חברה לקידום אתרים באינטרנט

מה בעמוד זה?

חברה לקידום אתרים באינטרנטחברה לקידום אתרים באינטרנט

בניתם אתר אינטרנט חדש לעסק ואתם תוהים כיצד תוכלו לגרום לגולשים להיכנס לאתר שלכם? לשם כך עליכם לקבל את החשיפה הגבוהה ביותר ברחבי הרשת, כי מדובר על מרחב וירטואלי גדול מאוד בו קיימים אינספור אתרי אינטרנט אחרים הזהים במהות ובקונספט לעסק שלכם. בכדי שקהל הגולשים יוכלו להכיר את אתר האינטרנט של העסק שלכם, על האתר להיות מוצג כלפי אותם גולשים שעשויים להיות לקוחות פוטנציאליים של העסק. הצגה והנגשה של האתר עבור גולשים מתאימים מיוחסת לתהליכי קידום של אתרים באינטרנט, תהליכים עליהם אחראיים חברה לקידום אתרים באינטרנט.

למה כדאי לקדם את האתר באינטרנט ואיך עושים זאת?

קידום אתרים מתייחס לקידום של אתרי אינטרנט בראש תוצאות מנוע החיפוש של גוגל, ולכן תהליך זה נעשה עבור קידום בגוגל של אתרים והעלאת החשיפה של הגולשים אליהם. הכדאיות של קידום אתר באינטרנט שקולה להצלחה השיווקית של העסק מבחינה פרסומית, כיוון שהמרחב הווירטואלי מקנה את שטח הפרסום האידיאלי והאופטימלי לפרסום מניב ופרקטי בעידן הטכנולוגי של היום.

כיום קיימים הרבה מאוד מכשירים דיגיטליים המעניקים חיבור לרשת האינטרנט, כך שקהל המשתמשים/גולשים ברשת הוא גדול יותר וכך בהתאם עולה הדרישה להימצאות תכנים ואתרי אינטרנט שימושיים עבור העדפות וצרכי הגולשים. באמצעות קידום של האתר במנוע החיפוש בגוגל, כל עסק שרוצה להצליח מבחינה עסקית יכול לקבל חשיפה טובה יותר וכך להגדיל את מאגר הלקוחות שלו. 

קידום בגוגל – מה זה אומר?

תהליך קידום בגוגל מתייחס להופעתו של אתר האינטרנט המקודם בין תוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש. כאשר גולש מחפש מידע ברשת הוא פותח את מנוע החיפוש של גוגל, ומקליד בשורת החיפוש מילה אחת או יותר שאלו הביטויים הרלוונטיים לחיפוש שהוא רוצה לבצע באינטרנט. תוצאות החיפוש שגוגל מציע לגולש יתבססו רק על הביטויים שנכללו בחיפוש, כאשר סדר הופעת האתרים המוצגים לגולש בתוצאות מוגדר על פי המהות של מנוע החיפוש של גוגל – הצגת האתרים הרלוונטיים והאיכותיים ביותר עבור הגולשים.

לכן התהליך של קידום בגוגל מתייחס בעיקר לתוכן ולאיכות של אתרי אינטרנט, זאת כדי להבטיח כי גוגל יתעדף את אותם אתרים ויציג אותם בין תוצאות החיפוש הראשונות, כאשר הביטויים הרלוונטיים לאותו אתר יוקלדו על ידי הגולש בשורת החיפוש.

קידום אתרים באינטרנט – מהן האפשרויות הטובות ביותר?

בכדי לקדם את אתר באינטרנט ניתן לבחור בין כמה פלטפורמות מקוונות המאפשרות זאת, כאשר האפשרויות הטובות ביותר הן קידום אורגני וממומן של האתר. קידום כזה מתייחס גם הוא לקידום במנוע החיפוש של גוגל, כיוון שנכון להיום גוגל נחשב למנוע החיפוש הפופולרי והגדול ביותר בעולם. עם מיליארדי משתמשים מכל רחבי העולם, אין ספק כי קידום במנוע החיפוש הזה יעניק לאתרים את שטח הפרסום היעיל והבטוח ביותר לכל מטרה שיווקית.

תהליכי הקידום בגוגל מתייחסים להופעה ו"דחיפת" אתרים ודפי אינטרנט לראש תוצאות החיפוש במנוע החיפוש, זאת בהתאם למילות החיפוש והביטויים שהגולשים הכניסו לשורת החיפוש וההתאמה לאותם אתרים מקודמים.

קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל – מה ההבדל ביניהם ומה מומלץ יותר?

כאמור, קידום בגוגל מעניק שתי אפשרויות לקידום של אתרים – קידום ממומן וקידום אורגני במנוע החיפוש. קידום ממומן בגוגל מתייחס לפרסום של מודעות ממומנות של האתר/עסק המופיעות בין שלושת תוצאות החיפוש הראשונות, כך שלמעשה תהליך זה נעשה למטרות שיווקיות בלבד כדי להעניק חשיפה רחבה וגדולה יותר לעסק המקודם. לעומת זאת, קידום אורגני בגוגל הינו תהליך קידום של אתר בצורה טבעית יותר ללא העלאת מודעות פרסומיות במנוע החיפוש, אלא הצגה "נקייה" וטבעית של אתר האינטרנט המקודם של העסק. 

כדי לבצע את ההפרדה בין שתי שיטות קידום אלו, גוגל מגדירה באופן בולט ונראה לעין את כל המודעות הממומנות שמועלות במנוע החיפוש, כך שהתווית "מודעה" מופיעה בסמוך לאותו אתר מקודם. בנוסף לכך, אותן מודעות ממומנות אינן מציגות את האתר המקורי של העסק, אלא כוללות דף אינטרנט מעוצב המכיל מידע פרסומי מתומצת וממוקד בהתאם להעדפה של מפרסם המודעה. 

אתר אינטרנט שמקודם בצורה אורגנית/טבעית יוצג גם הוא בראש תוצאות החיפוש של גוגל, אך המיקום שלו יהיה מתחת לאותן שלושת מודעות פרסומיות ממומנות המוצגות לגולשים. למרות זאת הקידום האורגני נחשב לאיכותי ויעיל יותר עבור אתרי אינטרנט רבים, במיוחד כיוון שמדובר על תהליך קידום הנעשה לטווח ארוך ולכן משיג תוצאות טובות יותר שנשמרות לאורך זמן. 

מהם תחומי האחריות של חברה לקידום אתרים באינטרנט

חברות קידום אתרים מסייעות לאתרי אינטרנט להגיע לראש תוצאות החיפוש האורגני בגוגל, ולשם כך עליהן לבצע מספר תהליכים ופעולות להשגת המטרה:

  • ביצוע מחקר מתחרים – בכדי להתחיל עם תהליך הקידום בצורה מוצלחת ומניבה, יש להבין מי המתחרים של העסק/אתר וכיצד ניתן לבלוט מעליהם מבחינה שיווקית.
  • בניית אסטרטגיה שיווקית – לאחר חקר שוק והבנת התחרותיות הקיימת בזירה המקוונת, חברת קידום אתרים תבנה אסטרטגיה שיווקית מותאמת לעסק/מותג כדי לבצע את תהליך הקידום בצורה מתוכננת, וגם כדי להעניק לבעלי האתר מידע כללי בנוגע לתהליכים הנדרשים לקידומו ברשת.
  • עריכת מחקר של מילות מפתח – תוצאות החיפוש בגוגל מופיעות לאחר הקלדה של ביטויים ומילות מפתח של הגולשים, ולכן יש חשיבות גבוהה להתאמת מילות המפתח הרלוונטיות לאתר המקודם בגוגל כאשר ההעדפה היא לשייך כמה שיותר מילות מפתח רלוונטיות כדי להגדיל את החשיפה של האתר ברשת האינטרנט.  
  • יישום תהליכי אופטימיזציה באתר – תהליכים אלו נוגעים לאיכות המבנה והתוכן של האתר, אם מהפן הטכני או מהחלק המהותי כמו מהירות טעינת הדפים באתר, סדר הקטגוריות באתר, סוג ואיכות התוכן המופיע באתר, נוסח הכותרת (טייטל) והתיאור (דיסקריפשיין) של האתר במנוע החיפוש ועוד דברים אחרים המאפשרים להציג לגולשים אתר אינטרנט אופטימלי.
  • הטמעת קישורים – על מנת לייצר סמכות לאתר ברחבי הרשת, יש להטמיע באתר קישורים פנימיים וחיצוניים. 
  • מדידת נתונים – בכדי להבין האם תהליכי הקידום עובדים או שיש לבצע שיפורים, חברת הקידום תבצע מדידה וניתוח של הנתונים באופן שוטף כדי לייעל את הצלחת הקידום.
  • ביצוע מעקב שוטף על האתר – כיוון שקידום אורגני הינו תהליך ארוך המציג תוצאות לטווח ארוך, חשוב לבצע ביקורת ומעקב שוטף על האתר ברמה יומיומית כדי לשמור על היתרון של האתר לעומת אתרים אחרים ברשת, ולהבטיח כי איכותו תישמר בעיני גוגל וכך גם עבור קהל הגולשים.

קידום האתר עם חברה לקידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים הוא תהליך הדורש ידע מקצועי והבנה בתחום, ולכן כדאי להיעזר בחברת קידום אתרים שתדע כיצד לקדם את האתר בגוגל בצורה מקצועית ויעילה. על אף שתהליך הקידום האורגני נחשב ליעיל ואיכותי יותר עבור אתרי אינטרנט רבים, ישנם מקרים בהם חברה לקידום אתרים באינטרנט תחליט כי יש לשלב בין שתי שיטות קידום בגוגל כדי להפיק את המקסימום מתהליך הקידום.

קידום ממומן בגוגל יאפשר להעניק חשיפה מהירה יותר למותג/עסק, ואילו הקידום האורגני יסייע לשמר את איכות ונגישות האתר עבור הגולשים שיחשפו אליו באמצעות המודעות הפרסומיות, כך שלאחר תקופה ממושכת ניתן יהיה לעצור את הקידום הממומן ולהתבסס רק על קידום אורגני לתקופה ממושכת.

קידום אתרי אינטרנט האם חשוב בכלל להחזיק כיום אתר אינטרנט?

ישנה סברה רווחת בקרב אנשים רבים שמעוניינים לבצע שיווק דיגיטלי עסקי לעסק, למוצר, או לשירות שהם מספקים, לפיה אין צורך ממשי כיום להחזיק באתר אינטרנט של ממש. אז נתחיל מהסוף, ונבהיר אחת לתמיד כי מדובר בטעות חמורה, שכן גם כיום, אתר אינטרנט עסקי מהווה את הבסיס שלכם לקידום דיגיטלי ושיווק אינטרנטי כפי שצריך. העובדה שאנשים רבים מפקפקים בחשיבות הגדולה של אתרי אינטרנט עסקיים, היא פחות או יותר בגלל ההתקדמות הגדולה והחזקה של הרשתות החברתיות בימינו, כולל כניסה גדולה של בעלי עסקים ועצמאיים רבים לשיווק דיגיטלי באמצעות הרשתות החברתיות השונות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, יוטיוב, וכדומה.

קידום אתרי אינטרנט התפתחות הרשתות החברתיות לא באה על חשבון אתרי האינטרנט

ואכן מדובר בעובדה כי כיום רשתות חברתיות מהוות חלק משמעותי ובלתי נגמר מהחיים שלנו. נסו לחשוב לרגע על חבר, קרוב משפחה, או מכר שלא מחזיקים בידם חשבון באחת מהרשתות החברתיות המובילות ביותר כיום, וסביר באמת להניח שלא תמצאו אדם כזה, שמא לפחות לקח לכם זמן מסוים להגיע לאדם כזה. מעבר לכך, זה גם נכון שהרשתות החברתיות השונות והמובילות ביותר, כגון פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, טוויטר, ועוד, הפכו גם להיות פלטפורמה מובילה בימינו לשיווק עסקים, בעלי חברות, ועצמאיים. לאט לאט ניתן לראות יותר חברות אשר נכנסות לרשתות החברתיות, ומשתמשות בכל המאפיינים של הרשתות החברתיות הללו על מנת לקדם את העסק שלהם ולהתרחב לקהל פוטנציאלי חדש ומגוון, וניתן לראות מגמה רווחת של שיתופי פעולה עסקיים ברשתות החברתיות בשנים האחרונות.

עם זאת, אומנם פרסום דיגיטלי וקידום ברשתות החברתיות הפך להיות כלי חשוב ורציני בעולם השיווק הדיגיטלי, אולם ניתן להגיד בצורה חד משמעית כי לא מדובר בשום פנים ואופן לתחליף לגיטימי לפתיחת דף אינטרנט עסקי, ובשורות הבאות נסביר לכם גם למה.

קידום אתרי אינטרנט הצרכן הממוצע ברחבי באינטרנט הוא צרכן אשר מטיל ספק רב במה שעומד לפניו

הסיבה שבעלי עסקים בכל העולם נוהרים אל עבר הפרסום והשיווק הדיגיטליים, היא העובדה שבשנת 2022 אחוז נכבד מעולם הסחר והקניות הפך להיות עולם דיגיטלי כמעט לגמרי, ומעבר לכך, מדובר על עולם אשר נמצא בצמיחה מתמדת ובלתי פוסקת. כיום בני אדם קונים כעט כל דבר באינטרנט החל מכרטיסים להופעות ולאירועים, ביגוד, מוצרי חשמל, אוכל ומזון, ובעצם כל דבר שרק עולה לכם לראש. זו היא בדיוק הסיבה לכך שבעלי עסקים מבינים מיום ליום את החשיבות של פרסום באינטרנט שכן בעולם שכזה הלקוחות הפוטנציאליים של כל עסק נמצאים מאחורי המסך והמקלדת.

הריבוי והגדילה של עסקים באינטרנט ושל אפשרויות קניה באינטרנט יצרו תסמין נוסף הלקוחות כיום הפכו להיות לקוחות הססנים הרבה יותר, אשר מטילים ספק בכל מוצר או חנות שהם נחשפים אליה, וככלל, אנשים כיום יבצעו קנייה כמעט תמיד רק לאחר השוואה של המוצר שהם מעוניינים לרכשו לעומת מוצרים דומים אחרים, ורכישה של המוצר רק לאחר שהם השתכנעו שמדובר בעסקה הנבונה והטובה ביותר עבורם

קידום אתרי אינטרנט אתר אינטרנט נותן ללקוחות הפוטנציאליים שלכם עוד אסמכתה לאמינות של המוצר או החברה שלכם

כפי שעלה בשורות הקודמות, הלקוח שלכם ירצה בעצם להשתכנע כי שווה לו לרכוש דווקא ממכם את המוצר, ולהיות בטוח כי אתם חברה אמינה ולא אתר המסה לפגוע ולעקוץ אותו. אתר אינטרנט הוא בדיוק הדבר אשר נותן את קפיצת המדרגה הזאת מבחינת אמינות עבור הלקוחות שלכם! מחקרים רבים הראו שגם כאשר לקוחות פוטנציאליים של עסקים מסוימים נחשפו למוצר שהם מתעניינים בו באחת מהרשתות החברתיות, הם עדיין ירצו לראות אתר אינטרנט בנוסף לדף אליו הם נחשפו באחת מהרשתות החברתיות. דף האינטרנט שלכם הוא בדיוק מה שיצור אצל אותם הלקוחות את צבירת האמינות הנוספת בכם ובמוצר שלכם, ובכך יגדיל את הסיכויים ויקרב אותם לביצוע רכישה דרך החברה הספציפית שלכם ולא דרך חברה או מוצר מתחרים אחרים.

קידום אתרי אינטרנט לאחר שהבנו את החשיבות הגדולה של אתר אינטרנט עסקי, כעת עלינו להבין מהי החשיבות הגדולה של קידום אתרי אינטרנט

תחומי האחריות של חברה לקידום אתרים באינטרנט

אם הגעתם עד לשלב הזה במאמר, השתכנעתם והבנתם את החשיבות הרבה והגדולה של פתיחת אתר אינטרנט עסקי עבור העסק או המוצר שלכם. בניית אתרי אינטרנט נחשבת כיום לנגישה מאי פעם, זאת כאשר ניתן להשתמש במנועים לבניית אתרים בצורה עצמאית לגמרי, או לשכור את השירותים של חברות בניית אתרי אינטרנט, חברות שונות שמתמחות בתחום בניית אתרי האינטרנט, עוסקות בתחום כבר זמן רב, ויוכלו לבנות לכם את אתר האינטרנט החלומי שלכם, זאת בדיוק בתיאום לדרך שבה אתם תדמיינו ותרצו את אתר האינטרנט החדש שלכם.

אך בד בבד, בניית אתר אינטרנט חדשני ועסקי הוא לא דבר שמספיק לבדו, ועתה עלינו להבין את החשיבות הרבה של קידום אתרי אינטרנט. בסופו של דבר העובדה הינה פשוטה בשל המעבר של רוב עולם הסחר והעסקים לעולם הדיגיטלי, כעת התחרות של כל בעל עסק בתחום שלו היא גדולה הרבה יותר, זאת כאשר לכל בעלי עסק יכולה להיות תחרות כעת עם עשרות בעלי עסקים, אשר עוסקים כולם באותו תחום ובאותו אזור גיאוגרפי לצורך העניין. קחו לדוגמה מצב שבו עורך דין מאשדוד יחליט לפתוח אתר אינטרנט חדש, ועל מנת לאתר קהל לקוחות פוטנציאלי חדש עבורו, הוא יצטרך שאנשים יבצעו חיפוש במנועי החיפוש השונים של "עורך דין באשדוד" או צירופים שונים ודומים. אולם, ייתכן כי באשדוד יש עוד 20 עורכי דין, אשר מחזיקים באתרי אינטרנט דומים בדיוק לאותו אתר האינטרנט של עורך הדין במקרה שלנו.

במצב כזה של תחרות רבה בין אתרי אינטרנט עסקיים דומים, עתה נשאלת השאלה כיצד ניתן לגרום לאתר האינטרנט הספציפי שלי להיות אתר האינטרנט שיופיע בעדיפות גבוהה יותר לעומת שאר אתרי האינטרנט המתחרים שלי, ובכך להגדיל את הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים שלי ייחשפו לאתר האינטרנט דווקא שלי, ולא של אחר אתרי האינטרנט של עסקים מתחרים לעסק שלי. התשובה לשאלה הזו היא כמובן קידום אתרי אינטרנט, ועל מנת להבין מהו קידום אתרי אינטרנט וכיצד ניתן לעשות זאת, נצטרך להעמיק ולהבין יותר לעומק מהו קידום אתרי אינטרנט, וכיצד זה עובד.

קידום אתרי אינטרנט מהו קידום אתרי אינטרנט, וכיצד הוא עובד?

קידום אתרי אינטרנט הוא מושג המתייחס בסופו של דבר לסיכוי של אתר אינטרנט להופיע בקדמת הבמה ובמקום אטרקטיבי יותר בייחס לאתרי האינטרנט העסקיים המתחרים לו, ובכך בעצם להגדיל את הסיכוי של אתר האינטרנט ללכוד יותר לקוחות עסקיים פוטנציאליים. על מנת לקדם את אתר האינטרנט שלנו, ובעצם להגדיל את הסיכויים שלו להתברג בעדיפויות ובאופציות הראשונות ביותר של גוגל, אנו יכולים לבחור באחת משתי השיטות הבולטות והרלוונטיות ביותר כיום לקידום אתרי אינטרנט קידום אורגני בגוגל או קידום דיגיטלי בגוגל של אתרי אינטרנט עסקיים.

קידום אתרי אינטרנט מהו קידום אורגני של אתרי אינטרנט?

לגוגל יש בסופו של דבר דרך לאמוד כיום אתרי אינטרנט אשר נמצאים בה, זאת כאשר גוגל מחלקת לכל אתר אינטרנטי שנמצא בה ציון. הציון הנ"ל שכל אתר אינטרנט מקבל, משמש את גוגל בסופו של דבר על מנת להחליט מהו סדר אתרי האינטרנט שגוגל תבחר להציג את כל אתרי האינטרנט שלה זאת כאשר העדיפות כמובן תינתן לאתרי האינטרנט שהשיגו את הציון המיטבי והחזק ביותר. וכיצד ניתן להשפיע על מתן הציוד של גוגל? על מנת לשדרג את ציון האתר של גוגל, יש להקפיד על מגוון מאפיינים שונים שגוגל מסתכלת עליהם על מנת לדרג את אתרי האינטרנט שלה, כגון עיצוב האתר, תוכן יצירתי, גישה לטלפונים, ועוד.

קידום אתרי אינטרנט מהו קידום ממומן של אתרי אינטרנט?

קידום ממומן הוא הפוך בדיוק מהקידום האורגני. אם הקידום האורגני מתייחס לשיטות חינמיות כאלה או אחרות שניתן לבצע על מנת לשפר את הסיכוי של האתר שלנו להתברג בקדמת התוצאות של גוגל, אזי ששיטה זו מתייחסת לצעדים שונים בתשלום אשר ניתן לבצעם על מנת להשיג תיעדוף של אתר האינטרנט שלכם בגוגל. גוגל מציעה לנו לשלם סכום כספי מסוים כל יום, ובכך אתר האינטרנט שלנו יזכה לתיעדוף על חשבון אתרי אינטרנט שונים

קידום אתרי אינטרנט – כמה כסף זה אמור לעלות לי?

המחיר עבור קידום אתרי אינטרנט תלוי במגוון רחב של קריטריונים, אותם נתאר לכם בפסקה הבאה.

  1. מי מקדם עבורכם את האתר ? מקדמים וחברות קידום שונות, מתמחרים את השירות שנקרא קידום אתרי אינטרנט באופן שונה. לרוב אם תבחרו במומחה לקידום אתרי אינטרנט, הפועל באופן עצמאי ובלעדי, תשלמו פחות מאשר אם תבחרו חברת קידום מקצועית שמעניקה קשת רחבה של שירותים וגם מעסיקה כל מיני סוגים של מומחים לרבות כותבי תוכן, מעצבים גרפיים, מקדמים, מומחים בשיווק ברשתות חברתיות ועוד
  2. קידום אורגני ממומן או שילוב של השניים? – קידום ממומן נחשב ליקר יותר בהשוואה לקידום אורגני וכאשר משלבים בין השניים, המחיר עוד עולה. לכן, חשוב קודם כל להבין מהי שיטת הקידום אותה אתם מעדיפים, או ליתר דיוק, מהי שיטת הקידום הטובה ביותר עבור העסק שלכם, את זה ניתן להחליט לפי רמת התחרותיות, מחקר מילות מפתח וכמובן המיקומים של תנועת הגולשים הרלוונטית אליכם
  3. מה תהליך הקידום כולל? – בעוד יש כאלה המספקים קידום אורגני, על כל המשתמע מכך, יש מומחים שמבצעים רק תהליכים ספציפיים. לכן, לפני שאתם מוציאים כסף על שיווק באינטרנט באופן כללי וקידום אתר האינטרנט שלכם באופן ספציפי, חשוב שתבינו מה אתם מקבלים בתמורה לשירות והאם השירות מספק לכם מענה מקיף לכל הצרכים שלכם לרבות תוכן איכותי, החלפת קישורים, שיפצורים רלוונטיים באתר ועוד
  4. תקציב שיווק לרוב חברות גדולות משקיעות יותר כסף בשיווק ופרסום בדיגיטל, בהשוואה לחברות קטנות או עסקים הנמצאים בתחילת הדרך ממש
  5. כמה אתרים יש לכם לקדם?יש עסקים שבבעלותם כמה אתרים או כמה חנויות ואז הם צריכים לבצע את תהליכי הקידום בכמה מקומות במקביל
  6. האם מדובר בשירותי קידום בלבד או בשירותים נוספים?במידה ואתם צריכים שירותים נוספים פרט לקידום, כנראה שתצטרכו להשקיע יותר כסף

אז בגדול, העלות לקידום אתרי אינטרנט משתנה ונעה בין 1,000-20,000 שח בחודש. כעת כל שנותר לכם הוא למצוא את החברה האידיאלית עבורכם לביצוע התהליך

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך