שיווק ופרסום באינטרנט

מה בעמוד זה?

שיווק ופרסום באינטרנט

בעבר על מנת לשווק ולפרסם עסק היה צורך בתקציבים שמנים ובקשרים לאנשי מפתח. כיום, בזכות התפתחות האינטרנט המצב השתנה וניתן לבצע שיווק ופרסום יעילים במיוחד דרכו. במאמר הבא נפרט על אמצעי השיווק השונים הקיימים באינטרנט ועל היתרונות של שיווק ופרסום באינטרנט. 

 

כיצד מבצעים שיווק ופרסום באינטרנט?

  • גוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול. כאשר מחפשים משהו בגוגל מקבלים מגוון תוצאות שונות לפי סדר. רוב האוכלוסייה מסתפקת בדף התוצאות הראשון ולא עוברת לדף השני. סדר התוצאות של נקבע על ידי גוגל וכאן נכנס השיווק. ככל שהשיווק יתבצע בצורה יעילה יותר כך העסק שלכם יופיע מוקדם יותר בתוצאות החיפוש. 

שיווק ופרסום בגוגל מתבצע בשתי דרכים- 

  • שיווק ממומן- בשיווק ממומן, העסק שמעוניין בשיווק משלם עבורו. המחיר נקבע על פי כמות ההקלקות שקיבלה המודעה הממומנת, כלומר, כל עוד לא הקליקו על המודעה אין צורך לשלם. כמובן שהעסק קובע את המחיר המקסימלי שהוא מוכן לשלם. שיווק ממומן בגוגל מופיע תחת התגית מודעה. יש לקחת בחשבון כי השיווק הממומן קל ומהיר יותר מהאורגני, אך מומלץ לבצע גם שיווק אורגני כיוון שמשפיע לאורך זמן רב יותר. 
  • שיווק אורגני- בשיווק אורגני יש להעלות תכנים איכותיים ולבצע פעולות שונות שידרגו את האתר שלכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. אחד הפרמטרים המרכזיים על פיהם גוגל קובעת את סדר התוצאות הוא איכות התוכן. ככל שהתוכן איכותי יותר כך הקידום האורגני יעבוד טוב יותר. שיווק אורגני מצריך עבודה בלתי פוסקת, שכן סדר התוצאות של גוגל מתעדכן ללא הפסקה. שיווק אורגני שמתבצע באופן נכון יישאר לאורך זמן רב ויעזור גם ליצירת תדמית חיובית ברחבי האינטרנט. 
  • רשתות חברתיות

שיווק ופרסום ברשתות חברתיות נחשב לאחת השיטות הטובות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. הרשתות החברתיות כבר מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו ולרוב אוכלוסיית העולם יש חשבון ברשת חברתית אחת או יותר. לכן, הרשתות החברתיות הפכו לפלטפורמת שיווק אידיאלית עבור עסקים רבים. בין הרשתות החברתיות השונות נמצא את פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין ועוד. 

על מנת לשווק עסקים ברשתות החברתיות יש לפתוח עמוד עסקי לעסק. כאשר יש עמוד עסקי ניתן לשווק את העסק באופן אורגני על ידי העלאת פוסטים, העלאת תמונות, סרטונים ועוד. 

אפשרות נוספת שעומדת לפניכם היא לשווק את העסק באופן ממומן. לשם כך יהיה עליכם לפתוח קמפיין, להגדיר את המטרה שלו, להגדיר את קהל היעד בהתאם לפרמטרים כמו מין, אזור מגורים, תחביבים ועוד, ליצור מודעה ולהחליט מה לפרסם. למודעה תוכלו להוסיף תמונות, סרטונים, קישור או כל דבר שיהפוך את המודעה למעניינת וכזו שמושכת לקוחות. 

על ידי כך ניתן לקבל חשיפה גבוהה מאוד. כמו כן, על ידי הוספת קישור לרכישה השיווק ברשתות החברתיות הופך לאפקטיבי וכזה שמניע את הגולשים לפעולה. 

  • תוכן

שיווק ופרסום על ידי תוכן ניתן לביצוע בשתי דרכים שונות-

  • שיווק תכנים באתרים מובילים- ניתן לשלם לאתר שיווקי או חדשותי מוביל עבור שיווק התוכן שלכם או לעשות זאת על ידי מתווך כמו טאבולה. את התוכן ניתן לקשר לאתר שלכם ועל ידי כך להוביל אנשים רבים לאתר שלכם. 
  • העלאת תכנים רבים לאתר העסק שלכם- ככל שתעלו יותר תכנים איכותיים לאתר העסק שלכם כך אתם משווקים אותו באופן אורגני. גוגל מדרגת את תוצאות החיפוש שלה גם על פי איכות התכנים ומילות מפתח שונות. כך על ידי העלאת תכנים איכותיים לאתר העסק שלכם אתם משווקים אותו באופן אורגני בגוגל וחושפים אותו  ליותר ויותר אנשים. כפי שציינו קודם, שיווק אורגני שמתנהל בצורה נכונה וחכמה, יכול להביא לתוצאות טובות יותר מאשר שיווק ממומן. לכן, חשוב מאוד לפתוח אתר לעסק, ליצור תכנים ולהעלות אותם על מנת לשווק את העסק שלכם גם באופן אורגני

 

מה היתרונות של שיווק ופרסום באינטרנט?

היתרונות של שיווק ופרסום באינטרנט

לשיווק ופרסום באינטרנט יש יתרונות רבים בעיקר בכל הנוגע לעסקים. 

  • תקציב- קיימות פלטפורמות פרסום רבות מלבד האינטרנט כמו פרסומות בטלוויזיה, שלטי חוצות או מודעות בעיתון. אך כל אלה מצריכים תקציבים גבוהים וקשרים מיוחדים. באינטרנט ניתן לשווק עסקים גם עם תקציבים נמוכים ולעתים ללא תקציב כלל, כמו על ידי שיווק אורגני.
  • נגישות- על ידי האינטרנט השיווק הופך לנגיש יותר באופן משמעותי. שיווק ופרסום באינטרנט פועלים באופן אפקטיבי ומניעים את הלקוח לפעולה מהירה יותר. במידה שהלקוח מבחין במודעה שמעניינת אותו, הוא יכול להיכנס לאתר שמקושר אליה ולהתחיל ברכישת מוצרים אונליין. 
  • זמינות- האינטרנט הוא מקום גלובלי בו ניתן להגיע לכל אחד בכל זמן ובכל מקום. כך שיווק ופרסום באינטרנט הפכו את העסק לזמין ולכזה שעובד במשך כל שעות היום גם בלי שנהיה מחוברים למחשב. 
  • קהל יעד- שיווק ופרסום באינטרנט מאפשרים לכם למקד את הפרסום עבור קהל היעד שלכם וכך להפוך אותו ליעיל יותר באופן משמעותי מפלטפורמות הפרסום האחרות. את קהל היעד ניתן להגדיר על פי פרמטרים כמו גיל, מין, תחביבים, אזור מגורים ועוד. 
  • אסיפת נתונים- שיווק ופרסום באינטרנט מאפשרים אסיפת נתונים שונים וניתוח שלהם. כך ניתן ללמוד על השיווק ולהסיק מסקנות שיעזרו לנו להתייעל. 

שיווק עסק באינטרנטרוצים להתחיל בהליך שיווק עסק באינטרנט? בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון. בעלי עסקים רבים כיום מבינים את היתרונות הרבים של שיווק עסק באינטרנט על פני שיווק עסק בשיטות המסורתיות. השינויים הגדולים בעולם הפרסום גורמים למפרסמים רבים כיום לחלק את כל מאמצי השיווק בין השיטות המסורתיות לבין השיווק ברשת. בשורות הבאות נגע בכל היתרונות הגדולים של שיווק עסק באינטרנט על פני כלל החלופות, נגע בשינוי המשמעותי ביותר בעולם הפרסום, נציג את השיטה הפשוטה לבדוק את יעילות הקמפיינים השיווקיים שלכם, נציג את האפשרות לפרסם באופן סלקטיבי לקהל יעד בלבד וכמובן נגע בדגשים חשובים לאחת משיטות השיווק הטובות ביותר ברשת. אז אם גם אתם בעלי עסקים שלא מרוצים מתוצאות השיווק והפרסום או שאתם רוצים לקחת את שיווק בית העסק שלכם שלב אחד קדימה, הגעתם למקום הנכון.

הכירו את השינוי המשמעותי בעולם השיווק – שיווק סלקטיבי!

ראשית, חשוב להדגיש שכל עולם הפרסום עובר לא מעט שינויים בשנים האחרונות. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים בחרו בשיטות הפרסום המסורתיות שכל מטרתם הייתה להגיע לכמה שיותר לקוחות תוך זמן קצר. הפרסום המרחב כלל יתרונות אך גם חסרונות. לעומת זאת, שיווק עסק באינטרנט מאפשר למפרסמים ליהנות ממירב היתרונות ללא החסרונות הגדולים של שיטות השיווק המסורתיות. שנית, חשוב לדעת שהעולם כולו עובר לדיגיטל, מה שמחייב כל בעל עסק להשקיע בשיווק עסק באינטרנט. כיול יש לא מעט חברות שיווק מקצועיות שמכירות היטב את כל השיטות המובילות לשיווק יעיל ומיטבי ברשת. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את אפיקי השיווק הטובים ביותר ואף לבחון את יעילותם. בעלי עסקים רבים לא מכירים את הכלי הפשוט שמסייע למשווקים לבחון את יעילות כל קמפיין שיווקי ולדייק את הקמפיינים השונים במטרה להגיע לאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. אז אם גם אתם מחליטים להתחיל לשווק את בית העסק שלכם באינטרנט, השורות הבאות יעזרו לכם לעשות זאת נכון.

חשיפה ללא הבחנה מייצרת אחוזי הצלחה נמוכים במיוחד!

תחילה חשוב לגעת בשיטת השיווק המסורתית ששירתה מפרסמים רבים במשך שנים ארוכות. שיטה זו דוגלת בפרסום נרחב ככל הניתן לעיני כמה שיותר אנשים תוך זמן קצר. מטרת העל של השיטה היא להגיע לעיני מיליונים תוך ימים בודדים. איך עושים את זה? ישנן שלוש שיטות מרכזיות – פרסומם בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר, פרסום בעשרת שלטי חוצות בכבישים עמוסים עם תנועת מאות אלפי רכבים מידי שבוע ופרסום בפרסומות בפריים טיים בשעות שיא הרייטינג. כלל השיטות הללו מבטיחות לכלל המפרסמים חשיפה נרחבת של התוכן הפרסומי לעיני מיליוני אנשים תוך זמן קצר. נשמע מעניין? אן מטרת העל שלכם היא להגיע לכמה שיותר אנשים, שיטות אלה הן הטובות ביותר עבורכם. אך בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי במטרת העל של המפרסמים. המפרסמים כבר לא שמים לנגד עיניהם את החשיפה הנרחבת, אלא את הגדת המכירות. שינוי זה במטרת העל של הפרסומים מוביל לעלייה ניכרת בביקוש לשיווק עסק באינטרנט.

הכירו מקרוב את השיטה לשיווק עסק באינטרנט

מדוע מפרסמים רבים כבר אינם שואפים לחשיפה נרחבת למיליוני אנשים תוך זמן קצר? הסיבה המרכזית היא יעילות ירודה של הקמפיינים הללו. קמפיין שחושף את התוכן לעיני כל ללא הבחנה כלל, הוא קמפיין שמייצר אחוזי הצלחה נמוכים במיוחד. החשיפה הנרחבת אמנם מגיעה לעיני מיליוני אנשים תוך זמן קצר, אך מרבית מכלל הנחשפים לא מעוניינים בתחום התוכן הפרסומי. במילים אחרות, החשיפה הנרחבת לא באמת מייצרת אחוזים גבוהים של מכירות מסל כלל הנחשפים. לכן, בשנים האחרונות המפרסמים בוחרים בשיווק עסק באינטרנט. שיווק עסק באינטרנט כולל לא מעט יתרונות על פני השיטות השונות שהוצגו מעלה, הדוגלות בחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה. בשורות הבאות נגע בכל היתרונות הגדולים בגינם מפרסמים רבים כיום בוחרים שיווק עסק באינטרנט.

היתרונות הגדולים ביותר של שיווק עסק באינטרנט הם:

  • פרסום ממוקד ללקוחות פוטנציאליים בלבד

היתרון הראשון והגדול מכולם הוא כמובן פרסום ממוקד ללקוחות פוטנציאליים בלבד. השינוי הגדול בעולם הפרסום בשנים האחרונות בא לידי ביטוי בשינוי במטרת העל של המפרסמים. כיום המפרסמים אינם שואפים להגיע למילונים, אלא הם שואפים להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. פרסום ממוקד ללקוחות פוטנציאליים בלבד מבטיח למפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים הרבה יותר בהשוואה לאחוזי ההצלחה פרסום נרחב ללא כל הבחנה. רוצים לשפר את יעילות הקמפיינים השיווקיים שלכם? שיווק עסק באינטרנט בעזרת מיקוד החשיפה ללקוחות פוטנציאליים בלבד היא התשובה הטובה ביותר עבורכם.

  • אחוזי המרה גבוהים במיוחד

שיווק עסק באינטרנט מאפשר למפרסמים לעקוב מקרוב אחר יעילות קמפיינים השונים שלהם. אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר באופן תמידי את יעילות הקמפיינים השיווקיים שלכם היא לעקוב אחר יעילות הקמפיינים השונים ולדייק את כל הנדרש בהתאם לצורכי קהל היעד. אחוזי המרה מאפשרים למפרסמים להעריך במדויק את יעילות הקמפיינים השונים ולמקד את כל מאמצי השיווק בקמפיינים היעילים ביותר. איך בודקים את אחוזי ההמרה של כל קמפיין? בשורות הבאות נגע בדרך הפשוטה והיעילה ביותר.

  • עלויות נמוכות בהשוואה לפרסום נרחב לעיני מיליונים

יתרון נוסף שאינו מבוטל כלל הוא חיסכון כלכלי של עשרות אחוזים במחיר. מעבר לעובדה שהחשיפה הנרחבת בשיטות המסורתיות אינה מצליחה לייצר אחוזי הצלחה גבוהים, עלותה יקרה משמעותית בהשוואה לשיווק עסק באינטרנט. בעלי עסקים שבוחרים בשיטות המסורתיות של שיווק לעיני מיליוני אנשים תוך זמן קצר, נדרשים לשלם על כך מחירים מופקעים. רוצים לחסוך עשרות אחוזים במחיר וליהנות מאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד? שיווק עסק באינטרנט היא התשובה הטובה ביותר עבורכם.

כך תשפרו באופן תמידי את יעילות הפרסומים שלכם

לאחר שנגענו במרבית היתרונות של שיווק עסק באינטרנט, חשוב שתכירו את אופן חישוב אחוזי ההמרה. כפי שציינו מעלה, אחוזי המרה מסייעים למפרסמים לעקוב אחר יעילות הקמפיינים שלהם. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה מסך כל האנשים שנחשפו לתוכן הפרסומי שלכם. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך הקמפיין השיווקי שלכם נחשב ליעיל יותר. מעקב צמוד אחר אחוזי ההמרה של כל קמפיין יבטיח לכם למקד את מירב מאמצי השיווק ברשת באפיקים המיטביים שמצליחים לייצר עבורכם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

הכירו את שירותי בניית וקידום אתרים

לסיום, חשוב שתכירו את האפיק המרכזי של שיווק עסק באינטרנט – אתרי אינטרנט מקצועיים. חושבים להעביר את מרבית מאמצי השיווק שלכם לרשת? בניית אתר אינטרנט היא אחת האפשרויות הטובות ביותר לעשות זאת. לפני שאתם מתחילים בבניית האתר שלכם, חשוב להכיר בחשיבות הרבה של בניית אתר איכותי ומקצועי. אתרים שאינם מספיק איכותיים לא יצליחו לייצר את תנועת הגולשים המיוחלת. לכן, חשוב לבחור אנשי מקצוע מיומנים שיבנו עבורכם אתר איכותי ומקצועי. שנית, חשוב לדעת שבניית האתר אינה מספיקה. מיד לאחר בניית האתר אתם נדרשים להסתייע בשירותי קידום אתרים. מטרת שירותי קידום האתרים היא להביא את האתר שלכם למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל, כך שהאתר יוכל לייצר תנועת גולשים משמעותית של לקוחות פוטנציאליים. ללא שירותי קידום אתרים, סביר להניח שהאתר שלכם ימוקם בעמודים האחרונים אליהם הגולשים כלל לא מגיעים.

בשנים האחרונות כל עולם הפרסום והשיווק עובר לא מעט שינויים משמעותיים. הרשתות החברתיות הופכות לנגע ענינו מפלטפורמותבשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות שיווק ופרסום בשיטה המסורתית ששירתה מיליוני מפרסמים בשנים האחרונות, נכיר את השיטה החדשה שמבטיחה למפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד חברתיות שעיקר מטרתן לשתף תמונות ואירועים למכונות פרסום משומנות המשרתות מיליוני מפרסמים בכל רחבי העולם. אז רגע לפני שאתם מתחילים את מסע השיווק והפרסום שלכם, חשוב שתכירו את כל השינויים בעולם השיווק מהשנים האחרונות. חושבים לפרסם ולשווק את בית העסק? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות שיווק ופרסום בשיטה המסורתית ששירתה מיליוני מפרסמים בשנים האחרונות, נכיר את השיטה החדשה שמבטיחה למפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, נגע באחת השיטות המובילות לבדיקת אחוזי ההצלחה של הקמפיין השיווקי שלכם ועוד. כלל הנקודות הללו יסייעו לכם לבחור נכון את אפיק הפרסום המתאים ביותר לבית העסק שלכם. אז רגע לפני שנגע בשיטות שיווק ופרסום מהשנים האחרונות, חשוב שתכירו את שיטת הפרסום המסורתית ששירתה ועדיין משרתת מיליוני מפרסמים בכל רחבי העולם.

כך תצליחו להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים תוך ימים בודדיםל שהחשיפה נרחבת יותר, כך המפרסם ידרש לשלם מחירים גבוהים יותר עבור שיווק ופרסום. בחרנו עבורכם כמה משיטת השיווק המאפשרות למפרסמים רבים להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר.

שיטת הפרסום הישנה ממקדת את מירב מאמציה בחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה. מטרת העל של השיטה הישנה היא להגיע לכמה שיותר אנשים תוך זמן קצר ככל הניתן. כיום יש לא מעט דרכים להגיע לחשיפה של מיליוני אנשים תוך ימים בודדים. חשוב להדגיש שחשיפה זו עולה לא מעט כסף למפרסמים, ככל שהחשיפה נרחבת יותר, כך המפרסם ידרש לשלם מחירים גבוהים יותר עבור שיווק ופרסום. בחרנו עבורכם כמה משיטת השיווק המאפשרות למפרסמים רבים להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר. בין כלל השיטות האטרקטיביות ביותר ניתן למנות את:

  • מודעות בעיתונים גדולים

אחת הדרכים היעילות ביותר לחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה היא מודעות בעיתונים מובילים. מודעות בעיתונים גדולים המחולקים מידיאך כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות ישנם לא מעט שינויים בהליכי שיווק ופרסום. בוקר למיליוני אנשים מאפשרות למפרסמים להגיע לחשיפה גדולה תוך זמן קצר. רוצים לחשוף את בית העסק, המוצרים או השירותים שלכם לכמה שיותר אנשים תוך ימים בודדים? מודעות בעיתונים גדולים הם התשובה עבורכם.

  • שלטי חוצות באזורים מרכזיים

שיטת פרסום נוספת המבטיחה למפרסמים חשיפה נרחבת תוך ימים בודדים היא שלטי חוצות באזורים מרכזיים. מפרסמים רבים בוחרים להציב שלטי חוצות בכבישי איילון, שם נוסעים מיליוני אנשים מידי שבוע. שלטי חוצות אלה יבטיחו לכם חשיפה נרחבת למיליוני אנשים תוך זמן קצר. ככל שהמקום בו תרצו להציב שלטי חוצות יהיה מרכזי יותר, כך עלות הפרסום תהיה גבוהה יותר.

  • פרסומות בפריים טיים

אפשרות נוספת לפרסום נרחב שחושף את התוכן הפרסומי לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר היא פרסומת בפריים טיים. לא מעט אנשים בוחרים לפרסם בתי עסקים, שירותים או מוצרים בעזרת פרסומות מצולמות שמשודרות בפריים טיים בשעות העומס בהן אחוזי הרייטינג גבוהים במיוחד. שיטה זו תאפשר לכם לחשוף את בית העסק, השירות או המוצר שאתם מציעים למיליונים תוך זמן קצר. חשוב להדגיש שעלות הפרסום משתנה בהתאם לשעת הצגת הפרסומת שלכם. אם תרצו להציג את הפרסומות בשעות שיא הרייטינג, תידרשו לשלם הרבה יותר בהשוואה להצגתה בשעות מאוחרות או מוקדמות יותר.

חשיפה נרחבת ללא הבחנה כללרגע לפני שאתם מתחילים את דרככם בתור בהליך שיווק ופרסום, חשוב שתכירו את השיטה החדשה על כלל מטרותיה ויתרונותיה.

אז לסיכום שיטת הפרסום המסורתית שמשרתת לא מעט מפרסמים במשך עשרות שנים – מטרת העל היא לפרסם את בית העסק, המוצרים או השירותים לכמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה. חשיפה נרחבת היא ההצלחה של קמפיין שיווקי בשיטה המסורתית. אך כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות ישנם לא מעט שינויים בהליכי שיווק ופרסום. רגע לפני שאתם מתחילים את דרככם בתור בהליך שיווק ופרסום, חשוב שתכירו את השיטה החדשה על כלל מטרותיה ויתרונותיה.

פרסום ושיווק בעידן הדיגיטלי – כל ההבדלים שאתם חייבים להכיר

שיטת הפרסום החדשה שונה בתכלית משיטת הפרסום הישנה. מטרת העל של שיטת הפרסום החדשה היא לפרסם את בית העסק,המטרה המרכזית של שיווק ופרסום בשיטה החדשה היא להשיג למפרסמים לקוחות של ממש. המוצרים או השירותים לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים בלבד. בשונה מהשיטה המסורתית השואפת לפרסם לכמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה, השיטה החדשה מפרסמת באופן סלקטיבי ללקוחות בעלי פוטנציאל גבוהה להתעניינות בתחום השירות או המוצר. המטרה המרכזית של שיווק ופרסום בשיטה החדשה היא להשיג למפרסמים לקוחות של ממש. השיטה המסורתית אמנם חושפת את בית העסק למיליוני אנשים, אך כמה מהם אכן נוקטים פעולה בעקבות הפרסום? אחוזים בודדים בלבד. במילים אחרות, המפרסמים משלמים לא מעט כסף על פרסום נרחב על אף שמרבית הנחשפים כלל לא מתעניינים בתחום המפורסם. בשיטה החדשה לעומת זאת, המפרסמים משלמים אך ורק על פרסום ממוקד ללקוחות פוטנציאליים בלבד. מעבר לחיסכון הכלכלי הגדול, השיטה החדשה מבטיחה למפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לשיטה הישנה.

פרסום ממוקד – כך מגיעים לאחוזי המרה גבוהים במיוחדעל אף שמרבית הגברים כלל לא יתעניינו בפרסום. לעומת זאת, שיווק ופרסום בשיטה החדשה תאפשר למפרסם לחשוף את כלל פרסומיו לעיני נשים בלבד.

איך אפשר לפרסם באופן סלקטיבי ללקוחות פוטנציאליים בלבד? כפי שהזכרנו מעלה, הרשתות החברתיות הופכות בשנים האחרונות למכונת שיווק משומנת. חלק מאפשרויות הפרסום ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט, מאפשרות למפרסמים לפלח את כלל האוכלוסיה לפלחים שונים ולבחור לאיזה פלח הם רוצים לפרסם את בית העסק שלהם. בין כלל אפשרויות הפילוח ניתן לפלח על בסיס גיל, מין, מקום מגורים, מצב תעסוקתי, תחום עיסוק, תחומי עניין, מצב זוגי ועוד. כלל המשתנים הללו מאפשרים למפרסמים למקד את מירב מאמצי השיווק שלהם בלקוחות בעלי פוטנציאל גבוה להתעניינות בתחום השירותים או המוצרים המפורסמים.

דוגמה פשוטה לפרסום יעיל וממוקד

דוגמה לכך היא בעל עסק שמוכר שמלות כלה. בשיטה המסורתית, כלל האוכלוסיה תיחשף לפרסומים על שמלות כלה, על אף שמרביתבעזרת פילוח נכון המפרסמים בשיטת שיווק ופרסום מתקדמת יוכלו להחליט שכלל הנחשפות לפרסומים של שמלות כלה הן נשים בגילאים השכיחים ביותר לנישואין. הגברים כלל לא יתעניינו בפרסום. לעומת זאת, שיווק ופרסום בשיטה החדשה תאפשר למפרסם לחשוף את כלל פרסומיו לעיני נשים בלבד. מיקוד זה מבטיח למפרסם חיסכון משמעותי של הוצאות השיווק וכן אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. מעבר למיקוד על בסיס מין הנחשפים, במקרה זה ניתן לערוך מיקוד נוסף על בסיס גיל הנחשפים. סביר להניח שילדות ונערות שכלל לא חושבות על חתונה לא יתעניינו בשמלות כלה. לכן, בעזרת פילוח נכון המפרסמים בשיטת שיווק ופרסום מתקדמת יוכלו להחליט שכלל הנחשפות לפרסומים של שמלות כלה הן נשים בגילאים השכיחים ביותר לנישואין. מיקוד נוסף זה יבטיח קפיצה משמעותית באחוזי ההצלחה של הקמפיין השיווקי. אם לא די לסינונים הללו, ניתן להוסיף מסנן נוסף למיקוד אופטימלי – חשיפה בפני נשים מאורסות בלבד. חשיפה בפני נשים מאורסות בלבד תבטיח למפרסמים מיקוד מיטבי של הקמפיין כולו, כך שהם יוכלו לחסוך עשרות אחוזים בעלות הפרסום וליהנות מעשרות אחוזים יותר בבחינת אחוזי ההצלחה.

כך תדעו לעקוב אחרי יעילות הקמפיין השיווקי שלכם

לפני שאתם מתחילים בהליך שיווק ופרסום בשיטה החדשה, חשוב שתכירו את המדד המרכזי לבחינת יעילות הקמפיין השיווקי שלכם. מפרסמים רבים עושים שימוש בחינה מתמדת של הקמפיין השיווקי שלהם בעזרת אחוזי המרה. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה מסך כל הנחשפים למודעה. אם המודעה שלכם הגיעה לעיניהם של 200 אנשים ורק 1 מהם נקט פעולה, כנראה שאתם צריכים למקד את הקמפיין שלכם, אחוזי ההמרה במקרה זה הם 0.5% בלבד. לעומת זאת, אם 10 אנשים נקטו פעולה במתוך 200 נחשפים למודעה שלכם, אחוז ההמרה גבוה הרבה יותר ועומד על 5%. בחינה מתמדת של אחוזי ההמרה תבטיח לכם ייעול תמידי ותוצאות מיטביות. בוחרים בשיווק ופרסום בשיטה החדשה? אל תוותרו על בחינת ההצלחה שלכם בעזרת מדד אחוזי ההמרה.

אפיקי הפרסום השונים שיש לפייסבוק להציע לכם

לאחר שנגענו בשיטות השיווק השונות, ביתרונות של השיטות החדשות ובדרך הפשוטה למדוד את יעילות הפרסומים שלכם, חשוב שתכירו כמה מאפיקי הפרסום המבוקשים ביותר שיש לפייסבוק להציע לכלל המפרסמים בה. פייסבוק מציעה למפרסמים מגוון מסלולי פרסום שונים שנועדו להבטיח את הפרסום המיטבי לכל חלקי בית העסק. ריכזנו עבורכם כמה מאפיקי הפרסום השכיחים ביותר, והם:

קמפיין גידול בכמות הלייקים ובכמות החברים בעמוד קמפיין זה מתמקד בעיקר בחשיפת העמוד שלכם לכמה שיותר משתמשים רלוונטיים. הקמפיין מתאים בעיקר לעמודי פייסבוק עסקיים בתחילת דרכם שרוצים להתחיל לצבור כמות גדולה של חברים הדוקים. חשוב להדגיש שככל שיהיו לכם יותר חברים עוקבים לעמוד, כך תוכלו לפרסם ליותר אנשים באופן אורגני לחלוטין וללא תשלום כלל.
קמפיין להובלת תנועה קמפיין נוסף הוא קמפיין להובלת תנועה של משתמשים לעמוד נחיתה או לאתר אינטרנט של בעל העסק. בשונה מהקמפיין הקודם, ההצלחה של קמפיין זה היא לא צבירת לייקים או חברים חדשים, אלא צבירת כמה שיותר מובלים לעמודי הנחיתה ולאתרי האינטרנט השונים. לא אחת קמפיין זה מצליח לייצר לבעליו לידים ומכירות, על אף שעיקר מטרתו היא הובלת תנועה בלבד.
קמפיין יצירת פעולה בקמפיין זה מטרת העל היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות פעולה. ישנן לא מעט פעולות שלקוחות יכולים לעשות בשביל להגדיר את הקמפיין כמוצלח, הפעולות השכיחות ביותר הן: השארת פרטים והצטרפות לקבוצת הפצה או רכישת מוצרים.
קמפיין להוספת לידים קמפיין להוספת לידים במסגרת קמפיין בפייסבוק מתאים בעיקר לבעלי עסקים שאין ברשותם אתר אינטרנט או דף נחיתה. מטרת העל של קמפיין זה היא שהלקוח ישאיר פרטים מזהים כך שניתן יהיה לעשות בהם שימוש גם בעתיד. במסגרת קמפיין זה הלקוח לוחץ על מודעה פשוטה בפייסבוק ומיד נפתח לו חלונית נוספת להשארת פרטים. בחלונית ניתן להוסיף תמונות ומלל שינחו את הלקוח למלא את פרטיו.
קמפיין וידאו הקמפיין המדוייק ביותר שיש לפייסבוק להציע הוא קמפיין וידאו. בעזרת וידאו ניתן להעביר את מלוא המידע הנדרש לכלל הצופים בו. אך מעבר לכך, בעזרת הוידאו ניתן לקבל לא מעט נתונים חשובים שיסייעו למיקוד הקמפיינים השונים. כיום ניתן לדעת כמה זמן כל צופה צפה בסרטון, מתי הוא החליט לנטוש את הסרטון, כמה פעמים הוא צפה בסרטון ועוד. כלל הנקודות הללו מאפשרות לדייק את הקמפיין לרמה גבוהה במיוחד ולהציג ללקוחות בדיוק את מה שהם אוהבים/רוצים לראות.
קמפיין התקנת אפליקציה קמפיין זה מכוון את הלקוחות להוריד אפליקציה ייעודית. קמפיין זה נחשב לפשוט במיוחד ואינו מצריך מהלקוחות להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים.

 

כך תבחרו את מסלולי הפרסום המתאימים ביותר לבית העסק שלכם

כלל המפרסמים שעוסקים בתחום מזה לא מעט שנים ממליצים ללקוחות שלהם לבחור מגוון מסלולי פרסום שונים. בחירה מרובתלפני שאתם מתחילים בהליך שיווק ופרסום בשיטה החדשה, חשוב שתכירו את המדד המרכזי לבחינת יעילות הקמפיין השיווקי שלכם. מסלולים כוללת לא מעט יתרונות משמעותיים על פני בחירת מסלול בודד לפרסום. היתרונות הגדולים ביותר הם:

  • פרסום מלא לכל צורכי בית העסק

פרסום בשלל מסלולים שונים מבטיח למפרסמים ליהנות מפרסום מלא של כל חלקי בית העסק שלהם.

  • אפשרות למקד את מירב מאמצי השיווק לאפיק מיטבי

פרסום בשלל מסלולים שונים מאפשר למפרסמים לבחון את תוצאות הפרסום של המסלולים השונים ולמקד את מירב מאמצי השיווק למסלול שמניב את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך