איך חברות שיווק דיגיטלי מסייעות לעסקים להתפתח?

מה בעמוד זה?

חברות שיווק דיגיטליחברות שיווק דיגיטלי

העולם המודרני מציע שיטות חדשות לחיות ולחקור את החיים בהיבט הטכנולוגי ובהיבט של צמיחה עסקית וארגונית של חברות קטנות או גדולות שמגיעות לקהל היעד שלהן באופן יעיל שתואם את השינויים שמתרחשים סביב. בעלי עסקים, חברות וארגונים רבים מבינים שאם הם לא יקדמו את העסק שלהם בדיגיטל, באופן כזה או אחר, הם צפויים להפסיק הרבה מאוד חשיפה, הרבה מאוד לקוחות וכתוצאה מזה, הרבה מאוד כסף. בעשור האחרונות, עוד ועוד שיטות שיווק קלאסיות הוחלפו בשיטות שיווק מקוונות כדי לסייע לעסקים לצמוח ולהתרחב. עסקים החלו לעבוד קשה יותר ולהשקיע יותר היום בשירותי חברות שיווק דיגיטלי שנוקטות אסטרטגיות שיווק מתקדמות על מנת להפיק תועלת מהתוכניות של שיווק דיגיטלי. למה להשקיע בשיווק דיגיטלי? הנה כמה מהסיבות:

  1. כל אחד צורך את התוכן שלו באופן שהוא בוחר שם הקהל שלנו וניתן למקד את הפרסום לקהלים שלכם באופן הכי מדויק שיש אנשים היום בוחרים את התוכן שלהם. הם לא צורכים כל דבר והם מאוד פיקיים“. לא סתם רוב האנשים מעבירים את הפרסומות שהם רואים בטלוויזיה, לא סתם אנשים מעבירים תחנת רדיו שהם שומעים גינגל כזה או אחר. היופי בשיווק דיגיטלי הוא שאפשר למקד את הפרסום באופן כזה שהוא יהיה תמיד רלוונטי לגולשים שלנו. לקהל שלנו. בין אם אתם מוכרים ציוד משרדי ובין אם ההתמחות שלכם היא צילום, באמצעות שיווק דיגיטלי נכון, אתם יכולים לדייק את הפרסום שלכם באופן הכי ממוקד שיש
  2. יש מגוון אפשרויות – שיווק דיגיטלי נמצא בכל מקום. אתם יכולים לפרסם את העסק שלכם בגוגל בצורה אורגנית וממומנת, אתם יכולים לשווק את עצמכם בפייסבוק או באינסטגרם, אתם יכולים לשלוח ניוזלטרים במייל ללקוחות שלכם. זה תלוי בכם
  3. מתאים לכל תקציב – גם עסקים קטנים וגם עסקים גדולים יכולים לשווק את עצמם בצורה דיגיטלית. אתם בוחרים מה התקציב והכל מאוד גמיש. כמובן שאתם גם לא חייבים לפנות לחברות שיווק דיגיטליות, אתם לגמרי יכולים לעשות את זה בעצמכם, אבל זה ייקח לכם קצת יותר זמן ללמוד את התחום, משום שמדובר בעולם מאוד דינמי
  4. אם אתה לא שם אתה לא קיים- אם עדיין לא הבנתם, שם נמצא הקהל שלכם. שם נמצאים הלקוחות שלכם וגם שם נמצא הכסף שלכם
  5. מגון דרכים להעביר את המסרים שלכם – אפשר לשווק את העסק במגוון של דרכים בין אם זה כתבה ממומנת באתר מוכר עם חשיפה גבוהה, סרטון אותו שותלים באחד הערוצים הכי פופולארים ביוטיובפוסט שאי אפשר להישאר אדישים אליו ועוד

עתיד השיווק הדיגיטלי מתמקד באופן פעיל בשוק המקוון הצומח במהירות 

חברות שיווק דיגיטלי נוקטות בכלים מתקדמים וחזקים שזמינים להגדלת ושדרוג עסקים באינטרנט על מנת לחבר אותם עם לקוחות חדשים באינטרנט, לייצר לידים ולמכור את השירותים והמוצרים באופן יעיל.

שיטות שיווק חסכוניות ויעילות

פרסומות בתשלום חיוניות לתהליכי שיווק דיגיטלי ומסייעות לעסקים להגיע ליעדים שלהם. שיטות השיווק הקלאסיות של מדיומים כמו טלוויזיה ומדיה מודפסת, שפעם שלטו במדיום השיווקי, היו זמינות בעלויות יקרות שרק עסקים גדולים יכלו להשתמש בהם. זה המקום שבו השיווק הדיגיטלי העלה את רף ההחזר הרווחי של השקעת בעלי העסקים.

חברות שיווק דיגיטלי משתמשות בכלים שמבוססים על אלגוריתמים ומדדים אנליטיים לביצוע מיטבי בעוד שהמדיום הקלאסי היה קצת פחות מדויק. הבדלים אלו הם שמפרידים בין שיווק דיגיטלי לשיטות יקרות אחרות והפוכים אותם לזמינים לעסקים עם תקציבים קטנים.

