פרסום באינטרנט

מה בעמוד זה?

עסקים שרוצים לקבל נוכחות וחשיפה פרסומית רחבה יותר בעידן הטכנולוגי של היום, חייבים להיות עם נוכחות טובה מספיק ברשת האינטרנט. כיום פרסום באינטרנט הפך להיות חלק בלתיכיום פרסום באינטרנט הפך להיות חלק בלתי נפרד מכל תהליך פרסומי של עסקים, בין אם מדובר על עסקים קטנים או גדולים, עסקים חדשים או וותיקים. נפרד מכל תהליך פרסומי של עסקים, בין אם מדובר על עסקים קטנים או גדולים, עסקים חדשים או וותיקים. לכן אם אתם בעלי עסק שרוצים להזניק את העסק שלכם קדימה, לצבור קהל לקוחות גדול יותר, להגדיל את מחזורי המכירה של העסק ולהיות רווחיים יותר מבחינת תזרים מזומנים – פרסום ושיווק באינטרנט הוא התהליך שעליכם לאמץ, ועליו נרחיב במאמר הנוכחי.

מהו פרסום באינטרנט?

פרסום באינטרנט מתייחס לתהליכי שיווק ופרסום בערוצים דיגיטליים שונים, כאשר המטרה העיקרית היא להביא חשיפה שיווקית רחבה יותר למפרסמים שמעלים תכנים שיווקיים בפלטפורמותפרסום באינטרנט מתייחס לתהליכי שיווק ופרסום בערוצים דיגיטליים שונים, כאשר המטרה העיקרית היא להביא חשיפה שיווקית רחבה יותר למפרסמים שמעלים תכנים שיווקיים בפלטפורמות השונות. השונות. נוסף לחשיפה, ישנן אסטרטגיות שיווקיות שנועדו להביא למפרסמים הרבה יותר מחשיפה שיווקית, כך שאפשר להעלות מסרים שיווקיים שיניעו את הגולשים ליצור קשר עם בית העסק, להשאיר את הפרטים האישיים שלהם כדי לקבל מידע נוסף או לבצע רכישה מקוונת דרך אותו מסר שיווקי שהם נחשפו אליו.

כיוון שיש פלטפורמות דיגיטליות מגוונות המשמשות לפרסום באינטרנט, המסרים השיווקיים שמועלים בערוצים אלו יכולים להיות מסוגים ונוסחים שונים כמו מודעות שיווקיות, תכנים שמופיעים כחלק מאותו ערוץ דיגיטלי בהם הינם מפורסמים, מודעות פרסומיות בדמות סרטונים או תמונות וכו'.

מה החשיבות שיש בפרסום באינטרנט?

ידוע שעסקים שאינם מבצעים פעולות של שיווק באינטרנט רק מזיקים לעצמם, לתדמית העסק ולהצלחה שלהם. הסיבה לכך היא הכמות הגדולה של לקוחות פוטנציאליים שאותם עסקיםכיוון שיש פלטפורמות דיגיטליות מגוונות המשמשות לפרסום באינטרנט, המסרים השיווקיים שמועלים בערוצים אלו יכולים להיות מסוגים ונוסחים שונים כמו מודעות שיווקיות מפספסים בכך שאינם עושים פרסום באינטרנט, כיוון שאותם לקוחות הם גולשים מכל רחבי הארץ (וגם העולם) שיכולים להיחשף בצורה נוחה ומהירה למסרים שיווקיים, ובאמצעות אסטרטגיה שיווקית נכונה גם להיעזר באותם מסרים כדי לצרוך מידע/מוצר בצורה מקוונת דרך בית העסק המפרסם.

לכן החשיבות של פרסום באינטרנט היא גבוהה מאוד, כיוון שמדובר על קהל יעד גדול ומגוון של גולשים שיכולים בקלות להפוך להיות לקוחות פוטנציאליים, ספקים קבועים ואף משקיעים איכותיים. ערוצי הפרסום ברשת האינטרנט מעניקים לבעלי עסק מקום גדול ויעיל לפרסם בו את עצמם, כאשר ערוצי הפרסום הם מגוונים ומעניקים שלל יתרונות עליהם נרחיב בהמשך.

לאילו עסקים מתאים לעשות פרסום באינטרנט?

הפרסום באינטרנט יעיל, איכותי, נוח וגם גמיש ולכן מגוון עסקים יכולים להיעזר בפלטפורמות הפרסום שיש ברשת האינטרנט כדי ליצור מודעות ומסרים שיווקיים התואמים למטרות הפרסומיותלכן החשיבות של פרסום באינטרנט היא גבוהה מאוד, כיוון שמדובר על קהל יעד גדול ומגוון של גולשים שיכולים בקלות להפוך להיות לקוחות פוטנציאליים, ספקים קבועים ואף משקיעים איכותיים. שלהם. כך גם עסקים קטנים או אנשים פרטיים בעלי עסקים זעירים מהבית יכולים לפרסם את עצמם בצורה יעילה ופשוטה, מבלי להשקיע גם תקציבים גדולים מאוד בפרסום מסורתי שעשוי להגיע לעלויות גבוהות מאוד ולעיתים לא משתלמות, במיוחד עבור עסקים קטנים.

באותה מידה, גם עסקים בינוניים וגדולים יכולים למצוא את הפרסום באינטרנט כיעיל ורלוונטי עבורם, גם אם מדובר בעסקים בהיקפים גדולים שמצליחים ומוכרים, ואינם זקוקים למסרים שיווקיים בהם נעזרים עסקים קטנים או מתחילים, ולכן אסטרטגיית השיווק שלהם תהיה שונה באופן מובהק כדי לעמוד בציפיות ובמטרות השיווקיות שלהם.

אילו ערוצים דיגיטליים מתאימים לפרסום באינטרנט?

ישנם סוגים שונים של ערוצים ופלטפורמות דיגיטליות המשמשות להעברת מסרים שיווקיים כמו מנוע החיפוש של גוגל, מסרים ומודעות שיווקיות שמופיעים בתוך אתרי אינטרנט פופולריים, שיווק דרך עמודים עסקיים ברשתות חברתיות או מודעות פרסומיות ממונות ברשתות אלו, שיווק באמצעות תוכן וגם שיווק אונליין המתבסס על רשימות תפוצה. למרות המגוון הגדול של ערוצי הפרסום הקיימים באינטרנט, חשוב להבין כי לא כל עסק ומפרסם זקוק לפרסום באמצעים וערוצים אלו וההתאמה עבור כל בית עסק נעשית לאחר בניית תוכנית שיווקית.

פרסום באינטרנט באמצעות גוגל

תהליך פרסום זה הוא בין הפופולריים ביותר בזירות השיווק הדיגיטליות, כיוון שמנוע החיפוש של גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש המבוקשים והשימושיים ביותר בקרב גולשים בארץ ובעולם. נוסףעסקים בינוניים וגדולים יכולים למצוא את הפרסום באינטרנט כיעיל ורלוונטי עבורם, גם אם מדובר בעסקים בהיקפים גדולים שמצליחים ומוכרים, ואינם זקוקים למסרים שיווקיים בהם נעזרים עסקים קטנים או מתחילים להיותו מנוע חיפוש, גוגל מאפשרת למפרסמים לשווק את עצמם באמצעות שימוש בשטחי פרסום ייעודיים לכך הקיימים במנוע החיפוש, וכן גם על ידי קידום והופעת האתר/נכס דיגיטלי של המפרסם/עסק בראש תוצאות החיפוש.

גוגל מאפשרת למפרסמים לעשות שימוש בערוצי השיווק שלה באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן, כאשר שילוב בין השניים הוא האידיאלי והמומלץ ביותר לכל עסק ומפרסם שרוצה לקבל חשיפה ונוכחות טובים יותר ברשת. הקידום האורגני (SEO) נשען על תחזוקה ותפעול שוטף של אתר האינטרנט לצורך הנגשתו לגולשים בצורה איכותית ורלוונטית, ואילו קידום ממומן מתמקד בפרסום מבוסס תוצאות באופן מהיר ותחום בזמן, על ידי הצגה של מודעות שיווקיות באזורים ייעודיים לכך במנוע החיפוש של גוגל.

פרסום באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות

רשתות חברתיות הפכו להיות בשנים האחרונות הפלטפורמות הפופולריות והאהובות ביותר על גולשים מכל רחבי העולם, בין אם מדובר על מבוגרים, צעירים, נערים, רווקים, נשואים וכל קהל יעדפרסום באינטרנט באמצעות גוגל תהליך פרסום זה הוא בין הפופולריים ביותר בזירות השיווק הדיגיטליות, כיוון שמנוע החיפוש של גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש המבוקשים והשימושיים ביותר בקרב גולשים בארץ ובעולם אחר שרוצה לצרוך תכנים מהמכשיר הדיגיטלי הקרוב אליו על פי תחומים שהכי מעניינים אותו. אם בעבר הרשתות החברתיות נועדו כדי ליצור קשר נוח ומתמיד עם אנשים מכל רחבי העולם, כיום מדובר על רשתות רוויות בתכנים מתחומי הפנאי, בידור, ספורט, חדשות, פוליטיקה, עדכונים שוטפים וכמובן גם פרסומים בהם משתמשים מפרסמים ועסקים.

הפופולריות של פלטפורמות אלו מציבות למפרסמים מגוון זירות פרסום איכותיות ונגישות, כאשר החשיפה היא למגוון ענק של קהלי יעד אליהם אפשר לכוון את המודעות על פי מאפיינים נבחרים כמו מגדר, גיל, אזור גאוגרפי, תחומי עניין ועוד מאפיינים נוספים שידועים על כל משתמש שנרשם לרשת החברתית ועושה בה שימוש.

פרסום באינטרנט באמצעות רשימות תפוצה

זירת פרסום דיגיטלית זו משמשת בדרך כלל עסקים ומפרסים שיש להם כבר לקוחות קיימים, ובמיוחד כאלו שנרשמו לרשימות תפוצה ייעודיות שהסכימו מראש לקבל מהמפרסם/בית עסקבאמצעות פרסום באינטרנט עם רשימות תפוצה, עסקים ומפרסמים יכולים לשלוח ללקוחות שלהם מידע ועדכונים רלוונטיים בצורה דיגיטלית כמו אימיילים או הודעות סמס עדכונים ומידע שיווקי שיסייע להם לשמור על קשר רציף. עבור כל עסק יש חשיבות גבוהה למאגר הלקוחות הקיים, כאשר השאיפה היא לשמר את הלקוחות במקביל להגדלת המאגר וכך מינוף והגדלת הצלחת העסק.

באמצעות פרסום באינטרנט עם רשימות תפוצה, עסקים ומפרסמים יכולים לשלוח ללקוחות שלהם מידע ועדכונים רלוונטיים בצורה דיגיטלית כמו אימיילים או הודעות סמס, זאת כאמור רק במידה ואותם לקוחות הסכימו לקבל את המידע והעדכונים הללו. אותם עדכונים שנשלחים ברשימות התפוצה הינם למעשה מסרים שיווקיים, אותם הלקוחות יכולים ליישם או להעביר הלאה וכך להועיל למטרות הפרסום.

פרסום באינטרנט באמצעות שטחי פרסום ברשת

אפשרות נוספת לפרסום באינטרנט היא על ידי שיווק דרך אתרים ונכסים דיגיטליים קיימים, עם דגש על כאלו שפופולריים בקרב הגולשים ומקבלים חשיפה גבוהה בכל יום, כך שגם המסרים השיווקיים שמופיעים בהם יהיו בעלי אחוז חשיפה גבוהה ומועיל עבור המפרסמים. כך לדוגמא עסקים יכולים להעלות מודעות פרסומיות בתוך אתרי חדשות בהם גולשים מיליוני אנשים בכל יום, פורטלים ומגזינים פופולריים ברשת ועוד אתרים גדולים אחרים.

בערוצים אלו מודעות הפרסום צריכות להיות כמה שיותר בולטות ומושכות, כי הרי הן מופיעות בתוך אתר קיים העוסק בנושא מסוים אותו חיפש הגולש. לכן לרוב המסרים השיווקיים יהיו בדמות באנרים המשלבים טקסט ותמונה מושכים, כתבות טקסט פרסומיות וכו'.

פרסום באינטרנט באמצעות תוכן

אחד המרכיבים החשובים ביותר באינטרנט לצרכי פרסום הוא תוכן, אותן מילים שנכתבות יחד לכדי טקסט ונועדו להעביר מסר מסוים בצורה כתובה (ממש כמו המאמר הנוכחי שאתם קוראיםאפשרות נוספת לפרסום באינטרנט היא על ידי שיווק דרך אתרים ונכסים דיגיטליים קיימים, עם דגש על כאלו שפופולריים בקרב הגולשים ומקבלים חשיפה גבוהה בכל יום כרגע). זירות פרסום אלו נמצאות באתרים שונים ומגוונים ברשת, כאשר חברות פרסום המתמחות בשיווק מבוסס תוכן כמו טאבולה ואאוטבריין מתאימות את אותו תוכן שיווקי לאתרים המתאימים לפרסום.

בשונה מכתבות תוכן בעיתונים ה"מחביאות" בתוכן כתבות ומסרים שיווקיים סמויים, שיווק מבוסס תוכן אינו נסתר ולא יכול לחמוק מעיניהם של הגולשים, כיוון שהוא מופיע באתרים עם סימון בולט של תוכן שיווקי. כך הגולש מקבל שקיפות מלאה בנוגע לתכנים שהוא צורך מאתר כזה או אחר, ומחליט איזה תוכן שיווקי רלוונטי אליו. כתוצאה מכך תהליך השיווק הזה דורש ידע מקצועי בכתיבה וניסוח של תוכן שיווקי, עם כותרת שתמשוך את העין של הגולש ותשכנע אותו לקרוא את התוכן השיווקי אליו הוא נחשף.

אילו פלטפורמות מקוונות הן המומלצות ביותר לפרסום עסקים?

התשובה לכך לא קיימת למעשה, כי לכל עסק ומפרסם יכולים להתאים סוגים שונים של פלטפורמות פרסום באינטרנט, וכן בהרבה מקרים גם שילוב של כמה פלטפורמות יחד כדי להעצים את יעילות הפרסום ברשת. ברוב המקרים פרסום ממומן ואורגני בגוגל הוא המועדף ביותר על עסקים בינוניים, גדולים וגם כאלו קטנים יותר – אך יש לא מעט עסקים קטנים או חדשים שדווקא שיווק ופרסום ברשתות החברתיות יהיה המתאים והיעיל להם ביותר.

מה העלויות של פרסום באינטרנט?פרסום באינטרנט באמצעות תוכן אחד המרכיבים החשובים ביותר באינטרנט לצרכי פרסום הוא תוכן, אותן מילים שנכתבות יחד לכדי טקסט ונועדו להעביר מסר מסוים בצורה כתובה

בשונה משיטת שיווק מסורתיות יותר, ויש שיאמרו מיושנות יותר, עלויות הפרסום באינטרנט הן נמוכות יותר וכך נגישות יותר עבור סוגים שונים של עסקים מכל התחומים. ישנם קמפיינים שיווקיים ברשת המתבססים על עלות לכל קליק שגולש מבצע, מודעות פרסומיות שהעלויות נקבעות לפי תחרותיות, כמות חשיפה ועוד פרמטרים רבים אחרים.

במידה ועסקים מחליטים להיעזר בחברות שיווק דיגיטלי לצורך הנעת תהליכי הפרסום שלה ברשת, העלויות יהיו גבוהות יותר בהתאם כיוון שישנו מרכיב נוסף בתמחור של העלויות עבור שירותיו של משרד הפרסום.

פרסום באינטרנט – לבד או עם חברת שיווק דיגיטלי?חברות שיווק דיגיטלי מתמחות בכל מה שקשור לתהליכי פרסום באינטרנט, כאשר הן מציעות מעטפת שירותי פרסום ושיווק בזירות דיגיטליות שונות על פי תוכנית שיווקית ייעודית

גם במקרה הזה התשובה לכך תלויה כל בית עסק ומפרסם, כאשר חברות קטנות ומתחילות מעדיפות להתנסות בעצמן בפרסום באינטרנט בזירה אחת או שתיים לכל היותר, ואילו חברות גדולות יותר או כאלו שזקוקות לתוצאות שיווק מהירות יעדיפו לעשות זאת באמצעות חברת שיווק דיגיטלי.

כיצד למצוא חברת שיווק דיגיטלי שהיא מקצועית ואמינה?

חברות שיווק דיגיטלי מתמחות בכל מה שקשור לתהליכי פרסום באינטרנט, כאשר הן מציעות מעטפת שירותי פרסום ושיווק בזירות דיגיטליות שונות על פי תוכנית שיווקית ייעודית, שגם אותה הן מספקות במסגרת שירותיהן. לכן כדאי להעדיף לפנות לחברת שיווק דיגיטלי שיש מאחוריה ניסיון של שנים, חברה שהיא עדכנית ומאמינה בשילוב של ערוצי שיווק וכן כזו שלא מבטיחה באופן חד משמעי תוצאות מהירות להשגת מטרות השיווק של העסק.

 

 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך