אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים כיצד לנצל את אינסטוש לטובתם, חברות וארגוני ענק. מתכננים פתיחת חשבון עסקי באינסטגרם?
אם אתם מתכננים פתיחת חשבון עסקי באינסטגרם, בהחלט יש כה דברים, דגשים וטיפים שצריך להיות מודעים אליהם. ייתכן שחלק ממשתמשי אינסטגרם לא יאהבו את הרעיון של מודעות ויעדיפו לשמור על פרטיות החשבון שלהם, ככה שהדבר הראשון שצריך לזכור הוא שהאינסטוש הוא ציבורי ופומבי. כמובן שיש לכם את האפשרות לחסום את החשבון שלכם לצפייה על ידי מי שאינו עוקב אחריכם, אבל זה די נוגד את כל הרעיון של שיווק. עם זאת, עסקים ומותגים צריכים לשמור על חשבון עסקי באינסטגרם כדי להשיג נראות ולמשוך לקוחות פוטנציאליים. הנה מידע חשוב לפניכם:
האם אתה בכלל צריך חשבון עסקי גלוי באינסטגרם?
לא, אתם לא חייבים להיות גלויים לעיני כל. אבל כמו שאמרנו כאן בשורות למעלה, זה די נוגד את כל הקונספט השיווקי שלכם ובאופן כללי. אם כן תחליטו לפתוח חשבון עסקי באינסטגרם ולהפוך את עצמכם לגלויים, כי זה בהחלט מומלץ, חשוב שתבצעו את השלבים הפשוטים הבאים. ודאו שהפרופיל שלכם ציבורי או גלוי בדרך הבאה:
א) עברו ללשונית הגדרות.
ב) בחרו בכרטיסיית העדפות.
ג) בחרו "הפוך את הפרופיל שלי לגלוי".
זהו, אם הפרופיל שלכם עד עכשיו היה נסתר ממי שלא עשה לו FOLLOW, זה אמור לפתור לכם את הבעיה. כמו כן, חשבון עסקי באינסטגרם גם יצריך פרסום מודעות, מה שמושך קהלי יעד שמעוניינים להיחשף לתוכן שלכם. אם כך, טוב שהפכתם אותו לגלוי.
פלטפורמת שיווק שחשוב להכיר – אינסטגרם
אינסטגרם קיימת בשוק מאז כבר שנים לא מעטות, והפכה לפלטפורמת רשת חברתית פופולרית מאוד. בשנת 2017, אינסטגרם הרוויחה הכנסות עצומות של מיליארד דולר מפרסומות, עם הערכה של 50 מיליון משתמשים בפלטפורמה לשנה זו בלבד.
אינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת מסיבות רבות. זה קל לשימוש וזו דרך מצוינת ליצור קשר עם הלקוחות או הלקוחות שלך. אבל מה אם אין לך זמן לנהל את החשבון העסקי? ובכן, חשבון עסקי באינסטגרם יצריך ניהול מקצועי לפעמים, ככה שאפשר לשכור את השירות הזה מחברות שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט.
חשבון עסקי באינסטגרם ככלי שיווקי לכל דבר
חשבונות עסקיים באינסטגרם הם כלי טוב לשימוש כאשר אתה רוצה לייצר דף עסקי שיש לו יותר נראות ועוקבים. חשבונות עסקיים גם מאפשרים לך לנהל את פרופיל המותג שלך ממיקום מרכזי אחד, וזה נוח למי שמחפש דרך קלה יותר לנהל את הנוכחות במדיה החברתית.
אם אתה רוצה להצליח בשיווק עסקי באינסטגרם, אתה צריך לדעת איך לצלם תמונות וסרטונים באינסטגרם. בדיוק כמו מה שאנחנו עושים עם האתרים והבלוגים שלנו, אנחנו צריכים גם ליצור זהות ויזואלית עבור חשבון האינסטגרם שלנו. אתה יכול גם לבחור את ההאשטאגים המתאימים שיעזרו לתוכן שלך להגיע לקהל גדול יותר. למשל, כל מיני האשטגים כאלו: #עסקים #אינסטגרם #האשטאגים #מעוררי השראה וכדומה.
החלטות ראשונות בעת פתיחת חשבון עסקי באינסטגרם
ההחלטה הראשונה שיש לקבל בעת פתיחת חשבון האינסטגרם העסקי שלך היא, איזה סוג של פוסטים אתה רוצה לשתף. לעסקים יש בדרך כלל ערוץ מדיה חברתית מרכזי אחד ומומלץ להם להתמקד בערוץ זה.
אבל, ישנן דרכים רבות שבהן עסקים יכולים להשתמש בחשבון האינסטגרם שלהם, ככה שחשוב לתכנן את האסטרטגיה הנכונה מראש. ריכזנו עבורכם מספר היבטים שונים שיש לקחת בחשבון בעת פתיחת חשבון עסקי באינסטגרם – הנה הם:
מספר היבטים חשובים בעת פתיחת חשבון עסקי באינסטגרם
- תמונות מוצר: אלה כוללות תמונות מוצר, רשימות מוצר ושימושים פוטנציאליים במוצרים שאתם משווקים ללקוחות שלכם.
- שירות לקוחות: הציגו תמונות של הצוות שלכם! תנו לקהלי היעד לראות מי אתם.
- בעת פתיחת חשבון עסקי באינסטגרם צריך לשים דגש על הרוח העסקית שלכם. פרסמו תמונות המתמקדות בסביבת העבודה ובתרבות החברה, ספרו מי אתם וכו'.
- חדשות שיווקיות: הקפידו לעדכן והעלו תמונות הקשורות לאירועים המתרחשים אצלכם, תעדכנו על מוצרים חדשים שמגיעים ועוד.
- השקיעו בפוסטים שלכם ובמודעות, מאחר שאינסטגרם זו פלטפורמה שמבוססת על כך.
- שקלו לשכור שירות של קופירייטר, מעצב גראפי, משווק מומחה באינסטוש ועוד.
- הקפידו לפרסם מודעות ממומנות מדי פעם, הראו נוכחות!
- לעולם אל תיכנסו לפסים אישיים או פוליטיים עם קהלי היעד שלכם!
- הקפידו ליצור קשר חיובי עם קהלי היעד שלכם באמצעות תגובות במודעות שלכם.
- הגדירו תקציב מראש עבור שיווק חשבון עסקי באינסטגרם.
השיגו עוקבים באינסטגרם באמצעות תוכן איכותי
הדרך הטובה ביותר להשיג יותר עוקבים באינסטגרם היא באמצעות תוכן מעולה. אתה יכול גם להשיג הצלחה על ידי פרסום תמונות שרלוונטיות לקהל היעד שלך ומעקב אחר חשבונות מובילים בנישה שלך, כך שהפוסטים שלך ייראו על ידי העוקבים של בית העסק.
בסופו של יום, צריך לדעת איך לנצל את אופציות השיווק של אינסטגרם. זאת, כי אינסטגרם הוא ערוץ המדיה החברתית המקוונת הפופולרית ביותר בימינו והפרסום מגיע לאנשים רבים. זה לא מדובר רק על פרסום תמונות וסרטונים, אלא גם על בניית קהל עוקבים ומשיכת משתמשים. חשוב לפתוח חשבון אינסטגרם לעסק שלך על מנת לקבל יותר חשיפה ולשתף את התוכן שלך בפלטפורמה זו. וכשאתם עושים זאת, הקפידו לפרסם תכנים איכותיים בלבד.
איך כדאי להתחיל כשיש חשבון עסקי באינסטגרם?
כדאי להתחיל בשימוש בהאשטאגים שקשורים לנישה שלכם, או פשוט לחפש האשטאגים הקשורים לטיולים, אוכל, אופנה וביגוד, אקססוריז ועוד. בין אם אתם משווקים מוצר כזה או אחר, או אולי בכלל שירות כלשהוא, נסו לאתר את ההאשטגים הרלוונטיים לכם.
אם תקבלו סיוע מקצועי בעת פתיחת חשבון עסקי באינסטגרם, תוכלו להיעזר בכלים הטכנולוגיים של אנשי המקצוע. ישנם כלים דיגיטליים שמסייעים לפענח מילות חיפוש, האשטגים רלוונטיים לבית העסק וכדומה.
כל אחד יכול לפתוח חשבון עסקי באינסטגרם?
אתה יכול לפתוח חשבון באינסטגרם על ידי יצירת חשבון אישי או פתיחת חשבון חברה רשמי. התהליך ישתנה בהתאם לסוג החשבון שברצונך ליצור, ולאופן שבו תרצה להגדיר אותו לשימוש העובדים והלקוחות שלך.
בין אם אתם מתכננים לפתוח חשבון עסקי באינסטגרם למטרה זו או אחרת, הקפידו לעשות זאת בהתאם לכללים השונים, הטיפים והדגשים שהבאנו בפניכם במאמר הזה. אם תעשו דברים בצורה נכונה, תוכלו להגדיל משמעותית את מספר האנשים הנחשפים למוצר או לשירות שאתם מציעים באינטרנט.
כמה עולה ניהול חשבון עסקי באינסטגרם?
אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה ניהול חשבון עסקי באינסטגרם, כנראה שאתם עמוסים מדי מכדי לנהל את החשבון שלכם. אם כך, כדאי לדעת שניהול החשבון שלכם יכול לעלות מאות שקלים בודדים לחודש ועד אלפי שקלים בחודש, תלוי מה בדיוק אתם צריכים. לאחר שאתם מדייקים עם עצמכם את סוג השירות הנדרש לכם, קבלו מספר הצעות מחיר ובחרו את אנשי המקצוע הנכונים לניהול הדף שלכם.