קיימים כלים מקוונים כמו Google Analytics שמסייעים לבעלי עסקים לעקוב אחר הערך של מאמצי השיווק בהן נוקטות חברות שיווק דיגיטלי, ומסייעים להבין את יעילות אסטרטגיות השיווק.

בניית שם המותג

מודעות למותג בקמפיינים שיווקיים דיגיטליים מוצלחים היא המרכיב החזק ביותר בבניית המוניטין של מותגים עסקיים. לבעלי עסקים קטנים או לארגונים גדולים, כלי שיווק מתקדמים ופתרונות של חברות שיווק דיגיטלי מסייעים לעסקים לבנות שם מותג מהימן. גורמים כמו השקעה בעיצוב גרפי טוב ללוגו החברה, או סלוגן קליט, מסייעים מאוד לעסקים להישאר בתודעת קהל היעד שלהם.

לקוחות שמחים ומרוצים בהחלט משתפים אחרים בחוויותיהם, מה שפותח הזדמנויות להשגת לקוחות חדשים ולחדירה לשווקים גדולים יותר עבור החברה שלכם.

יצירת הכנסות גבוהות

גוגל ערכה מחקר על הכנסות משיווק דיגיטלי ומצאה שלחברות ולעסקים שהסתגלו לשיטות השיווק הדיגיטלי יש צמיחה גבוהה פי 2.8 ביצירת ההכנסות. לארגונים ששוכרים שירותים מקצועיים של חברות שיווק דיגיטלי שנוקטות באסטרטגיות שיווק דיגיטלי יעילות, יש סיכוי גבוה פי 3.3 להגדיל את כוח העבודה כמו גם את ההכנסות שלהם.

להבדיל מערוצי שיווק קלאסיים ליצירת הכנסות, רכישת תוכנית שיווק דיגיטלי יעילה לעסקים מובילה לאחוזי המרה גבוהים, שבסופו של דבר מסייעים לעסק שלכם להרוויח הכנסות גבוהות יותר.

תקציב לשירותי חברות שיווק דיגיטלי

תקציב שכירת שירותי חברות שיווק דיגיטלי עומד על מינימום של 10,000 ₪, למינוף הפרסום ברשת במגוון פלטפורמות, עם אחוזי המרה דו ספרתיים, וייעוץ שוטף. השירות זמין על דיי מיטב אנשי המקצוע המובילים בתחום, עם ליווי של מנהל שיווק דיגיטלי שמסייע לבעלי עסקים ליישם את האסטרטגיה השיווקית שנבחרה לחברה.

חברות שיווק דיגיטלי מנוסות מפעילות קמפיינים מצליחים שמניבים מכירות ועסקאות ללקוחות, כולל:

  • שירותי גרפיקה
  • שירותי קופירייטינג
  • ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות ובגוגל
  • בניית אתרים
  • קידום אורגני וממומן
  • ושירותי פרסום דיגיטלי.  

כמה יעלה לי לפנות לחברות שיווק דיגיטלי? 

יש חברות שיווק דיגיטלי שמתמחרות את השירותים שלהם לפי שעהבאופן כזה, תעריף שעתי יחושב בתחילת כל פרויקט פרסומי או שיווקי, אבל המחיר הסופי יהיה רק אחרי שהחברה תסיים לבצע את הפרויקט שלכם. השיטה הזו טובה עבור לקוחות שרוצים לעשות את רוב העבודה בעצמם, אבל לפעמים רוצים להיעזר במומחה מקצועי לצורך פרויקט ממוקד מאוד. המחירים של חברות שיווק דיגיטלי נעים בין 100-500 שח לשעת עבור ייעוץ וביצוע הפרויקט בפועל. שיטה נוספת בה חברות שיווק דיגיטליות נוהגות לתמחר את השירותים שלהן היא כאשר מדובר בפרויקט אחד בלעדי וספציפי. למשל, שעסק בוחר חברת שיווק דיגיטלי להקמת של אתר אינטרנט, מדובר אמנם בפרויקט גדול, אבל יחסית קצר טווח. זה שונה לפרויקט ארוך כמו קידום אתרים למשל. לאחר שהחברה תאבחן את הצרכים המדויקים של הלקוח היא תוכל להעביר לו הצעת מחיר מסודרת פר פרויקט.

המחירים נעין בין 4,000 לפרויקט הכי פשוט ויכולים להגיע גם ל– 50,000 שח עבור פרויקטים מורכבים. ככל שהתוכן, המורכבות, העיצוב והטכניקה ידרשו ידע וניסיון רבים יותר, ככה המחיר עולה. יש גם אפשרות לשלם לחבורת שיווק דיגיטלי לפי ריטיינג חודשי. מדובר בתעריף חודשי קבוע אותו תצטרכו לשלם חודש אחרי חודש למשך תקופה שקבעתם מראש, או כל עוד הלקוח רוצה להמשיך את התקשורת ביניכם. שיטה זו מצויינת עבור שירותים כמו קידום אורגני, קידום ממומן, שילוב של השניים, שיווק ברשתות חברתיות ועוד. המחירים נעין בין 2,000-15,000 שח בחודש עבור שירותים דיגיטליים שונים

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך