קידום ממומן בסטורי באינסטגרם

מה בעמוד זה?

קידום ממומן ב-STORY באינסטגרם הוא דרך מעולה למשוך כמעט את כל סוגי קהלי היעד בימינו, אבל בעיקר את קהלי היעד הצעירים יותר. ובעוד שהאינסטגרם מתגלה גם אצל הדור היותר בוגר, שיווק ממומן בסטורי באינסטגרם הופך להיות אחד מהכלים המומלצים ביותר לשיווק דיגיטלי. הנה כל מה שצריך לדעת בנושא.

קידום ממומן באינסטגרם הוא דרך של מותגים לקדם את המוצרים או השירותים שלהם. הם בדרך כלל פועלים לזמן מוגבל, אבל הם יכולים גם לפעול בטווח הארוך. במובן זה, קידום ממומן בסטורי אינסטגרם הוא דרך מצוינת למותגים לקדם את המוצרים או השירותים שלהם ולצרכנים להתנסות במוצרים חדשים. זו גם דרך מצוינת לגרום לעוקבים שלכם להיות מעורבים בתהליך ולתת להם גישה לתוכן בלעדי.

מה חשוב לדעת על קידום ממומן בסטורי באינסטגרםקידום ממומן ב-STORY באינסטגרם הוא דרך מעולה למשוך כמעט את כל סוגי קהלי היעד בימינו, אבל בעיקר את קהלי היעד הצעירים יותר.

כאשר אתם מריצים פרויקט של קידום ממומן בסטורי של אינסטגרם, אתם צריכים לוודא שיש לו את הקהל והתזמון הנכון כדי שהוא יצליח. ללא התחשבות בפרמטרים האלו, שיווק הסטורי שלכם כנראה ירד לטמיון. וחבל על הכסף. בתוך כך, הקידום הממומן הוא סוג של תוכן שמתפרסם בסטורי באינסטגרם. סוג זה של תוכן נוצר על ידי מותג והוא יכול לשמש כדרך להגיע לקהל היעד שלו. אך כדי שזה יצלח, יש חובה להגדיר נכון את קהלי היעד של בית העסק ושל הקמפיין הממומן.

לקידום ממומן יש שלושה סוגים שונים: מודעה, תמונה ווידאו. ההבדל העיקרי בין כל סוג הוא איך הפרסומים מוצגים באינסטגרם. אם אתם מחפשים מידע נוסף על איך נראה קידום ממומן, יש הרבה דוגמאות באינטרנט שתוכלו לבדוק כדי לקבל השראה. פשוט חפשו בגוגל ביטויים כמו "כיצד נראה קידום בסטורי אינסטגרם".

לשם מה משתמשים בקידום ממומן באינסטגרם?יש הרבה דוגמאות באינטרנט שתוכלו לבדוק כדי לקבל השראה. פשוט חפשו בגוגל ביטויים כמו "כיצד נראה קידום בסטורי אינסטגרם".

קידום ממומן הוא דרך מצוינת להציג את התוכן שלכם בפני קהל גדול. אתם יכולים להשתמש בשיטות קידום אלו כדי לפרסם את המוצרים, השירותים או המותג שלכים באופן כללי. אבל איך יודעים אם זה שווה את זה? וכמו כן, מה כולל קידום ממומן באינסטגרם? במילים פשוטות, קידום ממומן הוא כאשר מפרסם משלם עבור שטח הפרסום שלו ומפרסם את התוכן שלו בפיד STORY של אינסטגרם. הסיפור (סטורי) ייראה על ידי האנשים שעוקבים אחר החשבון ואם הם אוהבים את התוכן, הם יכולים להקיש על המודעה ולהוביל לאתר או לאפליקציה של המפרסם. שם, הם יכולים ללמוד עוד על מה שיש למפרסם להציע.

מטבע הדברים, הדבר הראשון שצריך להבין הוא מה זה קידום ממומן ואיך הוא עובד. ובכן, אם לפשט את זה, אז קידום ממומן הוא צורת פרסום המאפשרת למותגים או לעסקים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם בתכונת הסטורי של אינסטגרם תמורת תשלום בצורה זמנית בלבד. הדבר השני שצריך להבין הוא מדוע מותגים משתמשים בקידום ממומן באינסטגרם. ישנן מספר סיבות שונות מדוע חברות ירצו לקדם את המוצרים והשירותים שלהן באמצעות פוסטים ממומנים בסטוריז באינסטגרם. הסיבה הנפוצה ביותר היא העובדה שהם רוצים יותר חשיפה למותג, למוצר או לשירות שלהם.

לפרסם את המותג בצורה מושכת-ויזואליתגם אצל הדור היותר בוגר, שיווק ממומן בסטורי באינסטגרם הופך להיות אחד מהכלים המומלצים ביותר לשיווק דיגיטלי.

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות, סרטונים וסיפורים. תכונת הסטוריז באינסטגרם היא כלי שיווקי נהדר לעסקים. זה נותן למותגים את ההזדמנות לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם בצורה מושכת. קידום ממומן באינסטגרם יכול להתבצע בשתי דרכים – פרסום ושיווק משפיענים. האחרון פופולרי יותר בקרב משתמשי אינסטגרם, מכיוון שהוא מספק להם את ההזדמנות להרוויח כסף על ידי שיתוף תוכן ממומן של מותגים שהם אוהבים או קשורים אליהם.

אם כך, מה זה אומר עבור העסק שלכם? איך אתם יכולים להתחיל עם קידום ממומן באינסטגרם? כיצד תוכלו למצוא משפיענים שמוכנים לעבוד עם המותג שלכם, כמה זה עולה וכמה זמן קידום באינסטגרם לוקח? הנה כל התשובות, המשיכו לקרוא.

איך, כמה ולמה? קידום בסטורי באינסטגרםאיך, כמה ולמה? קידום בסטורי באינסטגרם קמפיינים ממומנים באינסטגרם הם דרך מצוינת להגיע לקהל שהמותג אינו מגיע אליו בדרך כלל.

קמפיינים ממומנים באינסטגרם הם דרך מצוינת להגיע לקהל שהמותג אינו מגיע אליו בדרך כלל. עם שיתופי פעולה של משפיענים, קל יותר לעסקים לקדם את המותג ולמכור את המוצרים שלהם. כדי להתחיל בקידום ממומן באינסטגרם צריך קודם כל למצוא משפיענים שמוכנים לעבוד עם המותג. אתם יכולים לעשות זאת על ידי הסתכלות על העוקבים שלהם באינסטגרם או דרך פלטפורמות אחרות, כאשר זהו תהליך ארוך טווח שדורש זמן וסבלנות.

אם למשל אתם מפרסמים מוצרי ספורט, נסו לפנות לספורטאים. מפרסמים קוסמטיקה? נסו לאתר משפיעניות שעוסקות בתחום וממליצות לעוקבות שלהן. בסופו של דבר, אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בקרב בני דור המילניום. בתוך כך, הקידום הממומן ב-STORY באינסטגרם יכול לעזור למותגים לקבל יותר אחיזה ולהגיע לקהל היעד שלהם.

מציאת משפיענים לשיתופי פעולה באינסטגרם

כאמור, אחת הדרכים להתחיל עם קידום ממומן באינסטגרם היא מציאת משפיענים שמוכנים לעבוד עם המותג. אתם יכולים למצוא אותם על ידי שימוש בהאשטאגים כמו #ספונסר או #ad, או על ידי חיפוש אחר משפיענים שהוזכרו בנישה שלכם בעבר. כמו כן, אתם יכולים גם לחפש מילות מפתח הקשורות למותג שלכם ולראות מי מפרסם עליו תוכן.

באופן כללי, כדאי לדעת כמה זה עולה וכמה זמן לוקח עד שתוכלו להתחיל לקדם את המוצר או השירות שלכם באינסטגרם. קמפיינים ממומנים באינסטגרם עולים בין מאות שקלים לאלפי שקלים, כאשר הם לוקחים כ-2-6 שבועות להשלמתם בהתאם להיקף העבודה הנדרש לכל קמפיין.

 

טיפים לקידום ממומן באינסטגרם

Story הוא אמצעי שיווק ברשתות חברתיות המסייע למותגים ומשפיענים ליצור תוכן לקידום ממומן באינסטגרם. ואם תאתרו חברת קידום באינסטגרם, יהיה להStory הוא אמצעי שיווק ברשתות חברתיות המסייע למותגים ומשפיענים ליצור תוכן לקידום ממומן באינסטגרם. ואם תאתרו חברת קידום באינסטגרם כנראה צוות של צלמים מקצועיים ויוצרי תוכן שעובדים עם מותגים כדי לייצר תוכן איכותי ומרתק. אם כך, זה הטיפ הכי חשוב – מצאו חברת קידום באינסטגרם שמתמחה בפלטפורמה הזאת. עם האסטרטגיה הנכונה, אתם יכולים לקבל נראות ותשומת לב למותג ולמוצרים שלכם באינסטגרם.

עוד טיפים יכולים לכלול, למשל, יצירת סיפור שיהיה אטרקטיבי לקהל היעד שלכם. כמו כן, תכללו האשטאגים רלוונטיים שפופולריים באינסטגרם ובנישה העסקית שלכם. דבר נוסף שחשוב לזכור,  השתמשו בפורמט הסיפור כדי לקדם את המוצר או השירות בצורה ממוקדת. כלומר, אל תזלגו להציג תכנים שאינם קשורים לקמפיין הספציפי שלכם. כמו כן, על עניין וערך מוסף בתוכן עם תמונה כובשת שלכם, של בית העסק או של המוצר.

הישארו ענייניים במהלך קמפיין ממומן באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה שצומחת במהירות בשנים האחרונות. זה לא נועד רק ללכוד רגעים יפים; זה גם מאפשר למשתמשים לשתף מחשבות ודעות. עם זאת, זכרו שאין מקום לדעותיכם האישיות במהלך קמפיינים פרסומיים. אל תיכנסו לענייני פוליטיקה וכל דבר אחר שיכול להרים חוצץ ביניכם לבין קהל היעד שלכם.

לסיכום, זכרו להגדיר חשבון אינסטגרם עם תוכן רלוונטי ועוקבים, כמו גם זכרו להשתמש בהאשטאגים הרלוונטיים לקמפיין ולקהל היעד של המותג שלכם. בנוסף, זכרו תמיד להישאר ממוקדים ולפרסם מידע הנוגע לנושא הקמפיין שלכם בלבד.

קידום באינסטגרם מומלץ על פני שיטות קידום אחרות?קידום ממומן באינסטגרם מומלץ על פני צורות קידום אחרות, מכיוון שניתן לעשות זאת בקנה מידה ומיקוד לקהל הנכון עם המסר הנכון ובזמן הנכון

קידום ממומן מאפשר לכם להעמיד את המותג שלכם בפני קהל ממוקד. הסיבה לכך היא שבאינסטגרם יש שיעור מעורבות גבוה מאוד והיא מאפשרת לכם למקד פרסום לאנשים על סמך תחומי העניין, המיקום והדמוגרפיה שלהם. בתוך כך, אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר המשמשות אנשים רבים. זה מאפשר למשתמשים לשתף תוכן עם חברים, משפחה ומכרים בזמן אמת. יש לפלטפורמה גם שיעור מעורבות ופעולה גבוה מצד הגולשים, מה שהופך אותה לפלטפורמה אידיאלית לקידום ממומן קצר טווח וארוך יותר.

קידום ממומן באינסטגרם מומלץ על פני צורות קידום אחרות, מכיוון שניתן לעשות זאת בקנה מידה ומיקוד לקהל הנכון עם המסר הנכון ובזמן הנכון. ישנם יתרונות רבים בשימוש בקידום ממומן בניגוד לשיטות קידום אחרות כגון פרסום בתשלום, שיווק בדואר אלקטרוני ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).למשל, חברות יכולות להשתמש בפוסטים ממומנים באינסטגרם כדי לבנות את עוקבי המותג שלהן ולשפר את המעורבות עם העוקבים שלהן.

לייצר תנועה בעסק בעזרת קידום אינסטגרם

קידום המותג שלכם באינסטגרם הוא דרך מצוינת להביא ולייצר תנועה לעסק שלכם. לפלטפורמה יש יותר ממיליארד משתמשים והיא פלטפורמת המדיה החברתית השנייה בפופולריות ביותר אחרי פייסבוק. פוסטים ממומנים מומלצים מאוד מכיוון שהם יעילים יותר מצורות קידום אחרות בטווח המיידי. הם מאפשרים לכם לקדם את העסק שלכם בצורה מאוד חסכונית וזה גם מאפשר לכם למקד לקהל המתאים בעזרת הכלים הדיגיטליים הנכונים. וכעת עולה השאלה: עם אילו כלים דיגיטליים ניתן לנתח מיקוד קהלי יעד בקמפיין קידום ממומן באינסטגרם? הנה התשובות, המשיכו לקרוא.

כלים דיגיטליים למיקוד קהלי יעדעם אילו כלים דיגיטליים נוספים ניתן לנתח מיקוד לקהל יעד בקמפיין קידום ממומן באינסטגרם? ובכן, ישנם כלים רבים שניתן להשתמש בהם למטרה זו, כולל

כלים דיגיטליים אינם משמשים רק למטרות שיווקיות. ניתן להשתמש בהם כדי לנתח את מיקוד הקהל של קמפיין ולספק את התובנות שדרושות לקמפיין. ניתן לנתח את קמפיין הקידום הממומן באינסטגרם באמצעות כלים דיגיטליים כמו גוגל אנליטיקס ופייסבוק תובנות. הכלים הדיגיטליים האלה עוזרים להבין כמה אנשים ראו את המודעה, היכן הם ראו אותה, באיזו שעה הם ראו אותה וכמה זמן הם הסתכלו בה.

עם אילו כלים דיגיטליים נוספים ניתן לנתח מיקוד לקהל יעד בקמפיין קידום ממומן באינסטגרם? ובכן, ישנם כלים רבים שניתן להשתמש בהם למטרה זו, כולל: גוגל אנליטיקס, מנהל מודעות פייסבוק, תובנות קהל בפייסבוק ובאינסטגרם ועוד. לא חסרים כלים לניתוח קהלי היעד, אבל צריך לדעת להשתמש בכלים האלו בצורה נכונה. אם אין לכם את הידע והניסיון, יהיה עדיף לאתר חברת קידום אתרים באינסטגרם. בואו נבין כיצד מאתרים את החברה הנכונה.

איתור חברת קידום עבור שיווק באינסטגרםקידום אתרים בפייסבוק

חברות קידום מספקות מומחיות ומשאבים לשיווק באינסטגרם. הן מציעות שירותים כמו בניית קהל, יצירת תוכן וניהול החשבון שלכם באינסטגרם. אם אתם מחפשים חברות קידום שיוכלו לעזור בבניית הקהל שלכם, קידום הפרופיל שלכם ועוד, אז קודם כל צריך לוודא שאכן יש לאותה חברה ניסיון עם פלטפורמת אינסטגרם.

כאמור, חברת קידום היא סוכנות מקוונת המסייעת לעסקים להגדיל את הנוכחות שלהם במדיה החברתית באמצעות אינסטגרם. הן נשכרות בדרך כלל על ידי בתי עסק על מנת לספק להם את הכלים והשירותים הדרושים להם לקמפיין השיווק באינסטגרם שלהם. ישנן מספר דרכים למצוא חברת קידום לשיווק באינסטגרם. למשל, אתם יכולים לחפש באינטרנט או להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כדי למצוא חברת קידום. כמו כן, חשוב לדעת מה בדיוק חברת הקידום מציעה ועושה, על מנת למצוא את הטוב ביותר עבור הקמפיין השיווקי שלכם. בעוד שיש חברות קידום הידועות גם כסוכנויות מדיה חברתית או סוכנויות דיגיטליות, אחרות מתמחות רק בקידום ממומן. הקפידו למצוא את זו שעונה על דרישותיכם.

 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך