פרסום בלינקדאין

מה בעמוד זה?

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין). ישנם מספר מרכיבים עיקריים המרכיבים את אסטרטגיית הפרסום והשיווק של לינקדאין, בהם נדון במאמר הבא

אם אתם מעוניינים לפרסם ולשווק את עצמכם בפלטפורמת לינקדין, אתם צריכים לקחת בחשבון שהכללים בפלטפורמה הזו הם שונים מהכללים שיש באינסטגרם, פייסבוק או כל רשת חברתית אחרת. בניגוד לפלטפורמות חברתיות פופולאריות כמו פייסבוק או יוטיוב, לינקדין מתמקדת בעיקר ביצירת קשרים עסקיים ופרסום של פרופילים עסקיים שונים, פרסום קורות חיים, מציאת קונקשנים עסקיים, איתור קהלי יעד ממוקדים ועוד. ראשית, בואו נציין מס' פרמטרים מהותיים בפרסום בלינקדאין.

מס' היבטים מרכזיים של פרסום בלינקדין

  1. פרופיל החברה שלך – זה המקום שבו המידע של החברה שלך ממוקם.
  2. דף החברה שלך – זה המקום שבו עובדי החברה שלך יכולים לשתף תוכן, להשתתף בדיונים ולבנות קהילה של עוקבים שרוציםפרסום עסקים בלינקדאין - כיצד הוא מתבצע להתעדכן בפוסטים של החברה ברשתות החברתיות.
  3. הזדמנויות הפרסום שלך – כאן תמצא חבילות פרסום שונות, אפשרויות תמחור והנחיות קמפיינים עבור הקהל או פלח התעשייה שלך בתוך LinkedIn Connections Network.

רשת פרסום מקצועית מובילה

עם יותר מ-300 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, לינקדאין היא הרשת החברתית המקצועית המובילה. בשונה מפייסבוק או רשתות חברתיות אחרות, לינקדין ממוקדת ביזנס, כלומר עסקים. היא מעולה עבור פרסום עסקים בלינקדין, אבל פחות עבור יצירת קשרים חברתיים.

אם אתם מעוניינים לחדד את האינטראקציות שלכם עם הלקוחות שלכם, יהיה עליכם לפנות לפרסום או שיווק ממומן בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד. לחדד את פרסום העסק היא הכוונה? אם כך, פרסום בלינקדין עשוי להיות מדויק עבורכם.

תכונות ייחודיות לפרסום של לינקדאין

ללינקדאין מספר תכונות חיוניות לפרסום ושיווק. אלה כוללים פרסום פוסטים ב-LinkedIn Pulse, שליחת מיילים לאנשי קשר ברשת שלך,התכונות הייחודיות של פרסום עסקים בלינקדאין או בקשת המלצות על הקשרים שלך ועוד. להלן כמה מהפריטים החשובים שצריך לפרסם ולשווק עם לינקדאין:

  •  כרטיסי ביקור דיגיטליים לעסק שלכם.
  • כתובת אתר מותאמת אישית לעסק שלכם.
  • קישור לדף הפייסבוק העסקי של החברה.
  • פרסום כתבות יח"צ שפורסמו עליכם עיתונות או ברשת.
  • חסויות או חוות דעת של משתמשים, קולגות, לקוחות וכו', שניתנות על המוצרים או השירות שלכם.
  • פרסום שיתופי פעולה או קשרים עסקיים שונים.

תכונות אלו של מדברות על סוגי הפרסום והשיווק השונים שבהם אתה יכול להשתמש ב-LINKEDIN. Linkedin הפכה לפלטפורמה פופולרית עבור מפרסמים למצוא את קהל הלקוחות הנכון, להפעיל פרסומות ולעקוב אחר התוצאות שלהם. ובסופו של דבר, זה כולל גם את האלמנטים החשובים הדרושים לקמפיינים מוצלחים בלינקדאין – כלי קריאייטיב, מדידה, אנליטיקה, ניטור מידע, ניטור קבוצות מיקוד ועוד.

סוגי הפרסום הם בד"כ מודעות הקשורות לעסק שלך, קמפיינים לשיווק תוכן הקשורים לעסק שלך, פוסטים מקודמים על ידי דפי מותג או גורמים חיצוניים, עדכונים ממומנים על ידי חברות או גורמים חיצוניים ועוד.

כיצד מתחילים עם פרסום בלינקדין?

כדי להתחיל עם הקמפיינים האלה בלינקדין, אתה צריך חשבון עם LinkedIn Publisher Solutions. הכלים האחרים המומלצים לפרסום בלינקדין הם כלי ניתוח כמו Chartboost ו-KISSmetrics where ועוד.

לינקדאין היא פלטפורמת מדיה חברתית שבה אנשי מקצוע, יזמים וסטודנטים מתחברים לרשת. זה המקום המושלם לחברות לפרסם את המותג או הרעיון שלהן. בלינקדאין תוכלו למצוא טיפים רבים לפרסום לשיפור הקמפיין השיווקי שלכם, אבל ללא הכלים הטכנולוגיים הזכרנו כאן למעלה, יהיה לכם קשה מאוד לעבוד ולייעל את הפרסום שלכם. אם כך, הקפידו על סיוע מקצועי כשאתם רוצים לפרסם בפלטפורמה זו.

מה עוד מאפשרת פלטפורמת לינקדין?

לינקדאין היא פלטפורמת המדיה החברתית המקצועית הגדולה בעולם עם מיליארד משתמשים ברחבי העולם. כאשר יותר מ-80% מכוח העבודה בעולם כבר משתמשים בפלטפורמת המדיה החברתית הזו, היא הפכה לכלי שיווקי חשוב לעסקים. אבל יחד עם זאת, לינקדאין מאפשרת למשתמשים לא רק ליצור פרופיל מקצועי

אם אתם שואלים את עצמכם מה עוד מאפשרת לינקדין לעשות, הרי שפלטפורמה זו מאפשרת גם לחלוק את הכישורים והמומחיות שלכם עם אחרים על מנת להרחיב את הרשת העסקית ולחפש הזדמנויות עבודה, הזדמנויות עסקיות, הזדמנויות שיתופי פעולה ועוד.

הצורך בכלים לניטור מידע וניתוח תוצאות פרסום בלינקדין

עם כל כך הרבה מידע בחוץ, משתמשים ועסקים בכל תחומי העיסוק האפשריים, פרסום בלינקדאין הוא בהחלט מורכב. זה יכול להיות מכריע עבור מישהו ללא כל ניסיון בפרסום או שיווק, למצוא אסטרטגיות יעילות שעובדות עבורו בלינקדאין שיעזרו לו.

Linkedin הוא מקום מצוין עבור מחפשי עבודה ומעסיקים להתחבר ולעבוד יחד. אתה יכול להשתמש בפלטפורמה זו כדי למצוא עבודה או אפילו כדי להתחבר לאנשי הקשר שלך בתעשייה. אבל אם אתה מעוניין לעשות את זה בצורה מקצועית ובאמת להניב פירות מהשיווק שלך בלינקדין, יהיה חשוב לקבל סיוע של חברת שיווק דיגיטלי או חברת קידום אתרים.

5 טיפים לפרסום שכדאי לזכור בעת יצירת תוכן בלינקדאין:

– ודא שהפרופיל שלך מלא ושיש בו מידע רב עליך, ניסיון העבודה שלך, פרויקטים וכו'.

– עדכן את הפרופיל שלך כדי שיהיה קל לאנשים למצוא אותך.

– כתוב על נושאים שונים שיכולים לעזור לך לקבל יותר תגובות מאנשים.

– השתמש במודעות בלינקדאין כדי לקדם את עצמך ולהגדיל את טווח ההגעה של המסר העסקי או הפרסומי שלך.

– הקפד על טונים מקצועיים בלבד, אל תכנס לפסים אישיים או פוליטיים עם לקוחות, קולגות או עובדים.

פרסום בלינקדאין מאפשר להרחיב פעילות עסקית

לינקדאין הוא אתר הרשתות החברתיות המובילות למקצוענים. זוהי פלטפורמה המשמשת אנשי מקצוע המחפשים להרחיב את הרשת שלהם בתחומם, כלומר את הפעילות העסקית שלהם או פעילות האונליין.

טיפים לפרסום בלינקדאין יכולים לשמש לא רק לשימוש אישי, אלא גם לעסקים. זה עוזר לחברות למצוא את הקהל הנכון ולהגיע אליו בצורה יעילה. כמה מאסטרטגיות השיווק החזקות ביותר לפרסום בלינקדאין הן: הדגשת ערכי העסק שלך, יצירת הפרופיל שלך, שימוש במודעות LinkedIn ועוד.

לפרסם מוצר או שירות ברחבי העולם – LINKEDIN פרסום ושיווק

בפלטפורמת LinkedIn, אתה יכול לפרסם את המוצר או השירות שלך לאנשים מכל העולם. רמת החשיפה שאתה מקבל בלינקדאין היא ללא תחרות בשום פלטפורמת מדיה חברתית אחרת, לפחות לא בין הפלטפורמות העסקיות-מקצועיות.

בסופו של דבר, פרסום בלינקדאין הוא די קל ופשוט. ראשית, אתה צריך דף פרופיל עם כתובת אימייל מאומתת. שנית, אתה צריך שיהיה לך שם מותג ולוגו שאתה רוצה להשתמש בהם עבור הפרסומת שלך. שלישית, חלק מהתוכן שלך צריך להיות קשור למה שאתה מפרסם כדי לקבל יותר קליקים ומעורבות מהקהל. בשורה התחתונה, פרסום בלינקדאין עובד בדיוק כמו כל מסע פרסום אחר – יש לו עמלת הקמת מודעה, תקציב יומי לקמפיין שלך, אפשרויות מיקוד המבוססות על מיקום וקבוצות עניין של מי שצופה במודעות וכו'. אם אתם מסתבכים עם פרסום בלינקדאין, תשקלו לקבל סיוע מקצועי, זה יעשה לעסק רק טוב (אם מבוצע נכון). בסופו של דבר, אם אתה בעל עסק, כנראה שגם ככה יש לך מספיק על הראש. אם כך, סיוע מקצועי יהיה רעיון מעולה כנראה.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך