שיווק אונליין – הכירו את שיטות השיווק והפרסום החדשות ברשת

מה בעמוד זה?

חושבים להתחיל לשווק ולפרסם את בית העסק, המוצרים או השירותים שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק אונליין, שיטות השיווק המסורתיות ששירתו מפרסמים רבים במשך שנים ארוכות, כלל השינויים המשמעותיים שחלים בשנים האחרונות בעולם הפרסום והשיווק, שיטות השיווק החדשות והמתקדמות, דרכים מתקדמות לבחון את רמת יעילות הקמפיין השיווקי שלכם ועוד. כלל הנקודות הללו יסייעו לכם לפרסם נכון את בית העסק, המוצרים או השירותים שלכם כך שתוכלו ליהנות מאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. אז רגע לפני שאתם מתחילים את המסע של שיווק אונליין, חשוב שתכירו את שיטות השיווק המסורתיות ששירתו ועדיין משרתות אנשים רבים בכל רחבי העולם.

שואפים לפרסם את בית העסק לכמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה? הכירו את הדרכים הטובות והיעילות ביותר לכךחושבים להתחיל לשווק ולפרסם את בית העסק, המוצרים או השירותים שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק אונליין,

בשנים האחרונות כל עולם הפרסום עבר לא מעט שיניים משמעותיים. מטרת העל של המפרסמים השתנתה, הדרכים היעילות ביותר לשווק השתנו אף הן ורשת האינטרנט פתחה עולם שלם של שיווק אונליין שלא היה עד לפני שנים בודדות. אז ראשית, חשוב שתכירו את שיטת השיווק המסורתית ששירתה המונים במשך שנים ארוכות. שיטת השיווק המסורתית דוגלת בחשיפה נרחבת לכמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה. מפרסמים שבוחרים בשיטה המסורתית נהנים מחשיפה גדולה במיוחד של בית העסק שלהם לעיניהם של מיליוני אנשים. ישנן לא מעט שיטות להשיג חשיפה נרחבת תוך זמן קצר, המרכזיות שבהן הן:

  • שלטי חוצות בכבישי איילון ובאזורים מרכזיים

אחת השיטות הטובות ביותר לפרסם בית עסק, מוצרים או שירותים לעיניהם של מיליוני אנשים ללא כל הבחנה היא בעזרת שלטי חוצות במקומות מרכזיים. מפרסמים רבים בוחרים להציב שלטי חוצות גדולים בכבישי איילון, שם נוסעים מאות אלפי אנשים מידי יום. חשיפה זו מבטיחה למפרסמים ליהנות מחשיפה נרחבת שתגיע למיליוני אנשים תוך זמן קצר. רוצים לחשוף את בית העסק שלכם במהירות לעיניהם של מיליונים? שלטי חוצות הם הפיתרון עבורכם.

  • מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליונים מידי בוקרהדרכים היעילות ביותר לשווק השתנו אף הן ורשת האינטרנט פתחה עולם שלם של שיווק אונליין שלא היה עד לפני שנים בודדות.

שיטה נוספת לחשיפה מהירה ונרחבת היא פרסום במודעות עיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר. מפרסמים רבים בוחרים להציב מודעות גדולות בעיתונים גדולים שמגיעים לעיניהם של מיליונים בכל יום. שיטה זו אף היא תאפשר לכם ליהנות מחשיפה מהירה ונרחבת כך שתוך זמן קצר תוכלו ליהנות מחשיפה למיליוני אנשים.

  • פרסומות בפריים טיים

השיטה השלישית שמשרתת מפרסמים רבים שדוגלים בשיטת הפרסום המסורתית היא פרסום בעזרת פרסומות בפריים טיים. מפרסמים רבים בוחרים לערוך פרסומת לפריים טיים, מה שמבטיח להם חשיפה נרחבת תוך זמן קצר. פרסומות בפריים טיים מאפשרות למפרסמים לבחור את שעות הצגת הפרסומות כך שניתן לבחור בשעות העומס עם אחוזי הרייטינג הגבוהים ביותר. חשוב להדגיש שככל ששעת הפרסומת נצפת יותר, כך עלות הצגתה תהיה גבוהה יותר, חשוב להביא זאת בחשבון.

השינוי הגדול בעולם השיווק – מחשיפה נרחבת לחשיפה סלקטיביתישנן עוד שיטות רבות שיוכלו לסייע לכם להגיע לחשיפה נרחבת תוך זמן קצר. אך שיטת השיווק החדשה, שיווק אונליין, שונה בתכלית מהשיטה שהוצגה עד כה. כפי שציינו מעלה

מטרת העל של שיטת השיווק המסורתית היא לחשוף את בית העסק, המוצרים או השירותים לעיניהם של כמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה. נשמע לכם מעניין? ישנן עוד שיטות רבות שיוכלו לסייע לכם להגיע לחשיפה נרחבת תוך זמן קצר. אך שיטת השיווק החדשה, שיווק אונליין, שונה בתכלית מהשיטה שהוצגה עד כה. כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים בעולם הפרסום והשיווק. , אלא להגיע לעיניהם של כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

מטרת העל – להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים בלבד!

במילים אחרות, שיטת שיווק אונליין כופרת בחשיפה הנרחבת ותומכת בחשיפה ממוקדת ללקוחות בעלי סיכוי גבוה להתעניינות בבית העסק המפורסם. השיטה המסורתית אמנם משיגה חשיפה גדולה ונרחבת יותר משיטת שיווק אונליין באופן ממוקד, אך כמה מכלל הנחשפים באמת מתעניינים בתחום בית העסק? אחוז קטן מאוד. מרבית האנשים חולפים על פני המודעה ללא כל התעניינות. לעומת זאת, בשיטת שיווק אונליין תוך מיקוד הפרסומים, אחוז המתעניינים מסך כל הנחשפים גבוה בעשרות אחוזים. פרסום ממוקד מבטיח למפרסם שמרבית הנחשפים אכן מתעניינים או התעניינו בעבר בתחום הפרסום, בעוד שבחשיפה נרחבת מרבית הנחשפים לא התעניינו מעולם בתחום המפורסם. מעבר לאחוזי ההצלחה הגבוהים של שיטת שיווק אונליין, גם העלויות זולות בעשרות אחוזים. חושבים להתחיל עם שיטת שיווק אונליין תוך מיקוד הפרסומים שלכם? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

כך תוכלו למדוד את רמת יעילות הקמפיין השיווקי שלכם – הכירו את אחוזי ההמרהבשיטת שיווק אונליין תוך מיקוד הפרסומים, אחוז המתעניינים מסך כל הנחשפים גבוה בעשרות אחוזים. פרסום ממוקד מבטיח למפרסם שמרבית הנחשפים אכן מתעניינים

ראשית, חשוב שתכירו את אחד המדדים המדוייקים ביותר לבדיקת יעילות שיטת שיווק אונליין או שיווק מסורתי. מדד הבדיקה נקרא אחוז המרה. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך יעילות הפרסום גבוהה יותר. מה נבדק על ידי אחוזי ההמרה? אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה מסך כלל הנחשפים למודעה או לפרסום. כלומר, אם המודעה שלכם הגיעה לעיניהם של 200 אנשים ורק אדם אחד נקט פעולה בעקבותיה, אחוז ההמרה נמוך ועומד על 0.5%. לעומת זאת, אם 10 אנשים נקטו פעולה בעקבות אותה מודעה שהגיע לעיניהם של 200 אנשים, אחוז ההמרה גבוה משמעותית ועומד על 5%. חשוב להדגיש שהצלחה (נקיטת פעולה) לעניין חישוב אחוז המרה משתנה. ישנם מפרסמים שמגדירים את מטרת העל שלהם כמכירה בלבד. במקרים אלה, השארת פרטים (על אף שמדובר בנקיטת פעולה) לא תיספר כהצלחה לחישוב אחוזי ההמרה. כך או כך, אחוזי הצרה של שיטת שיווק אונליין גבוה בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי ההמרה של השיטה המסורתית הדוגלת בפרסום נרחב ללא הבחנה כלל.

פרסום סלקטיבי – כך עושים את זה נכון ומגיעים לאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד!גם העלויות זולות בעשרות אחוזים. חושבים להתחיל עם שיטת שיווק אונליין תוך מיקוד הפרסומים שלכם? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

איך מפרסמים באופן סלקטיבי ללקוחות פוטנציאליים בלבד? שיווק אונליין מאפשר למפרסמים לפלח את כלל הנחשפים ולבחור לאיזה פלח באוכלוסיה הם רוצים לפרסם. בין כלל פעולות הפילוח שניתן לעשות – פילוח לפי מין, גיל, תחומי עניין, מקום מגורים, תחום תעסוקה, מצב זוגי ועוד. כלל הפילוחים הללו מאפשרים למפרסמים להרכיב פרופיל לקוח מיטבי ואידיאלי בו הם ירצו להשקיע את כל מאמצי הפרסום. לדוגמא עסק שמוכר שמלות כלה, לא ירצה לפרסם את מוצריו לגברים. ישנם מצברים בהם גם פרסום לגברים יוביל למכירה, אך באחוזים נמוכים משמעותית בהשוואה לחשיפה לנשים. לכן, כבר בפילוח הראשון המפרסם יכול לבחור לפרסם שמלות כלה לנשים בלבד. מיקוד נוסף יכול להיעשות על בסיס גיל הנשים. המפרסם יכול להחליט לפרסם לנשים בגילאים השכיחים ביותר לנישואים. מיקוד זה יבטיח לשפר את אחוזי ההמרה של הקמפיין. מיקוד נוסף שניתן לעשות הוא לפרסם את שמלות הכלה לנשים מאורסות בלבד. מיקוד זה מבטיח שרוב רובן של הנחשפות אכן יתעניינו במוצר המפורסם, מה שיבטיח אחוזי המרה גבוהים במיוחד לשיווק אונליין בדרך זו.

מפלטפורמה חברתית למכונת שיווק משומנת – הכירו את אפיקי השיווק שפייסבוק מציעה ללקוחותיה

אחת הפלטפורמות הגדולות ביותר לשיווק אונליין היא פייסבוק. הרשתות החברתיות בכלל ופייסבוק בפרט הפכו בשנים האחרונות מפלטפורמות חברתיות שכל מטרתן היא שיתוף תמונות ואירועים, לפלטפורמות שיווק משומנות. פייסבוק מציעה לכלל המפרסמים בה מבחר גדול של אפשרויות קמפיינים שונים לשיווק שלל מוצרים. ריכזנו עבורכם כמה מהאפשרויות הגדולות והמבוקשות ביותר:

קמפיין גידול בכמות הלייקים ובכמות החברים בעמוד קמפיין זה מתמקד בעיקר בחשיפת העמוד שלכם לכמה שיותר משתמשים רלוונטיים. הקמפיין מתאים בעיקר לעמודי פייסבוק עסקיים בתחילת דרכם שרוצים להתחיל לצבור כמות גדולה של חברים הדוקים. חשוב להדגיש שככל שיהיו לכם יותר חברים עוקבים לעמוד, כך תוכלו לפרסם ליותר אנשים באופן אורגני לחלוטין וללא תשלום כלל.
קמפיין להובלת תנועה קמפיין נוסף הוא קמפיין להובלת תנועה של משתמשים לעמוד נחיתה או לאתר אינטרנט של בעל העסק. בשונה מהקמפיין הקודם, ההצלחה של קמפיין זה היא לא צבירת לייקים או חברים חדשים, אלא צבירת כמה שיותר מובלים לעמודי הנחיתה ולאתרי האינטרנט השונים. לא אחת קמפיין זה מצליח לייצר לבעליו לידים ומכירות, על אף שעיקר מטרתו היא הובלת תנועה בלבד.
קמפיין יצירת פעולה בקמפיין זה מטרת העל היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות פעולה. ישנן לא מעט פעולות שלקוחות יכולים לעשות בשביל להגדיר את הקמפיין כמוצלח, הפעולות השכיחות ביותר הן: השארת פרטים והצטרפות לקבוצת הפצה או רכישת מוצרים.
קמפיין להוספת לידים קמפיין להוספת לידים במסגרת קמפיין בפייסבוק מתאים בעיקר לבעלי עסקים שאין ברשותם אתר אינטרנט או דף נחיתה. מטרת העל של קמפיין זה היא שהלקוח ישאיר פרטים מזהים כך שניתן יהיה לעשות בהם שימוש גם בעתיד. במסגרת קמפיין זה הלקוח לוחץ על מודעה פשוטה בפייסבוק ומיד נפתח לו חלונית נוספת להשארת פרטים. בחלונית ניתן להוסיף תמונות ומלל שינחו את הלקוח למלא את פרטיו.
קמפיין וידאו הקמפיין המדוייק ביותר שיש לפייסבוק להציע הוא קמפיין וידאו. בעזרת וידאו ניתן להעביר את מלוא המידע הנדרש לכלל הצופים בו. אך מעבר לכך, בעזרת הוידאו ניתן לקבל לא מעט נתונים חשובים שיסייעו למיקוד הקמפיינים השונים. כיום ניתן לדעת כמה זמן כל צופה צפה בסרטון, מתי הוא החליט לנטוש את הסרטון, כמה פעמים הוא צפה בסרטון ועוד. כלל הנקודות הללו מאפשרות לדייק את הקמפיין לרמה גבוהה במיוחד ולהציג ללקוחות בדיוק את מה שהם אוהבים/רוצים לראות.
קמפיין התקנת אפליקציה קמפיין זה מכוון את הלקוחות להוריד אפליקציה ייעודית. קמפיין זה נחשב לפשוט במיוחד ואינו מצריך מהלקוחות להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים.

לא מצליחים לבחור את האפיק המיטבי עבורכם? בחרו מספר אפיקי פרסום שונים!

לא מצליחים לבחור את הקמפיין המתאים ביותר עבורכם? אנשי מקצוע רבים בתחום ממליצים ללקוחות שלהם לבחור במספר מסלולי פרסום שונים. התמקדות

שיווק אונליין מאפשר למפרסמים לפלח את כלל הנחשפים ולבחור לאיזה פלח באוכלוסיה הם רוצים לפרסם. בין כלל פעולות הפילוח שניתן לעשות - פילוח לפי מין, גיל, תחומי עניין, מקום מגורים, תחום תעסוקה,

במסלול פרסומי אחד בלבד לא יצליח לשרת את מלוא צורכי הפרסום של בית העסק שלכם. היתרונות הגדולים בפרסום נרחב בכמה אפיקים שונים של שיווק אונליין בפייסבוק:

  • שירות פרסום מלא לכל צורכי בית העסק

פרסום במגוון אפיקי פרסום שונים יבטיח למפרסמים פרסום מיטבי הכולל את כל צורכי בית העסק. בית עסק ממוצע כולל מגוון אפיקים שונים שכדאי לפרסם אותם בדרכים שונות. אנשי מקצוע רבים בתחום ממליצים על בחירת מספר נתיבי פרסום שונים.

  • מיקוד מירב המאמצים על מסלול השיווק המניב ביותר

סיבה נוספת בגינה מפרסמים מקצועיים רבים ממליצים על בחירת מגוון מסלולי שיווק שונים היא האפשרות למקד את מירב מאמצי הפרסום באפיק הפרסומי המיטבי. לאחר קמפיין שיווק נרחב ניתן לאתר את אפיק הפרסום שהצליח להניב את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר ולמקד בו את מירב מאמצי השיווק.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך