שיווק באמצעות תוכן

מה בעמוד זה?

שיווק באמצעות תוכןשיווק באמצעות תוכן הוא אחת מהדרכים היעילות ביותר לבצע שיווק באינטרנט. על מנת לבצע שיווק באמצעות תוכן צריך לייצר תכנים איכותיים שמתאימים לעסק שלכם ולהעלות אותם לאתר העסק שלכם. על שיווק באמצעות תוכן נרחיב במאמר הבא. 


מדוע לבצע שיווק באמצעות תוכן?

אחת משיטות השיווק הטובות ביותר באינטרנט, היא שיווק באמצעות תוכן. שיווק באמצעות תוכן ניתן לביצוע במגוון פלטפורמות השיווק השונות ברחבי האינטרנט ביניהן גוגל, הרשתות החברתיות השונות, אתרים מובילים ועוד. 

בשיווק באמצעות תוכן למעשה מתבצע פרסום של תכנים על העסק שלכם. פרסום התכנים בסופו של דבר מוביל לשיווק העסק שלכם. תוכלו לפרסם את התכנים בכל אחת מהפלטפורמות שציינו מעל. כמו כן, ניתן לקשר את התכנים השונים לאתר שלכם ולגרום ללקוחות להיכנס אליו בזכות פרסום התכנים. 

כיצד מתבצע שיווק באמצעות תוכן?

שיווק באמצעות תוכן מתבצע באמצעים השונים ברחבי האינטרנט. לשם כך צריכים לפרסם תכנים שיווקיים שונים ברחבי האינטרנט. כתיבת התכנים השונים מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מנוסים המתאימים את התוכן לקהל היעד המיועד. את התוכן השיווקי יש להתאים לאתר הבית של העסק, לרשתות החברתיות השונות, לאתרים חדשותיים או שיווקיים מובילים ולמערכות השיווק השונות באינטרנט. 

התכנים השיווקיים חייבים למשוך את עיני הלקוחות שלכם ולסקרן אותם. הלקוח שנחשף לתוכן צריך לרצות להמשיך לקרוא אותו. קחו בחשבון כי התוכן חייב להיות מקורי על מנת להשלים את מטרתו כאמצעי שיווק יעיל. 

 

היתרונות של שיווק באמצעות תוכןמה היתרונות של שיווק באמצעות תוכן?

  • תקציבים- שיווק הוא לא דבר זול. בעבר, על מנת לשווק עסקים היה צורך בהשקעת סכומים גבוהים מאוד ובקשרים לאנשי מפתח בתעשייה. כיום, בזכות האינטרנט המצב השתנה וניתן לשווק עסקים גם עם תקציבים נמוכים. שיווק באמצעות תוכן מאפשר לנו לשווק עסקים גם עם תקציבים נמוכים ולעתים ללא תקציבים כלל. במידה ואתם כותבים לעצמכם את התכנים ומפרסמים אותם באתר שלכם, לא תצטרכו לשלם על כך כמעט כלל. במידה ויש לכם כותב תוכן ואתם מעוניינים לפרסם את התכנים באתרים מובילים יהיה עליכם לשלם על כך, אך תוכלו להסתדר גם עם תקציבים נמוכים. 
  • נגישות- אחד היתרונות המרכזיים של שיווק באינטרנט הוא נגישות הלקוח. כאשר לקוח מבחין בתוכן שמעניין אותו הוא יכול בלחיצת כפתור אחת להיכנס לאתר העסק ולהתחיל ברכישת מוצרים. אם התוכן מעניין ונגיש, השיווק באינטרנט הופך לאפקטיבי במיוחד.
  • זמינות- בעבר כאשר רצינו לפרסם את העסק שלנו היינו צריכים לבנות על שיווק מפה לאוזן, או לשלם סכומים גבוהים מאוד על מנת לפרסם מודעה בעיתון, שלט חוצות או פרסומת בטלוויזיה. כיום, כל אחד יכול לפתוח לעסק שלו אתר ולפרסם תכנים ברחבי האינטרנט. האינטרנט הוא מקום גלובלי בו ניתן להגיע לכל אחד בכל זמן ובכל מקום. כך שיווק ופרסום באינטרנט הפכו את העסק לזמין ולכזה שעובד במשך כל שעות היום גם בלי שנהיה מחוברים למחשב. 
  • קהל יעד- שיווק ופרסום באינטרנט מאפשרים לכם למקד את הפרסום עבור קהל היעד שלכם וכך להפוך אותו ליעיל יותר באופן משמעותי מפלטפורמות הפרסום האחרות. ניתן לבחור לפרסם תכנים מסוימים לקהלי יעד מסוימים או באתרים שמיועדים  לקהל היעד שלנו וכך למקסם את יעילות השיווק. את קהל היעד ניתן להגדיר על פי פרמטרים כמו גיל, מין, תחביבים, אזור מגורים ועוד. 

 

דגשים חשובים

  • איכות 

על מנת להצליח לבצע שיווק באמצעות תוכן באופן נכון חשוב מאוד להעלות תכנים איכותיים ולעמוד במספר תנאי סף-

  • מבנה נכון של כותרות ופסקאות. 
  • הקפדה על ניסוח.
  • הקפדה על שגיאות כתיב. 
  • יצירת עניין אצל הקורא. זה אולי החלק המסובך ביותר והחשוב ביותר. חשוב מאוד לייצר תכנים מעניינים ולא רק אינפורמטיביים, תכנים שגם יספרו סיפור. עליכם לסקרן את הקורא ולגרום לו לרצות לקרוא עוד על הנושא. על ידי כך הקורא ייכנס לקישורים בתכנים להמשך קריאה.
  • בחירת כותב מתאים. אם אתם כותבים את התוכן בעצמכם אז חשוב לכתוב אותו בהתאם למה שציינו מעל. במידה ואתם צריכים כותב הבחירה חשובה מאוד. עליכם לבחור בכותב תוכן איכותי שיודע לייצר את התכנים המתאימים. מומלץ לבחור בכותב שיכול להציג קבלות של כתיבה לאתרים דומים. 
  • סגנון

לעתים כאשר רוצים לבצע שיווק עםתוכן יש להגיש תכנים בסגנונות מסוימים המתאימים למדורים בהם נרצה לפרסם אותם. לדוגמא- כתבת תדמית תהיה מעין ריאיון בו יהיה עליכם להציג את עצמכם. תוכלו לבחור לעשות זאת בכתיבה או בווידאו.

 

  • זכויות יוצרים

אחד הדגשים החשובים ביותר בשיווק הוא עניין זכויות היוצרים. רבים מהעסקים שמעוניינים בשיווק עם תוכן משלבים בו תמונות שיעוררו עניין אצל הקורא וירעננו את עיניו מכמויות המלל. במידה ואתם לא משתמשים בתמונה שצילמתם באופן עצמאי חשוב לוודא את עניין זכויות היוצרים. על פי חוזה הפרסום, אתם אלה שצריכים לוודא שיש לכם את זכויות היוצרים לשימוש בתמונות. במידה ותהיה תביעה נגד השימוש בתמונה בגלל הפרה של זכויות יוצרים האחריות היא עליכם. שימו לב כי קיימים מאגרים רבים בהם תמצאו תמונות בחינם ובת.

בימינו התחרותיים כל כך בכל נישה עסקית וענף, שיווק באמצעות תוכן הוא חלק חיוני בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מוצלחת. זהו כלי לכל דבר, שעוזר לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם על ידי יצירת תוכן מותאם, ומגביר את החשיפה במנועי החיפוש של גוגל במילות מפתח מסוימות.

בעידן האינטרנטי שלנו, שיווק תוכן הוא כלי רב עוצמה אשר משמש עסקים לבניית מערכות יחסים מקוונת ופיזית עם לקוחותיהם. פעולה זו מתבצעת למטרות שונות, כולל להגברת ולחיזוק של המודעות למותג כזה או אחר, קידומי מכירות של מוצרים ספציפיים, מטרות כמו החדרת מוצר לשוק ועוד. שיווק באמצעות תוכן כרוך בדרך כלל ביצירה והפצה בצורה חכמה ובאתרים הנכונים של תוכן בעל ערך, רלוונטי ועקבי. זאת, כדי למשוך ולשמר קהל מוגדר בבירור, ובסופו של דבר, להניע לפעולה רווחית של לקוחות. מה חשוב לדעת בנושא? הנה המדריך המלא לפניכם. 

מה כולל שיווק תוכן? 

שיווק באמצעות תוכן כולל יצירת תוכן בעל ערך לקהלי היעד שלכם ולקהלים פוטנציאליים, כאשר תוכן זה יכול לקבל צורות שונות ומגוונות. למשל, ניתן לפרסם תכנים הכוללים פוסטים בבלוגים, סרטונים מסוגים שונים, אינפו-גרפיקה, אפילו ספרים אלקטרוניים שלמים ועוד. 

בין היתר, שיווק תוכן בימינו כולל גם שיתוף תוכן בפלטפורמות מדיה חברתית ובערוצים אחרים ברחבי הרשת. בהיבט הזה, בהחלט אפשר להגיד ששיווק תוכן הוא חלק חיוני בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי בעידן הנוכחי. מעבר לכך ששיווק מהסוג הזה עוזר לעסקים להגיע לקהלי היעד שלהם ולבנות איתם קשרים, שיווק תוכן יכול לשמש גם לקידום מוצרים, שירותים ומותגים שונים.

שיווק תוכן = קידום אורגני? 

הקשר בין שיווק תוכן לקידום אורגני במילים פשוטות, שיווק באמצעות תוכן הוא כלי רב עוצמה לקידום אורגני. בהיבט הזה, שיווק מהסוג הזה עוזר לעסקים להגיע לקהלי היעד שלהם מבלי להוציא יותר מדי כסף על פרסום ממומן או מודעות בגוגל ובמדיות החברתיות. עם אסטרטגיית התוכן הנכונה, שיווק תוכן עוזר גם להניע את הדירוג האורגני במנועי החיפוש ולהגדיל את המכירות. 

אבל כדי שכל הקסם הזה יקרה, אתם חייבים מקצוענים לצידכם שיודעים לא רק לכתוב תוכן איכותי, אלא גם יודעים כיצד, איך והיכן לפרסם אותו (מלבד באתר המותג). בשורה התחתונה, שיווק באמצעות תוכן יכול להוות חלק מתהליכי קידום אורגני SEO, אבל במקרים אחרים התוכן יכול לשמש למטרות של קמפיינים ממומנים בגוגל, במדיות החברתיות וכולי. 

מי הם כותבי התוכן ואיך נבחר אותם? 

כותבי תוכן חיוניים לכל אסטרטגיית שיווק תוכן מוצלחת. הם אחראים ליצירת תוכן מרתק ואינפורמטיבי שימשוך את תשומת הלב של קהל היעד, בעוד שחלק מהכותבים גם מספקים שירות של פרסום התוכן באתרים שונים. בתוך כך, כותבי תוכן צריכים להיות בקיאים בשיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים, כמו גם להבין את הצרכים של קהל המותג. 

הכותבים חייבים להיות יצירתיים בגישתם, להכיר מילות מפתח נכונות לשימוש, כיצד לבצע אופטימיזציה של כותרות ותיאורים ועוד. עם הידע והניסיון הנכונים, כותבי תוכן יכולים לעזור ליצור קמפיינים אפקטיביים שיניעו המרות ויגדילו את העסק בצורות משמעותיות. יתרה מכך, הכותבים צריכים להיות מסוגלים להתאים את סגנון הכתיבה שלהם בהתאם לפלטפורמה שאליה הם כותבים ולסוג התוכן שהם יוצרים.

מחקרים שמצריך שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכן מצריך מגוון מחקרים שונים, כאשר בראש ובראשונה, תמצאו את מחקר מילות המפתח. זהו שלב בסיסי עבור כל כותבי התוכן באשר הם, ואת שלב זה ניתן לצלוח בכמה דרכים שונות. בעוד שאפשר לערוך מחקר ידני בעזרת גוגל (תיבת החיפוש משלימה לביטויי מפתח רלוונטיים), אפשר גם להשתמש באי אלו כלים דיגיטליים המשמשים למחקרים מקוונים. 

ברוב המקרים, חברות כתיבת תוכן צריכות לערוך מחקר מקוון כדי לקבל תובנות לגבי גורמים כמו:

1) מה הקהל של המותג אוהב, רוצה או צריך.

2) לאיזה “כאב” צרכני המותג מספק מענה?

3) מחקר ללימוד התנהגות קהל היעד בפלטפורמות שונות.

4) ניתוח מגמות הקשורות להרגלי הקנייה והעדפות קהל היעד ועוד. לאחר ניתוח הגורמים הללו, חברות שיווק באמצעות תוכן יכולות ליצור אסטרטגיות יעילות שיעזרו לאתרים להגיע ליעדים שלהם.

מחקר מילות מפתח – מה חשוב לדעת? 

כפי שכבר הבנו, כדי להפיק את המרב מהתוכן, חשוב יהיה להשתמש בכלים הנכונים למחקר מילות מפתח וכן מחקרים מקוונים אחרים. אם תדעו באילו מילות מפתח צריך למקד את התוכן שלכם, זה יוכל לעזור לכם להגיע ליותר אנשים ולהגדיל את הנוכחות המקוונת שלכם . בתוך כך, ישנם כלים דיגיטליים שונים שיכולים לסייע במחקר מילות מפתח, כגון: Google Keyword Planner, SEMrush, Ahrefs ,Moz ועוד כלים שונים. 

לכל אחד מהכלים הללו יש תכונות ייחודיות משלו, שניתן להשתמש בהן כדי לזהות את מילות המפתח הטובות ביותר עבור קמפיינים של שיווק תוכן. בשימוש נכון, הכלים הללו יכולים לספק תובנות חשובות לגבי מילות המפתח היעילות ביותר לתוכן שלכם. יחד עם זאת, השימוש בכלים האלו אינו חינמי, ובדרך כלל גרסת הניסיון מוגבלת בזמן. אם אתם רוצים את האפשרות של שימוש מלא בתוכנות אלו, יש 2 אפשריות: 1) לשלם על התוכנה. 2) להסתייע בחברת קידום אתרים שיש לה גישה לתוכנות אלו. 

איך נדע באיזו חברת קידום\כתיבת תוכן לבחור?

לו רק בעקבות הריבוי של החברות בארץ ובעולם בכלל, בחירת חברת קידום אתרים נכונה שתעזור במאמצי שיווק התוכן יכולה להיות משימה לא פשוטה (בלשון המעטה). ובכל הנוגע לשיווק תוכן, חשוב לבחור את חברת קידום האתרים שמכירה, נושמת ובקיאה בתחום העיסוק או בענף שלכם. גם אם אתם עוסקים בנישה עסקית לא מאוד תחרותית, עדיין חשוב לבחור חברת שיווק תוכן שמכירה את תחומכם ויודעת כיצד להגיע לקהלי היעד שלכם. 

מעבר לכך שיהיה כדאי לחפש חברת SEO מנוסה המתמחה בשיווק תוכן, יהיה יותר חשוב לוודא שיש לה רקורד מוכח של הצלחות עם פרויקטים דומים לאלו שלכם. כמו כן, תבדקו מול חברת הקידום, כיצד היא תבצע אופטימיזציה לתוכן שלכם וכיצד תתאימו למנועי החיפוש. וכמובן, בררו לגבי מחיר שיווק באמצעות תוכן. חשוב לדעת, בעוד שחלק מהחברות יכולות לגבות ממכם עלויות פר פרויקט (למשל, פר כתיבת מאמר), אחרות יציעו ללוות אתכם במשך תקופה מסוימת שבמהלכה יתבצעו מאמצי ה-SEO ברחבי הרשת. 

שיווק תוכן הוא כלי שיווקי חזק שניתן להשתמש בו כדי לבנות אמון עם הקהל וליצור ערך מוסף לגולשים, אבל לא רק. מה עוד אפשר לעשות עם תוכן, כיצד הוא ישליך על מאמצי השיווק שלכם ומה אסור לפספס? המשיכו לקרוא, הנה המדריך המלא לשיווק תוכן.

ריכזנו עבורכם מדריך מקיף שילמד אתכם את כל מה שצריך לדעת על שיווק באינטרנט באמצעות תוכן. המדריך יכסה נושאים כמו איך לכתוב תוכן, אילו סוגי תוכן הם היעילים ביותר וכיצד להשתמש בו בעסק שלכם. לאחר סיום קריאת המדריך הבא, גם אתם תוכלו להבין כיצד שיווק תוכן ישרת את המטרה הברורה – הגברת פעילות עסקית.

איפה אפשר לפרסם תוכן?שיווק תוכן הוא כלי שיווקי חזק שניתן להשתמש בו כדי לבנות אמון עם הקהל וליצור ערך מוסף לגולשים, אבל לא רק. מה עוד אפשר לעשות עם תוכן

תוכן הוא נשמת אפו של כל קמפיין שיווק דיגיטלי. שיווק תוכן יכול להיות כל דבר, החל מפוסט בבלוג, דרך פוסטים במדיות החברתיות או תוכן עבור קמפיין ממומן, כתיבת תוכן למטרת SEO ועוד. ובכמה מילים פשוטות, תוכן איכותי מגיע ממחקר, לכן חשוב שתהיה הבנה טובה של מה שאתם כותבים עליו.

שיווק באמצעות תוכן הפך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי עבור מותגים ועסקים, מכיוון שהוא עוזר להם להשיג את מטרותיהם ע"י פרסום תוכן בערוצים שונים כמו מדיה חברתית, בלוגים, ספרים אלקטרוניים וכו', שלדעתם יניבו לידים או מכירות. וחשוב לזכור, שיווק תוכן לא מתמקד רק ביצירת תוכן, אלא מתמקד בהקניית ערך מוסף וחוויית קריאה עבור הגולשים.

מהו שיווק תוכן ומדוע כה חשוב?

שיווק תוכן הוא אסטרטגיה שיווקית המתמקדת ביצירה והפצה של תוכן בעל ערך ועקבי, לרוב כדי למשוך ולשמר קהל מסוים או כדי להרחיב קהלי יעד. שיווק תוכן משמש לעתים קרובות בשילוב עם אסטרטגיות שיווק אחרות, כגון שיווק במדיה חברתית, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), יחסי ציבור (PR) ושיווק בדואר אלקטרוני.

נכון להיום, בהחלט אפשר להגיד כי שיווק תוכן הוא טרנד השיווק האחרון שהשתלט על העולם. זוהי אסטרטגיה אשר אומצה על ידי משווקים כדי להגביר את הנראות והמעורבות עם קהל היעד שלהם באמצעות תוכן, אבל אם חושבים על זה, תוכן היה כאן עוד מימי קדם. עוד מימי האדם הקדמון, בני אדם דאגו לצייר על קירות המערה בכדי להעביר מסרים כאלו ואחרים, סיפורים, חוויות וכולי. תוכן הוא אד מהנדבכים הכי חשובים בחיינו. אנחנו צורכים אותו, חיים אותו ונושמים אותו במשך כל שעות היממה, או כל עוד אנחנו ערים. וזו הסיבה לכך ששיווק באמצעות תוכן הוא כל כך חשוב, כל קהלי היעד השונים מחפשים אותו. ואם קופצים קצת קדימה בציר הזמן, בימינו הטכנו-דיגיטליים, שיווק תוכן מהווה יצירה והפצה של תוכן מקוון בחינם על מנת לצבור קהל, לייצר לידים, לבנות סמכות בתחום שלכם, ובסופו של דבר להניע מכירות.

לגרום לקהל היעד להפיץ בעצמו את המסר השיווקי של המותג

תוכן הוא נשמת אפו של כל קמפיין שיווק דיגיטלי. שיווק תוכן יכול להיות כל דבר, החל מפוסט בבלוג, דרך פוסטים במדיות החברתיות או תוכן עבור קמפיין ממומן

שיווק באמצעות תוכן הוא כלי רב עוצמה לבניית המותג וליצירת תוכן שקהל היעד ייהנה ממנו. עם זאת, לא מדובר רק בכתיבה – אלא ביצירתיות, בעיצוב, באסטרטגיה, במעורבות ועוד. למשווקים הדיגיטליים של היום יש מגוון רחב של כלים לרשותם ליצור תוכן מעולה עבור הקהלים שלהם.

בניית מותג באמצעות שיווק תוכן כבר לא עוסקת רק יצירת תוכן מעולה. זה קשור להכרת הקהל, להבין את הצרכים שלו ואז לספק את מה שהוא צריך בפורמט הנכון ובזמן הנכון. הפוטנציאל בשיווק באמצעות תוכן הוא אדיר, מכיוון שהוא מציע לעסקים את היכולת ליצור קהילה נאמנה של לקוחות מעורבים וקבועים. כאשר תוכן המותג מקנה את ערך המוסף הנכון עבור קהל היעד, אותו קהל יעד לא רק יישאר נאמן למותג, אלא גם בעצמו יפיץ את הבשורות השיווקיות של המותג.

מהו בעצם שיווק תוכן איכותי?

למשווקים חשוב ליצור תוכן שלא רק מדבר לקהל היעד שלהם, אלא גם משותף במדיה החברתית ומגיע למשפיענים הנכונים. בתוך כך, התוכן הנכון יכול לייצר תנועה, לידים ומכירות. הזמן הטוב ביותר להתחיל ליצור תוכן הוא כאשר יש משהו חדש או מרגש שקורה בעסק. עם זאת, ניתן גם לשתף תוכן בצורה שוטפת, כזה שמקנה ערך מוסף כללי לקהלי היעד.

בסופו של דבר, שיווק תוכן איכותי הוא גורם מפתח בבניית אמון וקידום המותג, ולכן עסקים מתייחסים אליו יותר ברצינות. ניתן להגדיר תוכן איכותי כתוכן רלוונטי, אינפורמטיבי ומשכנע. ניתן לראות זאת גם כדרך ליצור זהות מותג המסייעת בפיתוח קשרי לקוחות חזקים לטווח ארוך. ישנם סוגים רבים ושונים של תוכן איכותי, אך תמיד המטרה של התכנים תהיה זהה – הקניית ערך מוסף לקהלי היעד הרלוונטיים.

טיפים לשיווק תוכן

כמשווקי תוכן, אתם יודעים שההצלחה שלכם תלויה באיכות התוכן שאתם יוצרים. עם זאת, זה מאתגר למצוא זמן לייצר תוכן באיכות גבוהה באופן עקבי. ישנן כמה דרכים למצוא זמן ולוודאבניית מותג באמצעות שיווק תוכן כבר לא עוסקת רק יצירת תוכן מעולה. זה קשור להכרת הקהל, להבין את הצרכים שלו ואז לספק את מה שהוא צריך בפורמט הנכון שהפוסטים בבלוג מעודכנים בטרנדים האחרונים. אתה יכול להשתמש בכותבי תוכן למטרה זו, וכמובן שאפשר גם לבד.

שיווק תוכן הוא דרך מצוינת להגיע לקהל היעד ולגרום לו להיות מודע לשירותים שהעסק מציע. כדי לעשות זאת בצורה נכונה, חשוב לדעת מה הקהל רוצה. בהתאם, צרו תוכן שרלוונטי ללקוחות שלכם. כמו כן, הקפידו להיות עקביים. תעדכנו את הבלוג, המדיה החברתית והקמפיינים שלכם בדוא"ל לקבלת תוצאות טובות יותר. כמו כן, התמקדו בחוויית הלקוח: ודאו שאתם יוצרים תוכן באיכות גבוהה שיש לו פוטנציאל להמיר קוראים ללקוחות.

שיווק תוכן הוא כלי הסברה וכלי שיווקי גם יחד

שיווק תוכן הוא פעולה של שיווק מוצרים או שירותים של חברה באמצעות תוכן המפוזר על פני נכסים דיגיטליים, כולל אתרי אינטרנט, מדיה חברתית, בלוגים ודואר אלקטרוני. שיווק באמצעות תוכן יכול לשמש ככלי ליצירת לידים וגם ככלי הסברה. מצד אחד, שיווק תוכן הוא כלי מידע-הסברתי שעוזר לחברות לחלוק ידע עם הקהל שלהן ולספק מידע רלוונטי. לדוגמה, כאשר אתם קוראים פוסט בבלוג על נושא שאתם מתעניינים בו, יש סיכוי גבוה יותר שתקנו את המוצר או השירות המוזכרים במאמר. מצד שני, שיווק תוכן הוא כלי שיווקי אשר עוזר לעסקים להגביר את המודעות למותג ולמשוך משתמשים חדשים.

טיפים לכתיבת תוכן שיווקי

כאשר מדברים על שיווק תוכן, חובה לדבר גם על כתיבת תוכן שיווקי. טיפ ראשון הוא, אלא אם הנושא מצריך באמת העמקה וכתיבה רבה, שמרו את התוכן תמציתי. כמו כן, היו עקביים עם הפרסומים שלכם, אל תזניחו ותתנו לתקופה ארוכה לעבור מבלי פרסום ושיווק.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור בעת שיווק תוכן הוא, ליצור מסר ברור ותמציתי. זה אומר שאתם צריכים להיות ספציפיים לגבי מה שאתם רוצים להגיד ולתת לקוראים מושג למה הם צריכים לצפות מהשיווק שלכם. לבסוף, חשוב גם שתהיה קריאה ברורה לפעולה בתוכן, כדי שהקוראים ידעו מה עליהם לעשות הלאה.

ככל שתדייקו יותר את מאמצי ותהליכי שיווק התוכן שלכם, ככה תוכלו גם לדייק את ההגעה לקהלי היעד הנכונים. בסופו של דבר, זה מתבטא בהגברת הפעילות העסקית, יצירת לידים וכל מה שעסקים צריכים כדי לא רק להתקיים, אלא לשגשג.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך