מחקר וניתוח SEO

הנחיות לקידום אתרים לעיצוב אתרים

אופטימיזציה בעמוד

אופטימיזציה מחוץ לדף

ניתוח

כלי SEO

דיווח SEO

נושאים כלליים

No data was found

בינה מלאכותית

ראשי התיבות של ROI זה return of investment, כלומר החזר על ההשקעה. חישוב זה נועד בכדי לדעת האם ההשקעה על הקמת העסק, בניית האתר, קידום האתר או שלל פעולות נוספות, חזר אלינו. חישוב זה מאפשר לבעלי עסקים רבים לעקוב מקרוב אחרי כדאיות פעולות השיווק והפרסום שלהם.

נגן וידאו

איך מחשבים החזר על ההשקעה?

כל שעליכם לעשות בכדי לחשב את החזר ההשקעה זה לקחת את סכום ההשקעה, להוריד ממנו את סכום ההשקעה ולחלק בסכום ההשקעה. לאחר חישוב פשוט זה ניתן יהיה לקבל את החזר ההשקעה בצורה מדוייקת ולבחון את כדאיות ההשקעה. חשוב לשים לב להשאיר את הרווח בלבד, ולא את כל ההכנסה. ההבדל מהותי – הסכום שאתם צריכים להשאיר הוא הרווח הנקי לאחר ההוצאות כולן.

דוגמא

אם השקעתם 100 שקלים שהניבו רווח של 120 שקלים, תצטרכו לחלק את הרווח הנקי (20 שקלים) בסכום ההשקעה (100 שקלים), כך שתקבלו 20% רווח. קיימת חשיבות רבה לכלול את כל ההוצאות הכלולות, לרבות כל הנדרש לבניית האתר, לקידומו ועוד. כמו כן חשוב לחשב את זמן ההשקעה שהשקענו בהליך, כי כידוע גם זמן שווה כסף וחשוב שהוא יהיה מגולם בחישוב ההחזר על ההשקעה.

בשיווק דיגיטלי ROI

בשיווק דיגיטלי קל מאוד למדוד את כל הנתונים המספריים במטרה להגיע למסקנה ברורה באשר לרווחיות כל קמפיין שיווקי. אחת ההמלצות הטובות ביותר שיעזרו לכם לבחון באופן נפרד כל קמפיין שלכם היא לתת מספר שונה לכל קמפיין. כל פרסום צריך לכלול מספר אחר במטרה שתדעו לזהות את אפיקי הפרסום הרווחיים ביותר ולהימנע מאפיקי הפרסום שאינם רווחיים. חשוב להדגיש כי ישנם לא מעט מצבים בהם ההחזר על ההשקעה אינו חיובי. החזר על ההשקעה שאינו חיובי פירושו – לא כל כספי ההשקעה חזרו למשקיע, מה שאומר שהוא הפסיד מאפיק ההשקעה.

מערכת CRM

מערכת CRM מתקדמת מאפשרת לבעלי עסקים רבים לעקוב מקרוב אחרי פעילות לקוחותיהם והכנסותיהם מאפיקי הפרסוןם השונים. בעזרת המערכת ניתן להישאר במעקב צמוד אחרי כלל הלקוחות, לקבל תזכורות לחזור אליה במידת הצורך, לסכם את המבצעים שהוצעו לכל לקוח ולהמשיך את השיחה מכל שלב בכל מועד. המערכת מאפשרת לבעלי עסקים לעקוב אחרי כלל הרווחים מכל אפיקי הפרסום השונים כך שניתן לסמן את האפיקים הרווחיים ביותר ולהגדיל אותם, ומנגד לסמן את האפיקים המפסידים ולחתוך אותם.

 

התקשרו עכשיו!

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך