את דירוגי מנועי החיפוש. עם זאת, כאשר עושים זאת נכון, זו יכולה להיות דרך יעילה לשפר את הנראות והדירוג של האתר שלכם, קרי את החשיפה שלו בפני גולשים ולקוחות פוטנציאליים. אם מחליטים לעשות זאת, חשוב לרכוש קישורים בצורה מושכלת ונכונה, בלי שגוגל יחשבו שאתם מנסים לתמרן אותם, מה שעשוי להוביל לענישה בדירוגים של האתר. הענישה בד"כ תתבטא בפגיעה בדירוגים של מילות מפתח ספציפיות. 

SEO: האם בניית לינקים לאתר זה מספיק? 

אמנם רכישת קישורים לאתרים היא חלק חשוב מקידום אתרים, אבל זה לא הדבר היחיד שצריך לעשות אם רוצים להתברג גבוה במנועי החיפוש. כדי להפיק את המרב ממאמצי ה-SEO של האתר שלכם, עליכם להתמקד גם בהיבטים אחרים, לרבות ההיבט הטכני של האתר (כמו הגדרת תגיות שונות בצורה נכונה). 

תהליכים אלו כוללים אופטימיזציה של התוכן באתר למנועי חיפוש, כמו גם לוודא שהאתר מותאם לנייד ושהוא רספונסיבי. בנוסף, עליכם גם לעקוב אחר אסטרטגיות בניית הקישורים של המתחרים שלכם, ולחפש דרכים לשפר את שלכם. על ידי לקיחה בחשבון של כל השלבים הללו, אפשר לנסות להבטיח שהאתר שכם ידורג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. 

בסופו של דבר, בניית קישורים היא רק חלק אחד מהפאזל שנקרא SEO, ויש להשתמש בו בשילוב עם טכניקות SEO אחרות כגון מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של תוכן ואופטימיזציה טכנית. אלמנטים אחרים של SEO כוללים אופטימיזציה של מבנה האתר, יצירת חווית משתמש (UX\UI) טובה ושיפור מהירות העמוד. כל הגורמים הללו תורמים לדירוג טוב יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש.

SEO ובניית קישורים: כיצד עובד אלגוריתם גוגל?

האלגוריתמים של גוגל משתנים ללא הרף, מה שמקשה על אנשי קידום אתרים לעקוב אחר ההנחיות שתמיד משתנות. בתוך כך, רכישת קישורים לאתרים יכולה להיות רעיון טוב אך ורק כאשר ישנה הבנה של איך האלגוריתמים של גוגל עובדים. הבנה זו, היא בעצם מה שיכול לעזור לאנשי SEO לפתח אסטרטגיות שישפרו את הדירוג של האתרים שלהם. ואם אתם רוצים להתברג גבוה בתוצאות מנועי החיפוש, אז בניית קישורים היא חובה. 

האלגוריתמים של גוגל לוקחים בחשבון את הכמות והאיכות של קישורים נכנסים בעת קביעת הדירוג, ותאמינו או לא, יש כזה דבר “יותר מדי קישורים” או קישורים לא איכותיים. בואו נגיד ככה, אם “תעמיסו” כמויות של לינקים לא איכותיים, האלגוריתמים של גוגל יזהו אתכם בתור אתרים ספאמיים, מה שבתורו מוביל לפגיעה בדירוג האתר במנועי החיפוש. כאשר מדברים על השגת קישורים לאתר, קישורים נכנסים איכותיים הם אלה שמגיעים מאתרים סמכותיים וכאלו שיש להם טקסט עוגן רלוונטי. ככל שיש לכם יותר קישורים נכנסים באיכות גבוהה, האתר שלכם ידורג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

דרכים למדוד קישורים איכותיים 

כפי שאמרנו, רכישת קישורים לאתרים אינה מספיקה, כי צריך לוודא שהקישורים שאתם מקבלים לא רק באיכות גבוהה, אלא גם רלוונטיים לתחומכם. למרבה המזל, ישנם מגוון כלים דיגיטליים (חלקם מקוונים וחלקם ניתנים להורדה) שיכולים לעזור למדוד את איכות הקישורים ולזהות בעיות פוטנציאליות בהם. מכלים שמתמחים בניתוח קישורים ועד שירותי בדיקת קישורים אוטומטיים, כלים אלה יכולים לעזור לכם להבטיח שהקישורים הנכנסים שלכם פועלים לטובתכם ולא לרעתכם. 

באופן כללי, ניתן למדוד את איכות הקישור על ידי בדיקת גורמים כמו הרלוונטיות של הקישור, כמו גם הסמכות והאמינות של האתר המקשר. כמו כן, כדאי לבדוק כמה זמן האתר המקשר קיים, מה שנקרא ותק דומיין. בתוך כך, ישנם מספר כלים שיכולים לעזור לכם למדוד את איכות הקישורים, כגון Google Search Console, Majestic SEO, Ahrefs, Moz, Screaming frog ועוד. כלים אלה מספקים מידע מפורט על כל קישור וקישור, וזאת כדי שתוכלו לוודא שרק קישורים באיכות גבוהה מפנים אל האתר שלכם.

מחיר רכישת קישורים לאתרים – כמה עולה לינק?

אם אתם שואלים כמה עולה לינק, קודם כל, חשוב לשאול ולבדוק לעומק מה הלינק הזה באמת שווה? התשובה לכך תלויה בכמה גורמים שונים, כולל איכות הקישור והרלוונטיות של הדף שאליו הוא מקשר. בתוך כך, המחיר נקבע בדרך כלל על פי ה-DA (רמת אמינות הדומיין) של האתר, תוצאת הספאם סקור שלו, הוותק של הדומיין והפופולאריות הכללית של האתר. 

ישנם אתרים פחות ויותר פופולאריים מאחרים, והרף התחתון של טווחי המחירים בדרך כלל מתייחס לאתרים אלו, מה שיכול לנוע בין 50 ₪ ל-150 ₪ ומעלה ללינק בודד. זאת, בעוד כי מחירי לינקים מסוימים יכולים לנוע בין מאות שקלים לבין אלפי שקלים ללינק בודד. כמו כן, צריך לקחת בחשבון את העלויות של כתיבת התוכן, במקרה שהלינק שלכם עומד להיות מוטמע בטקסט (אפשר גם בתמונות, סרטונים, מדריכים מקוונים ועוד). כדי לוודא שאתם משלמים על לינק איכותי, בחרו בחברת קידום אתרים שמבצעת את כל הבדיקות הנדרשות לווידוא איכות הלינקים הנרכשים. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

שירות בניית קישורים חיצוניים
בניית קישורים בתשלום

בניית קישורים בתשלום הוא אחד השירותים החשובים לבעלי אתרים. על ידי בניית קישורים בתשלום ניתן לקדם את האתר ברשת, להעלות את הדירוג שלו במנועי החיפוש,

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך