סוכנות פרסום דיגיטלי

מה בעמוד זה?

כיום פרסום עסקים מתבצע בעיקר באופן דיגיטלי דרך אמצעי המדיה השונים. פרסום דיגיטלי יכול להתבצע על ידי בעלי העסקים אבל על מנת להיות בטוחים כי הפרסום יעיל ומניב תוצאות טובות, מומלץ לבצע את הפרסום על ידי סוכנות פרסום דיגיטלי. מהו פרסום דיגיטלי וכיצד מבצעים אותו? ריכזנו לכם מידע רב במאמר הבא.

 

מהי סוכנות פרסום דיגיטלי?

סוכנות פרסום דיגיטלי היא סוכנות שתפקידה לפרסם את העסק שלכם ברחבי האינטרנט על ידי אמצעי המדיהמהי סוכנות פרסום דיגיטלי ומה השירותים שהיא מציעה השונים ביניהם סרטוני וידאו שיפורסמו ביוטיוב, פרסומים ברשתות החברתיות, פרסומים ממומנים בגוגל, ברשתות החברתיות, באתרים שונים ועוד.

סוכנות פרסום דיגיטלי היא גורם מקצועי במיוחד. בדרך כלל סוכנויות הפרסום פועלות זמן רב, כך שהן מכירות את עולם הפרסום מקרוב ויש להן ניסיון רב בפרסום דיגיטלי. על ידי כך תוכלו להיות בטוחים שסוכנות פרסום דיגיטלי תבצע עבורכם פרסום יעיל וממוקד.

 

סוכנות פרסום דיגיטלי- מה זה בכלל פרסום דיגיטלי?

הזכרנו את המושג פרסום דיגיטלי מספר פעמים אבל מה זה בכלל? פרסום דיגיטלי הוא מושג המתייחס לתוכניתפרסום דיגיטלי על כל צדדיו שיווק לעסקים באינטרנט. תוכנית השיווק היא בעלת מטרה, תקציב וכלים שונים על מנת שתהיה יעילה ואפקטיבית ככל הניתן. בזכות התפתחות הטכנולוגיה הבלתי פוסקת, מגוון הכלים המאפשרים פרסום דיגיטלי יעיל ממשיכים להתרבות ולענות על צרכי הגולשים והעסקים.

כאשר מבצעים פרסום דיגיטלי יש לעשות זאת בדרך חכמה ובאמצעי המדיה שיתרום לנו באופן הטוב ביותר, כאשר ניתן לבחור בכמה אמצעי מדיה שנרצה. לדוגמא, אינסטגרם היא רשת חברתית עם קהל בעל אופי צעיר. לכן, אם העסק שלכם פונה לקהל בגיל השלישי, אינסטגרם לא תהיה הרשת המומלצת ביותר לפרסום דיגיטלי של העסק שלכם.

 

סוכנות פרסום דיגיטלי – כיצד מבצעים?

על מנת להצליח לבצע באופן יעיל ומדויק פרסום דיגיטלי, צריך לבנות קמפיין מוצלח. לשם כך יש לעקוב אחר מספר שלבים מרכזיים:

  1. הגדרת מטרה

השלב הראשון לבניית קמפיין מוצלח הוא להגדיר את מטרת הקמפיין. מטרת הקמפיין יכולה לנוע סביב מספרכיצד מתבצע פרסום דיגיטלי בסוכנות מקצועית אפשרויות כמו להפנות את הגולשים לחשבון העסק, להפנות אותם לאתר, להפנות אותם ליצירת קשר, להפנות אותם לרכישה אונליין ועוד.

קחו בחשבון כי הגדרת הקמפיין חייבת להיות ספציפית וממוקדת על מנת שהפרסום הדיגיטלי יהיה יעיל ויוביל לתוצאות הרצויות. הגדרת מטרה נכונה מאפשרת לבחור כפתור הנעה לפעולה בהתאם למטרה ובנוסף היא מאפשרת מעקב אחר הקמפיין ולהבין האם הוא עובד ביעילות או שמומלץ לשנות דברים. בלי הגדרת מטרה או עם הגדרת מטרה לא נכונה, יהיה לכם קשה לעקוב אחר הפרסום ולהבין אם הוא יעיל.

  1. הגדרת קהל היעד

אחד היתרונות הבולטים ביותר בפרסום דיגיטלי לעומת פלטפורמות פרסום אחרות הוא האפשרות להגדיר את קהל היעד באופן מדויק וליעד אליו את הפרסום. על מנת להגדיר את קהל היעד באופן מדויק חשבו על פרמטרים כמו גיל, מין, מצב כלכלי, השכלה, מצב משפחתי, מוצא, דת ואדיקות דתית, הרגלי צריכה, סגנון חיים ועוד. חשבו מי קהל היעד שלכם? למי מתאים המוצר שלכם או השירות שאתם מספקים? למי העסק שלכם פונה? לדוגמא, אם אתם עסק למוצרי תינוקות, אתם פונים בעיקר להורים צעירים ולכן אין סיבה שתגיעו לקהל בגילאי העשרה.

בהגדרת קהל היעד חשוב מאוד לא להסתפק בהגדרות כלליות. ככל שהגדרת קהל היעד תהיה ספציפית יותר, כך התוצאות של הפרסום הדיגיטלי יהיו אפקטיביות יותר.

  1. הגדרת תקציב

כחלק מבניית קמפיין לפרסום דיגיטלי, עליכם להגדיר את התקציב לפרסום. בעקרון אין הגבלה על כמות הכסף שניתןמדוע חשוב להגדיר תקציב בסוכנות ניהול דיגיטלית להוציא על פרסום דיגיטלי, לכן ההחלטה היא שלכם ובהתאם ליכולות שלכם. יש לקחת בחשבון שלא צריך סכומים מטורפים על מנת להצליח לבצע פרסום דיגיטלי באופן יעיל.

לאחר הגדרת התקציב עליכם לקחת בחשבון שלושה פרמטרים שונים שיעזרו לכם להבין את התקציב הנדרש בצורה טובה יותר ולערוך שינויים בהתאם לנדרש. שלושת הפרמטרים הם-

  • כמה זמן יימשך תהליך הפרסום הדיגיטלי?
  • באיזו תדירות תבצעו את הפרסום הדיגיטלי?
  • באילו ערוצי אינטרנט תבצעו את הפרסום הדיגיטלי?
  1. הגדרת מסר

לבסוף, חשבו מה המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות בפרסום הדיגיטלי. זו משימה מורכבת שמצריכה מכם להיכנס לראש של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולהבין כיצד תוכלו לעניין אותם בצורה הטובה ביותר. נסו לבחור מסר שאתם עומדים מאחוריו ויכולים להעביר אותו בצורה מקורית וייחודית. תדמית העסק היא אחד הדברים החשובים ביותר בעולם העסקים. לכן, נסו לייצר תדמית טובה שתשאיר רושם טוב ותישאר אתכם לזמן ארוך.

סוכנות פרסום דיגיטלי – למה דווקא באינטרנט?

בעבר, אם היית עסק קטן בלי תקציבים שמנים ובלי קשרים לאנשי המפתח בתעשייה כנראה שהיית נדחק לשולייםבאילו פלטפורמות משתמשת סוכנות פרסום דיגיטלי ונאלץ להסתפק בשיווק מפה לאוזן של הלקוחות. היה קשה מאוד להיחשף ללקוחות פוטנציאליים נוספים והפרסום היה מצומצם. פלטפורמות הפרסום היחידות היו העיתונים, פרסומות הטלוויזיה ושלטי החוצות. כיום, עם התפתחות האינטרנט והתרחבות הכלים בו, המצב השתנה. האינטרנט הפך לאחד הערוצים המרכזיים והיעילים ביותר לפרסום עסקים והוא מאפשר לעשות זאת ביעילות.

פרסום דיגיטלי מאפשר מספר יתרונות שונים:

  • תקציבים – בראש ובראשונה, התקציבים לביצוע פרסום דיגיטלי הם נמוכים יותר באופן משמעותי מתקציבים הנדרשים לפרסום באמצעי תקשורת אחרים. יש שיטות פרסום דיגיטלי שמצריכות תקציבים נמוכים ולעתים לא מצריכות תקציבים כלל.
  • קשר ישיר ללקוח – אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום עסקים הוא ליצור קשר ישיר עם הלקוח. האינטרנט מאפשר לנו לעשות זאת בצורה יעילה וחכמה מאוד. על ידי פרסום דיגיטלי, הלקוחות יכולים ליצור עם בעלי העסקים קשר בקלות, לתת ביקורת על שירות לא טוב שקיבלו או על מוצר לא תקין. בעל העסק יכול לחזק קשרים עם לקוחות קיימים, ללמוד על הצרכים שלהם, להבין כיצד למשוך לקוחות פוטנציאליים וכיצד להרחיב את מעגל הלקוחות שלו באופן היעיל ביותר.
  • נגישות – לעומת ערוצי פרסום אחרים, האינטרנט נגיש לכולם, בכל זמן ובכל מקום. בזכות הנגישות בעלי העסקים יכולים להעניק שירות טוב יותר ללקוחות שלהם. פרסום דיגיטלי הופך את העסק שלכם לנגיש. ניתן להוסיף לאתרי העסק צ'אט פתוח שמאפשר ללקוחות ליצור קשר מהיר ונוח. נגישות הלקוח לעסק בכל זמן ובכל מקום הפכה את הפרסום הדיגיטלי לאפקטיבי יותר מכל שיטות הפרסום.
  • קהל יעד – ניהול פרסום דיגיטלי מאפשר למקד את קהל היעד ולהגדיר אותו באופן ספציפי ומדויק. פרסום עסקים על ידי אמצעי התקשורת השונים לא מאפשר לעשות זאת ובמקרים רבים הפרסום לא בהכרח מגיע למי שהוא צריך. על ידי פרסום דיגיטלי ניתן להחליט למי הפרסום יגיע ולמי לא. כך ניתן לבחור את קהל היעד של המוצר שלנו על ידי פרמטרים שונים כמו גיל, מין, תחביבים, אזור מגורים, שפה ועוד. לדוגמא, אם אתם עסק לתיקי נשים, תוכלו לבחור שקהל היעד שלכם יהיה נשים בגילאי 25 עד 60.
  • מעקב אחר נתונים – פרסום דיגיטלי מאפשר מעקב אחר נתוני הפרסום. כך תוכלו לנתח את הנתונים ולהסיק מסקנות שיעזרו לכם לשפר את הקמפיין במידה שהוא לא יעיל מספיק. מעקב אחר נתונים מאפשר לכם להבין כמה כניסות נעשו לאתר שלכם, כמה אנשים הצטרפו לדף הפייסבוק שלכם, כמה אנשים לחצו על המודעה שלכם, באילו שעות המודעה אפקטיבית יותר, האם יש מין מסוים שמושפע מהפרסום יותר מהשני ועוד.
חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך