השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכןפרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן, כן או לא? אתם צריכים כתבות תוכן, זהו חלק בלתי נפרד מפרסום באתר שלכם ובכל אמצעי המדיה בהם אתם פועלים. עם זאת, רבים לא שמים את הדגש המתאים על פרסום כתבות תוכן חכם, אלא מעמיקים יותר במאמרי SEO שבסופו של דבר לא מייצרים עבורכם את מה שאתם רוצים באמת והוא הכנסה קבועה מלקוחות קבועים ומרוצים. 

 

מה זה קידום אורגני?

קידום אורגני היא דרך בה פועלים עסקים רבים, הקידום מעניק לנו גם אפשרות להיות בהובלה על פני מתחרים רבים. קידום אורגני נועד גם כדי ליצור קשר ישיר עם הלקוחות שלנו, להעשיר את הידע שלהם בכל הנוגע לעסק שלנו ולפתור להם את כל השאלות. קידום אורגני יכול להיות גם באתר באמצעות פרסום כתבות תוכן, גם בדף הפייסבוק וכן בכל אמצעי פרסום שיש. קידום אורגני דורש יותר מעבודה מאשר קידום ממומן אשר נחשבת ליעיל גם כן, אך פחות סימפטי ללקוח. הבעיה העיקרית של קידום ממומן הוא שהלקוח יודע ורואה שמדובר על מודעת פרסום, וכמה מאיתנו באמת קונים מוצרים דרך פרסומות? קידום אורגני מנגיש את המוצר אל הלקוח באופן עקיף וגם יצירת הקשר עם הלקוח באמצעות פירוט טכני, תוכן על המוצר וכד' מבטיח רכישה בהסתברות גבוהה יותר. 

פרסום כתבות תוכן באתר

אז איפה בעצם אתם אמורים לפרסם את התכנים שאתם או כותב תוכן מעניק לכם? יש מספר מקומות בהם רצוי לפרסם את הכתבות שלכם. המקום הראשון הוא אתר הבית של העסק שלכם. לא משנה איפה אתם מפרסמים את הכתבות שלכם, המוצא של הלקוח בסופו של דבר יהיה האתר שלכם, לכן חשוב שהאתר שלכם יהיה עשיר בתוכן ובכל המידע הנדרש. רבים מעדיפים לפרסם את הכתבות שלהם באתרי מסחר שונים, באתרים ניטרליים שיש להם טרפיק גבוהה באתר כמו ישראל היום וכן הלאה. אנחנו חושבים שבתור התחלה חשוב לטפח את האתר שלכם ורק לאחר מכן לעבוד במקומות פרסום שונים. פרסום כתבות תוכן באתר מתחלק למאמרי SEO (קידום) או מאמרים אינפורמטיביים שלאו דווקא טמונות בהם מילות מפתח. 

 

פרסום כתבות תוכן באמצעות קישוריםפרסום כתבות תוכן באמצעות קישורים

כפי שציינו, יש הרבה פעמים בהם אחרי שהאתר שלכם בנוי כמו שצריך שבהם אנחנו נרצה להגדיל את גבולות הפרסום. לכן, אנחנו נבחר אתרים שונים שיש להם קהלים גדולים שהם חלק מקהל היעד שלנו, אצלם נפרסם את המאמרים שלנו. אפשר להגיד שזאת מעין פרסומות סמויה, בסופו של דבר אתם רוצים להוסיף קישור לאתר שלכם. מלבד לכך, ניתן גם להוסיף קישורים לתכנים שנמצאים באתר שלכם, קישורים שמובילים את הלקוח למקום אחר באתר. זה גם יכול להעניק ללקוחות פתרון עבור שאלות שעולות להם וגם האלגוריתם של גוגל מאוד אוהב שימושים בקישורים בתוך האתר. 

 

מה החשיבות של פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן מראה על חיות מצד בית העסק, כמו כן גם חידושים ויצירת קשר עם הקהל. יש הרבה אתרים שהם למעשה אתרי מכירות, אך יש להם בלוג בו הם ממליצים על מוצרים חדשים, מעניקים מידע אקטואלי ללקוח בנוגע לשירות שהם נותנים וכן הלאה. אם אנחנו נסתכל על החשיבות שיש למאמרים מבחינת קידום אנחנו נראה שללא מאמרים יהיה לכם מאוד קשה לקדם את המוצר שלכם באופן אורגני. קידום אורגני יכול לגרום לכך שתהיו בתחילת הדירוג של גוגל בחיפוש מילות מפתח ספציפיות. על מנת להבטיח שיש לכם תוכן שהוא גם עשיר במידע וגם תורם לקידום שלכם אתם צריכים לבחור בכותב תוכן מקצועית שיערוך סקר לחיפוש מילות מפתח שאינן כלליות. 

 

כמה עולה פרסום כתבות תוכן?

נחלק את זה לשניים, יש פרסום כתבות תוכן באתרים חיצוניים ופרסום כתבות תוכן באתר הבית של העסק שלכם. המחיר עבור פרסום כתבות תוכן באתר שלכם הוא בהתאם לחברת הפרסום דרכה אתם עובדים. זאת אומרת, יש סוגים שונים של כתבות ולכל אחת מהכתבות יש תעריפים שונים. אם תרצו מאמרי SEO המחיר יכול לנוע בטווח של 30-50 אג' למילה, לעיתים גם יותר. יש היום מנעד רחב של מחירים בתחום, אבל אם אתם מחפשים גם תכני SEO כולל מחקר מילות מפתח מקצועי וגם תכנים איכותיים שגוגל תדרג גבוה עליכם לשלם יותר. אפשר לומר שעדיף מעט תכנים אבל שיהיו איכותיים מאשר תכנים מרובים ללא בסיס. 

 

לחלק השני, פרסום כתבות תוכן באתרים חיצוניים. למחיר אותו תשלמו עבור פרסום כתבה באתר חיצוני יש טווח רחב והוא משתנה בהתאם להסכם שקבעתם מול אותו גורם. אחד האלמנטים אשר משפיעים על מחיר הפרסום הוא האתר בו אתם רוצים לפרסם וכמות הגולשים בו. ניתן לאמוד את כמות הגולשים באמצעות שימוש באלגוריתם של גוגל או פייסבוק. בדרך כלל פרסום באתרים חיצוניים יהיה תשלום חד פעמי לא עבור מילה, אלא עבור פרסום והוא יכול לנוע בטווח של כמה אלפי שקלים. יש גם אתרים אשר יהיו מוכנים לפרסם אתכם בפחות, אך השאלה היא האם קהל היעד שלכם נמצא בגולשים של האתר, ומהי כמות הגולשים. 

 

איך מוצאים כותב תוכן איכותי?

כאשר אתם מחפשים כותב תוכן איכותי אתם צריכים לחפש או פרילנסר או חברת פרסום. כאשר מדובר על פרילנסר אתם יכולים לבקש מאותו אדם להראות לכם את הכתבות שעשה בעבר, רצוי שהן יהיו בתחום בו העסק שלכם פועל. אם התוכן מוצא חן בעיניכם תוכלו להמשיך הלאה ולהתקדם איתו. כמו כן, עליכם לוודא שהוא עובד עם קבלות הרי מדובר על הוצאה מוכרת לעסק שלכם. שימו לב האם אותו פרילנסר מציע לכם את החבילה הכוללת בה הוא גם דואג לשווק ולחפש את מילות המפתח הרלוונטיות עבורכם.

 

אין ספק שפניה אל חברת פרסום היא הרבה יותר בטוחה. עליכם למצוא חברת פרסום עם מוניטין גבוה בכל הנוגע לשיווק, כתיבת תוכן וקידום אורגני. חברות אלו יציעו לכם את כל החבילה במקום אחד. זאת אומרת, אתם תוכלו דרך אותה חברה גם לבנות את האתר שלכם, גם לפרסם את הכתבות שלכם וגם להנות מקמפיין שיווקי בהתאם לתקציב שלכם. המחיר אותו תשלמו יהיה לרוב יותר גבוה מאשר פנייה אל פרילנסר, אך התוכן יהיה הרבה יותר מוקפד. בדרך כלל, כאשר מדובר על חברת פרסום מקצועית התוכן אותו כותבים עובר כמה ידיים, הוא נבדק פעמים רבות ומתחיל לא לפני בדיקה מעמיקה של מילות מפתח. 

מאמרי SEOמהם מאמרי SEO?

מאמרי SEO הם מאמרי קידום אשר מתבססים על מילות מפתח ספציפיות. מאמרי SEO מחייבים את הכותב לכתוב באופן אורגני מאמר בנושא מסוים תוך כדי שהוא משחיל את מילות המפתח בצורה חכמה ולא בולטת. מילות המפתח צריכות להופיע מספר פעמים בהתאם לכמות המילים בדף, אך לא יותר מדי. לרוב יהיה מדובר על כ-10% מכמות המילים ופחות. מאמרי SEO חייבים להיות איכותיים, יש הרבה כותבי SEO שלא שמים דגש על איכות המאמרים וכך בעצם הקידום אינו יעיל כפי שהוא אמור להיות. לא מספיק למצוא מילות מפתח, צריך שגוגל יאהב את מה שאתם כותבים ולא פחות, הגולשים באתר.

 

אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם