סטורי באינסטגרם להגברת המודעות

מה בעמוד זה?

אם יש לכם פרופיל אינסטגרם פעיל, יכול מאוד להיות שאתם נכנסים לסטטיסטיקה. מליוני גולשים ברחבי העולם מבלים או מעבירים בין 2-4 שעות ביום ברשת החברתית אינסטגרם. כן כן. שמעתם נכון. בין 2-4 שעות וזה רק הממוצע. יש גם מיליוני גולשים שנמצאים ברשת החברתית שכבשה את העולם, זמן רב יותר. אם אתם בעלים של עסק ואין לכם עדיין עמוד אינסטגרם פעיל, יכול להיות שזה בדיוק מה שאתם צריכים כדי למנף את העסק שלכם ולהביא אותו למקומות טובים יותר, ליצור חשיפה גבוהה יותר, למתג את העסק שלכם בדיוק איך שאתם חולמים ויאללה, לצאת לדרך. גם אם יש לכם אתר אינטרנט או עמוד עסקי בפייסבוק, זה ממש לא סותר, אפשר גם וגם ואפילו רצוי. אז בשורות הבאות נציג בפכנים את כל מה צשריך לדעת על סטורי באינסטגרם, אחד הכלים הכי חשובים ברשת החברתית שכולה תמונות, סרטונים ומעט מאוד מלל.

;

סטורי באינסטגרם מה הקטע שעומד מאחורי זה?

במובנים מסוימים, סטורי באינסטגרם הוא התשובה של חברת פייסבוק-אינסטגרם לפרסום בזק עוצמתי. כמו אינסטגרם, סיפורי אינסטגרם זוכים לפופולריות עצומה. עם הצגתם באוגוסט 2016, השימוש בהם עולה במהירות ומגיע היום ל-300 מיליון משתמשים יומיים. מאמר זה מציג את האופן בו ניתן להשתמש בססטוריז באינסטגרם כמו מומחים.

מה זה בכלל סטורי באינסטגרם?

מה זה סטורי באינסטגרם וכיצד לקדם דרכו את העסקסטורי זה אומר סיפור, את זה כולנו יודעים. פרופילים פרטיים משתמשים בסטורי כדי לספר את הסיפור שלהם ולהראות לעולם מה הם עושים. יש כאלה שמעלים סטורי אחת לחודש, אחרים עושים את זה פעם ביום ויש אנשים שבערך כל חמש דקות מתעדים את החיים שלהם. מספרים את הסיפור שלהם. כמובן, שמדובר בפרופיל המשלב בין החיים הפרטיים של אותו אדם או פרופיל לבין העסק שלו, זה כמובן מוצדק. דרך הסטורי אתם יכולים להציג לעולם מי אתם, מה אתם, מה מעניין אתכם, מהאתם אוהבים לעשות, איפה אתם נמצאים, מה אתם עושים, מה אתם אוכלים ועוד ועוד. בהיבט העסקי, יש לזה משמעות הרבה יותר חזקה מבחינה כלכלית משום שסטורי באינסטגרם משמש אותנו למתג את העסק שלנו ולייצר חשיפה בלתי נשלטת. זה המקום להראות לעולם מה העסק שלכם מציע ואילו שירותים יש לכם. זה המקום להראות לכולם מה מייחד את העסק שלכם על פני המתחרים, להציג תמונות מרהיבות, להפגין את מה שקורה ”מאחורי הקלעים“ ופשוט לקדם את העסק שלכם בשיטה שפשוט עובדת.

”סטורי באינסטגרם“ – האם זה מתאים רק לעסקים ויזואליים?

בעלי עסקים רבים נמנעים מלפתוח לעצמם פרופיל אינסטגרם עסקי לא מעלים סטורי, תמונות או סרטונים, רק משום שהם בטוחים שהסטורי מתאים לעסקים ויזואליים, כלומר עסקים שמצטלמים מעולה כמו צלמים, קונדיטורים, שפים,  מפיקי אירועים, אמנים מסוגים שונים כמו פסלים או ציירים, חנויות של בגדים או רהיטים, אדריכלים, מעצבי פנים ועוד. אז כן, יש בזה מן האמת. הסטוריז תורמים רבות לעסקים שמצטלמים טוב, עסקים שהפריטים והמוצרים שלהם משדרים הרבה צבע אבל, זה לאו דווקא נכון. אפשר לקדם עסקים גם שמצטלמים פחות טוב ולעשות באינסטגרם שימושים נוספים פרט לסטורי עצמו.

הסיבות העסקיות להשתמש בסיפורי אינסטגרם

מה הסיבות העסקיות לנצל את הסטורי באינסטגרם לשיווק העסקסטורי באינסטגרם מאפשר לבעלי עסקים לספר את הסיפור העסקי שלהם יותר מאלבומי תמונות בודדות באינסטגרם. אתם יכולים לבחור להעלות את הסיפורים בעצמכם, או שאם אתם מעוניינים להשיג יעילות מרבית, כדאי שתעבדו עם סוכנות פרסום ששוכרת שירותי משפיענים אהובים על מנת לספר את הסיפור שלכם.

שיטה זו רלוונטית במיוחד למשווקים, כי אחד ההיבטים החשובים בעסקים הוא סיפור הסיפור העסקי ללקוחות פוטנציאליים. סטורי באינסטגרם מאפשר לכם לעשות בדיוק את זה, באמצעות שילוב של תמונות וסרטונים.

כמובן שהם זמניים

סטורי באינסטגרם נעלם לאחר יממה, אבל זוהי פלטפורמה מושלמת לספר סיפורים בגישה ויזואלית חדשה שמתארת את העסק שלכם על בסיס קבוע. יתרון נוסף של סיפורי אינסטגרם הוא שהם אינם מופיעים בפיד של אנשים, כך שאין סיכון שהם ייחשבו כספאם.

סטורי באינסטגרם מספק הזדמנות מצוינת לבעלי עסקים להפגין את היצירתיות שלהם או של המשפיענים שלהם, בפני קהל היעד. אלו אינן תמונות בלבד שמותגים מעלים לפעמים.

סיפורי אינסטגרם הם שילוב של תמונות וסרטונים שפועלים יחד, עם שכבת פרשנות, על מנת לספר את הסיפור של היום, ולפרק הזמן של יממה יש יתרון נוסף, כי התוכן שלכם נמצא שם ליום, מודגש ואז נעלם.

חברת קידום אתרים מקדמת עסקים גם באינסטגרם

כיצד חברת קידום אתרים מקדמת עסקים דרך הסטורי של האינסטגרםמומחי קידום אתרים בונים את הדירוגים של עסקים בגוגל, בין היתר גם באמצעות שימוש בפלטפורמת סטורי באינסטגרם למכירות של יום אחד.

שיטה זו מגבירה את הדירוג בגוגל כשאנשים לוחצים על הסיפורים ומגיעים גם לאתר החברה, כך שסיפורי אינסטגרם מקדמים את המכירות שלכם לקהל הרחב היום, גם אם הם נעלמים לנצח מחר.

יצירת סטורי באינסטגרם

השיטה המדויקת ליצירת סטורי באינסטגרם תלויה במידה רבה באפליקציה או במכשיר המשמשים לגישה לאינסטגרם. יחד עם זאת, רוב האנשים ניגשים לאינסטגרם דרך אפליקציית הסמארטפון שלהם.

באפליקציה זו, ניתן ליצור סטורי באינסטגרם באמצעות לחיצה על הסמל '+' בפינה השמאלית העליונה. אם עדיין לא עשיתם זאת, תנו הרשאה לאינסטגרם סטוריז להשתמש במצלמה שלכם ובמיקרופון, אם אתם מעוניינים בקול.

הפצה לקהל היעד

ניתן להתחיל סטורי באינסטגרם באופן מידי באמצעות לחיצה על כפתור הסיפור בתחתית. לחלופין, אתם יכולים לבחור הבא ששולח אתכם למסך שבו יש אפשרות לכלול את התמונה או הסרטון כחלק מהסיפור שלכם, או לשלוח אותו לקהל היעד שלכם.

אם יש לכם כרגע סטורי באינסטגרם בפעולה, תמונת הפרופיל שלכם נראית שלמה בפינה השמאלית העליונה. אם אין לכם סיפור שכבר התחיל, ה-"+" הכחול יכסה את החלק הימני התחתון של התמונה שלכם.

מעקב אחרי מי שרואה סטורי באינסטגרם

מי רואה את הסטורי באינסטגרםבחירה באפשרות 'הבא' במהלך צילום תמונה או סרטון חדש למטרת סטורי באינסטגרם, מובילה למסך השיתוף. אתם יכולים לשמור את הסיפור ולאפשר לכל אחד לראות אותו. לחלופין, אתם יכולים לבחור מרשימת העוקבים שלכם. אינסטגרם מציעה הצעות לאנשים לשלוח אליהם בראש הרשימה.

אם  אתם בוחרים אנשים ספציפיים יחד עם הסיפור שלכם, אינסטגרם שולחת את הסיפור בנפרד לאנשים שציינתם. עם תחילת יצירת סטורי באינסטגרם, ולחיצה על הסיפור, אינסטגרם מספקת את האפשרות להוסיף לסטורי. במקביל, תראו שלוש נקודות בפינה הימנית התחתונה. אלו הגדרות הסיפור.

רק אתם קובעים מי ייחשף לסיפורים שלכם

אחת מהגדרות הסיפור היא "הסתר סיפור מ". לחיצה על אפשרות זו מציגה את רשימת העוקבים, ותוכלו לבחור את אלה שאתם מעוניינים למנוע מהם לראות את הסיפור שלכם. כשתסיימו לבצע את הבחירות שלכם, לחצו על בוצע.

סטורי באינסטגרם מספק מגוון מסננים

עם יצירת תמונה או סרטון חדש, ניתן להחליק ימינה כדי למצוא מסננים לשינוי סטורי באינסטגרם. אלה עוברים לפי שמות מקומות.
כך, לדוגמא, אינסטגרם קוראת למסנן הראשון שהופך הכול לגוון צהוב חי. אם אתם מעוניינים באפקט שחור ולבן, נסו את הפילטר המתאים, וכך גם אם אתם מעוניינים ליצור מראה שטוף שמש.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך