שיווק בעידן דיגיטלי – חושבים להתחיל לשווק את בית העסק שלכם? ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב שתכירו על שיטות השיווק בעידן הדיגיטלי

מה בעמוד זה?

בשנים האחרונות עולם השיווק והפרסום עובר לא מעט שינויים משמעותיים. חושבים להתחיל לשווק או לפרסם את בית העסק שלכם? הגעתם למקום הנכון.נציג את שיטת הפרסום המסורתית ששירתה מפרסמים רבים לאורך שנים ארוכות, נציג שיטת שיווק בעידן דיגיטלי, נגע בכלי מדידה מדוייק לבחינת יעילות כל קמפיין שיווקי וכמובן נביא מספר דוגמאות בשורות הבאות נגע בכל השינויים הגדולים ביותר בעולם הפרסום מהשנים האחרונות, נציג את שיטת הפרסום המסורתית ששירתה מפרסמים רבים לאורך שנים ארוכות, נציג שיטת שיווק בעידן דיגיטלי, נגע בכלי מדידה מדוייק לבחינת יעילות כל קמפיין שיווקי וכמובן נביא מספר דוגמאות לשיטת שיווק בעידן דיגיטלי דרך רשתות חברתיות או אתרי אינטרנט. אז אם גם אתם חולמים להצליח לשווק את בית העסק שלכם ביעילות, להגיע לאחוזי המרה גבוהים במיוחד ולא לשלם על כך הון, כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. לפני שנצלול לעומק הפרטים החשובים ביותר אודות שיווק בעידן דיגיטלי, חשוב שתכירו היטב את שיטת השיווק המסורתית. היכרות עם השיטה הישנה תאפשר לכם להכיר בכל היתרונות של השיטה החדשה, בגינם מפרסמים רבים כיום בוחרים שיווק בעידן דיגיטלי.

שיטת הפרסום המסורתית ששירתה מפרסמים רבים במשך עשרות שנים – חשיפה נרחבת ללא הבחנה

תחילה חשוב להקדים ולומר כי גם היום ישנם מפרסמים רבים שבוחרים לפרסם בתי עסק, מוצרים או שירותים בשיטת הפרסום המסורתית. שיטה זו כוללת פרסוםלפני שנצלול לעומק הפרטים החשובים ביותר אודות שיווק בעידן דיגיטלי, חשוב שתכירו היטב את שיטת השיווק המסורתית. נרחב ככל הניתן לכמה שיותר אנשים ללא הבחנה כלל. כלומר, מטרת העל של שיטת פרסום זו היא לחשוף את התוכן המפורסם לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר. חשיפה נרחבת נתפסה עד לפני מספר שנים כשיטת פרסום מיטבית שמבטיחה ללקוחות הצלחות רבות. שיטת פרסום זו נעשית בלא מעט שיטות ודרכים יעילות להשיג חשיפה נרחבת תוך זמן קצר, ריכזנו עבורכם את שלושת השיטות המרכזיות, והן:

  1. שלטי חוצות באזורים מרכזייםהשיטה הראשונה בעזרתה מפרסמים רבים בשיטה המסורתית מצליחים להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים היא בעזרת שלטי חוצות בכבישי איילון או באזורים עמוסים והומי אדם. בכבישי איילון נוסעים מאות אלפי אנשים מידי יום, כך שכל שלט באזור יוביל לחשיפה נרחבת לעיניהם של מיליונים תוך זמן קצר. רוצים לחשוף את המוצר, השירות או בית העסק למיליוני אנשים? שלטי חוצות בכבישי איילון יוכלו לעזור לכם בכך.
  2. מודעות בעיתונים גדולים שיטה נוספת שמשרתת לא מעט מפרסמים גדולים בשיטת הפרסום המסורתית היא פרסום מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר. אחת השיטות הטובות ביותר לחשוף את בית העסק, המוצר או השירות שלכם למיליוני אנשים תוך זמן קצר היא בעזרת מודעות בעיתונים גדולים במיוחד.
  3. פרסומות בפריים טיים אם לא די בשיטות שהובאו מעלה, שיטה נוספת לחשיפה נרחבת היא פרסומות בפריים טיים. מפרסמים רבים יוצרים פרסומות המשודרות בפריים טיים בשעות העומס בהן אחוזי הרייטינג גבוהים במיוחד. פרסומות אלה אף הן מבטיחות למפרסמים חשיפה נרחבת המגיעה לעיניהם של מיליוני צופים תוך זמן קצר. חשוב להדגיש כי עלויות החשיפה משתנות בהתאם לשעת ההצגה של הפרסומות. רוצים לפרסם בשעות העומס ובשיא הרייטינג? תידרשו לשלם הרבה יותר בהשוואה לפרסום בשעות פחות נצפות.

כך תבחנו את איכות החשיפה – חשיפה נרחבת היא לא הכל!

כלל השיטות הללו איפשרו למפרסמים רבים לחשוף את בית העסק, המוצר או השירות שלהם לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר. אך כמה מכלל הנחשפים באמת נקט פעולה בעקבות החשיפה לפרסומת? אחוזים בודדים בלבד. כלומר, החשיפה הנרחבת אמנם הצליחה להביא את התוכן המפורסם לעיני מיליוני בני אדם, אך מרביתם כלל לא מתעניינים או התעניינו בתחום העיסוק של בית העסק. מטרת העל של מרבית המפרסמים היא ליהנות מלקוחות ממשיים בעקבות הפרסומים, ולא רק להגיע לחשיפה נרחבת ללא כל תמורה. לכן, בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים בכל עולם הפרסום. בשנים האחרונות מפרסמים רבים בכל רחבי העולם בוחרים בשיווק בעידן דיגיטלי. שיווק בעידן דיגיטלי כולל שיטה שונה בתכלית משיטת הפרסום המסורתית שהוצגה מעלה. בשורות הבאות נגע בעיקרי שיטת שיווק בעידן דיגיטלי, כך שתוכלו לבחור את השיטה המתאימה ביותר עבורכם.

הכירו את שיטת השיווק החדשה – מחשיפה נרחבת לחשיפה ממוקדת

שיטת שיווק בעידן דיגיטלי שונה בתכלית משיטת שיווק מסורתית שהובאה מעלה. בשונה מהשיטה המסורתית שכל מטרתה היא לחשוף את התוכן הפרסומי לכמה שיותר אנשים, השיטה החדשה דוגלת בפרסום סלקטיבי. שיטת שיווק בעידן דיגיטלי עורכת סלקציה לכלל הנחשפים במטרה להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים בלבד. במילים אחרות, שיטת שיווק בעידן דיגיטלי ממקדת ומצמצמת את החשיפה לאנשים בעלי סיכויי התאמה גבוהים להתעניינות במוצר או בשירות. מיקוד זה מבטיח לכלל המפרסמים בשיטת שיווק בעידן דיגיטלי אחוזי הצלחה גבוהים משמעותית בהשוואה לשיטה המסורתית. השיטה זו מרבית הנחשפים מתעניינים בתחום העיסוק של בית העסק, כך שאחוזי ההצלחה מהפרסומי גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה. איך חושפים את הפרסומים ללקוחות פוטנציאליים בלבד? כיום יש לא מעט דרכים לעשות זאת.

חשיפה סלקטיבית ללקוחות פוטנציאליים בלבד – כך תפלחו את כלל הנחשפים לפרסומים שלכםבמילים אחרות, שיטת שיווק בעידן דיגיטלי ממקדת ומצמצמת את החשיפה לאנשים בעלי סיכויי התאמה גבוהים להתעניינות במוצר או בשירות.

בעידן הדיגיטלי ניתן לפלח את כלל הגולשים לפלחים על בסיס גיל, מין, תחומי עניין, תחום עיסוק, מקום מגורים, מצב זוגי ועוד. כלל המשתנים הללו מאפשרים למפרסמים לקבוע לאיזה פלח באוכלוסיה הם רוצים לפרסם את התוכן. איך בוחרים? עורכים איפיון מדוייק לבית העסק ולכלל מוצריו במטרה לאתר את כל אותם לקוחות שצפויים להתעניין במוצר או בשירות המפורסם. דוגמא טובה לכך היא מוכר שמלות כלה. מוכר שמלות כלה יוכל לבחור לפרסם את מוצריו לנשים בלבד. על אף שחשיפה לגברים גם יכולה להוביל למכירה, אחוזי ההצלחה של חשיפה זו יהיו נמוכים משמעותית מאחוזי ההצלחה של חשיפה לנשים. מיקוד נוסף שניתן לעשות הוא על בסיס גיל הנשים שיחשפו למודעה. המפרסם יכול להחליט לפרסם אך ורק לנשים בגילאים השכיחים ביותר לנישואים. מיקוד זה יחסוך חשיפה נרחבת לנערות שכלל לא חושבות על חתונה בעתיד הקרוב. אם לא די בכך, ניתן להוסיף סינון נוסף – ניתן לבחור לפרסם את המודעה לנשים מאורסות בלבד. מיקוד זה יבטיח למפרסם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד של קמפיין השיווק שלו.

רוצים לבחון את יעילות הפרסומים? אתם חייבים להכיר את אחוזי ההמרהאיך תדעו כמה שיטת שיווק בעידן דיגיטלי יעילה? בעזרת מדד פשוט שיודע לבחון את יעילות הקמפיין השיווקי שלכם. לפני שאתם מתחילים את דרככם כמפרסמים

איך תדעו כמה שיטת שיווק בעידן דיגיטלי יעילה? בעזרת מדד פשוט שיודע לבחון את יעילות הקמפיין השיווקי שלכם. לפני שאתם מתחילים את דרככם כמפרסמים, חשוב שתכירו את המדד המרכזי לבחינת יעילות פרסומים. מדד זה נקרא אחוז המרה. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנוקטים פעולה מסך כלל הנחשפים לכל פרסום. חשוב להדגיש כי נקיטת פעולה מוגדרת על ידי כל מפרסם בהתאם לצרכיו, רצונותיו וציפיותיו מהפרסום. אם המפרסם רוצה ליצור רשימת תפוצה – השארת פרטים של לקוחות תחשב כהצלחה. אך לעומת זאת, אם מטרת העל של המפרסם היא מכירה – השארת פרטים לא תחשב להצלחה. איך מחשבים את אחוז ההמרה? אם הפרסום הגיע לעיניהם של 200 אנשים ורק 1 מהם נקט פעולה, אחוז ההמרה הוא 0.5%, נמוך מאוד. לעומת זאת אם 10 אנשים נקטו פעולה, אחוז ההמרה גבוה ועומד על 5%. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך הקמפיין השיווקי שלכם יעיל יותר.

אחת הפלטפורמות הגדולות ביותר לשיווק בעידן הדיגיטלי – פייסבוק

כיום יש לא מעט פלטפורמות המאפשרות למפרסמים לפרסם בשיטת שיווק בעידן דיגיטלי. אחת הפלטפורמות הגדולות והמבוקשות ביותר היא פייסבוק. פייסבוק מציעה לכלל המשתמשים בה ליהנות משלל אפשרויות פרסום שונות ומיטביות. כל אפיקי הפרסום יבטיחו לכם פרסום מדוייק וממוקד לצרכים האישיים של בית העסק שלכם. ריכזנו עבורכם כמה מהמסלולים המבוקשים ביותר של פרסום בפייסבוק, כך שתוכלו להכיר את כל הכלים העומדים לרשותכם ולבחור נכון.

מסלולי הפרסום המבוקשים ביותר בפייסבוק הם:

קמפיין גידול בכמות הלייקים ובכמות החברים בעמוד קמפיין זה מתמקד בעיקר בחשיפת העמוד שלכם לכמה שיותר משתמשים רלוונטיים. הקמפיין מתאים בעיקר לעמודי פייסבוק עסקיים בתחילת דרכם שרוצים להתחיל לצבור כמות גדולה של חברים הדוקים. חשוב להדגיש שככל שיהיו לכם יותר חברים עוקבים לעמוד, כך תוכלו לפרסם ליותר אנשים באופן אורגני לחלוטין וללא תשלום כלל.
קמפיין להובלת תנועה קמפיין נוסף הוא קמפיין להובלת תנועה של משתמשים לעמוד נחיתה או לאתר אינטרנט של בעל העסק. בשונה מהקמפיין הקודם, ההצלחה של קמפיין זה היא לא צבירת לייקים או חברים חדשים, אלא צבירת כמה שיותר מובלים לעמודי הנחיתה ולאתרי האינטרנט השונים. לא אחת קמפיין זה מצליח לייצר לבעליו לידים ומכירות, על אף שעיקר מטרתו היא הובלת תנועה בלבד.
קמפיין יצירת פעולה בקמפיין זה מטרת העל היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות פעולה. ישנן לא מעט פעולות שלקוחות יכולים לעשות בשביל להגדיר את הקמפיין כמוצלח, הפעולות השכיחות ביותר הן: השארת פרטים והצטרפות לקבוצת הפצה או רכישת מוצרים.
קמפיין להוספת לידים קמפיין להוספת לידים במסגרת קמפיין בפייסבוק מתאים בעיקר לבעלי עסקים שאין ברשותם אתר אינטרנט או דף נחיתה. מטרת העל של קמפיין זה היא שהלקוח ישאיר פרטים מזהים כך שניתן יהיה לעשות בהם שימוש גם בעתיד. במסגרת קמפיין זה הלקוח לוחץ על מודעה פשוטה בפייסבוק ומיד נפתח לו חלונית נוספת להשארת פרטים. בחלונית ניתן להוסיף תמונות ומלל שינחו את הלקוח למלא את פרטיו.
קמפיין וידאו הקמפיין המדוייק ביותר שיש לפייסבוק להציע הוא קמפיין וידאו. בעזרת וידאו ניתן להעביר את מלוא המידע הנדרש לכלל הצופים בו. אך מעבר לכך, בעזרת הוידאו ניתן לקבל לא מעט נתונים חשובים שיסייעו למיקוד הקמפיינים השונים. כיום ניתן לדעת כמה זמן כל צופה צפה בסרטון, מתי הוא החליט לנטוש את הסרטון, כמה פעמים הוא צפה בסרטון ועוד. כלל הנקודות הללו מאפשרות לדייק את הקמפיין לרמה גבוהה במיוחד ולהציג ללקוחות בדיוק את מה שהם אוהבים/רוצים לראות.
קמפיין התקנת אפליקציה קמפיין זה מכוון את הלקוחות להוריד אפליקציה ייעודית. קמפיין זה נחשב לפשוט במיוחד ואינו מצריך מהלקוחות להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים.

 

שלבו מספר אפיקי פרסום במקביל

כלל אפיקי הפרסום הללו יאפשרו לכם ליהנות מיתרונות גדולים על פני כל שיטות הפרסום הישנות. רוצים לבחור את אפיק הפרסום המתאים ביותר עבורכם? אנשי מקצוע רבים בתחום ממליצים ללקוחות שלהם לבחור מגוון מסלולי פרסום שונים. בחירה מגוונת כוללת מספר יתרונות משמעותיים על פני בחירת אפיק פרסום אחד בלבד. היתרונות הגדולים ביותר הם:

פרסום לכל חלקי בית העסק – פרסום בכמה אפיקי פרסום שונים יבטיח לכם פרסום יעיל הכולל את כל חלקי בית העסק ללא יוצא מן הכלל.

מיקוד כל מאמצי הפרסום לאפיק היעיל ביותר – פרסום נרחב לכמה אפיקי פרסום שונים יאפשר לכם לבחון את כל אפיקי הפרסום שניסיתם. לאחר השלב הראשוני, תוכלו למקד את מירב מאמצי הפרסום שלכם לאפיק המיטבי שהצליח להניב אחוזי המרה גבוהים במיוחד.

פרסום לעסקמאז שהשימוש ברשת האינטרנט הפך ליומיומי ושגרתי עבור כל אדם כמעט, השתנו ללא היכר הדרכים לבצע פרסום לעסק באמצעות אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש והרשתות החברתיות. מקצועות חדשים שלא היו קיימים הומצאו והתפתחו וכיום מדובר בתורה שלמה שעומדת בפני עצמה. כיום כבר ידוע בעולם התעשייה, העסקים והמסחר שעל מנת שהעסק ייהנה מחשיפה נכונה ויצליח להגדיל את מעגל הלקוחות וההכנסות שלו – על הבעלים שלו לנקוט בפעולות פרסום יעילות ומתאימות.

איך מתבצע פרסום לעסק ברשת האינטרנט?

כיום כבר ידועות כמה וכמה שיטות ודרכים שבאמצעותן אפשר לפרסם עסקים בצורה נכונה – שתילת מודעות ברשתות החברתיות, התבססות על מנועי החיפוש ובראשן זה של גוגל, הקמת אתר אינטרנט יפה, מעוצב וכזה שמתאים לשפה השיווקית של העסק ועוד. לכל אחת מהדרכים יש את היתרונות והחסרונות שלה אך לכולן דבר אחד במשותף – הצורך להתאים לכל עסק ועסק את ערוצי השיווק והפרסום שלו על מנת לעמוד ביעדים ולהשיג את התוצאות הדרושות.

מה זה אומר פרסום לעסק באינטרנט?

המרחב הדיגיטלי הוא עצום ואינסופי. כל אחד מהמשתמשים ברשת האינטרנט גולש באתרים שמועדפים עליו או שהוא מוצא בהם מענה לשאלות או צרכים שדרושים לו. פרסום לעסק מזהה את הגולשים שימצאו ערך בעסק זה או אחר, במוצרים ושירותים אלה ואחרים ומפלח את קהל היעד כך שמודעות הפרסום יגיעו ממש עד מסך המחשב שלו. בעזרת איסוף נתונים מתמיד ואינסופי שמתקיים על ידי הפן הטכני של הרשת – אפשר לדעת על מגמות, טרנדים או העדפות של המשתמשים.

לבצע נכון מהלכי פרסום ברשת האינטרנט

אין זה פשוט לפרסם עסק באינטרנט וצריך לדעת לא מעט בשביל זה. צריך להבין לעומק על הפן הטכני, על דרך הפעולה של הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש וכמובן לבחור מהלכי פרסום לעסקים שבעזרתם אפשר יהיה להשיג את המטרות העסקיות. כאשר בעל העסק מעסיק איש מקצוע שמומחה בשיווק דיגיטלי הוא עושה את זה על מנת להמשיך ולהתרכז בתחום העיסוק שלו ולהוריד מעצמו עומס של פעולות שאין לו את הידע הדרוש לשם ביצוען.

מה ההבדל בין פרסום עסקים באינטרנט לבין שיטות ישנות יותר?

לפני שרשת האינטרנט נכנסה לחיים – הפרסום היה מבוסס על אמצעי התקשורת (צפייה בטלוויזיה או האזנה לרדיו) ועל מודעות פרסום בתיבות הדואר או בשלטי החוצות. כיום כל אלה פחות נפוצים בשל המרחב האינטרנטי שכל אחד לוקח בו חלק ולא תמיד יש בו חשיבות למיקום גאוגרפי. הכוונה היא שכעת פרסום לעסק יכול להיות קל יותר מבחינת הפילוח לקהל יעד מדויק מאד אך בשביל זה צריך לעבוד עם איש מקצוע שמתמחה בתחום ומבין אותו לעומק.

אז איך מפרסמים היום עסקים בצורה יעילה ומוצלחת שמביאה תוצאות?

בעלי עסקים אוהבים להשוות בין פעולות כאלה ואחרות שהם מבצעים. על מנת לבצע מהלכי פרסום לעסק בצורה נכונה ויעילה צריך, קודם כל, להפסיק להשוות בין עסקים אחרים. הפרסום דרך האינטרנט מבוסס על התאמה אישית לכל עסק בנפרד ולכל בעל עסק, שכן הפעולות והתוכן צריכים להתאים לאג'נדה עסקית (שתהיה שונה בין עסק לעסק) לסכומי כסף שבעל העסק מוכן להוציא וכמובן במוצר או השירות הספציפי שהוא מציע ללקוחות שלו.

לבחור בדרכי פרסום שעובדים!

אין טעם להתרגש מהקלות שבה אפשר לפרסם עסקים באינטרנט אך בסופו של דבר לא לעשות את זה נכון. החוכמה האמיתית היא לפנות לאנשי מקצוע שיוכלו לבנות ביחד עם בעל העסק אסטרטגיית תוכן ושיווק שתהיה נכונה וחכמה ובעזרתה העסק יצליח וישגשג. דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא שלא מדובר בפעולות פשוטות ומהירות שמבצעים ומסיימים אלא בתהליכים שצריך להתאזר בסבלנות לקראת הביצוע שלהם על מנת לראות את התוצאות המיוחלות.

מה המחיר של פרסום אינטרנטי לעסקמה המחיר של פרסום אינטרנטי לעסק?

גם טווח המחירים הוא עולם ומלואו, שכן יש מגוון רחב מאד של פעולות ותמיד צריך לבחור מתוכן את אלה שתהיינה מתאימות ורלוונטיות לכל עסק ועסק. ברוב המקרים יהיה מדובר על קמפיין במנוע החיפוש של גוגל בשילוב עם עיבוי התוכן הכתוב באתר והתבססות על ביטויי מפתח, כמו על קידום העמוד העסקי ברשתות החברתיות הרלוונטיות. מכיוון שמדובר באסטרטגיה שצריכה להיות בעלת המשכיות – יהיה מדובר על סל שירותים בתשלום חודשי קבוע של כמה אלפי שקלים בחודש.

איך יודעים עם איזה איש מקצוע כדאי לעבוד?

על מנת להוציא לפועל מהלכי פרסום לעסק צריך להכיר את דרכי הפרסום השונות ולהתמקצע בהן. אין זה מספיק להכיר אותן וצריך להיות עם הכרות מעמיקה וניסיון רב ככל האפשר. מי שמקדם אתרים על בסיס קבוע כמקצוע ופרנסה יודע איך להתאים את אסטרטגיית הפרסום עבור כל עסק ועסק והוא יהיה הכתובת הנכונה לפנות אליה. חשוב לשמוע על הניסיון הרב שיש לו וכמובן לראות דוגמאות לאתרים או עמודים עסקיים שהוא קידם בהצלחה מרובה.

איך מרגישים כשפתאום הלקוחות לא מפסיקים ליצור קשר?

כל המהלכים של פרסום לעסק מתנקזים לכדי לקוחות שייצרו קשר, יבצעו רכישות או יביעו עניין בפעילות של העסק, במוצרים או בשירותים שלו. כשמתחיל גל של מתעניינים – אין ספק שזה מרגש ומשמח כאחד וחשוב, כמובן, להתכונן לקראת זה על מנת לתת מענה לכולם ללא המתנה ארוכה. זה הזמן שבו מרגישים ויודעים שאיש המקצוע שנבחר לצורך העבודה הוא האיש הנכון והוא אכן בדרך הנכונה לספק את התוצאות הרצויות.

השמחה שחשים כשפרסום עובד

כל בעל עסק רוצה לדעת שהוא שוכר את אנשי המקצוע הנכונים על מנת לקדם את העסק שלו ולגרום לו לצמוח ולשגשג. זה בדיוק מה שהוא ירגיש לאחר כמה מהלכים של פרסום לעסק דרך רשת האינטרנט והוא יידע כבר לבד שהוא בדרך הנכונה. כאשר הוא עובד בצמוד לאיש מקצוע יהיו לו המדדים שהם יחליטו עליהם ביחד ועל פיהם אפשר יהיה להבין ולוודא שאכן התוצאות בדרך להיות מושגות. לקוחות רבים יפנו אל העסק ואפשר יהיה לדעת שהגדילה המצופה אכן קרתה.

כשהעסק מתפתח בזכות האינטרנט

אין ספק שרשת האינטרנט הביאה איתה בשורה רבה וגדולה בכל מה שקשור לפרסום ושיווק של עסקים. בעזרתם של אנשי מקצוע שמפלחים את קהל היעד אפשר להתגבר על מכשולים גאוגרפיים שהאינטרנט מדלג מעליהם ולהגיע לתוצאות מדויקות מאד על פי האפיון שבוצע והמטרות שהוחלט לעמוד בהן. כאשר מחליטים על יעדים סבירים שאפשר להגיע אליהם – אין ספק שבעבודה נכונה, חיובית ומקצועית העסק יצמח וישגשג ובעליו יוכל לדעת שעשה את הבחירה הנכונה.

לישון בשקט בלילה ולדעת שהפרסום של העסק פועל!

בזכות רשת האינטרנט הפרסום של העסק פועל בכל השעות וכך גם מי שמחשיב את עצמו כטיפוס של לילה יכול להיחשף גם בשעות כאלה לפרסומות או מודעות שיווק של העסק. כך אפשר לומר שהפרסום לא מפספס שום לקוח פוטנציאלי שיכול להשאיר הודעה או לבצע פנייה מקוונת, שאותה יראה בעל העסק מיד בבוקר עם הגיעו לעבודה. זו המהות האמיתי והאיכותית של הפרסום באינטרנט והידיעה שיש באפשרותו של ענף זה לקדם עד מאד כל עסק בכל תחום.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך