מחקר וניתוח SEO

הנחיות לקידום אתרים לעיצוב אתרים

אופטימיזציה בעמוד

אופטימיזציה מחוץ לדף

ניתוח

כלי SEO

דיווח SEO

נושאים כלליים

No data was found

בינה מלאכותית

לא ניתן להתווכח עם העובדה כי קידום אתרים באופן אורגני נחשב למלאכה קשה ומורכבת אשר מושפעת ממגוון עצום של פרמטרים שונים, במיוחד כשגוגל אינה מוכנה לשתף יותר מדי מידע בנוגע לקהל הגולשים שלה, לא בחינם ולא בצורה ישירה. אך למרות החשאיות עליה גוגל שומרת עדיין קיים כלי חינמי בו ניתן להשתמש על מנת לקבל מידע בנוגע לחיפושים שביצעו גולשים, כלי זה עונה לשם “גוגל טרנדס”. באמצעות גוגל טרנדס אנו יכולים לבדוק אילו מילות חיפוש נחשבות חזקות ואילו טרנדים נחשבים חמים ולאחר מכן להטמיע אותם באתר שלנו על מנת לקדם אותו באופן אורגני.

נגן וידאו

גוגל טרנדס מציג בצורה די מפורטת את מילות החיפוש שמזינים בו ומפלח אותן בהתאם לפרמטרים שונים לרבות: מדינה, אזור בתוך המדינה, תאריך חיפוש, האם מדובר בטרנד שנמצא בירידה או שמא בעלייה, נושאים קשורים/דומים למילות החיפוש ועוד.

אין ספק כי מדובר בכלי נהדר למקדמי אתרים מאחר ובאמצעותו הם יכולים למצוא מילות מפתח חזקות, שינויים בביטויי מפתח כאלה ואחרים, מגמות חזקות וכן הלאה.

אם כל זה לא מספיק, גוגל טרנדס הוא כלי חינמי לחלוטין ואין צורך בהכשרה מיוחדת על מנת להשתמש בו.

במידה ואתם לא מכירים את הכלי הנהדר גוגל טרנדס, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם. בהמשך המאמר תוכלו למצוא מידע רלוונטי בנוגע לדרכים שונות אשר באמצעותן ניתן להשתמש בגוגל טרנדס לצורך קידום אתרים.

מהי המטרה של גוגל טרנדס?

לאלה מכם שלא יודעים, למעלה מ-90% מהחיפושים הנעשים בכל האינטרנט מבוצעים במנוע החיפוש גוגל. גם במדינת ישראל מרבית הישראלים עושים שימוש בגוגל בתור מנוע החיפוש שלהם.

מטרתו העיקרית של הכלי גוגל טרנדס היא לקלוט שינויים במגמות על גרפים ולהשוות בין השינויים הללו על מנת לכוון את מקדם האתרים על איזה נושא עליו להתמקד, אילו נושאים נחשבים פחות פופולריים ועוד.

מקדמי אתרים רבים במדינת ישראל עושים שימוש בגוגל טרנדס, הבעיה היחידה שעל מקדמי האתרים הישראלים להתמודד איתה היא הבחנה בין השפות השונות מאחר ואנשים רבים במדינת ישראל מחפשים מונחים מסוימים בשפה הערבית ובשפה האנגלית.

גוגל טרנדס – חקר מילות מפתח

אחד הנושאים החשובים ביותר בכל קמפיין של קידום אורגני ובכל קמפיין של קידום ממומן הוא חקר מילות מפתח, וכאן גוגל טרנדס יכול לספק לכם עזרה משמעותית.

באמצעות שימוש בגוגל טרנדס אתם יכולים לחסוך לעצמכם כסף, עבודה וזמן רב על ידי פסילת ביטויים אותם הגולשים מחפשים מעט מאוד בגוגל, אך עדיין אותם ביטויים מקבלים כמות גדולה יחסית של חיפושים בכלים השונים. דבר זה קורה מאחר וברוב המקרים הכלים השונים עושים שימוש בממוצעים שנתיים או בטווחי זמן ארוכים ובעקבות כך ישנם מקרים בהם ביטויים מסוימים זוכים לכמות חיפושים גבוהה למרות שהלכה למעשה

אותם ביטויים זכו לכמות נמוכה של חיפושים במהלך התקופה האחרונה ולכן הם נחשבים לא רלוונטיים.

גוגל טרנדס – קידום מקומי של בית העסק

למרות שאנו חיים במדינה קטנה יחסית, עדיין יכול להיווצר מצב בו בית עסק מצליח באזור מסוים בארץ אך נכשל באזור אחר. דברים שתושבי חיפה אוהבים לא בהכרח יהיו אהובים על ידי תושבי אשדוד, בשל כך על מנת לצמצם את הסיכון והחששות שלכם וכדי שתוכלו להיות בטוחים במידה מסוימת כי בית העסק שאתם עתידים לפתוח יצליח באזור בו אתם מעוניינים לפתוח אותו, אנו ממליצים לכם להשתמש בגוגל טרנדס.

באמצעות הנתונים השונים והסטטיסטיקות שגוגל טרנדס מציג אתם תוכלו להבין האם מוצר או שירות כלשהו יצליחו באזור מסוים בארץ. לצורך הדוגמא, נניח כי אתם מוכרים אופני הרים מקצועיות, על ידי שימוש בגוגל טרנדס אתם תוכלו לבדוק את נפח החיפוש של מילות מפתח אשר קשורות לנושא באזור בו אתם מעוניינים להקים את בית העסק.

גוגל טרנדס – רעיונות תוכן חדשים

מעבר לקבלת מידע על ביטויי המפתח שאתם מחפשים גוגל טרנדס מעניק לכם את האפשרות לקבל מידע גם על ביטויי מפתח קשורים או מקבילים לאלו שחיפשתם. אתם יכולים להשתמש ביתרון זה לצורך קבלת רעיונות ליצירת תוכן חדש לאתר שלכם, על אחת כמה וכמה אם מצאתם נושאים מקבילים שאנשים אחרים עדיין לא נגעו בהם, במקרים מהסוג הזה עומדת בפניכם האפשרות ליצור משהו חדשני.

גוגל טרנדס – זיהוי מגמות ברגע האמת

לא משנה אם אתם עוסקים בבניית נכס דיגיטלי או שמא אתם עוסקים בקידום אתרים, בכל אחד מן המקרים זיהוי של מגמות הוא נושא חשוב מאוד לצורך ביסוס הסמכות של האתר או הנכס, זיהוי נכון של מגמות יכול לקדם את האתר שלכם באופן משמעותי מאוד.

המטרה העיקרית בנקודה זו היא לגלות נושאים חדשים שהמגמה שלהם חיובית וחזקה, להתאים את התוכן שקיים באתר שלכם לאותה מגמה או שמא להכין תוכן חדש, ולאחר מכן לקדם את התוכן בפלטפורמות השונות על ידי שימוש בקישורים. בצורה הזאת אתם תוכלו לבסס את האתר שלכם במקומות הראשונים באופן מהיר יחסית, טרם יתר מקדמי האתרים מגלים אתם הנושא החם ומתחילים לקדם תוכן שמתאים לו.

גוגל טרנדס – כך תדעו באיזה ביטוי לבחור

ישנם מקרים רבים בהם מקדמי אתרים מגיעים לסיטואציה בה הם אינם בטוחים האם לקדם ביטוי מסוים או שמא לקדם ביטוי אחר. אם גם אתם מכירים את הסיטואציה עליה אנו מדברים, הגיע הזמן שתשמעו על הפתרון.

באמצעות שימוש בגוגל טרנדס אתם יכולים לערוך השוואה בין ביטויים שונים ובכך לדעת איזה ביטוי עדיף לכם לקדם.

התקשרו עכשיו!

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך