מחקר וניתוח SEO

הנחיות לקידום אתרים לעיצוב אתרים

אופטימיזציה בעמוד

אופטימיזציה מחוץ לדף

ניתוח

כלי SEO

דיווח SEO

נושאים כלליים

No data was found

בינה מלאכותית

מה זה וורדפרס?

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן, cms. מערכת זו נחשבת למערכת המועדפת על מקדמי אתרים בכל רחבי העולם. מבדיקה חלקית שנערכה בישראל עולה כי למעלה מ 65% מכלל האתרים שנבדקו בישראל הם אתרי וורדפרס. נבדקו כ 140,000 אתרים מתוך כ 280,000 אתרים קיימים בישראל וקיים יסוד סביר להניח שאם היו בודקים כמות גדולה יותר של אתרים, אחוז אתרי וורדפרס מכלל הנבדקים היה אף גבוה יותר מ 65%. חשוב להדגיש כי אתרי וורדפרס אינם שונים מקידום בשום מערכת CRM אחרת בעולם.

נגן וידאו

 

 

מערכת וורדפרס החלה את דרכה ברשת בתור בלוג. בלוג היא מערכת המאפשרת לכלל הגולשים לערוך סקרים או שלל דיונים בנושאים שונים לבחירתם. עם השנים נוספו עוד ועוד תוספות ייעודיות ששיפרו את האפשרויות של המערכת עד שכיום היא כוללת אפשרויות רבות מעבר לבלוג הבסיסי איתו היא החלה את דרכה. חשוב להדגיש כי כל אדם יכול לשפר את המערכת בהתאם לצרכיו עם המון שפות תכנות שונות. כמו כן מערכת וורדפרס מאפשרת לכלל הבוחרים בה ליהנות מכמות גדולה של תוספים כמו חנות אינטרנטית, אפשרויות לשימוש בשלל כלים או מחשבונים שונים בהתאם לתחום האתר.

 

מהם היתרונות באתר וורדפרס ולמה דווקא מערכת זו הפכה לפופולרית ביותר?

קוד פתוח

הסיבה הראשונה בגינה מקדמי אתרים מכל רחבי העולם בוחרים לעשות שימוש במערכת המתקדמת של וורדפרס היא העובדה שהאתר בנוי מקוד פתוח. קוד פתוח מאפשר למתכנתים רבים מכל רחבי העולם לערוך לא מעט שינויים באתר בהתאם לצרכים משתנים. נתון זה מאפשר למתכנתים לערוך כמעט כל שינוי שניתן להעלות על הדעת תוך זמן קצר וביעילות רבה.

 

קיימים פלאגינים רבים וקהילה פעילה

כפי שציינו מעלה אתרי וורדפרס הם האתרים המבוקשים והאהובים ביותר על ידי מקדמי האתרים. השימוש הרב מאפשר לרבים ליהנות מכמות גדולה של תוספים קיימים שכבר הספיקו לבנות בעבר. בדיקה מהירה תאפשר לכם לגלות שמרבית התוספים הייעודיים עבור האתר שלכם כבר קיימים, כך שלא תצטרכו לבנות אותם במיוחד עבור הקמ האתר. התוסף הייעודי שאתם צריכים אינו קיים? הקהילה הפעילה תאפשר לכם לבנות אותו בקלות ובמהירות רבה. מתכנתים רבים עובדים על וורדפרס ובעזרת כמות גדולה של שפות תכנות הם יוכלו לבנות עבורכם את התוסף הייעודי לו אתם נדרשים בקלות ובמהירות. מעבר למהירות העבודה, הליכים פשוטים אלה משפיעים גם על המחירים שתידרשו לשלם עבור השירות.

 

יש המון מתכנתים שיודעים לעבוד עם וורדפרס בכל רחבי העולם – קל וזול למצוא מתכנתים

בדיקה מהירה ברשת, בקבוצות פייסבוק, בקבוצות וואטסאפ ועוד יאפשרו לכם להגיע בקלות ללא מעט מתכנתים שידעו לסייע לכם בכל צורך. חשוב להדגיש כי המתכנתים הללו ידעו להעניק לכם שירותים רבים לבניית אתרים, לתיקון תקלות שונות באתר, להוספת כל תוסף שאתם יכולים לחשוב עליו ועוד. במילים אחרות, אתרי וורדפרס מבטיחים שיהיו אנשים רבים שידעו לעזור לכם בכל צורך ובזמינות מלאה. מעבר לכך, חשוב להדגיש שהכמות הגדולה של המתכנתים מבטיחה שעלויות השירות לא יהיו גבוהות במיוחד – מעבר לזמינות, גם המחירים אטרקטיביים.

 

מערכת הפעלה תומכת ברוב השפות בעולם – אפילו בעברית

מערכת וורדפרס כולה מגיעה כמעט בכל שפה שתבחרו. יתרון זה מבטיח לכלל המתכנתים ולמקדמי האתרים להשלים את כל שלבי הקידום במהירות ובדיוק רב. חשוב להדגיש שלא מדובר בתרגום חלקי וקלוקל של גוגל, אלא במערכת שבנויה בעברית מלאה ותקינה מתחילתה ועד סופה. יתרון זה מהווה את אחד היתרונות המשמעותיים למקדמי אתרים רבים במדינת ישראל.

 

טמפלטים מוכנים של אתרים ודפי נחיתה שמקצרים את זמן העבודה – טמפלטים רבים מוכנים בשפה העברית

טמפלטים הם מעין שבלונות הכוללות דוגמאות לדפי נחיתה או אף לאתרים מוכנים. כל שאתם צריכים לעשות זה לשנות מספר מילים או להחליף כמות אפשרויות ויש לכם אתר מוכן. בעזרת טמפלטים מוכנים תוכלו להשלים את בניית האתר תוך שעה בלבד ללא צורך בתכנות מורכב ובזמן רב. חשוב להדגיש כי יש טמפלטים ייעודיים למגוון רחב של צרכים שונים – בחירה נכונה של טמפלט ייעודי לצרכים שלכם תאפשר לכם ליהנות משינויים מינימליים ומאתר מקצועי ומדוייק לצרכים שלכם.

 

בגלל שזו המערכת הכי פופולרית לבניית אתרים הרבה מקימים ממליצים לבנות עליה את האתר או להעביר אליה אתרים ממערכות cms אחרות

חשוב להדגיש כי אין הבדל בשלבי הקידום בין כלל המערכות השונות. כל אתר שבנוי בכל מערכת יוכל להיות מקודם באופן זהה כל עוד הוא עומד בכל הדגשים החשובים ביותר של גוגל. אך מנגד, חשוב לדעת כי ישנם הבדלים רבים בין המערכות השונות. אם אתם רגילים לעבוד עם מערכת וורדפרס, תכירו היטב את כלל האפשרויות הקיימות. תדעו בדיוק כיצד להתגבר על כל בעיה וכן תדעו לבנות היטב את האתר הטוב והמקצועי ביותר. במערכות אחרות תידרשו ללמוד מחדש את כלל האפשרויות הקיימות, את הדגשים החשובים ואת הדרכים להתגבר על כל קושי, מה שיכול לקחת לא מעט זמן. לכן, ניתן להעביר אתרים למערכת וורדפרס וליהנות ממערכת מוכרת וידידותית למשתמש.

 

נוחות – אפשרות לערוך עמוד בלחיצה

כל שאתם צריכים לעשות בשביל לערוך עמודים שונים באתר שלכם זה פשוט ללחוץ על כפתור העריכה. אתרים רבים יצריכו מכם להתגבר על פרוצדורות שונות במטרה לערוך עמודים, מה שמצריך לא מעט זמן יקר. רוצים לחסוך זמן רב וליהנות מנוחות ללא דופי? אתרי וורדפרס הם התשובה הטובה ביותר עבורכם.

 

ממשק ידידותי וקל להבנה

כפי שציינו מעלה, מערכת וורדפרס מאפשרת למקדמי אתרים ולמתכנתים רבים לבנות אתר בקלות רבה. הממשק הקיים ברור ונוח כך שגם ללא ניסיון עשיר תצליחו לבנות אתר מקצועי שיוכל להגיע למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל.

 

חיפוש עמודים בעברית

אחד החיסרונות הבודדים שיש למערכת הוא אפשרויות חיפוש עמודים באתרים הכוללים כמות גדולה של עמודים. רוצים לחפש עמוד מסויים באתר שלכם? חשוב לדעת כי מערכת החיפוש אינה עובדת ביעילות ובמהירות בעברית. אפילו אם תכתבו בחיפוש את השם המדוייק של העמוד קיים סיכוי שתתקשו למצוא אותו. חיסרון זה אמנם מתבטל אל מול היתרונות הרבים, אך בכל זאת חשוב להביא אותו בחשבון. חשוב להבהיר כי הוא רלוונטי בעיקר לאתרים גדולים במיוחד.

 

פלאגינים יואסט ראנק מאט, allinone SEO, אלמנטור page builder

מגוון רחב של פלאגינים קיימים שיאפשרו לכם לייעד את האתר שלכם לקידום פשוט, ליהנות מאפשרויות רבות של בניית אתרים ללא כל ידע מקדים בתכנות, ליהנות משימוש בשפה העברית ללא בעיה ולהתגבר על כל תקלה במהירות רבה. היתרונות הללו מבטיחים לרבים להצליח לבנות אתרים איכותיים ללא כל ידע מקדים בתחום.

 

תוסף וואצאפ

המערכת מאפשרת לכלל הבוחרים בה להוסיף תוספים רבים בלחיצת כפור פשוטה. אחד התוספים המבוקשים ביותר כיום הוא תוסף וואצאפ. תוסף זה מאפשר לכם להוסיף באתר מעין תמונה לחיצה של וואצאפ שתאפשר ללקוחות להגיע לוואצאפ שלכם בלחיצת כפתור. שימוש נכון בכלל התוספים הללו יבטיח לכם אתר מקצועי, יעיל וידידותי למשתמש. חשוב להדגיש כי התוסף חינמי לגמרי.

 

תוסף לכפתור טלפון

תוסף נוסף ושכיח לא פחות הוא תוסף לכפתור טלפון. תוסף זה יאפשר לכלל הגולשים להתקשר אליכם בלחיצת כפתור פשוטה ללא כל צורך להעתיק את המספר הקיים.

 

תוסף להפניה 301

תוסף זה מאפשר להעביר את הגולשים מעמוד אחד לעמוד אחר שעבר לכתובת חדשה. בעזרת תוסף זה המערכת תעביר את הגולשים באופן אוטומטי מהעמוד הישן לעמוד החדש.

 

תוסף לעמוד 404

תוסף זה מאפשר לכם לבנות עמוד 404 עם תוספות או אלמנטיים שונים. עמוד 404 מופיע כאשר יש שגיאה או כאשר העמוד נמחק.

 

תוסף לצימצום משקל של תמונה webp

מטרת העל של תוסף זה היא לשפר את מהירות טעינת האתר. תמונות כבדות במיוחד ישפיעו על מהירות הטעינה של האתר. תוסף זה יאפשר לכם לצמצם את משקל התמונות ולהבטיח טעינה מהירה של האתר.

 

תוסף אבטחה

מטרת העל של תוסף זה היא שלא יפרצו לאתר שלכם. בין כלל אפשרויות האבטחה הקיימות ניתן להגביל את כמות הטעויות של השימוש בסיסמה. מספר מסויים של טעויות יצריך מהטועים להמתין זמן מסויים עד לניסיון הבא. מעבר לכך, ישנן אפשרויות רבות נוספות לאבטחת האתר שלכם.

 

תוסף קאש ותוסף ליידי לוז

תוספים אלה גם הם יסייעו לכם לשפר את מהירות טעינת האתר שלכם. חשוב להבהיר כי קיימת חשיבות רבה לוודא שהאתר נטען במהירות במטרה להצליח לקדם אותו בצורה מיטבית, מקצועית ויעילה.

 

תעודת ssl

תעודת ssl אף היא מסייעת לשמירה על אבטחת האתר שלכם.

 

חיבור למפת אתר

תוסף נוסף שיכול לסייע לכם לקדם את האתר ולהעניק לגולשים שלכם חווית גלישה נוחה יותר היא חיבור מפת אתר. כל עמוד חדש שיתווסף יופיע באופן אוטומטי במפת אתר ויאפשר לכלל הגולשים להכיר את עמודי האתר בצורה טובה ויעילה יותר.

 

קישורים מהפוטר לעמודים חשובים באתר

נקודה נוספת היא האפשרות להוציא קישורים מהפוטר, החלק התחתון באתר, לעמודים מובילים באתר שלכם. שימוש בתוסף זה יסייע לכם להעניק לגולשים שלכם חוויית גלישה טובה שתוביל אותם לעמודים החשובים ביותר.

 

חיבור לכלי מעקב של גוגל

לגוגל יש לא מעט כלי מעקב חדשניים ויעילים שיאפשרו לכם לקבל לא מעט מידע אודות הגולשים באתר. ניתן להוסיף תוסף זה בעזרת כמה לחיצות פשוטות בלבד.

 

עריכה קלה ואינטואיטיבית של תפריט האתר

בעזרת כמה לחיצות פשוטות תוכלו לערוך בקלות את תפריט האתר שלכם. אתם לא חייבים לדעת לכתוב קוד, בעזרת כמה לחיצות פשוטות תוכלו להשלים את כל שלבי עריכת התפריט בקלות ובמהירות.

 

גרסה אדפטיבית למובייל

ניתן להפוך את האתר למותאם למובייל בלחיצת כפתור בלבד. הליך זה אינו מצריך פעולה מורכבת הכוללת בניית גרסת אתר חדשה, אלא יאפשר לכם להתאים את האתר הקיים למובייל בלחיצת כפתור.

 

בניית סכמות לאתר

יש מגוון עשיר של סכמות שתוכלו להוסיף באתר שלכם. הסכמות מסייעות לגוגל להבין מי אתם ומה יש לאתר שלכם להציע, מה שמאפשר לאתרים רבים ליהנות מהליך קידום אפקטיבי ומהיר יותר.

 

הוספת תיאורים לתמונות

הליך זה אף הוא פשוט למדי ותוך כמה לחיצות כפתור פשוטות תוכלו להוסיף תיאורים לתמונות באתר שלכם. הוספת התיאורים יעזרו לכם בשלבי הקידום.

 

 

מעבר לכלל התוספים הללו, הליך קידום אתרים מחייב אתכם לעשו מחקר מעמיק. המחקר כולל מחקר מילים, מחקר מתחרים, מחקר תחרות, מחקר תוכן ומחקר קישורים. כמו כן קיימת חשיבות רבה לערוך אופטימיזציה לאתר ולהוסיף לא מעט תוכן. חשוב להבהיר כי תוכן זה לא רק מילים אלא גם מחשבונים, תמונות, סרטונים או שלל כלים ייעודיים המתאימים לאתר שלכם. נוסף על כך קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים אף הם חיוניים לקידום יעיל של האתר שלכם. חשוב לבחור נכון את האתרים הטובים ביותר לקישורים חיצוניים שיפנו גולשים רבים לאתר שלכם. בניית רשתות חברתיות, קבוצות וואצאפ או כל פלטפורמה שיכולה לייצר קהילה תוכל לסייע לכם להזרים טראפיק ולקדם את האתר.

 

שיפור חוויית הגלישה

דגש נוסף וחשוב שאתם חייבים להכיר בשביל להבטיח קידום מהיר ויעיל של האתר שלכם הוא שיפור תמידי של חוויית הגלישה. חשוב להוסיף כמה שיותר מקשים שיאפשרו להפוך פעולות רבות באתר לפשוטות למדי. כמו כן קיימת חשיבות רבה לעבוד על הנראות של האתר שיזמין את הגולשים לבקר בדפים שונים בו ועוד.

 

בחירה באחסון מהיר CDN קלאוד פלר, קלאוד וייז

כיום ישנן לא מעט אפשרויות טובות שיאפשרו לכם לחבר את האתר לאיחסון מהיר. הדבר חיוני לקידום יעיל של האתר ולשיפור מהירות האתר.

התקשרו עכשיו!

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך