מחקר וניתוח SEO

הנחיות לקידום אתרים לעיצוב אתרים

אופטימיזציה בעמוד

אופטימיזציה מחוץ לדף

ניתוח

כלי SEO

דיווח SEO

נושאים כלליים

No data was found

בינה מלאכותית

קישורי שכבה שנייה זה קישורים שמקשרים לקישורים שלנו, אלו סוג של המלצות באינטרנט של אתר שממליץ על אתר אחר.

נניח שיש לכם אתר כסף (site) ואתר ברמה 1 שמקשר אליו (tier 1), על מנת לחזק את הקישור אנחנו נקשר אליו עוד אתרים ברמה שנייה ושלישית (tier 2-3)

במאמר נרחיב על סיבות ליצירת קישורים שניים ולמי כדאי שיהיה אותם.

נגן וידאו

למה חשוב לעשות קישורים רמה שניה

הדירוג של גוגל עובד כך שהאתרים שהם דירגו כאתרים הכי סמכותיים מקבלים את הכי הרבה כוח לקישור דרכם והם מעבירים את כוחם (אך מוחלש, יש מגוון סבירות שטעונות לסביבות ה 80%) ובעצם ממליצים על האתר השני.

אנחנו משתמשים באלגוריתם הזה ובעצם על ידי יצירת רמות שונות של קישורים שבסופו של דבר מקשרות לעמוד שלנו אנחנו נותנים כוח לקישורים שלנו.

יתרון שני הוא שאפשר לבדוק באמצעות תוכנות שונות אם המאמר או הקישור לאתר שהשתמשתם בו נמצא באינדקס, אם העמוד שממנו הוצאתם קישור לא מאונדקס ולא נמצא בטופ 100 של התוצאות זה סימן לכך שגוגל לא מעריך את התוכן או האתר שממנו יוצא הקישור.

מתי כדאי לעשות קישורים רמה שניה ?

בסופו של דבר זה עניין כלכלי, אם אתם מצליחים להשיג קישורים ברמה שנייה בחינם, לדוגמה אם יש לכם רשת אתרים שלכם או דרך אחרת לייצר כאלו בחינם כמו מאתרי מאמרים וכו’ אז לא בהכרח צריך ליצור קישורים חדשים. בכל אופן לא מדובר באלפי או מאות אתרים מקשרים, מספיק אפילו 10-20 קישורים מרמה 2 לרמה 1 על מנת לשפר לכם את הקישור הראשי.

מומלץ לעשות את הקישורים ברמה שנייה כקישורים שהם Follow וקישורים שהם מוציאים מעוגן מדויק, לא כמו מפורומים לדוגמה.

ועל ידי חיזוק הקישורים בשימוש בקישורים איכותיים מאתרים סמכותיים אנחנו נוכל גם להתקדם בתוצאות החיפוש ולקבל כניסות לאתר.

בישראל לא כל כך משתמשים בשיטה לעומת ארה”ב ששם זה גם עולה הרבה יותר, אז אנחנו נוכל לקבל יתרון אפילו יותר גדול משימוש בקישורים שניים.

יתרון נוסף הוא שאפשר להוריד את הקישורים לאתר במידה ואנחנו מקבלים תוצאות לא טובות ממנו במידה ויש לנו שליטה על האתר ובמידה שלא, אנחנו יכולים לעשות google disallow (מדריך לכך נמצא ב – לינק?)

ובכך להתכחש לקישור ולא להיות מושפעים מהדירוג שלנו ובעצם בזכות כך אנחנו מורידים את רמת הסיכון שלנו במידה ויצא שהשתמשנו ביותר מדי קישורים או בקישורים לא איכותיים.

אססורים /בודקים אנושיים, לא בודקים את הרמה השניה של הקישורים

אססורים הם האנשים שבודקים ידנית אתרים, לפעמים את איכות התוכן, לפעמים את הקישורים ומגוון מדדים המשמשים אותם בסיווג אתר.

קישורים רמה שנייה לא נבדקים על ידי גוגל. גוגל לא יכולים להעניש על קישורי רמה שניה מכיוון שזה יאפשר להספים את כל המתחרים. זה עובד בגלל שאם גוגל היו מענישים על קישורי רמה שניה היה אפשר לפגוע בכוונה במתחרים על ידי יצירת קישורים כאלו.

נסיים ונחזור על כך שמטרת הקישורים האלה היא לחזק את הקישורים הקיימים. אין צורך לעשות יותר מדי קישורים והקישורים צריכים להיות ללא קפיצות של יותר מ 1 בין רמות של קישורים כלומר, רמה שלוש יקשר רק לאתרים ברמה שתיים ורמה שתיים מקשר רק לרמה אחת וכו’.

התקשרו עכשיו!

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך