שיווק במנועי חיפוש

מה בעמוד זה?

שיווק במנועי חיפושרוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים משמעותיים בכל עולם השיווק והפרסום שאתם חייבים להכיר. שיווק במנועי חיפוש מבטיח לכלל המשווקים קמפיינים מוצלחים במיוחד שמניבים אחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לשיטות השיווק הישנות. אז אם גם אתם חושבים להתחיל לפרסם ולשווק בעולם הדיגיטל, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בשינויים הגדולים שאתם חייבים להכיר בעולם השיווק, נציג את השיטה הטובה ביותר לשיווק במנועי חיפוש, נגע בכל היתרונות של שיטת השיווק החדשה על פני שיטת השיווק הישנה, נכיר את הכלי שיעזור לכם לבחון את יעילות הקמפיין השיווקי שלכם וכן נציג את התהליך הנדרש לבניית אתרים וקידומם עד למקום טוב במנועי החיפוש השונים.

 

שואפים להגיע לעיניהם של מיליונים? אלה הדרכים הטובות ביותר שיעזרו לכם לעשות זאת במהירות

לפני שנצלול לעומק הפרטים אודות שיווק במנועי חיפוש וכל הדגשים שאתם חייבים להכיר משיטות השיווק החדשות והמתקדמות, חשוב שתכירו לעומק את האפשרות החלופית – שיטת השיווק שדירתה רבים במשך כמה עשורים. שיטת השיווק המסורתית דוגל. בחשיפה נרחבת וגדולה ככל הניתן. במסגרת שיטה זו המשווקים חושפים את התוכן הפרסומי לעיני מיליוני אנשים תוך זמן קצר, וללא כל הבחנה ביניהם. המטרה המרכזית היא להגיע לעיני מיליונים, על אף שמרביתם כלל לא מתעניינים בתוכן המפורסם. שיטת שיווק זו כוללת לא מעט דרכים אפשרויות המבטיחות למפרסמים חשיפה נרחבת תוך זמן קצר. הדרכים הבולטות ביותר הן:

  1. שלטי חוצות במקומות הומי אדם או בצמתים מרכזיים בהם נוסעים מאות אלפי אנשים מידי יום.
  2. מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר.
  3. פרסומות בפריים טיים בשעות שיא הרייטינג.

מיליונים ראו, כמה קנו? אחוזים בודדים בלבד!

כלל האפשרויות הללו מבטיחות למפרסמים ליהנות מחשיפה נרחבת של מיליוני אנשים תוך זמן קצר. אך בשנים האחרונות חלו שינויים רבים במטרה המרכזית של הפרסומים. שיטת שיווק במנועי חיפוש שונה בתכלית ואינה דוגלת בפרסום נרחב לעיניהם של מיליונים ללא כל הבחנה. השיטה החדשה מוותרת על החשיפה הנרחבת לטובת חשיפה איכותית לבעלי עניין בתוכן הפרסומי. השיטה הישנה אמנם הגיעה לעיניהם של מיליוני אנשים, אך רובם ככולם כלל לא מתעניינים בתחום המוצר או השירות שמפורסם. חשיפה נרחבת לאנשים שאינם בעלי עניין בתוכן הפרסומי אינה מועילה הרבה ועולה לא מעט כסף למפרסמים. לכן, בשנים האחרונות מפרסמים רבים בוחרים בשיטה החדשה של שיווק במנועי חיפוש. שיטה זו מבטיחה לכל מפרסם לא מעט יתרונות על פני השיטות המקובלות ששירתו רבים במשך העשורים האחרונים. בשורות הבאות נגע ביתרונות הבולטים.

 

הכירו את שיטת השיווק החדשה – שיווק במנועי חיפוש

אז מדוע בעלי עסקים רבים כל כך בוחרים בשנים האחרונות בשיווק במנועי חיפוש? ישנן לא מעט סיבות לכך. ראשית, חשוב להכיר את הרעיון הגדול שעומד מאחורי הוויתור על החשיפה הנרחבת לעיני מיליונים ללא כל הבחנה. מטרת העל של שיווק במנועי חיפוש היא להגיע לכמה שיותר אנשים שמתעניינים או התעניינו בעבר בתוכן הפרסומי. הדגש הוא לא על הכמות אלא על האיכות. מדוע? פרסום ממוקד בעזרת שיווק במנועי חיפוש מצליח לייצר לבוחרים בו תוצאות יעילות מאשימות – גבוהות בעשרות אחוזים בהשוואה לתוצאות יעילות הקמפיינים בשיטות המסורתיות של חשיפה נרחבת. רוצים לקבל תוצאות מיטביות מכל קמפיין שיווקי שלכם? שיטת שיווק במנועי חיפוש היא התשובה עבורכם. אמנם כמות הנחשפים קטנה יותר, אך כמות הלקוחות הפוטנציאליים גדולה בעשרות אחוזים. איך בוחנים זאת? בעזרת בדיקת אחוזי המרה.

 

שיווק יעיל בעשרות אחוזים יותר בהשוואה לשיווק בשיטה הישנה

אחד המדדים המדויקים ביותר שיש כיום לבחינת יעילות קמפיינים שיווקיים הוא בדיקת אחוז המרה. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה מסך כל הנחשפים לתוכן הפרסומי. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך הקמפיין נחשב ליעיל יותר. לדוגמא, אם תוכן פרסומי שהגיע לעיני 100 אנשים גרם לאחד בלבד לנקוט פעולה, אחוז ההמרה של קמפיין זה עומד על 1% בלבד – נמוך במיוחד. לעומת זאת, אם מתוך כלל 100 הנחשפים, 10 אנשים ינקטו פעולה, אחוז ההמרה במקרה זה גבוה משמעותית ועומד על 10%. רוצים ליהנות מאחוזי המרה גבוהים שיבטאו יעילות שיא של השיווק שלכם? שיטת שיווק במנועי חיפוש היא התשובה עבורכם. שיטה זו מצליחה לייצר אחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לשיטות הישנות. מעבר לכך, עלות השיטה החדשה נמוכה משמעותית מהשיטות הישנות שהצריכו מהמפרסמים לשלם סכומי עתק עבור פרסום שמגיע לעיני מיליוני אנשים.

 

רוצים לבנות אתר אינטרנט לבית העסק שלכם? כך תעשו את זה נכון

אז איך משווקים במנועי החיפוש? אחת הדרכים הטובות ביותר היא על ידי אתרי אינטרנט שימוקמו במקום טוב בעמוד הראשון של תוצאות מילות החיפוש הבולטות. חושבים לבנות אתר אינטרנט לבית העסק שלכם? חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להביא בחשבון לפני שתתחילו בתהליך. לא מעט בעלי עסקים לא מכירים את כל השלבים שחייבים לעבור בשביל ליהנות מתנועת גולשים משמעותית דרך אתרי האינטרנט. מרביתם סבורים כי מיד עם עליית האתר לאוויר הם יוכלו להרחיב את פעילותם לרשת וליהנות מלא מעט גולשים באתר החדש. לכן, חשוב להדגיש כי שיווק במנועי חיפוש בעזרת אתרי אינטרנט מחייב אתכם לעבור שלבים נוספים. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים לדעת בשביל ליהנות מאתר אינטרנט מקצועי ואיכותי שמצליח לייצר תנועת גולשים משמעותית.

 

אל תקלו ראש בבניית האתר שלכם – אתר שאינו איכותי ומקצועי לא יצליח לייצר תנועת גולשים משמעותית

תחילה, חשוב להכיר בחשיבות של בניית האתר שלכם. בעלי עסקים רבים מקלים ראש בבניית האתר, אך חשוב להדגיש כי אתרים שאינם איכותיים, מקצועיים, מרשימים ובנויים היטב, לא מצליחים להגיע למקום טוב בעמוד הראשון ולייצר תנועת גולשים כלל. אז הדגש הראשון שאתם חייבים להכיר הוא החשיבות הגדולה של בניית אתרים איכותיים. לפני שאתם בוחרים את בונה האתרים שלכם באופן שרירותי, חשוב שתכירו את כל המשמעויות שיש לכך. בחרו בונה אתרים מקצועי ומנוסה שידע לבנות עבורכם אתר אינטרנט ללא דופי. השלמתם את שלב בניית האתר? זה לא הסוף. בניגוד למקובל לחשוב, אתר אינטרנט חדש שעולה לרשת אינו מצליח לייצר תנועת גולשים כלל.

רק כך תגיעו למקום טוב בעמוד הראשון – הכירו את שירותי קידום האתרים

האתרים הרבים הקיימים כיום כמעט בכל תחום מחייבים את מנועי החיפוש של גוגל לערוך סינון וסלקציה בין כלל האתרים. המטרה המרכזית של מנועי החיפוש היא להציג לגולשים את האתרים האיכותיים ביותר. לכן, מנועי החיפוש עורכים דירוג מפורט לכל אתר, האתרים שקיבלו את הדירוג הטוב ביותר ממוקמים במקום טוב בעמוד הראשון. ברוב המקרים אתרים חדשים ממוקמים בעמודים האחרונים. מרבית הגולשים מסתפקים בעמוד הראשון או השני בלבד, מה שאומר שבתחילת הדרך של האתר שלכם, הוא לא יהיה רלוונטי כלל עבור מרבית הגולשים. מה עושים? מקדמים את האתר בעזרת שירותי קידום אתרים. שירותי קידום אתרים מבטיחים לכלל בעלי האתרים שיפור תמידי במיקום האתר עד שהוא יגיע למקום טוב בעמוד הראשון. אתר אינטרנט שמגיע למקום טוב בעמוד הראשון יצליח לספק עבור בעליו תנועת גולשים משמעותית, שיווק עם אחוזי המרה גבוהים במיוחד ולא מעט מכירות.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

שיווק באינטרנט
שיווק באינטרנט

מאז ומתמיד שיווק ופרסום עסקים היה נושא אשר העסיק רבות בעלי עסקים, חברות, ספקי שירות, או מוכרים של מוצר כלשהו. המטרה אשר עמדה מאז ומתמיד

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך