פרסום בפייסבוק מחירים

מה בעמוד זה?

פרסום בפייסבוק מחיריםפרסום בפייסבוק מחירים

יש עבור פרסום בפייסבוק מחירים שונים, הגורמים השונים יכולים לגרום לכם לשלם יותר או פחות, אך איך זה נקבע?

פרסום בפייסבוק יכול להיות כלי מאוד חזק עבור ההכנסה שלכם, אתם תוכלו לראות איך אחרי פרסום בפייסבוק תתחילו לצבור לכם קהל קבוע. המטרה שלכם היא לגרום לאנשים לעקוב אחריכם, ובשביל זה אתם גם צריכים לדעת לתחזק את הדף שלכם לאחר השיווק, כמובן גם להמשיך בשיווק לאורך כל הדרך כדי לצבור עוד קהלים. אם אתם חושבים שיש לכם מספיק קהל ואתם יכולים לעצור את הקמפיין השיווקי תמיד תזכרו בחברה קטנה בשם קוקה קולה שעד היום מפרסמת את עצמה כמעט בכל מקום…

 

פרסום בפייסבוק מחירים – האם זה רלוונטי בכלל?

אם הייתם שואלים אותנו לפני עשרים שנה אם זה רלוונטי לפרסם בפייסבוק, היינו אומרים לכם שאין דבר כזה פייסבוק עדיין. אך היום הדברים שונים לחלוטין, היום פייסבוק היא אחד מהכלים השיווקיים החזקים ביותר שיש, ואם תבחרו בחברה מקצועית אשר תלווה את הקמפיין השיווקי שלכם אתם יכולים להגיע להישגים מרשימים מאוד. עבור פרסום בפייסבוק יש מחירים שונים שנבחרים אך ורק על ידכם, אתם אמורים לחשב את הסכום שאתם מעוניינים להשקיע לפרסום, זאת בהתאם לתמחור המוצר וכן הלאה…

היום יש מספר מקומות שונים בהם אפשר לקחת את העסק שלכם עם קמפיין שיווקי, בעבר גוגל הייתה הבולטת ביותר. באמצעות גוגל אדס היינו מוצאים את מילות המפתח הרלוונטיות ובכך טומנים אותן באתר שלנו בתוך מאמרים וכתבות שונות. היום מילות מפתח הן עדיין רלוונטיות, אך כאשר זה נוגע לפייסבוק קידום ממומן הוא הרבה יותר בולט. 

לפייסבוק יש שיטת פרסום משלה, אתם לא צריכים להתמקד במילות מפתח אלא בקהל היעד שלכם. מה זה אומר? פייסבוק עוזרת לכם למצוא את האנשים הרלוונטים לשיווק שלכם באמצעות העדפות של אותם לקוחות, מקום בו הם גרים, גיל ותחומי עניין שונים. למעשה פייסבוק מסתכלת על היסטוריית השימוש של הלקוח וכך עוזרת לכם למצוא את הלקוחות הפוטנציאליים. לדוגמא, אם העסק שלכם נוגע למכירת טלפונים ניידים, לקוחות אשר חיפשו תחומי עניין שקשורים לזה יקבלו הצעות מכם. 

 

אתם יכולים לעשות את הניסוי הזה בעצמכם. היכנסו לפייסבוק, גוגל או כל דבר שמקושר לחשבון הפייסבוק שלכם. חפשו לדוגמא גריל חשמלי ותראו איך לאט לאט יופיעו לכם מודעות שקשורות בגריל גז ותחומי עניין של אוכל וכלי ציוד למטבח. עבור חלקנו זה יכול להיות מעט מפחיד, אבל ככה עובד פרסום היום, לטובה או לרעה. 

 

פרסום בפייסבוק מחירים בהתאם לסוג המודעהאיפה יראו את הפרסום שלנו?

כפי שציינו, עבור קידום עסקים בפייסבוק מחירים שונים אשר גם מושפעים מבחירה של פרסום ספציפי. זאת אומרת, אתם יכולים לבחור לפרסם תמונה או את הדף שלכם בפייסבוק ועוד. המודעה שתופיע ללקוח תהיה כאשר הוא גולל בפיד שלו. מבין כל המודעות של החברים יופיעו גם מודעות שקשורות אליכם. לכן, יש לכם הזדמנות מסוימת למצוא את העיניים של הלקוח ולגרום לו להיכנס ללינק שלכם למרות שהוא יודע שמדובר על קידום ממומן. זה אמנם נשמע קשה, אבל זה אפשרי. 

בזמן האחרונות נוצרו חידושים שונים בפרסומים של פייסבוק. הפרסומים באים לקראת המפרסם עצמו, קשה יותר להבחין בין קידום ממומן לקידום אורגני. אם נסתכל לדוגמא על גוגל, כאשר אתם רוצים לקדם את האתר שלכם יהיה כתוב לצד הקישור לאתר שלכם את המילה "מודעה". לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו מיד פוסחים על אתרים כאלו… בפייסבוק קשה יותר להבחין בקידום ממומן ולכן היתרון הוא עבורכם. אם אתם שואלים אותנו, כאשר מדובר על גוגל השקיעו בקידום אורגני, כאשר מדובר על פייסבוק השקיעו בקידום ממומן וממוקד.

 

פרסום בפייסבוק מחירים בהתאם לסוג המודעה

כאשר אתם מפרסמים בפייסבוק המחיר יכול להיות מושפע מעוד גורמים שונים, כמו למשל המקום בו תופיע המודעה שלכם. עבור פרסום בפייסבוק מחירים שונים אם מדובר על מועדות צד או מודעות לידים (הפניה לדף נחיתה). עם זאת, חשוב להכיר את כל סוגי המודעות ולדעת אילו מודעות הן יותר בולטות עבור הלקוח ואילו מודעות מתאימות לסלולר לעומת כאלו שמתאימות לגלישה במחשב. עבור פרסום בפייסבוק מחירים גם בהתאם לממשק בו הלקוח משתמש. אם לדוגמא סוג המודעה שלכם היא עבור מחשב בלבד, כל פרסום שיופיע יהיה רק כאשר לקוח דרך מחשב עבר עליו. אנחנו ממליצים להתאים את הפרסום שלכם גם למחשב וגם למובייל, עם דגש גדול על המובייל. תמיד לפני שאתם בוחרים לפרסם משהו תזכרו איך אתם פועלים, דרך איפה אתם גולשים בפייסבוק ומה מושך אתכם ומה פחות.

פרסום בפייסבוק מחירים בהתאם אליכם

אתם למעשה קובעים את ההשקעה שלכם בפרסום בפייסבוק, המחיר הוא בהתאם לתקציב שלכם ובהתאם לתמחור המוצרים שלכם כאשר מדובר על מסחר דיגיטלי. המחיר בפייסבוק מורכב על ידי חבילת פרסום ועל ידי המחיר אותו אתם משלמים עבור משרד פרסום. המחיר אותו אתם משלמים הוא עבור כל העבודה שעושה משרד הפרסום, החל מניהול קמפיין ועד לעיצוב באנרים וכו'. המודל של פייסבוק מתבסס על פי לחיצות, זאת אומרת שאתם משלמים עבור כל לחיצה. כמו כן, יש אפשרות גם לקמפיין שרק קשור לחשיפה ולאו דווקא ללחיצות. הדבר החשוב ביותר הוא שאתם יכולים לראות במדויק איך עובד הקמפיין שלכם לאורך כל הדרך ולשנות אותו בהתאם.

אם אתם מנסים לחשב את המחיר אותו תשלמו אתם צריכים לחשב את כמות ההקלקות שיש לכם על המודעה בכל יום. עבור כל קליק אתם תשלמו ממוצע מחירים של 0.5 אג' עד 2.5 ש"ח, תלוי בקמפיין אותו בחרתם. אם נשווה את המחירים למחירי קידום ממומן בגוגל נראה שהמחיר שם מתחיל כבר מכמה שקלים בודדים. לכן, קידום בפייסבוק יעיל יותר בתור קידום ממומן, בגוגל עדיף קידום אורגני. יש לכם בחירה של מקסימום תקציב אותו תשקיעו בהקלקות ביום, המחיר יכול להתחיל מכמה דולרים בודדים עד עשרות דולרים ואפילו מאות ביום. חשוב לבחור תקציב מקסימלי שלא ייפגע לכם בהכנסה אלא יהפוך אותה ליעילה יותר.

 

פרסום בפייסבוק מחירים בהתאם למשרד פרסוםפרסום בפייסבוק מחירים בהתאם למשרד פרסום

המחיר אותו אתם משלמים לא עובר רק לפייסבוק אלא גם למשרד הפרסום איתו אתם עובדים. זאת אומרת שמשרד הפרסום גובה דמי ניהול עבור הקמפיין. האם אתם חייבים את זה? התשובה היא לא. האם אתם צריכים את זה? התשובה היא כן. משרד הפרסום יודע דבר או שניים על שיווק (בתקווה שמדובר על מקום מקצועי). משרד הפרסום בונה לכם מודעה שתמשוך את הקהל, אם אתם תפרסמו לבד מודעה שתצהיר עד כמה המוצר שלכם טוב זה לאו דווקא ימשוך את הקהל. אתם צריכים ללמוד כתיבה שיווקית שעובדת על בסיס בעיה ופיתרון לרוב. האופציה המשתלמת ביותר היא לתת לבעל מקצוע לעשות את העבודה עבורכם, עלות הניהול תעלה לכם באחוזים כ-15% לעיתים גם עד 28% כאשר מדובר על משרדי פרסום יוקרתיים או כאשר מדובר על מחירים גבוהים. המחיר נקבע כמובן בהתאם לאפשרויות הניהול, האם כלול כאן ייעוץ, ניהול מוניטין וכן הלאה.

 

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך