רוצים להופיע במקום הראשון במנוע החיפוש הפופולארי בעולם?

רוצים להצליח להגיע לתוצאות גם בשווקים מלאי תחרות?

רוצים לעבוד עם צוות קידום מקצועי בשקיפות מלאה, עם ניסיון וידע של שנים?

לצפייה בחבילות הקידום הממומן שלנו

למה כדאי לך לקדם את העסק או החברה שלך בגוגל ממומן?

1.

האתר/דף הנחיתה שלך יופיעו בחיפושים רבים (עשרות, מאות ואף אלפי חיפושים בחודש)

2.

מהרגע שהקמפיין התחיל לרוץ, תוכלו לקבל קליקים שיוכלו להוביל ללידים ומכירות

3.

גידול בטראפיק לאתר מקהלי יעד רלוונטיים

4.

מיתוג כאוטוריטה שניצבת מעל המתחרים שלך

5.

הטראפיק החדש יוכל לעזור לך בקידום אורגני בגוגל וברשתות חיפוש אחרות

למה כדאי לך לקדם את העסק או החברה שלך בגוגל ממומן?
1.

האתר/דף הנחיתה שלך יופיעו בחיפושים רבים (עשרות, מאות ואף אלפי חיפושים בחודש)

2.

מהרגע שהקמפיין התחיל לרוץ, תוכלו לקבל קליקים שיוכלו להוביל ללידים ומכירות

3.

גידול בטראפיק לאתר מקהלי יעד רלוונטיים

4.

מיתוג כאוטוריטה שניצבת מעל המתחרים שלך

5.

הטראפיק החדש יוכל לעזור לך בקידום אורגני בגוגל וברשתות חיפוש אחרות

מה זה בעצם קידום ממומן בטיקטוק?

קידום ממומן בטיקטוק

למה כדאי לכם לבחור ב-YARDEN GROUP
לקידום בטיקטוק?

● אנחנו מתמחים בקמפיינים ממומנים כבר קרוב לעשור

● הבאנו תוצאות מעולות למגוון לקוחות בסגמנטים שונים, גם בזירות התחרותיות בישראל

● אנחנו מצמידים מנהל לקוח אישי שזמין עבורכם לכל שאלה ופנייה

● מתמחים גם בעסקים חדשים וגם בארגונים מובילים

● אצלנו תקבלו את כל הכלים להצלחה תחת קורת גג אחת, כולל קידומים בפלטפורמות אחרות ושירותי דיגיטל נוספים

תוכנית פרסום ממומן בטיקטוק

  • יצירת חשבון עסקי בטיקטוק והגדרתו על פי העסק.
  • ביצוע מחקר קהל יעד ואפיון קמפיין שיווקי: הגדרת תקציב, מיקומים, קהלים וקריאייטיב.
  • הקמה של הקמפיין מתוך פלטפורמת פרסום של טיקטוק: הגדרת הקמפיין לפי דגשי האפיון שסוכם מראש.
  • ניהול ותחזוקה של קמפיין, כולל: בדיקות יומיות, ביצוע אופטימיזציה, יצירת מודעות לקהלים חדשים, בניית קהילה. יום צילום של עשרה סרטונים: |תמחור בנפרד|
  • זום בניית קריאייטיב וכתיבת תוכן הנוגע בבעיות הלקוח.
  • יום צילום של עשרה סרטונים הכוללים: צילום רחפן וצלם מקצועי.
  • עריכת סרטונים בקו אחיד עם האופי של העסק.
  • העלאת הסרטונים והרצה בהתאם לקמפיין שנקבע.

ט.ל.ח | המחיר לא כולל מע"מ

פרסום ממומן בטיקטוקטיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל היעד הצעיר, כדאי לכם לבצע פרסום ממומן בטיקטוק שיעזור לכם לקבל חשיפה ועל ידי כך להגדיל את הרווחים. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

פרסום ממומן בטיקטוק- מה זה טיקטוק?

לפני שנסביר על פרסום ממומן בטיקטוק ואיך זה עובד נסביר בקצרה על הרשת החברתית טיקטוק. טיקטוק היא רשת חברתית יחסית חדשה שהצליחה לצבור תאוצה באופן מדהים. חשוב להבין כי עיקר המשתמשים בטיקטוק הם חבר'ה צעירים בטווח גילאי 15 עד 30. כמובן שיש צעירים יותר ומבוגרים יותר אך זה הממוצע. 

הטיקטוק היא בעצם פלטפורמה אליה מעלים בעיקר סרטונים קצרים. קיימים מספר סוגי סרטונים מרכזיים שמעלים לרשת טיקטוק- 

פרסום ממומן בטיקטוק- סוגי מודעות

לפני שנסביר כיצד לבצע פרסום ממומן בטיקטוק נבין מהם סוגי המודעות הקיימים ברשת זו. 

 

איך עושים פרסום ממומן בטיקטוק?

אחרי שהבנו קצת על הרשת החברתית טיקטוק נבין איך לבצע פרסום בטיקטוק. על מנת לפרסם בטיקטוק צריך בראש ובראשונה לפתוח חשבון עסקי. על מנת לפתוח חשבון עסקי עליכם להכנס לאתר העסקי של טיק טוק ולמלא את הפרטים. לפני שתוכלו להמשיך הלאה יהיה עליכם לשלוח קוד אישור למייל ולהכניסו במקום המתאים לכך. בשלב הבא יהיה עליכם למלא פרטים טכניים של חשבון הכוללים את מקום המגורים, מטבע המדינה, פרטי התקשרות ועוד. לאחר שמילאתם את הפרטים הללו יהיה עליכם לתאר את העסק שלכם ולהכניס כתובת לשליחת חשבוניות. הדרך היחידה לניהול פרסום ממומן בטיקטוק ולהרצת מודעות היא על ידי הכנסת כרטיס אשראי או הטענת החשבון שלכם בכסף. 

לאחר שסיימתם את השלבים הללו יהיה עליכם לייצר קמפיין. חשוב מאוד ליצור קמפיין מעניין ולהגדיר לו מטרה ברורה. הגדרת מטרת הקמפיין תייעל את הפרסום שלכם ותעזור לכם לעקוב אחריו ולראות האם הפרסום עוזר בהשגת המטרה או לא? במידה והקמפיין לא מוביל לתוצאות טובות תוכלו לשנות אותו ולייעל אותו. יש אפשרויות שונות למטרת הקמפיין ביניהן-  העלאת מודעות, הובלת טראפיק, התקנת אפליקציה, צפייה בסרטון או המרות. בין היתר יהיה עליכם לתת שם לקמפיין ולהגדיר את התקציב שלכם. 

בשלב הבא יהיה עליכם לייצר את קבוצות המודעות ולהגדיר את הדברים החשובים כמו קהל יעד או מיקום המודעה. קהל היעד הוא אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום. הגדרת קהל היעד היא למעשה הגדרת הלקוחות הפוטנציאליים שייחשפו למודעה. קהל היעד נקבע על פי גיל, מין, תחומי עניין, מיקום פיזי ועוד. חשוב מאוד להגדיר נכון את קהל היעד על מנת למקסם את הצלחת המודעה. אם המוצר שלכם מתאים בעיקר לנערות אין סיבה שהמודעה תופיע אצל גברים בגילאי 30. 

גם הגדרת מיקום המודעה היא חשובה מאוד. מומלץ לא לבחור מיקום אוטומטי אלא לפרסם רק באפליקציית טיקטוק עצמה. 

לאחר השלב הזה נעבור לשלב ייצור המודעה. חשוב שהמודעה תהיה מעניינת על מנת שתמשוך כמה שיותר לקוחות שנחשפים אליה. למודעה תוכלו להוסיף סרטונים שאתם הכנתם, תוכלו לייצר סרטונים מגניבים שימשכו לקוחות פוטנציאליים. 

לאחר שסיימתם ליצור סרטונים אתם למעשה מוכנים ויכולים להתחיל בפרסום שלכם בפועל. כך אתם יכולים לקדם את העסק שלכם ולהניע אותו בצורה הטובה ביותר. אתם יכולים להגדיל את החשיפה לעסק ועל ידי כך להגדיל את מעגל הלקוחות, להגדיל את המכירות ובסופו של דבר להגדיל את הרווחים של העסק. 

חשוב מאוד לעקוב אחר הפרסום הממומן בטיקטוק. המעקב מלמד אתכם על יעילות הפרסום והאם צריך לשנות אותו. על ידי המעקב תוכלו לדעת כמה גולשים נחשפו למודעה, כמה לחצו עליה, האם היא הובילה לתוצאות הנדרשות וכך לפעול בהתאם. 

פרסום ממומן בטיקטוק- כמה זה עולה?

אחת השאלות הנפוצות ביותר לגבי פרסום ממומן ברשתות חברתיות בכלל ובטיקטוק בפרט היא כמה זה עולה. קשה לענות על כך באופן חד משמעי כיוון שהמחירים משתנים בהתאם לגורמים שונים שמושפעים על ידי הלקוח. בסופו של דבר התקציב הוא שלכם ואתם תחליטו כמה אתם מוכנים להשקיע עבור הפרסום. חשוב להבין כי פתיחת חשבון עסקי בטיקטוק אינה עולה כסף והמינימום הנדרש לקמפיין ממומן בטיקטוק הוא 500 דולר למסע פרסום ואילו 50 דולר לקבוצת מודעות. 

ישנן שתי אפשרויות תקצוב לפרסום מימון בטיקטוק-

אם לאחרונה שמתם לב שילדכם לא מפסיק לרקוד, לשיר ולזוז מול הטלפון שלו ואפילו לפעמים לצרף אליו כמה חברים – אין זה אומר כי עליכם לרשום אותו לחוג ריקוד או שירה, אלא שהוא משתמש ברשת החברתית טיקטוק כמו הרבה מאוד חברים אחרים שלו. הרשת החברתית שנוסדה בסין בשנת 2016 הפכה תוך שנתיים בלבד להיות פופולרית, ונכון לתקופה הנוכחית יש לה מיליארדי (!) משתמשים בכל רחבי העולם.

לכן אם יש בבעלותכם עסק קטן, חברה עסקית בינונית או אפילו חברה גדולה שרק מחפשת דרכים לצמוח ולהתפתח יותר  – רשת הטיקטוק היא המקום המושלם לפרסם את עצמכם, וכך לקבל חשיפה רחבה וטובה יותר שתמשוך את הלקוחות המתאימים. כדי להכיר מעט יותר טוב את כל הקשור בתחום פרסום בטיקטוק, ריכזנו במאמר הנוכחי את כל המידע שכדאי לדעת לכל עסק ומפרסם שרוצה להתנסות בפלטפורמת פרסום אפקטיבית.

טיקטוק – הרשת החברתית ששברה את שיא המשתמשים

לאט לאט, ולא ממש בשקט, הצליחה הרשת החברתית טיקטוק לצבור כמות בלתי נתפסת של משתמשים פעילים שעושים שימוש כמעט יומיומי באפליקציה שלה, כאשר המטרה של כל אחד היאכדי להכיר מעט יותר טוב את כל הקשור בתחום פרסום בטיקטוק, ריכזנו במאמר הנוכחי את כל המידע שכדאי לדעת לכל עסק ומפרסם שרוצה להתנסות בפלטפורמת פרסום אפקטיבית. להעלות את הסרטון הכי וויראלי, מיוחד, מקורי ומעניין שאפשר – או בקיצור "לשבור את הרשת" עם כמה מיליוני צפיות, לייקים ותגובות מפרגנות על הסרטון המדליק.

טיקטוק היא פלטפורמת תוכן חברתי שמאפשרת למשתמשים להעלות סרטונים קצרים באורך של כמה שניות עד דקה מקסימום, כשבזמן הזה כל משתמש מוצא באופן יצירתי את הדרך הטובה והמסקרנת ביותר ליצור עניין סביב הסרטון שהוא יוצר. בהתחלת הדרך האפליקציה שימשה כפלטפורמה מוסיקלית לשירים וריקודים, ולהעלאת סרטונים עצמאיים עם מוזיקה ברקע, וכיום היא הפכה להיות רשת חברתית אהובה, מהירה שמשתנה ללא הפסקה עם אינספור תכנים וסרטונים קצרים ומושכים.

פרסום עסקים ברשתות חברתיות

האפשרות של פרסום ושיווק באמצעות רשתות חברתיות קורצת להרבה מאוד עסקים שרוצים להשיג חשיפה רחבה, כיוון שהרשתות החברתיות משלבות מנעד גדול ומגוון של משתמשים מכל הגילאים, מגדרים, תחומי עניין, אזורים גאוגרפיים ועוד פרמטרים רבים אחרים. בנוסף, הרשתות החברתיות תמיד היו הזירות המרכזיות בהן משתמשים נמצאים כדי להפיג את הזמן, את השעמום או דרך להתעדכן בטרנדים חדשים ומיוחדים שכולם מדברים עליהם.

מכל הסיבות הללו הרשתות החברתיות הן הפלטפורמות הכדאיות ביותר לפרסום עבור עסקים, כיוון שכך בעלי עסקים יכולים להגיע לקהלים מגוונים, ליצור עניין ואינטראקציה עם המותג שלהם ולהעלות את הסיכויים לכך שמשתמשים יצרכו את התכנים הפרסומיים שהם מעלים, יגלו בהם עניין, ישתכנעו שהם צריכים לרכוש מוצר/שירות/רעיון או אפילו לשתף את המסרים הפרסומיים שהם נחשפים אליהם עם משתמשים אחרים ברשת.

פרסום בטיקטוק – למה זה כדאי?

רשימת הרשתות החברתיות רק גדלה במהלך השנים, ונכון לתקופת זמן זו אפשר לומר כי הרשת החברתית טיקטוק היא הרשת הפופולרית והאהודה ביותר בקרב משתמשים ישראליםלאט לאט, ולא ממש בשקט, הצליחה הרשת החברתית טיקטוק לצבור כמות בלתי נתפסת של משתמשים פעילים שעושים שימוש כמעט יומיומי באפליקציה שלה ובינלאומיים, כשהרוב הגדול הוא של משתמשים צעירים מתחת לגיל 30. יחד עם זאת זהו מקום מצוין לפרסום והעצמת מותג עסקי, כיוון שגם צעירים קלים להשפעה ואפשר ליצור מהצד שלהם את הסקרנות לגבי מודעה פרסומית בתנאי שהיא בנויה נכון ומכילה תוכן רלוונטי להם.

נוסף לצעירים שנמצאים בטיקטוק, יש אחוז לא מבוטל של משתמשים בוגרים יותר שעושים שימוש שוטף ברשת, וצורכים תכנים רבים דרך האפליקציה ואף מעלים בעצמם סרטונים מצחיקים ומעניינים לקהל העוקבים שלהם. מגוון הגילאים ברשת החברתית, בדומה לרשתות חברתיות אחרות, מציב את הטיקטוק כמקום האידיאלי לפרסום עם תוצאות.

כמו עוד רשתות חברתיות שהחליטו להעניק פלטפורמה ייעודית לפרסום עבור בעלי עסקים, וכך להגדיל את הרווחים שהם גורפים מהאפליקציה, גם טיקטוק מציעה למפרסמים מערכת מתאימה לפרסום של תכנים שיווקיים (TIKTOK BUSINESS), לאחר הקמה של פרופיל עסקי וקבלת גישה למערכת הפרסום.

מה ההבדל בין פרסום בטיקטוק לפרסום ברשתות חברתיות אחרות?

אם עד עכשיו רשתות חברתיות העניקו למשתמשים את האפשרות להעלות תכנים משולבים טקסט ומדיה, ברשת טיקטוק התוכן המרכזי ולמעשה העיקרי הוא סרטוני וידאו, ועדיף סרטונים כמה שיותר קצרים וקולעים למטרה. הדור החדש של היום נמצא במרוץ מתמיד, וכך גם בכל הקשור לתכנים שהם צורכים ומעלים ברשת הטיקטוק – הכל קורה בה בצורה מהירה, כשהמסר/פואנטה מועברים תוך כמה שניות בלבד באמצעות סרטון אטרקטיבי שמשלב הומור, אותנטיות, מוזיקה והרבה סטייל.

לכן במקרה של פרסום בטיקטוק, על המפרסמים להתאים עצמם לסגנון התכנים שמופיעים בטיקטוק ולוודא כי מדובר על סרטון קצר שנמשך 15 שניות והוא מכיל מסר שיווקי ממוקד, אך שיהיה גם משעשע ועם הרבה קצב ועניין כמו כל הסרטונים שנמצאים בטיקטוק היום. יש לזכור כי בטיקטוק סרטונים שמציגים דברים חדשים, מסקרנים וכמה שיותר ייחודיים יהיו אלו שיצברו כמה שיותר צפיות ולכן מומלץ להתאים את הקריאייטיב בהתאם לכך.

לאילו עסקים כדאי לעשות פרסום בטיקטוק?פרסום בטיקטוק – למה זה כדאי? רשימת הרשתות החברתיות רק גדלה במהלך השנים, ונכון לתקופת זמן זו אפשר לומר כי הרשת החברתית טיקטוק היא הרשת הפופולרית והאהודה ביותר

פרסום בטיקטוק יכול להיות עניין מאתגר, במיוחד אם מדובר על קהל יעד בטווח גילאים של 30 פלוס או הורים ומשפחות. למרות שאחוז מרכזי מהמשתמשים בטיקטוק הם צעירים, יש לא מעט מבוגרים שנמשכים לאפליקציה הזו ומנסים את מזלם בהעלאה עצמית של סרטונים ותכנים, לרוב בשיתוף עם הילדים או אפילו חיות מחמד כדי להצליח להיכנס לעניינים ולצבור כמות גדולה של צפיות ולייקים מהמשתמשים האחרים.

לכן אפשר לומר כי עסקים בתחום הבידור, פנאי, לייף סטייל, צרכנות, מוזיקה, ספורט וכו' יכולים למצוא בטיקטוק פלטפורמה נהדרת לפרסום יעיל, בזמן שעסקים בתחומי עניין אחרים יכולים לנסות למקד את הפרסומים שלהם בטיקטוק לקהל יעד ספציפי. כדאי לזכור כי אפשרות הפרסום וקידום סרטונים בטיקטוק נפתחה רק בשנת 2019, כך שאין עדיין נתונים מדויקים לגבי הצלחת הפרסום ברשת עבור עסקים שונים, אך כמו כל רשת חברתית אחרת מדובר על עניין של זמן עד שהצלחת הפרסום תהפוך להיות הדבר הגדול הבא.

כיצד לפרסם מסרים שיווקיים דרך טיקטוק?

בכדי שמפרסמים יוכלו להעלות מסרים ומודעות שיווקיות באמצעות רשת הטיקטוק, עליהם להקים חשבון מודעות עסקי ולעבור מספר שלבים מרכזיים עד לפרסום המודעה בפועל:

 

 מה היתרונות שיש בפרסום ברשת טיקטוק?

  1. אחד מהיתרונות הבולטים שיש בפרסום בטיקטוק הוא כמות המשתמשים הפעילים שעושים שימוש באפליקציה, שכפי שציינו קודם מדובר על מיליארדי משתמשים מכל רחבי העולםכאמור, זהו השלב הראשון לצורך פרסום בטיקטוק, אותו יש לבצע לאחר הקמה ופתיחת חשבון משתמש בטיקטוק. כדי לפתוח חשבון עסקי בטיקטוק שיאפשר להעלות מודעות שיווקיות שנכנסים כמעט בכל יום לאפליקציה כדי לצפות בסרטונים, או להעלות בעצמם סרטונים ותכנים אטרקטיביים שיהפכו להיות ויראליים. משום כך ההצלחה של הפרסום בטיקטוק יכולה להיות מצוינת עם אחוזי חשיפה גבוהים, כמובן על פי התאמת סגנון הפרסום ל"שפה" המשותפת שיש ברשת הטיקטוק.
  2. גם טווח הגילאים של המשתמשים בטיקטוק מעניק לרשת החברתית הזו יתרון משמעותי, בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות בהן ישנם משתמשי פעילים רבים שהם מעל גילאי שלושים. לכן מצד אחד טיקטוק יכול להיות פלטפורמת פרסום יעילה עבור בעלי עסקים שפונים לצעירים, אך יש פוטנציאל פרסום לא מבוטל גם למשתמשים היותר בוגרים שנמצאים ברשת וחשופים לתכנים פרסומיים כמו הצעירים, ובאמצעות טרגוט נכון אפשר להגיע גם אליהם.
  3. עוד יתרון בולט שיש בפרסום בטיקטוק הן העלויות המשתלמות של הפרסום הממומן, בהשוואה לאפשרויות הפרסום הממומן שיש ברשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד. נכון להיום עלויות הפרסום הן נמוכות יותר מאלו של רשתות חברתיות אחרות, כך שזו פלטפורמת פרסום מומלצת עבור עסקים קטנים או חדשים שרוצים לפרסם את עצמם עם תקציבי פרסום קטנים.
  4. היתרון האחרון ולא פחות חשוב שיש בפרסום ברשת הטיקטוק נוגע לנוחות השימוש עבור כל מפרסם, כיוון שמדובר בממשק נוח, נגיש, קל ומאוד פשוט לשימוש ולא מחייב ידע טכני כזה או אחר. בחירת סוג הקמפיין הפרסומי הינה נוחה וברורה, ומשאירה את רוב העבודה לאלגוריתם של טיקטוק שיידע כיצד למצוא את המשתמשים הרלוונטיים למסרים השיווקיים שכל מפרסם מעלה.

דברים שחשוב לדעת על תהליך הפרסום בטיקטוק

הפרסום בטיקטוק יכול להיות מוצלח ולצבור תאוצה רק אם מתמידים בהעלאת תכנים לפרופיל, ושומרים על אינטראקציה גבוהה עם משתמשים אחרים, כי הרי בסופו של דבר מדובר על רשת חברתית. כדאי גם לזכור כי שלבי ותהליכי הפרסום בטיקטוק נמצאים די בהתחלה שלהם ועשויים להשתפר עם הזמן, לכן חשוב להעלות קמפיינים שיווקיים לאחר בניית תוכנית שיווקית מתאימה, מחקר מתחרים והתאמת סגנון הסרטון לתכנים הפופולריים שמועלים בטיקטוק וצוברים אהדה.

התקשרו עכשיו!

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

הצוות שלנו כאן עבורך