קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה בעמוד זה?

מה זה SEO? 

האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו לתתי-נושאים רבים ושונים. וזהו המקום שבו SEO ושיווק באינטרנט נכנסים לתמונה. הם עוזרים בשיפור הנראות של האתר, דירוג במנועי חיפוש והגדלת מספר המבקרים באתר.

SEO הוא כלי שיווקי רב עוצמה שיכול לעזור להגדיל את תנועת האתר, להגדיל את ההמרות ולשפר את הדירוג במנועי החיפוש. במילים פשוטות, SEO הוא ראשי התיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש. זוהי אסטרטגיה שיווקית המשתמשת בטכניקות אופטימיזציה למנועי חיפוש כדי לשפר את דירוג האתר בתוצאות מנועי החיפוש האורגניות.

מהו שיווק באינטרנט?

שיווק באינטרנט כולל פרסום דיגיטלי, שיווק בדואר אלקטרוני, שיווק במדיה חברתית, שיווק שותפים, שיווק ממומן ועוד. נכון להיום, ישנם ארבעה גורמים עיקריים המשפיעים על דירוג האתר במנוע חיפוש: מחקר מילות מפתח, יצירת תוכן,  ארכיטקטורת אתר ובניית קישורים. בשנים האחרונות, קידום אתרים התפתח לדיסציפלינה הכוללת היבטים רבים ושונים של שיווק דיגיטלי כמו גם יצירת וניהול תוכן.בימינו, קידום אתרים ושיווק באינטרנט משמשים חברות ואנשים פרטיים כאחד כדי לשפר את הנוכחות המקוונת שלהם, וזאת כדי למשוך יותר לקוחות. תעשיית השיווק באינטרנט ראתה שינויים דרמטיים במהלך השנים האחרונות עקב התקדמות הטכנולוגיה. האינטרנט התפתח לפלטפורמה דיגיטלית חובקת-כל שניתן למנף אותה על ידי כל סוגי העסקים והצרכנים.

באילו טקטיקות שיווק מומלץ להשתמש בימינו?

טקטיקות השיווק משתנות כל הזמן, וחשוב להתעדכן בטקטיקות השיווק העדכניות ביותר כדי להשתמש בהן לקידום העסק. קידום אתרים ושיווק באינטרנט יכול לכלול, בין היתר, שיווק באמצעות תוכן. שיווק באמצעות תוכן הוא סוג של שיווק המורכב מיצירה והפצה של תוכן רלוונטי, בעל ערך ועקבי כדי למשוך ולשמר קהל מוגדר וממוקד.

התוכן יכול להיות כל דבר, החל מפוסטים בבלוג, אינפוגרפיקה או סרטונים. סוג זה של תוכן מציע בדרך כלל מידע על מוצר או שירות, אבל זה לא תמיד חייב לעסוק אך ורק במוצר. שיווק תוכן יכול לשמש גם ככלי הדרכתי לקהל שלכם, או כפרסומת למותג של החברה שלכם. כמו כן, שיווק תוכן משומש גם למטרת פרסום ברשתות חברתיות.

figure-gold-text-seo-white-background-3d-rendering

הקשר בין חוויית משתמש באתר לבין קידום אתרים

כאשר מדובר על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, אוטומטית מישהו חייב להזכיר את הנושא של UX\UI, שזו חוויית המשתמש באתר שלכם. בהיבט זה, חווית משתמש באתר מהווה גורם משמעותי התורם לקידום אתרים. עיצוב האתר צריך להיעשות בצורה כזו שהוא לא רק מספק חווית משתמש מצוינת, אלא גם משפר את הדירוג במנועי החיפוש.

ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לשפר את חווית המשתמש כדי להגדיל את הסיכויים לקבל דירוג גבוה יותר. זה כולל לוודא שהאתר שלכם קל לניווט, נגיש לגולשים בעלי מוגבלויות, בעל עיצוב נקי ומספק ממשק פשוט ושמיש. כמו כן, יש לוודא שתוכן האתר קל לקריאה ולניווט, שהאתר מותאם למכשירים ניידים ושאתם משתמשים בכותרות עשירות במילות מפתח ובתיאורי מטא.

אילו כלים לניטור מידע קיימים עבור קידום אתרים?

ישנם הרבה כלי ניטור מידע שיכולים לעזור עם קידום אתרים וקמפיינים שיווקיים באינטרנט. חלקם בחינם, בעוד שאחרים מוצעים למשתמשים עם מנוי חודשי. חלק מהכלים כמו Google Analytics ו-Search Console הם, כאמור, בחינם, בעוד שאחרים כמו SEMrush, Moz ו-Arefs מצריכים תשלום חודשי.

הכלים הפופולריים ביותר לניטור מנועי החיפוש הם Google Search Console, MozBar ו-SEMrush. 3 הכלים הללו יכולים לשמש כדי לפקח על דירוג האתר במנועי החיפוש ולנטר את אתרי האינטרנט של המתחרים שלכם. במילים אחרות, תוכלו לערוך מחקר מתחרים בעזרת כלי ניטור מידע אלו. אלמלא כלים אלו, קידום אתרים ושיווק באינטרנט היו הופכים למורכבים הרבה יותר וקשים לפענוח.

האם קידום אתרים ושיווק באינטרנט כולל גם PPC?

אופטימיזציה למנועי חיפוש ושיווק באינטרנט הוא מונח רחב הכולל היבטים רבים ושונים של שיווק מקוון. בתוך כך, PPC מייצג תשלום לפי קליק וזוהי צורת הפרסום הנפוצה ביותר ברשת. טכניקה זו נקראת גם שיווק במנועי חיפוש. הרעיון מאחורי PPC הוא לוודא שהמודעה תוצג בעמוד הראשון של מנוע החיפוש כאשר מישהו מחפש מילות מפתח הקשורות לחברה או למוצר המקודם.

בסופו של דבר, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הם שני דברים שונים. קידום אתרים הוא תהליך של אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש, בעוד ששיווק באינטרנט הוא תהליך של העברת תנועה לאתר דרך מודעות ממומנות. לרוב, PPC יהיה חלק מטכניקת שיווק ממומן בתשלום. אין ספק שניתן להשתמש ב-PPC כדי להזרים תנועה לאתר. עם זאת, זה לא נופל תחת התחום של SEO מכיוון שהטכניקה לא מתמקדת בתוכן באתר עצמו.

כמה יעלה לי קידום אתרים ושיווק באינטרנט?

קידום אתרים ושיווק באינטרנט הם תחומים מורכבים שדורשים הרבה זמן, מאמץ ומומחיות. זה לא זול והמחיר יכול להשתנות בהתאם למה שאתם צריכים לעשות. ישנם שלושה גורמים עיקריים שקובעים את המחיר של SEO: 1) כמות מילות המפתח שאליהן אתם ממקדים את הקידום. 2) מידת התחרותיות בתחום העיסוק שלכם. 3) משך הפרויקט, הזמן והמאמצים הכרוכים בו.

בשורה התחתונה, המחיר לקידום אתרים ושיווק באינטרנט משתנה בהתאם לחברה ולצרכים שלה. המחיר משתנה גם בהתאם לסוג השירותים הניתנים על ידי חברות אלו של קידום באינטרנט. בעוד שחלק מהחברות מנוסות ובעלות מוניטין ויגבו מחירים יחסית גבוהים, חברות אחרות עשויות להיות חסרות ניסיון ולגבות מחירים נמוכים. טיפ מאיתנו, אל תמהרו ללכת על חברת הקידום הכי זולה שתמצאו. לא פעם, הזול יוצא יקר בסוף.

טיפים למציאת חברת קידום אתרים ושיווק באינטרנט

ישנן דרכים רבות למצוא חברת קידום אתרים ושיווק באינטרנט. אתם יכולים לחפש אותה באינטרנט, לשאול חברים או עמיתים להמלצות או לבקר בפלטפורמות החברתיות ולהתייעץ עם אנשים בקבוצות שונות. בתוך כך, כמה מהדברים החשובים ביותר שעליכם לשים לב אליהם בבחירת חברת קידום אתרים ושיווק באינטרנט הם הניסיון שלה בתחום, כמו גם המומחיות שלה בתעשייה. כמו כן, חשוב לבדוק את מידת התקשורת שלה עם הלקוחות ואם יש לה רקורד טוב של הצלחה.

כשזה מגיע למציאת סוכנות שיווק וקידום אתרים, ישנם גורמים רבים שנכנסים לתהליך קבלת ההחלטות. יש הרבה שאלות שצריך לענות עליהן לפני שתוכלו להחליט אם החברה מתאימה לכם. חלק מהשאלות הללו כוללות: מה התקציב שלך? כמה עבודה האתר דורש? כמה זמן ייקח לסוכנות הקידום לסיים את הפרויקט? איזה ניסיון יש לה בתעשייה או בנישה העסקית שלכם? עד כמה סוכנות הקידום מבינים את הצרכים העסקיים שלכם?

למה חשוב לערוך השוואה בין מספר טכניקות קידום אתרים?

על מנת להצליח ב-SEO, עליכם להבין את הטכניקות השונות בהן נעשה שימוש. זה נעשה על ידי השוואת הצעות מחיר של סוכנויות שיווק שונות, מה שיאפשר לכם לבחור בטקטיקה השיווקית הנכונה לכם ביותר. זכרו, תעשיית ה-SEO מתפתחת ומשתנה כל הזמן. ובהיבט הזה, חשוב מאוד להתעדכן בטרנדים ובטכניקות העדכניות ביותר על מנת להקדים את המתחרים. לא מספיק להשתמש בטכניקה אחת או באסטרטגיה אחת, אתם צריכים להשוות טכניקות שיווק שונות ולראות אילו מהן מתאימות ביותר לעסק שלכם.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך