משרד פרסום דיגיטלי

מה בעמוד זה?

מחפשים משרד פרסום דיגיטלי? חיפוש קצר בגוגל יעלה בפניכם אינספור משרדים והצעות של עסקים שנותנים שירותים בתחום הדיגיטל, מבחר שיכול להראות כמה ביקוש יש לשירותים כאלו – וגם כמה הבחירה במשרד פרסום מתאים יכולה להיות מבלבלת מאוד. כיום כל עסק מבין שכדי שהוא יהיה מצליח ורלוונטי, עליו להיות נוכח כמה שיותר ברחבי רשת האינטרנט, שזהו המקום בו מיליוני גולשים שהם למעשה צרכנים נמצאים.

אז למה חשוב שלכל עסק יהיה משרד פרסום דיגיטלי שנמצא מאחוריו? ואיך בכלל מוצאים משרד איכותי שיתאים לעסק שלכם? על כל השאלות האלו ועוד נדבר במאמר הנוכחי.

מה המהות של משרד פרסום דיגיטלי?

מחפשים משרד פרסום דיגיטלי? חיפוש קצר בגוגל יעלה בפניכם אינספור משרדים והצעות של עסקים שנותנים שירותים בתחום הדיגיטל, מבחר שיכול להראות כמה ביקוש יש לשירותים כאלו –

כדי להצליח להגיע אל כל אותם מיליוני צרכנים שנמצאים ברשת בצורה מקוונת, משרד פרסום דיגיטלי יסייע לכל עסק למלא אחר המטרות הללו ולנהל תהליכי שיווק ופרסום בערוצים דיגיטליים שונים שיניבו המרות לעסק, וכך הצלחה בהגדלת קהל הלקוחות ומחזורי המכירה. משרדים שעוסקים בפרסום ושיווק דיגיטליים מתמחים בכל הנושאים שקשורים לשיווק אונליין, או תהליכי שיווק באינטרנט כפי שהם מוכרים לכל בעלי העסקים שרוצים להיות עם נוכחות טובה ברשת.

נוסף ליישום של תהליכים פרסומיים למטרות שיווק בערוצי הדיגיטל השונים, משרדי פרסום דיגיטליים ידעו כיצד להתאים אסטרטגיות שיווק ומכירה ייעודיות עבור כל בית עסק, וכך להצליח לפנות לקהלי יעד רלוונטיים שנמצאים ברשת האינטרנט וצורכים תכנים שונים, ביניהם גם תכנים שיווקיים. הקניית נוכחות חזקה ברשת שעוקפת את המתחרים וכן התאמה מותאמת אישית של המסרים השיווקיים, זהו מרכז המהות של משרד פרסום דיגיטלי שמבטיח להוביל את העסק לתוצאות.

 אילו עסקים צריכים את שירותיו של משרד פרסום דיגיטלי?

כיוון שמשרדי פרסום דיגיטליים מתאימים את המסרים השיווקיים על פי סוג בית העסק, כל בית עסק יכו להיעזר בשירותיהם כדי לקבל חשיפה רחבה יותר ברשת, להצליח למשוך קהל לקוחות רלוונטי ולייצר המרות איכותיות שיכניסו עבודה וגם כמובן כסף. לכן אפשר לומר שבין אם מדובר על עסקים קטנים, עסקים בינוניים או עסקים גדולים כמו תאגידים צריכים להיעזר בשירותי פרסום דיגיטליים, כי כיום כל מי שלא נמצא באינטרנט – הוא כאילו לא קיים.

מה החשיבות שיש בפרסום ושיווק דיגיטלי?

ערוצי השיווק הדיגיטלי מקנים אינספור יתרונות שמובילים את העסק להצלחה, ביניהם לא מעט יתרונות שלא ניתן למצוא באמצעי הפרסום הוותיקים כמו שלטי חוצות, פלאיירים ואפילו פרסומותמשרד פרסום דיגיטלי יסייע לכל עסק למלא אחר המטרות הללו ולנהל תהליכי שיווק ופרסום בערוצים דיגיטליים שונים שיניבו המרות לעסק ברדיו ובטלוויזיה. שיווק באינטרנט מקנה למפרסמים את היתרון הבולט של שימוש בכלי מדידה וניתוח של קמפיינים פרסומיים שמעלים, כך שבכל רגע נתון קיימת אפשרות לעקוב אחר הצלחת הפרסום, לדעת אילו וכמה אנשים/קהלים נחשפו לפרסום, האם אלו שנחשפו לפרסום ביצעו פעולה כלשהי במודעה הפרסומית בה הם נתקלו ועוד נתונים חשובים אחרים.

מדידה של הצלחת קמפיין שיווקי איננה אפשרית בערוצי הפרסום המסורתיים, למרות שיש לא מעט ערוצי פרסום שיכולים להעניק חשיפה הרבה יותר רחבה מזו שרשת האינטרנט מציעה – אך קשה עד בלתי אפשרי להסיק מסקנות מאותו מהלך פרסומי, ולכן לשיווק הדיגיטלי יש חשיבות גבוהה שאי אפשר להשיג בערוצים אחרים.

אילו ערוצי שיווק דיגיטלי הם המומלצים ביותר לעסקים?

לשאלה הזו אין תשובה חד משמעית, כיוון שהכל תלוי במהלך האסטרטגי הראשוני שנבנה כדי להשיג את מטרות השיווק באינטרנט. יש לזכור שלכל עסק יש את הבידול הייחודי שלו, וכן גם קהל יעד שרלוונטי אליו, ולכן לכל בית עסק יכולים להתאים ערוצי שיווק דיגיטלי שונים מאלו של בתי עסק אחרים – לא משנה אם אלו עסקים קטנים או גדולים, כיוון שהכל תלוי בחשיבה האסטרטגית השיווקית.

ריבוי ערוצי השיווק הדיגיטלי מאפשרים אם זאת לשלב בין פרסום במקביל עם כמה ערוצים שונים, ולא לבחור רק פלטפורמת פרסום אחת ומנצחת. את ההחלטה והבחירה בערוצי פרסום כאלו משרד פרסום דיגיטלי מסייע להבין, כך לדוגמא עסקים יכולים להיעזר בפרסום בגוגל יחד עם פרסום ממומן בפייסבוק, ואילו עסקים אחרים יכולים להתמקד רק בפרסום ברשתות חברתיות ללא צורך בפרסום במנוע החיפוש של גוגל.

כיצד משרדי פרסום דיגיטליים יכולים לעזור לעסק שלך?

משרדי פרסום שמתעסקים בתחום הדיגיטל, מתמחים בכל הקשור לדרכי הפרסום בערוצי הדיגיטל השונים. משרד פרסום דיגיטלי מקצועי יידע לאפיין כל עסק ואת הצרכים השיווקיים הדיגיטליים שהוא זקוק להם, לבנות תוכנית אסטרטגית רחבת היקף וארוכת טווח וליישם את כל אותן המלצות פרסום דיגיטליות בהתאם לצרכים והמטרות של כל בית עסק.

לכן לא משנה אם העסק שלך קטן או גדול, חדש או וותיק – משרד פרסום בתחום הדיגיטל יבצע מהלכים שיווקיים יעילים ואיכותיים, כדי להזניק את העסק קדימה בערוצים הדיגיטליים השונים, ליצור חשיפה רחבה יותר לעסק/מותג שלך, ליצור נוכחות חזקה ומבוססת של העסק בפלטפורמות שונות שקיימות ורלוונטיות בדיגיטל – וליצור מינוף אידיאלי ויעיל לעסק באופן עקבי ומתמשך.

 

מהם תחומי האחריות של משרד שיווק דיגיטלי?

עבודתם של משרדי שיווק דיגיטליים עוסקת במגוון של פעולות שיווק בערוצים דיגיטליים, ולכן אפשר לומר כי תחומי האחריות שיש לכל משרד שיווק דיגיטלי מסתכמים בכמה סעיפים מרכזיים:משרד פרסום דיגיטלי מקצועי יידע לאפיין כל עסק ואת הצרכים השיווקיים הדיגיטליים שהוא זקוק להם, לבנות תוכנית אסטרטגית רחבת היקף וארוכת טווח וליישם את כל אותן המלצות פרסום דיגיטליות בהתאם לצרכים והמטרות של כל בית עסק.

  • בניית אסטרטגיה שיווקית – עוד לפני שמתחילים לפרסם את העסק/מותג ברחבי רשת האינטרנט, משרד הפרסום הדיגיטלי ייצור עבור העסק את האסטרטגיה השיווקית המנצחת והנכונה, כשתחילת עבודתם מתאפיינת בבנייה של תוכנית שיווקית רחבת היקף הכוללת כמה ערוצי פרסום מתאימים. חקר מתחרים הוא אחד מהאלמנטים ההכרחיים לתהליך הבנייה האסטרטגית, כדי שהעסק יוכל לעקוף את המתחרים שלו שיש להם כבר נוכחות מבוססת בערוצי הדיגיטל.
  • ייעוץ מקצועי על נכסים דיגיטליים קיימים – ברוב המקרים משרד פרסום דיגיטלי אינו מתעסק בתהליך הבנייה של אתרי אינטרנט לעסקים, זוהי עבודה שבוני אתרים מקצועיים עושים ברמה טכנית ועל פי אפיון מקדים. יחד עם זאת שירותי משרדי הפרסום כוללים בין השאר תהליכי ייעוץ וליווי של נכסים דיגיטליים קיימים של העסק, כדי למנף את ההצלחה של אותם נכסים ולהשיג את המטרות השיווקיות של הפרסום בערוצים אלו.
  • פרסום מודעות שיווקיות בגוגל – בין אם יש לעסק נכסים דיגיטליים קיימים או לא, משרד הפרסום הדיגיטלי פועל בכל הערוצים הרלוונטיים ובונה עבור העסק מודעות שיווקיות וקמפיינים ממומנים, ביניהם גם מודעות פרסומיות שמופיעות במנוע החיפוש של גוגל. אלו מודעות שמופיעות בראש תוצאות החיפוש עם ציון כי מדובר במודעה שיווקית, כאשר מודעה מושכת שמותאמת לקהל היעד המתאים עשויה להניב עבור העסק המרות איכותיות.
  • קידום אתרים אורגני – תהליך שיווקי נוסף שניתן לעשות דרך מנוע החיפוש של גוגל הוא קידום אורגני, המוכר גם בשם SEO. זהו תהליך שמסייע לקדם את תוצאות החיפוש של העסקברוב המקרים משרד פרסום דיגיטלי אינו מתעסק בתהליך הבנייה של אתרי אינטרנט לעסקים, זוהי עבודה שבוני אתרים מקצועיים עושים ברמה טכנית ועל פי אפיון מקדים. בראש התוצאות בצורה טבעית, ללא שימוש במודעה או קמפיין מומן של גוגל. תהליך קידום זה מעניק לעסק חשיפה גבוהה ואיכותית לאורך זמן, בשונה מקידום ממומן שתחום בזמן וכמובן גם כסף עבור הפרסום המקודם.
  • פרסום ברשתות חברתיות – פופולריות השימוש ברשתות החברתיות מעלה את הכדאיות של בתי עסק לפרסם את עצמם בפלטפורמות אלו, כאשר ישנן מגוון של פלטפורמות מתאימות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר, יוטיוב וכו'. כיוון שלכל רשת חברתית יש את המאפיינים הייחודיים לה, וכך בהתאם גם קהל יעד שצורך את התכנים שיש בה, משרד הפרסום הדיגיטלי יידע להתאים את המסרים השיווקיים לרשתות החברתיות הרלוונטיות לפרסום של העסק.
  • פרסום באמצעות רשימות תפוצה – זהו תהליך פרסום שמסייע לעסקים לשמור על קשר רציף ואיכותי עם הלקוחות הקיימים שלהם, כשהם מקבלים באופן שוטף עדכונים, הטבות, ומידע מועיל אחר שיגרום להם להישאר לקוחות של אותו עסק. גם בפן הזה משרד פרסום דיגיטלי מתמחה, כשהוא יודע כיצד לבנות את המסרים השיווקיים הנכונים והמתאימים ביותר לקהל לקוחות קיים/וותיק, וכיצד לגרום לו להישאר ולהמשיך באינטראקציה ההדדית עם בית העסק.
  • שיווק מבוסס תוכן – כל משרד פרסום דיגיטלי מאמין כי במקרה של פרסום איכותי בערוצים דיגיטליים, התוכן הוא המלך השולט על הכל בצורה אחידה ויציבה. לכן חברות רבות מציעות לעסקים שירותי שיווק דיגיטלי המתבססים על יצירת תכנים ומסרים שיווקיים לערוצי הפרסום השונים, כמו כתיבת פוסטים בכל שבוע לרשתות חברתיות, כתיבת מאמרים מקצועיים לבלוג של העסק, יצירת תוכן מתאים לצרכי קידום אורגני וכו'.

מהן העלויות של משרדי פרסום דיגיטלי

גם בפן הזה משרד פרסום דיגיטלי מתמחה, כשהוא יודע כיצד לבנות את המסרים השיווקיים הנכונים והמתאימים ביותר לקהל לקוחות קיים/וותיק

מחירי השירות של משרדי פרסום דיגיטלי יכולים להשתנות בצורה משמעותית מבית עסק כזה או אחר, כיוון שישנם מגוון פרמטרים המשפיעים בסופו של דבר על העלות הסופית של שכר טרחתם. יש לקחת בחשבון כי תקציבי הפרסום איתם משרדי פרסום דיגיטלי עובדים לרוב אינם כלולים בעלויות השירות שהן מעניקות, כיוון שאלו עלויות שבעל העסק סופג מצד ערוצי הפרסום בהם הוא/הם משתמשים (חיבור מערכות התשלום של מערכות הפרסום המקוונות נעשה ישירות לבעל העסק, ולא למשרד הפרסום).

למרות שאין עלות קבועה לעלויות השירות של משרד פרסום דיגיטלי, יש לשים לב לעלויות נמוכות מהממוצע שמשרדים שונים מציעים, כיוון שזה דבר שצריך להדליק נורה אדומה ולגרום לחשד מסוים – כי שירות שמתומחר נמוך מדי מעיד ככל הנראה גם על האיכות שלו.

מהם היתרונות בשכירת שירותי ייעוץ ופרסום בדיגיטל?

משרד שיווק דיגיטלי יסייע לכל עסק למקד את מאמצי הפרסום שלו ברשת האינטרנט בצורה הטובה ביותר, זאת מבלי שבעל העסק יצטרך להקדיש לתהליכים אלו מזמנו ולמעשה לבזבז את זמנואין עלות קבועה לעלויות השירות של משרד פרסום דיגיטלי, יש לשים לב לעלויות נמוכות מהממוצע שמשרדים שונים מציעים בכך לעומת ביצוע עבודתו השוטפת. משרדי פרסום דיגיטלי יעבדו "מאחורי הקלעים" ויכסו את כל התחום של שיווק ופרסום בערוצי הדיגיטל השונים, כאשר בכל חודש (או תקופת זמן אחרת שנקבעת מראש מול החברה) הם מציגים לעסק דוח מפורט עם כל המהלכים השיווקיים שנעשו, ניתוח הנתונים של אותם פרסומים/קמפיינים וכן המלצות בנוגע להמשכיות הפרסום בערוצים כאלו ואחרים.

כיצד לבחור משרד פרסום דיגיטלי?

בהמשך לסעיף הקודם בו עסקנו בעלויות השירות של משרד פרסום דיגיטלי, בראש ובראשונה חשוב לזכור כי אין לבחור את משרד הפרסום על פי התמחור הנמוך/אטרקטיבי שהוא מציע, אלא רק על פי ניסיון ומקצועיות בתחום פרסום ושיווק דיגיטלי. כדאי ומומלץ להגיע לפגישת ייעוץ ראשונית מול חברת פרסום מומלצת שמוצאים, להציג את המטרות של העסק ולראות אילו הצעות ושירותים הם מציעים.

בנוסף יש לזכור כי קשה מאוד להתחייב לתוצאות מושלמות בכל מהלך שיווקי, במיוחד אם מדובר על שיווק באינטרנט, ולכן משרד פרסום שמבטיח הבטחות ומתחייב לתוצאות הוא לא משרד הפרסום שתרצו לעבוד איתו.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך