אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

מה בעמוד זה?

אסטרטגיית שיווק דיגיטליבעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום התמקד בחשיפה נרחבת ככל הניתן בעזרת מגוון ערוצים המגיעים לעיניהם של מיליונים תוך ימים בודדים. אך בשנים האחרונות אסטרטגיית שיווק דיגיטלי שינתה את התמונה וחוללה לא מעט שינויים בעולם השיווק והפרסום. אם גם אתם רוצים להכיר מקרוב אסטרטגיית שיווק דיגיטלי המבטיחה לכלל הבוחרים בה יתרונות רבים על פני אפיקי הפרסום ששירותו רבים בעשורים האחרונים, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים, לרבות אסטרטגיית הפרסום המסורתית ששירתה רבים במשך עשרות שנים, השינוי הגדול שחל בעולם הפרסום והשיווק בשנים האחרונות, אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, כלי פשוט לבחינת יעילות הקמפיינים השיווקיים שלכם ודגשים חשובים להצלחה עם אתר אינטרנט חדש ברשת. מתכננים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? המשיכו לקרוא את השורות הבאות.

 

המטרה המרכזית – חשיפה לעיניהם של מיליוני אנשים ללא הבחנה

תחילה חשוב שתכירו את אסטרטגיית השיווק המסורתית. אסטרטגיית השיווק המסורתית דוגלת בחשיפה נרחבת ככל הניתן בזמן הקצר ביותר. מטרת העל של המפרסמים באסטרטגיה זו היא להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים ללא כל הבחנה. בין כלל המסלולים הבולטים ביותר באסטרטגיית שיווק זו ניתן למנות את שלטי החוצות באזורים מרכזיים, מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר או פרסומות בפריים טיים בשעות שיא הרייטינג. כלל האפשרויות הללו הבטיחו לבוחרים בהם חשיפה נרחבת לעיניהם של מיליונים תוך מספר ימים בודדים. אך בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי באסטרטגיית שיווק דיגיטלי. מטרת העל של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי היא אינה להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים ללא כל הבחנה, אלא להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים המתעניינים בתחום התוכן המפורסם.

המטרה המרכזית – חשיפה ממוקדת לעיניהם של בעלי עניין בתוכן המפורסם

מדוע אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מוותרת על החשיפה הנרחבת אתם שואלים? בשורות הבאות נגע בהיגיון שעומד מאחורי המעבר מכמות הנחשפים לאיכות הנחשפים. אסטרטגיית השיווק המסורתית שכללה שלטי חוצות, מודעות בעיתון או פרסומות בפריים טיים אמנם הצליחה לחשוף את התוכן הפרסומי לעיני מיליוני אנשים, אך כמה מכלל הנחשפים באמת נקטו פעולה בעקבות הפרסום? אחוז נמוך במיוחד. מדוע? מהסיבה הפשוטה שהחשיפה הנרחבת מגיעה לעיני כולם ללא כל הבחנה. מרבית הנחשפים בכלל לא מתעניינים או התעניינו בעבר בתחום הפרסום, מה שגורם להם פשוט להמשיך לדפדף. חשיפה נרחבת זו לא מועילה ומייצרת אחוזי המרה נמוכים במיוחד. בהמשך נכיר לעומק את אחוזי ההמרה ואת אופן חישוב יעילות כל קמפיין פרסומי. מעבר לאחוזי ההמרה הנמוכים, המפרסמים בשיטות המסורתיות נדרשים לשלם לא מעט כסף עבור הפרסומים שמגיעים לעיני מיליוני אנשים.

 

ההיגיון שעומד מאחורי השינוי הגדול בעולם הפרסום

לעומת זאת, אסטרטגיית שיווק דיגיטלי דוגלת בפרסום ממוקד לבעלי עניין בלבד. פרסום ממוקד אמנם יחשוף את התוכן הפרסומי להרבה פחות אנשים, אך מרבית הנחשפים באמת מתעניינים בתוכן המפורסם, מה שיוביל רבים מהם לנקוט פעולה בעקבות הפרסום. נתונים אלה, של פרסום ממוקד עם כמות גדולה של נוקטי פעולה יבטיחו למפרסמים אחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאסטרטגיית הפרסום המסורתית. אם לא די בכך, עלות הפרסום באסטרטגיית שיווק דיגיטלי נמוכה יותר, שכן אסטרטגיה זו אינה מגיעה לעיניהם של מיליוני אנשים. רגע לפני שנגע באחת הדרכים היעילות ביותר לפרסם באסטרטגיית שיווק דיגיטלי, חשוב שתכירו את הכלי שיסייע לכם לעקוב אחר יעילות הפרסומים שלכם.

קראו עוד: שיווק באינטרנט

הכירו את אחוזי ההמרה – כך תדעו לעקוב אחר יעילות הפרסומים שלכם

אחת הדרכים המדויקות ביותר לעקוב אחר יעילות כל קמפיין שיווקי היא בדיקת אחוזי ההמרה. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה מסך כלל הנחשפים בעקבות הפרסומים. כלומר, אם הפרסום שלכם הגיע לעיניהם של 100 אנשים ורק 1 מהן נקט פעולה (שיכולה להיות השארת פרטים, רכישה, הוספה לסל או כל פעולה שהמפרסם יגדיר), אחוז ההמרה לקמפיין זה עומד על 1% – נמוך במיוחד. לעומת זאת, אם מסך כל מאה נחשפים 10 אנשים בחרו לנקוט פעולה, אחוז ההמרה שלכם גבוה הרבה יותר ועומד על 10%. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך הקמפיין השיווקי שלכם נחשב לאיכותי ויעיל יותר. מבדיקות רבות שנערכות בנושא עולה שאסטרטגיית שיווק דיגיטלי מניבה אחוזי המרה גבוהים הרבה יותר מאסטרטגיית שיווק הדוגלת בחשיפה נרחבת.

חושבים להתחיל לפרסם בעזרת אסטרטגיית שיווק דיגיטלי? חשוב שתכירו את אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת. אפיק הפרסום הגדול ביותר בעולם הדיגיטל הוא אתרי אינטרנט המופיעים בעמוד הראשון של גוגל. רוצים לבנות אתר אינטרנט מקצועי שיתפוס מקום טוב בעמוד הראשון של גוגל? בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר על הליך בניית אתרים וקידום אתרים.

 

כל מה שחשוב שתכירו על הליך בניית אתרים

ראשית, חשוב לדעת לבחור נכון איש מקצוע מיומן ומנוסה שידע לבנות עבורכם אתר מקצועי ללא דופי. אתרי אינטרנט שאינם איכותיים לא יצליחו להגיע למקום טוב בעמוד הראשון ולא ייצרו עבורכם את תנועת הגולשים שאתם מצפים לה. לכן, אסור להתפשר על רמתם המקצועית של אנשי המקצוע שיסייעו לכם בהליך בניית אתרים. עוד חשוב להדגיש כי הליך בניית אתרים הוא רק השלב הראשון בדרך לאסטרטגיית שיווק דיגיטלי בעזרת אתרי אינטרנט. בניית אתרים ללא שירותי קידום אתרים לא תוביל לכמות גדולה של גולשים ונחשפים לתכנים שלכם. בעלי עסקים רבים לא מודעים לכך ובטוחים שמיד עם עליית האתר שלהם לאוויר, הם יתחילו ליהנות מכמות גדולה של גולשים ומכירות.

הדרך לנצח בתחרות הקשה על מקום בעמוד הראשון של גוגל – קידום אתרים

לכן חשוב להדגיש כי ריבוי האתרים ברשת יוצר תחרות קשה על מקום טוב בעמוד הראשון של גוגל. מרבית האתרים בתחילת דרכם ממוקמים בעמודים האחרונים לכל מילות המפתח הרלוונטיות, מה שהופך אותם ללא רלוונטיים כלל. מרבית הגולשים ברשת מסתפקים בתוצאות העמוד הראשון או השני בלבד, כך שאם האתר שלכם לא שם, כאילו שהוא לא קיים. איך מגיעים לשם? חייבים להיעזר בשירותי קידום אתרים. המטרה המרכזית של קידום אתרים היא לקדם את האתר שלכם למקום טוב בעמוד הראשון בגוגל. לאחר שירותי קידום האתרים באתר האינטרנט שלכם יתחיל לייצר תנועת גולשים משמעותית שתוביל לגידול משמעותי במכירות ובחשיפה.

 

שירותי קידום אתרים מתחלקים לשתי שיטות מרכזיות, והן:

  • קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן הוא הקידום המהיר ביותר שיבטיח למקם את האתר שלכם במקום טוב בעמוד הראשון תוך זמן קצר. הליך קידום ממומן מסייע לבעלי עסקים רבים ליהנות מתנועת גולשים רבה וגידול משמעותי במכירות תוך ימים בודדים מרגע עליית האתר לרשת. אך חשוב להדגיש, קידום זה מחייב את בעל האתר לשלם לגוגל עבור שהותו במקום טוב בעמוד הראשון. כל זמן שבעל האתר משלם לגוגל, הוא יישאר במקומו, אך כאשר הוא יפסיק את התשלום, האתר יחזור למקומו הטבעי בעמודים האחרונים.

 

  • קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני שונה בתכלית מקידום אתרים ממומן. בקידום האורגני בעל האתר צריך להתאזר בסבלנות עד הגיעו למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל. במסגרת הקידום האורגני עורכים פעולות אופטימיזציה רבות לאתר במטרה לשפר את הדירוג שלו. ריבוי האתרים בגוגל מחייב את מנועי החיפוש לדרג את האתרים במטרה להציג את האתרים האיכותיים ביותר בעמוד הראשון. מטרת העל של הקידום האורגני היא לשפר את האתר עד שהוא יקבל דירוג גבוה שיקדם אותו באופן אורגני למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

שיווק באינטרנט
שיווק באינטרנט

מאז ומתמיד שיווק ופרסום עסקים היה נושא אשר העסיק רבות בעלי עסקים, חברות, ספקי שירות, או מוכרים של מוצר כלשהו. המטרה אשר עמדה מאז ומתמיד

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך