שיווק באינטרנט לעסקים

מה בעמוד זה?

כיצד מתבצע שיווק או קידום עסקים באינטרנטלהתפתחות הטכנולוגיה והאינטרנט יש גם יתרונות וגם חסרונות. אבל אין מה להתווכח – אחד הדברים הטובים ביותר שקרו לעולם השיווק הוא התפתחות האינטרנט. האינטרנט מאפשר שיווק לעסקים בקלות, עם תקציבים שפויים ובלי צורך בקשרים מיוחדים לעורך העיתון או למפיק הפרסומות. כיצד מתבצע שיווק באינטרנט לעסקים? המאמר הבא הוא בשבילכם.

למה כדאי לבצע שיווק באינטרנט לעסקים?

בעבר, על מנת להצליח לשווק עסקים היה צריך תקציבים שמנים במיוחד וקשרים לאנשי מפתח בעולם השיווק. פלטפורמות השיווק היחידות היו עיתונים, טלוויזיה ושלטי חוצות. אם לא יכולת להרשות לעצמך לשווק את העסק באחת מפלטפורמות השיווק הללו, היית צריך להסתפק בשיווק מפה לאוזן ולקוות שהוא יהיה יעיל.

כיום, בזכות התפתחות הטכנולוגיה והאינטרנט ניתן לבצע שיווק באינטרנט לעסקים מה שהרחיב את עולם השיווק והפך אותו לנגיש יותר. בעלי העסקים יכולים לשווק את העסק שלהם בכוחות עצמם על ידי האמצעים השונים או להיעזר באנשי מקצוע ועדיין לעשות זאת בתקציבים שפויים.

למה כדאי לבצע שיווק באינטרנט לעסקים? ריכזנו לכם את הסיבות המרכזיות:

  • תקציב – לעומת שיטות שיווק אחרות, שיווק באינטרנט לעסקים מתאפשר גם עם תקציבים נמוכים או ללא תקציב כלל, כמו לדוגמא עם קידום אורגני.
  • קהל יעד – שיווק באינטרנט לעסקים מאפשר למקד את הפרסום לקהל יעד ספציפי. כך ניתן לחסוך זמן וכסף ולקבל שיווק יעיל, ממוקד שמגיע רק למי שהוא צריך להגיע.
  • נגישות – אחד היתרונות המרכזיים של האינטרנט הוא הנגישות שלו. על ידי שיווק באינטרנט לעסקים העסק שלכם הופך לנגיש יותר ללקוח. במידה שהגולש מתעניין במוצר שלכם הוא יכול לפעול באופן מידי ולבצע רכישה אונליין. נגישות העסק ללקוח הפכה את השיווק באינטרנט לאפקטיבי יותר מכל שיטות השיווק.
  • זמינות – על ידי שיווק באינטרנט לעסקים ניתן להגיע ללקוחות בכל זמן ובכל מקום.
  • אסיפת נתונים – שיווק באינטרנט לעסקים מאפשר אסיפה של נתוני השיווק, ניתוח שלהם והסקת מסקנות לייעול.

 

כיצד מתבצע שיווק באינטרנט לעסקים?

שיווק באינטרנט לעסקים מתבצע על ידי אנשי מקצוע, או בכוחות עצמכם, אם תבחרו בכך. אבל, חשוב לקחת בחשבון כי שיווק באינטרנט צריך להתבצע בצורה מקצועית על מנת להצליח להגיע לתוצאות טובות. לכן, אם אתם לא מבינים בשיווק מומלץ להיעזר באנשי מקצוע, לפחות עד שתלמדו את התחום ותתמקצעו בו.

שיווק באינטרנט לעסקים מתבצע על ידי מספר אמצעים שונים ברחבי הרשת-

גוגל

גוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר ברשת והיא גם אמצעי שיווק מצוין לעסקים. שיווק על ידי גוגל מאפשר לכם להגדיל את החשיפה שהעסק שלכם מקבל ברחבי האינטרנט באופן משמעותי ועל ידי כך להגדיל את מעגל הלקוחות ובסופו של דבר את הרווחים של העסק. איך שיווק עסקים על ידי גוגל עובד?

גוגל היא מנוע חיפוש. כלומר, ניתן לחפש בה מידע על מגוון רחב מאוד של נושאים ועסקים. רוצים איש מקצוע לאיטום גגות? חפשו בגוגל וברגע תקבלו אלפי תוצאות שונות של אנשי מקצוע שונים, כך שתוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר. בסופו של דבר אנשים הם עצלנים ולכן לא "ישוטטו" שעות בגוגל ויבחנו את כל אנשי המקצוע הקיימים. הם יסתכלו על אנשי המקצוע הראשונים שמוצעים להם ויבחרו מתוכם. כלומר, ככל שהעסק שלכם יופיע מוקדם יותר בתוצאות החיפוש של גוגל כך תקבלו חשיפה גדולה יותר והסיכוי שיבחרו בכם עולה.

אבל איך סדר התוצאות נקבע? גוגל קובעת את סדר התוצאות על פי שני פרמטרים- המחיר ששולם על כל מודעה ואיכות המודעה שנקבעת לפי אלמנטים שונים כמו איכות האתר, איכות עמוד נחיתה ועוד.

על ידי שיווק נכון, תוכלו לקדם את העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. שיווק בגוגל מתאפשר בשתי דרכים:

  • שיווק ממומן – בשיווק ממומן, בעל העסק משלם לגוגל על מנת שתציג אותו בתוצאות החיפוש הראשונות. בשיטה זו על המפרסם לבחור מילות מפתח שיציגו את המודעה שלו ויחליט כמה הוא מוכן לשלם על המודעה. המחיר נקבע על פי כמות ההקלקות על המודעה.
  • שיווק אורגניבשיווק אורגני, בעל העסק מבצע פעולות שונות במטרה לקדם את האתר שלו לראשית מנוע החיפוש. הדבר כולל בעיקר הקמת אתרים ופרסום תוכן רב עם מילות מפתח.

רשתות חברתיות

הרשתות החברתיות הן אמצעי שיווק מצוין לעסקים בעיקר בגלל כמות הקהל שלהן. מיליארדי אנשים משתמשים ברשתות החברתיות השונות, ביניהן פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק או לינקדאין. לרוב האנשים יש חשבון ביותר מרשת חברתית אחת. אז איך מבצעים שיווק ברשתות החברתיות.

תחילה עליכם לבחור באיזו רשת חברתית אתם רוצים לבצע את השיווק. תחליטו על פי שיקולים כמו אופי הקהל של כל רשת חברתית, לדוגמא, מה היתרונות של שיווק באינטרנט עבור בעלי העסקיםם הקהל הוא יחסית צעיר. לאחר שבחרתם את הרשת החברתית פתחו עמוד עסקי לעסק שלכם על מנת לקדם אותו ברשת.

כמו בגוגל, גם ברשתות החברתיות ניתן לבצע שיווק ממומן. בשיווק הממומן יהיה עליכם לבנות מודעה מעניינת שתמשוך לקוחות. למודעה תוכלו להוסיף תמונה מעניינת של המוצרים שלכם, סרטון תדמית, קישור שיוביל לרכישה אונליין לאתר שלכם ועוד. בנוסף, יהיה עליכם לבחור את קהל היעד אליו מיועד השיווק בהתאם לפרמטרים שונים כמו גיל, מין, תחביבים, אזור מגורים ועוד.

שיווק עסקים ברשתות החברתיות נחשב לשיווק יעיל ואפקטיבי שמניב תוצאות מצוינות בעיקר בגלל כמות הקהל ברשתות וכמות הזמן הגלישה בהן.

תוכן

שיווק באינטרנט לעסקים על ידי תוכן מתאפשר בשתי דרכים:

  • הדרך הראשונה לשיווק על ידי תוכן היא לפרסם תכנים באתרים אחרים. כלומר, תוכלו לשלם לאתר שיווקי מוביל או חדשותי מוביל עבור פרסום התוכן שלכם. לתוכן המפורסם תוכלו להוסיף קישור לאתר שלכם שיניע את הגולשים להיכנס לאתר העסק שלכם וכך יגדיל את התנועה בו. אחת מפלטפורמות השיווק הגדולות לצרכים אלה היא טאבולה. טאבולה היא למעשה מתווכת בין בעלי האתרים לבין מפרסמי התוכן. על ידי טאבולה תוכלו להגיע לאתרים החזקים ביותר. ככל שהאתר חזק יותר כך כמות החשיפה שהתוכן שלכם יקבל תגדל והשיווק יהיה יעיל יותר. חשוב שהתכנים שתפרסמו יהיו איכותיים, מעניינים וכאלה שמושכים את הלקוח וגורמים לו לרצות להמשיך לקרוא על הנושא.
  • הדרך השנייה לשיווק על ידי תוכן היא להעלות תכנים לאתר העסק שלכם. כלומר, לא לפרסם באתרים אחרים אלא באתר האישי שלכם. ככל שתעלו יותר תכנים איכותיים, כך תוכלו להנות מקידום אורגני בגוגל. בקידום האורגני מבצעים פעולות שונות שמטרתן לחשוף את האתר לכמה שיותר לקוחות ולהעלות אותו לראשית תוצאות החיפוש של גוגל. כפי שהזכרנו קודם, מנוע החיפוש של גוגל מדרג את תוצאות החיפוש שלו על פי המחיר ששולם ועל פי איכות המודעה. הדירוג מתעדכן כל הזמן בהתאם לתכנים חדשים ולאתרים חדשים. על ידי העלאת תכנים וביצוע קידום אורגני אתם יכולים לקדם את העסק שלכם לראשית תוצאות החיפוש של גוגל. יש לקחת בחשבון כי קידום אורגני שמתנהל בצורה נכונה וחכמה, יכול להביא לתוצאות טובות יותר מאשר פרסום ממומן כיוון שהתכנים האיכותיים, נשארים לאורך זמן וגוברים על המודעות המתחלפות. כמו כן, העלאת תכנים איכותיים מובילה ליצירת תדמית חיובי באינטרנט.

שיווק באינטרנט לעסקים – הכירו את כל השינויים הגדולים בעולם השיווק והפרסום! 

בשנים האחרונות עסקים רבים בוחרים להשקיע את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. השינויים הגדולים של עולם השיווק והפרסום מחייבים את מרבית אנשי העסקים ליישר קו עם הקידמה ולהעביר את מירב מאמצי השיווק לרשת. אם גם אתם צריכים שיווק באינטרנט לעסקים או שאתם רוצים לשפר את התוצאות מהשיווק האינטרנטי הנוכחי שלכם, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות השינויים הגדולים בעולם השיווק בשנים האחרונות, בשיטות הטובות ביותר לשווק עסקים ברשת וביתרונות הגדולים של האינטרנט על פני שיטות השיווק המסורתיות ששירתו מפרסמים רבים במשך שנים ארוכות. אז לפני שאתם מתחילים את המסע שלכם לשיווק באינטרנט לעסקים, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיוכלו לסייע לכם לשפר תוצאות ולעשות את זה נכון.

 

חולמים שהמוצרים שלכם יגיעו לעיניהם של מיליונים? הכירו את הדרכים שיעזרו לכם בכך!

לפני שנצלול לעומק הפרטים אודות שיווק באינטרנט לעסקים, חשוב לגעת בקצרה בשיטות השיווק הישנות ובשינויים הגדולים שחלו בשנים האחרונות. תחילה, חשוב להכיר את שיטות השיווק הטובות ביותר עד לפני מספר שנים בודדות – מודעות בעיתונים גדולים המחולים למיליוני אנשים מידי בוקר, שלטי חוצות גדולים המגיעים לעיני מיליונים מידי יום או פרסומות בפריים טיים הזוכות לאחוזי רייטינג גבוהים במיוחד. כלל אפיקי הפרסום הללו הבטיחו לבוחרים בהם חשיפה גדולה ונרחבת תוך זמן קצר. עד לפני מספר שנים בודדות המטרה המרכזית של כל מפרסם הייתה להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים. החשיפה הייתה נרחבת וללא כל הבחנה בין הנחשפים. בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי במטרה המרכזית של המפרסמים. כיום, מטרת העל של המפרסמים היא להגיע לכמה שיותר אנשים מקרב כלל המתעניינים בשירות המוצע.

 

השינוי הגדול: פרסום ממוקד לבעלי עניין בלבד! 

השינוי הגדול בעולם הפרסום החל לפני מספר שנים בודדות ובמסגרתו מטרת העל שונתה. כפי שציינו מעלה, בעבר המטרה המרכזית של כל בעל עסק הייתה להציג את שירותיו או מוצריו לכמה שיותר אנשים ללא הבחנה. כיום, המטרה המרכזית של בעלי העסקים היא להגיע לעיניהם של כל האנשים שמתעניינים בתחום, השירות או במוצר המפורסם. פרסום לבעלי עניין בתחום בא על חשבון כמות הנחשפים. שיווק באינטרנט לעסקים מאפשר לכל בעל עסק למקד היטב את הפרסומים שלו במטקה ליהנות מפרסום ממוקד לבעלי עניין בלבד. מדוע המפרסמים שינו את מטרת העל המרכזית מפרסום נרחב לכמה שיותר אנשים לפרסום ממוקד לבעלי עניין בלבד? בשורות הבאות תבינו את מהות השינוי ואת היתרונות הגדולים של הפרסום בשיטה החדשה ברשת האינטרנט.

 

אחוזי ההמרה יוכיחו – כך תגיעו לאחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים

שיווק באינטרנט לעסקים למי זה מתאיםאחד המדדים הטובים והמדויקים ביותר לבדיקת יעילות כל קמפיין שיווקי הוא אחוז המרה. אחוז המרה בוחן את אחוז האנשים שנקטו בפעולה כלשהי מסך כל הנחשפים לפרסום. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך יעילות הפרסום גבוהה יותר. כלומר, אם פרסום של כלי מטבח נחשף לכ 100 בני נוער ורק אחד מהם נקט פעולה ורכש את אחד המוצרים, אחוז ההמרה של קמפיין זה עומד על 1%. לעומת זאת, אם אותם כלי מטבח נחשפו ל 100 טבחים, סביר להניח שיהיה יותר מטבח אחד שינקוט פעולה, מה שיבטיח אחוזי המרה גבוהים יותר. איך מגיעים לאחוזי המרה גבוהים במיוחד ומשפרים בעשרות אחוזים את יעילות הקמפיינים השיווקיים שלכם? מפרסמים לבעלי עניין בלבד.  פרסום לבעלי עניין בלבד מבטיח שאחוז גבוה מהם ינקוט פעולה, שהרי הם מתעניינים בתחום, במוצר או בשירות המפורסם. לעומת זאת, שיטות הפרסום הישנות שהגיעו לעיניהם של מיליונים אמנם חשפו את המוצר לרבים, אך מרבית הנחשפים לא התעניינו במוצר ולא נקטו שום פעולה – מה שהוביל לאחוזי המרה נמוכים.

 

אתרי אינטרנט – כל מה שחשוב שתכירו על שלבי הבנייה והקידום

אז אם אתם רוצים ליהנות משיווק באינטרנט לעסקים עם אחוזי המרה גבוהים במיוחד, חשוב שתכירו את כל הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת. אחת הדרכים הבולטות היא בניית אתרי אינטרנט. עסקים רבים כיום מבינים שהם צריכים להעביר את פעילותם לרשת ובונים אתרים מקצועיים למתן שירות מלא ללקוחות גם דרך האינטרנט. היתרונות של האתרים רבים – האתר פתוח 24/7 בעוד חנות פיזית פתוחה כ 8 שנות ביום בלבד, האתר חושף כל לקוח לכל מוצרי בית העסק בעוד בחנות פיזית יכולים להיות חוסרים, האתר אינו מצריך מבעליו לשלם שכירות גבוה וחשבונות מידי חודש ועוד. חושבים להקים אתר אינטרנט לבית העסק שלכם? חשוב שתכירו את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת נכון וליהנות מתנועת גולשים משמעותית.

 

אל תתפשרו על מקצועיות בונה האתרים שלכם!

ראשית, חשוב לדעת לבחור נכון את אנשי המקצוע שיבנו עבורכן את אתר האינטרנט העסקי שלכם. שיווק באינטרנט לעסקים חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע מיומנים. אתרים שאינם איכותיים לא יצליחו להניב לכם תנועת גולשים משמעותית כמו שאתם מצפים, ולכן אסור להתפשר על איכות בוני האתרים שלכם. שנית, חשוב לדעת שבניית אתר בלבד היא רק השלב הראשון, אך שלב זה אינו מספיק בכדי לייצר עבורכם את תנועת הגולשים המיוחלת. לא מעט בעלי עסקים בטוחים שמיד עם עליית האתר החדש לאוויר הם ייהנו מתנועת גולשים משמעותית ומעלייה ניכרת בכמות המכירות. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי בניית האתר היא רק השלב הראשון. השלב השני הוא קידום אתרים.

 

בניית האתר אינה מספיקה – הכירו את חשיבות קידום האתרים

כיום יש לא מעט אתרי אינטרנט בכל תחום שתבחרו. סביר להניח שגם בתחום העיסוק שלכם יש לא מעט מתחרים שהקדימו אתכם עם אתרי אינטרנט איכותיים. ריבוי האתרים מחייב את מנועי החיפוש של גוגל לערוך סלקציה ולבחור את האתרים הטובים ביותר לעמוד הראשון שיוצג למילות החיפוש הרלוונטיות. ברוב המקרים אתרי אינטרנט חדשים, איכותיים ככל שיהיו, יופיעו בעמודים האחרונים למילות החיפוש הרלוונטיות. מרבית הגולשים באינטרנט מסתפקים בתוצאות העמוד הראשון או השני בלבד, מה שאומר שכל עוד לא הגעתם למקום טוב בעמוד הראשון או השני, אתם כלל לא קיימים מבחינת מרבית הגולשים. אז מה עושים? נעזרים בשירותי קידום אתרים. שירותי קידום אתרים מסייעים לשיווק באינטרנט לעסקים בעזרת אתרים בעמוד הראשון של גוגל. מטרת העל של שירות זה היא לקדם את האתר עד למקום טוב בעמוד הראשון.

 

שירותי קידום אתרים מתחלקים לשני חלקים – קידום אורגני וקידום ממומן.

  • קידום ממומן

נתחיל מהשיטה הפשוטה והמהירה יותר – קידום ממומן. הקידום הממומן מאפשר לבעלי העסקים לשלם לגוגל מידי חודש תמורת מקום טוב בעמוד הראשון. קידום זה מהיר במיוחד ויאפשר לאתר שלכם להגיע למקום טוב כבר מימיו הראשונים ברשת. רוצים ליהנות מתנועת גולשים רבה תוך זמן קצר? הקידום הממומן יוכל להתאים לכם. אך חשוב להדגיש כי מיד עם סיום התשלום לגוגל, האתר יחזור למקומו הטבעי בעמודים האחרונים.

 

  • קידום אורגני

האפשרות השנייה והארוכה יותר היא קידום אורגני. קידום אורגני כולל ביצוע מגוון רחב של פעולות אופטימיזציה לאתר. פעולות אלה גורמות לגוגל לסמן את האתר כאיכותי במיוחד כך שאט אט הוא יקדם אותו באופן טבעי עד למקום טוב בעמוד הראשון. מטרת העל של גוגל היא להציג את האתרים האיכותיים ביותר בעמוד הראשון לכל עוקביו, כך שאם גוגל יתרשמו שהאתר שלכם איכותי, הם יקדמו אותו באופן טבעי. הליל זה מצריך מעט סבלנות מבעל העסק.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך