איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם – טיפים חשובים!

מה בעמוד זה?

איך עושים פרסום ממומן באינסטגרםאיך עושים פרסום ממומן באינסטגרם – טיפים חשובים!

הרשתות החברתיות הפכו להיות מרחב וירטואלי ששוהים בו אינספור גולשים מכל העולם בכל רגע ורגע. על פי דעתם של יודעי דבר באינסטגרם היא פלטפורמה לנוכחות דיגיטלית עבור עסקים שיש להם נראות חזותית ויכולים לעשות שימוש נכון, יעיל ומושכל באפשרויות התוכן הוויזואלי שהרשת מציעה להם. כל בעל עסק כזה צריך לשאול את עצמו את השאלה איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם וכמובן שמי שיענה לו יהיה מקדם אתרים מקצועי שמכיר את האינסטגרם.

 

אז איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם?

לכל אחת מהדרכים של שיווק דיגיטלי יש אפשרויות חינמיות (אורגניות) או ממומנות. כך הדבר גם כאשר מדובר באינסטגרם. העמוד העסקי יכול וצריך לפעול כל הזמן, אפילו כל יום אך מדי פעם צריך בעל העסק, בשיתוף עם מי שמקדם את העמוד שלו, לקבל החלטה על קמפיין ממומן. איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם? על ידי בנייה של אסטרטגיית שיווק ברורה שמתאימה לעסק ונקבעה לאחר אפיון מדויק ומפורש של כל האספקטים של העסק.

 

איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם – דרכים שונות לכך

הנוכחות הדיגיטלית באינסטגרם מבוססת על פרסום תוכן ויזואלי בעמוד העסקי. תוכן ויזואלי זה יכול להיות תמונות, סרטונים קצרצרים או גיפים (סרטונים עם אפקטים והנפשה שאורכם לא עולה על חמש או שש שניות). את הפוסטים האלה כל מי שעוקב אחרי העמוד יראה או באופן רנדומלי ייחשפו לפוסטים האלה חלק מהעוקבים. איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם? על ידי תשלום של בעל העסק ויצירת מודעות ספציפיות שתהיינה חשופות לקהל ספציפי בזמנים ספציפיים.

מה ההבדל בין אורגני לממומן?

אפשר לקדם את העמוד והעסק בלי לשלם על קידום ממומן. זו בעצם הפעילות השגרתית של העמוד העסקי. זה השיח של העסק עם העוקבים, הגולשים והלקוחות שלו על בסיס יומיומי וקבוע. הקידום הממומן מיועד לצורך השגת מטרה ספציפית – לחסוך את קהל היעד למוצרים חדשים לקראת השקה, ליידע קהל ספציפי בנוגע למוצר או שירות מסוים וכמובן להעלות את המודעות לעצם קיומו של העסק. ככל שהפילוח יהיה מדויק יותר והתשלום יהיה גבוה יותר, התוצאות תהיינה טובות יותר.

 

בעיני מי מפרסמים באינסטגרם?

הדעות בנוגע לקהל היעד באינסטגרם חלוקות. יש מי שחושב שיש הרבה יותר גולשים ומשתמשים באינסטגרם מאשר בפייסבוק. בנוסף, יש דעה רווחת לפיה הגיל הממוצע של הגולשים באינסטגרם נמוך משמעותית מהגיל הממוצע של משתמשי הפייסבוק. אם כך, כשרוצים לענות על השאלה איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם – יש חשיבות לשלבים המקדימים של אפיון ופילוח קהל היעד והמוצרים או השירותים על מנת לקבוע את אסטרטגיית השיווק הכי נכונה ומתאימה לכל עסק.

 

מה דרכי הפרסום הממומן באינסטגרם?

כאמור, כל עוד העמוד ממילא פעיל ומנהל תקשורת וירטואלית עם קהל העוקבים – יש לזה חשיבות גבוהה ותרומה אדירה לשגשוג של העסק. יש כמה דרכים להשיג פרסום ממומן – ראשית, יש פוסטים ממומנים שיופיעו בזמנים מסוימים בפני עוקבים מסוימים והם ייבנו וייקבעו במשותף עם מנהל הדיגיטל של העסק. שנית, העלאת סטורי ממומן הפכה לאחת האפשרויות המועדפות על אנשי דיגיטל ובעלי עסקים, שכן ידוע שהעוקבים והגולשים עוקבים אחרי הסטורי יותר מאשר אחרי פוסטים.

 

פרסום ממומן באינסטגרם – רק על ידי אנשי מקצוע!

אין בעל עסק שיכול גם להיות מומחה בתחומו וגם יידע איך יהיה הכי נכון לפרסם פוסטים ממומנים באינסטגרם לצורך קידום העסק שלו. כאשר שואלים איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם – חשוב שמי שיענה על השאלה יהיה איש מקצוע מעולם השיווק הדיגיטלי ולא מי שאין לו את הידע או הניסיון הדרוש לשם כך. אנשי הדיגיטל כיום מקצוענים, מכירים היטב את מערכות הפרסום של הרשתות החברתיות וכמובן יידעו להתאים כל מהלך שיווקי לכל עסק שהם מטפלים בו.

המשמעות של פרסום ממומן באינסטגרם

קהל העוקבים של עסק באינסטגרם ידוע כקהל נאמן שלא מוותר על פוסטים או העלאות מרגשות. מכאן שפוסטים או סטורי ממומנים שהושקע בהם גם כסף יהיו כאלה שהקהל בעצמו ירגיש שהם מיוחדים ונועדו לצורך מסוים. איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם? חשוב שזה יהיה שלב מתקדם אחרי שכבר יש מערכת יחסים וירטואלית עם קהל היעד ואפשר להיות בטוחים שהעוקבים מחכים ומצפים לפוסטים חדשים ומעניינים שייצאו.

 

פרסום ממומן באינסטגרם – הצד העיצובי

בניגוד לפרסום ממומן בפייסבוק, למשל, חשוב להבין שמהלכי פרסום ממומן באינסטגרם מערבים לא מעט עבודה של שיפור הנראות הוויזואלית של העסק ושל התוכן החזותי שהוא מעלה. אם בשוטף הפוסטים בעמוד צריכים להיות מעוצבים, עם הנפשה ועם אפקטים ייחודיים – הרי שכאשר מוציאים לפועל קמפיין ממומן – אין ספק שהוא צריך להיות איכותי וקולע ביחס לפוסטים האחרים. המסקנה – כששואלים איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם – זה צריך להיות אחרי שהעמוד העסקי כבר פעיל.

 

מתי כדאי להוציא לפעול קמפיין ממומן באינסטגרם?

יש כל מיני מצבים או סיטואציות שבהם אנשי הדיגיטל ימליצו לבעל העסק לצאת בקמפיין שיווקי ממומן. יתכן ויורגש שיש ירידה בהכנסות או בשיח אודות העסק, יכול להיות שבעל העסק יקבל פידבקים מלקוחות או עוקבים על כך שהעסק מדשדש במקום ואין שום חידוש או עדכון ויכול להיות שאחת לתקופה יוחלט לחדד מסרים או להציע מבצע דרך קמפיין ממומן. אחת התשובות לשאלה איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם היא לבחור גם את העיתוי הנכון והמתאים ביותר לקמפיין.

 

מה עוד כדאי לדעת על פרסום ממומן באינסטגרם?

בזכות רשת האינטרנט יש הרבה מאד אפשרויות כיום לשווק עסקים גם בתקציבים נמוכים שמתאימים לעסקים קטנים. בזכות סיבה זו הרבה מאד בעלי עסקים עושים שימוש בפלטפורמה של הרשתות החברתיות ומפרסמים בהן, הן באפשרויות החינמיות והן באפשרויות הממומנות ונהנים מתוצאות טובות מאד וההנאה שבשגשוג העסק שלהם. 

כמה עולה פרסום ממומן באינסטגרםכמה עולה פרסום ממומן באינסטגרם?

חשוב להבין שקמפיינים ממומנים יישאו תשלום נפרד מזה שישלם בעל העסק לאיש הדיגיטל שמקדם על בסיס שוטף וקבוע את העמוד שלו באינסטגרם. ברוב המקרים יספיק תקציב של כמה עשרות או מאות שקלים לעסק קטן על מנת לקבל תוצאות משביעות רצון אשר בזכותן התודעה אודות העסק תעלה משמעותית ואפשר יהיה להגדיל הן את מעגל הלקוחות והן את מחזור ההכנסות. בשקלול גס וגורף כדאי לקחת בחשבון כ- 2000 ₪ בחודש שיכולים לעשות פלאים בעסק ולהביא תוצאות טובות.

 

איך התחושות אחרי פרסום ממומן יעיל ונכון?

בעל העסק, למרות היעדר הידע הטכנולוגי שלו על דרך הפעולה של מערכת הפרסום באינסטגרם יידע להבין ולהעריך את התרומה של הקמפיין להגדלת מעגל הלקוחות וכמובן להגדלת ההכנסות בהתאם. יש שקט נפשי ממכר בידיעה שנבחר לצורך הפרויקט איש הדיגיטל הנכון שמביא תוצאות ויש לו את הניסיון הדרוש לביצוע הפעולות המתאימות, והוא אכן הוכיח שהוא היה הבחירה הנכונה והטובה ביותר. בעל העסק יידע שיש לו על מי לסמוך ותהיה בו שמחה משולבת בסיפוק רב.

 

איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם?

אינסטגרם היא אחד מאמצעי השיווק היעילים ביותר ברשת. אם אתם רצים לקדם את העסק שלכם ברשת פרסום ממומן באינסטגרם הוא אחת השיטות הטובות לכך. על ידי פרסום ממומן באינסטגרם אתם יכולים להגדיל את כמות העוקבים שלכם ועל ידי כך להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם. אז איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם? על כך במאמר הבא. 

 

מהו פרסום ממומן באינסטגרם?

לפני שנבין איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם נבין מהו בכלל פרסום זה. פרסום ממומן באינסטגרם הוא למעשה פרסום מודעות בתשלום על ידי הרשת החברתית אינסטגרם. פרסום ממומן באינסטגרם מאפשר למפרסם לקדם פוסטים ולהתאים אותם לקהל היעד של העסק שלו. על ידי כך העסק יכול לקבל חשיפה רבה של לקוחות פוטנציאליים. ככל שהפרסום הממומן באינסטגרם יתבצע באופן יעיל יותר כך תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם ועל ידי כך את הרווחים של העסק. 

 

למי מתאים פרסום ממומן באינסטגרם?

אינסטגרם היא רשת חברתית שהמשתמשים העיקריים בה הם בגילאים צעירים יחסית של 16 עד 35. כמובן שיש יוצאי דופן, גם בגילאים הצעירים יותר וגם בגילאים המבוגרים יותר אך ניתן לקבוע כי פרסום ממומן באינסטגרם מתאים בעיקר לעסקים שפונים לקהל יעד צעיר. 

מלבד עניין הגיל, פרסום ממומן באינסטגרם מתאים לכל עסק. בין אם אתם עסק של ספורט, הלבשה, אוכל, תכשיטים, תיקים, מוצרי עבודה, יצירות וכל דבר אחר. האינסטגרם היא פלטפורמת שיווק מצוינת ועסקים ממגוון תחומים משתמשים בה לצורך זה. 

 

למה מומלץ לבצע פרסום ממומן באינסטגרם?

לאינסטגרם יש יתרונות שונים הקשורים בעיקר לאופי הקהל ולכמותו. 

  • אופי הקהל- הקהל הממוצע של משתמשי אינסטגרם הוא בעל אופי צעיר. פרסום ממומן באינסטגרם מאפשר לעסק למשוך לקוחות צעירים, המהווים את הלקוחות המרכזיים כיום. 
  • כמות הקהל- אינסטגרם הפכה לרשת החברתית השלישית בגודלה. יותר ויותר אנשים פותחים חשבון באינסטגרם וניתן להיחשף דרכה ליותר ממיליארד משתמשים פעילים. על ידי כך תוכלו לחשוף את העסק שלכם ליותר ויותר לקוחות פוטנציאליים. 

 

עבודת הכנה לפרסום ממומן באינסטגרם

לפני שמתחילים בפרסום ממומן באינסטגרם בפועל נדרשת עבודת הכנה קלה. עבודת ההכנה מתמקדת ביצירת חשבון נעים וזמין לתצוגה. 

בשלב הראשון יהיה עליכם לבחור שם קליט לחשבון ובתמונת פרופיל ברורה ומקצועית. בשלב הבא יהיה עליכם למלא את הביו עם פרטים מעניינים על העסק שלכם. מומלץ להוסיף בביו קישור לאתר העסק שלכם. שימו לב שככל שתמלאו יותר פרטים באינסטגרם, כך העמוד שלכם ייחשף ליותר אנשים. 

לאחר מכן עליכם להפוך את חשבון האינסטגרם מחשבון פרטי לחשבון עסקי ולהפוך אותו לפתוח לכולם. כך תוכלו לקדם אותו גם באופן ממומן בהמשך אם תבחרו זאת. 

 

אז איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם?

דרכי הפרסום הממומן באינסטגרם

אז הגענו לשאלה המרכזית- איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם? פרסום ממומן באינסטגרם נעשה במספר שלבים על ידי החשבון העסקי שלכם. 

בניית מודעה

בפרסום הממומן אתם למעשה בונים מודעה ממומנת שתקדם את העסק שלכם ברחבי הרשת החברתית. חשוב מאוד ליצור מודעה מעניינת ולהשתמש בתמונה איכותית ומעניינת שתמשוך את הגולשים להמשיך להתעניין בעסק שלכם. תוכלו להוסיף למודעה סרטון תדמית, קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם, תיוג אנשי קשר, חברות שאתם מקיימים איתם שיתופי פעולה ועוד.

מטרת הקמפיין

השלב הבא יהיה לקבוע את מטרת הקמפיין שלכם. יש מספר מטרות אופציונליות ביניהן- הפניית הגולשים לחשבון העסקי, הפניית הגולשים לאתר העסק או הפניית הגולשים ליצירת קשר. חשוב מאוד לקבוע את מטרת הקמפיין על מנת שהפרסום יהיה יעיל ויוביל לפעולות נכונות. על ידי הגדרת המטרה תוכלו לדעת האם השיווק עובד ביעילות או שכדאי לשנות דברים. כמו כן, מטרת הקמפיין תאפשר לכם לבחור כפתור הנעה לפעולה שיניע את הגולשים לביצוע הפעולה הנדרשת. 

קהל יעד

קהל היעד הוא אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום. הגדרת קהל היעד היא למעשה הגדרת הלקוחות הפוטנציאליים שייחשפו למודעה. קהל היעד נקבע על פי גיל, מין, תחומי עניין, מיקום פיזי ועוד. חשוב מאוד להגדיר נכון את קהל היעד על מנת למקסם את הצלחת המודעה. אם המוצר שלכם מתאים בעיקר לנערות אין סיבה שהמודעה תופיע אצל גברים בגילאי 30. 

מיקום המודעה

השלב הבא יהיה לבחור את המקום בו תוצג המודעה. יש שתי אפשרויות מרכזיות למיקום המודעה- האחת היא בפיד, כלומר בעמוד החדשות של הגולשים והשנייה היא בסטורי. הסטורי נחשב לפיצ'ר פופולרי מאוד עבור פרסום ממומן באינסטגרם. בסטורי תוכלו להציג סרטונים קצרים שיופיעו אצל קהל היעד שלכם כאשר הם צופים בסטורי של החברים שלהם. בנוסף יש לקחת בחשבון כי פרסום ממומן באינסטגרם יכול להופיע גם ברשת החברתית הגדולה פייסבוק. על ידי הצגת המודעה גם בפייסבוק תוכלו לקבל חשיפה גדולה ולהרחיב אף יותר את מעגל הלקוחות שלכם. 

בחירת התקציב

פרסום ממומן באינסטגרם נעשה בתשלום ולכן עליכם לבחור את התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע על הפרסום. התקציב נקבע לפי 1000 חשיפות של המודעה או לפי כל לחיצה על המודעה. 

מעקב אחר הפרסום

השלב האחרון יהיה לבצע מעקב אחר הפרסום. זהו שלב חשוב מאוד כיוון שהוא מלמד אתכם על יעילות הפרסום והאם צריך לשנות אותו. על ידי המעקב תוכלו לדעת כמה גולשים נחשפו למודעה, כמה לחצו עליה, האם היא הובילה לתוצאות הנדרשות וכך לפעול בהתאם. 

 

טיפים לפרסום ממומן באינסטגרם

כאשר רוצים לבצע פרסום ממומן באינסטגרם חשוב להעלות תכנים שיגרמו לאנשים אחרים לרצות לעקוב אחריכם. עליכם לחשוב מי קהל היעד שאתם מכוונים אליו וליצור תכנים המתאימים להם. לפניכם מספר טיפים לפרסום ממומן באינסטגרם-

  • שיתופי פעולה- כשמבצעים פרסום ממומן באינסטגרם ניתן להשתמש באושיות רשת לקידום הפוסטים. תוכלו לבקש מהם להצטלם עם המוצרים שלכם ועל ידי כך לקדם את הפוסטים בפרסומים ממומנים. 
  • תמונות- אנשים אוהבים לראות תמונות באיכות גבוהה ובעיצובים מגניבים. לא חייב להשקיע כסף רב במצלמה איכותית או לשלם על תוכנת עיצוב משוכללת. מספיק שתעלו תמונות מעניינות באיכות טובה ותעצבו אותן באפליקציות עיצוב (גם חינמיות) ואנשים ייהנו להסתכל על התמונות שלכם. 
  • תדירות- על מנת להצליח בפרסום באינסטגרם יש לפרסם פוסטים בתדירות גבוהה. חשוב לתפעל את העמוד ולהעלות פוסטים לפחות פעם ביום או יומיים. 
  • סטורי- הסטורי הוא אחד הכלים החשובים ביותר. אנשים אוהבים להסתכל בסטורי. העלו סטורי לפחות פעמיים ביום כאשר האחת בבוקר והשניה בערב. אפשר להעלות גם יותר מפעמיים אך אל תגזימו, כי לפעמים כשאנשים רואים יותר מידי סטוריז הם פשוט מדלגים עליו. כמו כן, הוסיפו את הסטורי להיילייט שיופיע באופן קבוע בדף שלכם. 
  • הפעלה- העוקבים שלכם באינסטגרם הם כמו ילדים בהצגת ילדים. הם רוצים שיפעילו אותם, שישאלו אותם איפה הזאב הרע. תעלו סקרים, תשאלו שאלות, תנו להם לשאול אתכם שאלות ולהביע את דעתם. 
  • האשטאג- האשטאגים הם כלי חשוב מאוד לפרסום באינסטגרם. שימו לב כי ישנם האשטאגים עם חשיפה יחסית נמוכה וישנם האשטאגים עם חשיפה גבוהה מאוד. 
  • שימוש בפלטפורמות השונות- אינסטגרם מציעים מגוון רחב של פלטפורמות כמו אינסטגרם לייב, רילס, IGTV, מדריכים ועוד. חשוב מאוד להשתמש במגוון הפלטפורמות של אינסטגרם ליצירת קידום באינסטגרם. 

קידום ממומן באינסטגרםקידום ממומן באינסטגרם

הרשת החברתית השלישית פופולארית בישראל היא האינסטגרם. ניתן לקדם פוסטים וסטוריז ברשת זו. קהל היעד באינסטגרם הוא די צעיר והגילאים של קהל זה, נע בין 18-32 שנים, כאשר הרוב הן נשים. יש לציין, כי קידום ממומן באינסטגרם מאפשר לבעלי העסקים, להגדיל את כמות העוקבים, בהתאם לקהל הלקוחות. בכל העולם, ישנם כ-700 מיליון משתמשי אינסטגרם ובישראל מעל ל-3 מיליון משתמשים. יש לנקוט באסטרטגיה נכונה, על מנת לשווק בית עסק באמצעות אינסטגרם. כל בעל עסק, אשר מעוניין לחזק את המותג שלו, חייב לבצע פרסום ממומן באינסטגרם.

אפשר להגיע לקהל היעד לפי מאפיינים דמוגרפיים, ניתן יהיה לבחור את המיקום הפיזי של קהל היעד שייחשף למודעות הממומנות, הגיל, תחומי עניין ומין הקהל. יש לבחור את התקציב, כאשר אתם יכולים בעזרת קידום ממומן באינסטגרם לקבוע את התקציב. יש לציין כי ככל שבעל העסק ישקיע בתקציב, כך החשיפה שלו תהיה גדולה יותר. יש לעקוב אחר הביצועים של  קידום ממומן באינסטגרם. יש לציין כי על פי התוצאות, ניתן יהיה להאריך את הקמפיין. יש תמיד להיות עם האצבע על הדופק, על מנת שתוכלו להצליח בקמפיין . יש לדעת, כי לא תמיד קיים הצורך בהעלאת פוסטים חדשים, כי אם אפשר בהחלט לקדם את התוכן האורגני שהוא בהחלט עושה טוב את העבודה.

אז מה הסטורי שלכם?

באינסטגרם קיימת האפשרות שהיא בעלת היתרונות הגדולים ביותר בפרסום. בסטוריז, תוכלו לפרסם תמונות וסרטונים ולהוסיף להם פילטרים או סטיקרים, טקסט, גיפים, טקסט וסאונד וכן האש טאגים. תוכלו לתייג חברים. תוכלו אף לשדר בווידיאו בלייב ועוד. ישנה אף אפשרות להגיב בהודעה פרטית ובעל העסק, יוכל לראות מי צפה בסטורי שלו וכן את כמות הצופים.

מהם היתרונות בקידום ממומן באינסטגרם? 

ראשית, אם החלטתם על קמפיין באינסטגרם, אינסטגרם תציג את המודעה ממש איך שהגולשים יראו אותה. לאחר מכן היא תעדכן מה מחיר הקמפיין הסופי ומה הצפי של כמות הגולשים שייחשפו למודעה שלכם. קידום ממומן באינסטגרם, מאפשר לקדם פוסטים, אשר יגיעו לקהל היעד שלכם. כמו כן, תוכלו לראות באיזה סוג של פוסטים, קהל הגולשים שלכם היה מעורב יותר ובאילו הוא היה פחות מעורב.  הקהל  של הרשת החברתית אינסטגרם הוא קהל מאוד מעורב. אם קהל היעד שלכם בנוי מצעירים, תוכלו לחסוך כסף רב בפרסום. כמו כן, קידום ממומן באינסטגרם, מתאים להמון סוגי עסקים אם בפנאי ובידור, מלונות, מסעדות, ריהוט, עיצוב , אופנה, קוסמטיקה ועוד.

קמפיינים בפרסום ממומן באינסטגרםסוגי הקמפיינים בפרסום ממומן באינסטגרם

ישנם כ-11 סוגי קמפיינים שמתאימים למטרת קידום ממומן באינסטגרם. כאשר אתם מתחילים בקמפיין הראשון, מומלץ לפנות לקהל היעד ולהגביר את המודעות למותג שלכם. קיים גם קמפיין תנועה, אשר מתמקד בכניסות לאתר, קמפיין של מעורבות, יתמקד בדף הפייסבוק. ישנם קמפיינים שהם מכירתיים יותר, ישנם קמפיינים למטרת המרות או כאלה שמיועדים ליצירת לידים.שימו לב, כי ניתן לטרגט את קהל היעד כאשר מודעות של פרסום ממומן באינסטגרם משתמשות גם במערכת הפרסום בפייסבוק, כך שתפסתם שתי ציפורים במכה אחת. עליכם לדעת, כי מודעות באינסטגרם, מהווים כלים נהדרים להמרה של לקוחות פוטנציאליים למודעות חוזרות.

פרסום ממומן באינסטגרם דומה לפרסום ממומן בפייסבוק

יש לציין, כי פרסום ממומן באינסטגרם, דומה מאוד לפרסום ממומן בפייסבוק. תוכלו למשל לבחור את מס' הימים שאתם מעוניינים כי המודעה שלכם תפורסם באינסטגרם יש לבחור הנעה לפעולה. יש לבחור בקפידה את סוג המודעה, הכוללות גם שימוש בסרטון או בתמונות. בזמנו קהל האינסטגרם היה מוגדר כקהל צעיר, אבל בגלל שפייסבוק התחברה לאינסטגרם הקהל הוא מעורב יותר. יש לציין כי היופי של קידום ממומן באינסטגרם הוא בוויזואליות, בצבעוניות וביצירתיות בלתי נגמרת. תוכלו לפרסם פוסטים עם תמונות וסטוריז מושכים אשר תפסו תאוצה היסטרית בשנים האחרונות.  כאמור, עסקים רב גוניים מפרסמים ברשת האינסטגרם.   ההמלצה של מקדמי אתרים המתמחים בקידום עסקים ברשתות החברתיות היא, שלא לפרסם עסקים "אפורים" באינסטוש, אבל ישנם כאלה שבכל זאת הם יצירתיים מאוד ובהחלט יוצרים עמוד עסקי ומושך גם לעסקים שהם פחות מפורסמים באינסטגרם.

היכן יופיעו המודעות באינסטגרם?

אם החלטתם להתחיל עם קידום ממומן באינסטגרם, לבטח תשאלו היכן יופיעו המודעות שלכם. אז יש לדעת כי ישנם 3 מיקומים לפי מה שהגדרתם בקמפיין הממומן שלכם. המיקום הראשון הוא באינסטגרם פיד שהוא המסך הראשי של אינסטגרם ממש כמו בפייסבוק, המיקום השני הוא בסטורי והמיקום השלישי, הוא מיקום שמומלץ לפרסם בו. למשל ניתן לפרסם מגוון של מודעות כגון מודעות של קרוסלה או תמונה, ווידיאו וכדומה. יש לציין, כי העלות של פרסום ממומן באינסטגרם הוא אפקטיבי והעלות שלו, נמוכה מאשר קידום בפייסבוק. התגובות, המעורבות והלייקים גבוהים בהרבה מאשר בפייסבוק. 

אינסטגרם, עברה ב-10 השנים האחרונות, שינוי מהותי בכל מה שקשור לפרסום עסקים. פרסום ממומן באינסטגרם הוא מושך ובולט יותר. עמוד עסקי צבעוני יהיה מושך יותר ואף יכלול תמונות, סרטונים ועוד.בתור התחלה, כבעלי עסקים שממש  אין להם זמן וידע להתעסק עם קידום ממומן באינסטגרם, תנו את המלאכה, לידיהם של אנשי מקצוע שמתמחים בקמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות, ובמיוחד באינסטגרם. בדרך זו, תהיו סמוכי ובטוחים כי הקידום פשוט יעבוד ויגרום לתוצאות משביעות רצון, מעל ומעבר ממה שציפיתם! 

רוצים לקדם את העסק שלכם באינטרנט? פרסום ממומן באינסטגרם הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לכך. פרסום ממומן באינסטגרם יכול להוביל להגדלת כמות העוקבים שלכם ברשת החברתית ובזכות כך הרחבת מעגל הלקוחות והגדלת הרווחים. מהו פרסום ממומן באינסטגרם ואיך זה עובד? על כך נרחיב במאמר הבא.

מהו פרסום ממומן באינסטגרם?

פרסום ממומן באינסטגרם הוא שיטת פרסום בה משלמים לרשת החברתית אינסטגרם עבור פרסום המודעות שלנו. על ידי פרסום ממומן אנחנו יכולים לקדם פוסטים שנבחר, לשווק מוצרים שלנו ולהתאים אותם לקהל היעד של העסק שלנו. פרסום ממומן באינסטגרם מאפשר לנו להגדיל את החשיפה שהעסק שלנו מקבל ללקוחות פוטנציאליים רבים. ככל שהפרסום הממומן באינסטגרם יתבצע באופן יעיל יותר וחכם יותר, כך התוצאות יהיו טובות יותר. בסופו של דבר, נוכל להרחיב את מעגל הלקוחות שלנו ולהגדיל את הרווחים של העסק.

למי זה מתאים?

פרסום ממומן באינסטגרם מתאים לכל עסק בכל תחום. לא משנה אם אתם עסק של הלבשה, תכשיטים, מוצרי ספורט, מוצרי עבודה וכללמי מתאים פרסום ממומן באינסטגרם  תחום אחר- פרסום ממומן באינסטגרם יתאים לכם. עם זאת יש לקחת בחשבון כי אינסטגרם היא רשת חברתית צעירה. המשתמשים העיקריים בה הם צעירים בגיל ממוצע של 16 עד 35. מסיבה זו, ניתן לקבוע כי פרסום ממומן באינסטגרם יתאים בעיקר לעסקים עם אופי צעיר שפונים לקהל יעד צעיר יחסית. כמובן שיש יוצאי דופן, אך אלה הגילאים הנפוצים ביותר, לכן אם אתם עסק שמתאים לגילאי 50, כנראה שאינסטגרם לא תהיה פלטפורמת הפרסום המומלצת ביותר עבורכם.

עבודת הכנה לפרסום ממומן באינסטגרם

לפני שמתחילים לבצע בפועל פרסום ממומן באינסטגרם חשוב לבצע עבודת הכנה. מה עבודת ההכנה מצריכה?

עבודה ההכנה לפרסום ממומן באינסטגרם מתמקדת ביצירת חשבון נעים וזמין לתצוגה. תחילה, יהיה על בעל העסק לבחור שם קליט לחשבון ולהוסיף תמונת פרופיל ברורה. לאחר מכן, יש למלא את הביו בפרטים מעניינים על העסק שלכם. לביו תוכלו להוסיף קישור לאתר העסק ולהניע את הגולשים להיכנס לאתר. שימו לב שככל שיש יותר פרטים כך אנשים יותר יתעניינו בעמוד העסק. לבסוף, עליכם להפוך את חשבון האינסטגרם מפרטי לעסקי ולפתוח אותו לכולם. פרסום ממומן באינסטגרם מתאפשר רק לעמודים עסקיים.

כיצד מבצעים פרסום ממומן באינסטגרם?

לאחר שהבנו מהו פרסום ממומן באינסטגרם הגיע הזמן להבין כיצד מבצעים פרסום ממומן באינסטגרם. פרסום ממומן באינסטגרםמה הצעדים לביצוע פרסום ממומן באינסטגרם מתבצע במספר שלבים שונים.

  1. בניית מודעה

פרסום ממומן באינסטגרם הוא למעשה פרסום של מודעה ממומנת שמטרתה לקדם את העסק ברחבי הרשת החברתית. שלב בניית המודעה הוא שלב חשוב מאוד. עליכם ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים ותוביל אותם להיכנס לעמוד העסק שלכם או להמשיך לרכישה באתר. על מנת להפוך את המודעה למעניינת תוכלו להוסיף תמונה איכותית, סרטון תדמית, תיוג אנשי קשר וכמובן קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם.

  1. מטרת הקמפיין

לאחר שבניתם מודעה יהיה עליכם להגדיר את מטרת הקמפיין, לדוגמא – הפניית הגולשים לחשבון העסקי, הפניית הגולשים לאתר העסק, הפניית הגולשים ליצירת קשר. חשוב מאוד להגדיר את מטרת הקמפיין באופן מדויק על מנת שהפרסום יהיה יעיל. הגדרת הקמפיין תאפשר לכם לבחור כפתור הנעה לפעולה שיניע את הגולשים לביצוע הפעולה הנדרשת. כאשר תגדירו נכון את הקמפיין תוכלו לעקוב אחר התוצאות שלו ולהבין אם הוא עובד ביעילות או שיש לשנות דברים על מנת לשפר.

  1. קהל יעד

הגדרת קהל היעד הוא אחד השלבים החשובים ביותר. קהל היעד הוא בעצם הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם ולכן חשוב להגדיר אותם נכון. קהל היעד נקבע על פי פרמטרים שונים כמו גיל, מגדר, תחביבים, אזור מגורים ועוד. הגדרה נכונה של קהל היעד עוזרת למקסם את הצלחת הפרסום. אם המוצר שלכם מתאים בעיקר לנשים, אין סיבה שהמודעה תופיע אצל גברים.

  1. מיקום המודעה

מיקום המודעה הוא המקום בו תוצג המודעה, כאשר באינסטגרם יש שתי אפשרויות מרכזיות- הפיד או הסטורי. הפיד הוא עמוד החדשותהיכן למקם את המודעה בפרסום ממומן באינסטגרם של הגולשים, והסטורי הוא פיצ'ר בעמוד החדשות שמאפשר להעלות תמונות וסרטונים למשך 24 שעות מקסימום. הסטורי נחשב לפיצ'ר פופולרי מאוד עבור פרסום עסקים. ניתן להציג בו מודעות שונות (תמונות וסרטונים קצרים) שיקפצו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם בזמן שהם צופים בסטורי של החברים שלהם. שימו לב שתוכלו לבחור כי הפרסום הממומן באינסטגרם יופיע גם ברשת החברתית פייסבוק, כך שתוכלו לקבל אפילו חשיפה גדולה יותר.

  1. בחירת התקציב

פרסום ממומן באינסטגרם כפי שמו, הוא ממומן, כלומר יש לשלם עליו. לכן, עליכם לבחור את התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע על הפרסום. התקציב נקבע לפי 1000 חשיפות של המודעה או לפי כל לחיצה על המודעה.

  1. מעקב אחר הפרסום

השלב האחרון הוא לבצע מעקב אחר הפרסום. זהו שלב שנעשה לאחר שהפרסום כבר מתבצע והוא חשוב מאוד. בעקבות מעקב אחר הפרסום תוכלו להבין האם הפרסום יעיל ואם כדאי לשנות אותו. על ידי המעקב תוכלו לדעת כמה גולשים נחשפו למודעה, כמה לחצו עליה, האם היא הובילה לתוצאות הנדרשות וכך לפעול בהתאם.

למה מומלץ לבצע פרסום ממומן באינסטגרם?

פרסום ממומן באינסטגרם יכול להוביל לתוצאות מצוינות. היתרונות של פרסום ממומן באינסטגרם באים לידי ביטוי בעיקר בפרמטריםלמי מתאים פרסום ממומן באינסטגרם לקידום העסק הבאים-

  • כמות הקהל- הרשת החברתית אינסטגרם היא הרשת החברתית השלישית בגודלה אשר משתמשים בה יותר ממיליארד משתמשים פעילים. כלומר, על ידי פרסום ממומן באינסטגרם ניתן לחשוף את העסק שלנו להמון לקוחות פוטנציאליים.
  • אופי הקהל- כפי שציינו, הקהל הממוצע של משתמשי אינסטגרם הוא קהל צעיר בגילאים 16 עד 35. על ידי פרסום ממומן באינסטגרם ניתן למשוך לקוחות צעירים, המהווים את הלקוחות המרכזיים של היום.

טיפים לפרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם עוזר לכם לקבל חשיפה גדולה, אך על מנת שהפרסום יהיה יעיל עליכם להעלות תכנים מעניינים שימשכוטיפים ועצות שימושיות לפרסום ממומן באינסטגרם לקוחות ויתאימו לקהל היעד שלכם.

  • שיתופי פעולה- שיתופי פעולה עם אושיות רשת ומפורסמים שונים יכול לעזור לכם לקדם את הפוסטים. תוכלו לבקש מהם להצטלם עם המוצרים שלכם בתמורה למוצרים מסוימים וכך לקדם את הפוסטים הממומנים.
  • תמונות- אנשים אוהבים לראות תמונות באיכות גבוהה ובעיצובים מגניבים. זה לא אומר שאתם צריכים לרכוש את המצלמה הכי משודרגת בשוק ולשלם על תוכנות העיצוב הכי טובות. מספיק שתעלו תמונות מעניינות באיכות טובה ועיצובים מגניבים גם מאפליקציות חינמיות) על מנת לסקרן אנשים.
  • תדירות- יש לפרסם פוסטים בתדירות גבוהה. חשוב לתפעל את העמוד ולהעלות פוסטים לפחות פעם ביום או יומיים.
  • סטורי- הסטורי הוא אחד הכלים החשובים ביותר. העלו סטורי לפחות פעמיים ביום כאשר האחת בבוקר והשנייה בערב. כמו כן, הוסיפו את הסטורי להיילייט שיופיע באופן קבוע בדף שלכם.
  • הפעלה- העוקבים שלכם באינסטגרם הם כמו ילדים בהצגת ילדים. הם רוצים שיפעילו אותם. לכן תעלו סקרים, תשאלו שאלות, תנו להם לשאול אתכם שאלות ולהביע את דעתם.
  • האשטאג- האשטאגים הם כלי חשוב מאוד לפרסום באינסטגרם. שימו לב כי ישנם האשטאגים עם חשיפה יחסית נמוכה וישנם האשטאגים עם חשיפה גבוהה מאוד.
  • שימוש בפלטפורמות השונות- אינסטגרם מציעים מגוון רחב של פלטפורמות כמו אינסטגרם לייב, רילס, IGTV, מדריכים ועוד. שימוש בפלטפורמות אלה תורם לקידום העמוד שלכם.
חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך