קניית קישורים

מה בעמוד זה?

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את כמות הקישורים שמפנים לאתר שלכם ולקדם את האתר ברשת. אז מה עוד צריך לדעת על קישורים לקידום בגוגל?

מה זה בעצם?

קניית קישורים ממומנים היא אחת הדרכים היעילות לקידום אתרים ברשת. מדובר למעשה על קנייה של שטח בו ניתן לפרסם כתבה ולהוסיף לה קישור חיצוני שיפנה את הגולשים לאתר העסק שלכם. קניית קישורים seo תכלול בדרך כלל רכישה של כתבה המכילה בין 300 ל-700 מילים, 2 קישורים ותמונה. בעלי אתרים רבים שמעוניינים לקדם את האתר שלהם באופן אורגני יכולים לעשות זאת ביעילות על ידי רכישת קישורים.

בדרך כלל כאשר מדברים על קניית כתבות לקידום בגוגל או שאומרים גם קניית קישורים יש שתי מחשבות שונות שצצות אצל אנשים. המחשבה הראשונה היא שיש לפנות לבעלים של אתרים חזקים ואיכותיים הקשורים לתחום של האתר שלנו. המחשבה השנייה היא שכאשר נעזרים בחברת לקידום על מנת לקדם את האתר שלנו ואת העסק שלנו באופן דיגיטלי, הקידום יכלול גם קישורים. לכן חשוב לציין- רכישת קישורים היא שירות בפני עצמו. קידום על ידי חברת קידום לא כולל קישורים ובדרך כלל פנייה לבעלי אתרים חזקים לא תניב תוצאות טובות. על מנת לקנות קישורים אתם צריכים לפנות לחברה המתמחה בבניית קישורים ולשלם לה על כך. לפני שאתם קונים קישור חשוב מאוד לוודא כי מדובר בקישור איכותי שיוטמע באתר חזק.

כיצד הקידום מתבצע באמצעות קישורים?

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. כאשר גולשים רוצים לחפש מידע על נושא מסוים הם יכולים להזין ביטוי מסוים בגוגל ולקבל תוצאות בהתאם. תוצאות החיפוש שיתקבלו מדורגות בסדר מסוים. בדרך כלל רוב הגולשים יסתפקו בדף התוצאות הראשון ולא יעברו לדפים הבאים. כלומר, ככל שהאתר יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש וידורג גבוה יותר כך הוא יקבל חשיפה גדולה יותר של גולשים והתנועה בו תגדל.
דירוג תוצאות החיפוש מתבצע בהתאם לפרמטרים שונים כמו איכות התוכן, ביטויי מפתח וקישורים נכנסים. בעבר, הפרמטרים המרכזיים ששימשו את גוגל לדירוג תוצאות החיפוש היו איכות התוכן, אורך התוכן ומספר הפעמים בהם ביטוי המפתח הופיע במהלך התוכן.

בעקבות כך בעלי אתרים ומקדמי אתרים רבים החלו ליצור תכנים ארוכים וסתמיים שכללו פעמים רבות את ביטויי המפתח גם ללא סיבה. שיטה זו הובילה את גוגל לדרג אתרים לא איכותיים במקומות גבוהים. לכן, על מנת למנוע דירוג גבוה של אתרים לא איכותיים, גוגל החליטה להוסיף פרמטרים לדירוג האתרים. אחד הפרמטרים החשובים שנוספו הוא כמות הקישורים הנכנסים לאתר. למעשה, גוגל מתייחסת לקישורים הנכנסים כאל המלצה הניתנת מהאתר המקשר על אתר היעד. הקישורים למעשה מהווים כהמלצה כי מדובר באתרים איכותיים שיש לקדם.

כלומר, על ידי קניית קישורים בעלי האתרים יכולים לקדם את האתר, להעלות את הדירוג שלו בגוגל וכך להגדיל את החשיפה שהוא מקבל. בנוסף, על ידי הנעת הגולשים להיכנס לאתר שלנו ניתן לשפר את מדד חשיבות הדפים של האתר וכך לשפר את רמת הרלוונטיות של האתר בביטויים מסוימים. כלומר, על ידי קניית קישורים לאתר ניתן לקדם את האתר באופן אורגני ויעיל במיוחד.

בנוף הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט היא חיונית לעסקים המחפשים להצליח. היבט חיוני אחד של שיפור הנראות המקוונת שלך הוא באמצעות שירותי בניית קישורים. בניית קישורים משחקת תפקיד משמעותי באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ויכולה להשפיע רבות על דירוג האתר שלך במנועי חיפוש פופולריים כמו גוגל.

אנו מבינים את החשיבות של בניית קישורים ומציעים פתרונות מקיפים שיעזרו לך לשלוט בתחום הדיגיטלי. צוות המקצוענים והקופירייטרים המנוסים שלנו בקידום אתרים מחויבים לספק שירותי בניית קישורים מהשורה הראשונה שיתנו לאתר שלך יתרון תחרותי. עם המומחיות שלנו, אתה יכול להשאיר את המתחרים שלך מאחור ולהניע את העסק המקוון שלך לגבהים חדשים.

מה חשוב לקחת בחשבון כאשר רוכשים קישורים לאתר?

סוג האתר אחד הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון בקניית קישורים לקידום לאתר הוא סוג האתר ממנו קונים את הקישור. על מנת לבחור את האתר יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים בהם ציון האתר שמדורג מ-1 עד 100. ככל שהציון גבוה יותר כך האתר נחשב לאתר חזק יותר והקישורים שיוצאים ממנו מקבלים יותר כוח. בנוסף יש לקחת בחשבון את כמות הקישורים היוצאים מהאתר, את הוותק שלו ואת כמות הכניסות האורגניות שלו. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את הנושא או התחום בו עוסק האתר. שימו לב שאתם בוחרים באתר שהנושא שלו קשור לנושא של האתר שלכם. במידה שלא יהיה קשר בין האתרים גוגל עלולה להוריד את הדירוג בעקבות חוסר אותנטיות. לכן חשוב לקחת זאת בחשבון.
מיקום לפני שאתם קונים קישורים מאתרים חשוב מאוד לבדוק מה המיקום של הקישור. כפי שציינו קניית קישורים איכותיים היא קניית שטח הפרסום. בכל אתר יש שטחי פרסום במיקומים שונים. יש מיקומים שמתאימים לקידום אורגני ויש מיקומים שיכולים ליצור תנועה לאתר. לכן, חשוב לבחון זאת מראש. קישורים שיוצרים תנועה לאתר הם קישורים שממוקמים בדפים עם הרבה צפיות ומומלץ לבחור בהם.
המחיר פרמטר חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון במכירת קישורים לאתר הוא מחיר הרכישה. קודם כל הגדירו תקציב לקידום האתר. בנוסף חשוב מאוד לוודא האם מדובר במחיר חודשי או במחיר חד פעמי. ההמלצה שלנו היא לבחור בקנייה שכוללת מחיר חד פעמי. כך תוכלו לבחון האם הקישור מניב תוצאות טובות ולהגביר אותו במידת הצורך.

שמרו על קניית קישורים איכותיים

כפי שהבנו עד עתה, על ידי קניית קישורים ניתן לקדם את האתר באופן יעיל ברשת. אך לשם כך חשוב מאוד לקנות קישורים איכותיים לאתר. מכירת קישורים לקידום לא איכותיים עלולה לעשות את ההפך מקידום האתר שלנו ולגרום ליותר נזק מתועלת. על מנת לבחון אם קישור הוא איכותי או לא יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים. אחד הפרמטרים המרכזיים הוא נושא האתר. חשוב מאוד להתאים בין נושא האתר בו נטמיע את הקישור לבין נושא האתר שלנו. כלומר, שני האתרים צריכים להיות קשורים בנושא שלהם על מנת שהקישור ייחשב לקישור איכותי ויסייע בקידום האתר ברשת. בנוסף, חשוב מאוד שהקישור שיוטמע באתר יהיה חלק ממאמר עם קשר תוכני לתחום העיסוק של האתר. המאמר צריך להיות מעשיר ולכלול ערך מוסף עבור הגולשים שיקראו אותו. ככל שהאתר יהיה מקצועי יותר, עם תוכן איכותי יותר והנושא שלו יהיה קשור לאתר שלנו כך הקישור ייחשב לאיכותי יותר ותהליך הקידום יהיה יעיל יותר.

שמרו על גיוון הקישורים

קידום אתרים וקידום בכלל מצריך לשמור על גיוון. למעשה הגיוון יעשה את ההבדל בין קידום מוצלח לקידום פחות מוצלח. הגיוון בא לידי ביטוי במספר היבטים שונים.

  • התוכן- ההיבט הראשון בו יש לשמור על גיוון הוא ההיבט של התוכן. בקניית קישורים לקידום חשוב מאוד לא לבסס את הקישורים על מילות מפתח בנאליות וכלליות. גוונו בביטויי המפתח שאתם מקדמים על מנת ליצור פרופיל קישורים טבעי ואמין ככל הניתן.
  • כתובות IP- היבט נוסף בו יבוא לידי ביטוי הגיוון הוא כתובות IP. האלגוריתם של גוגל סורק את הקישורים שאנחנו מטמיעים. על מנת שהקידום יתנהל כהלכה חשוב שהקישורים שנסרקים יהיו מאתרים המאוחסנים על שרתים שונים.
  • סוגי האתרים- עוד היבט שיש לקחת בחשבון בהתייחסות לגיוון הוא סוגי האתרים בהם נטמיע את הקישורים. קיימים אתרים מסוגים שונים כמו לדוגמא אתר תשתית, אתר חדשות, אתר פרטי, בלוג ועוד. מומלץ לקנות קישורים מאתרים מסוגים שונים.
  • מועד הטמעת הקישורים- היבט נוסף בו יש לשמור על גיוון הוא מועד הטמעת הקישורים. חשוב מאוד שהטמעת הקישורים תפזר על פני תקופה ארוכה. אל תטמיעו עשרה קישורים ביום אחד אלא פזרו את ההטמעה על פני מספר מועדים שונים.

 

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים ישירות מבעל האתר או מצד שני, על ידי חברה מתווכת. אם אתם מחפשים שיטות קידום לאתר שלכם, כדאי שתבינו בדיוק מה זה אומר לקנות קישורים ואיך עוברים את התהליך ללא פגיעה בקידום האתר במנועי החיפוש.

 

 

מהי קניית קישורים ממומנים?

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך של יצירת קשר עם אתר חיצוני וסקירה שלו. צריך לוודא שפרסום כתבה באתר המדובר הוא רק לאחר סקירה כללית הבוחנת את רלוונטיות האתר בהשוואה לאתר שלכם. לאחר סקירה ובחינה מעמיקה של האתר יש לבנות למקדם אתרים או לאתר עצמו לצורך פרסום הכתבה. המחירים משתנים בדינמיות רבה ובהמשך נדבר על קביעת המחיר. את הכתבה לרוב קונה הקישור יכתוב בתוספת מילות מפתח ואנקור להוספת קישור. הכתבה מפורסמת באתר ובכך האתר שלנו נחשף לקהלים חדשים – פרסום בתשלום.

מעבר לכך, ישנם גם קישורים פנימיים אשר הם קישורים שנמצאים בתוך האתר שלכם ומובילים מדף לדף. קניית קישורים ממומנים היא טכניקת קידום מוכרת אבל גם מאוד מורכבת. המורכבות נובעת מכמה דברים, הדברים העיקריים נוגעים למציאת אתר טוב בהתאם לדרישות של גוגל. הדבר השני הוא, שגוגל לא באמת מאשרת קניית קישורים ממומנים – נסביר על זה בהמשך.

מי צריך את זה?

מי צריך לקנות קישורים? כל אחד. יש לא מעט טכניקות לקידום אתרים במנועי החיפוש. כחלק מאסטרטגיית קידום אנחנו נרצה לצרף מספר טכניקות כמו הטמעת מילות מפתח (מאמרי קידום), קישורים (פנימיים וחיצוניים), הוספת סרטונים, קישור לרשתות חברתיות והרשימה עוד ארוכה. טכניקת הקידום חייבת להיות היקפית, היא צריכה לגעת במספר דברים שונים כדי באמת ליצור עלייה משמעותית והדרגתית.

שימו לב, בניית פרופיל קישורים הוא תהליך שלוקח זמן. קניית קישורים חוסכת לנו הרבה מאוד זמן בכך שהחשיפה היא גבוהה. כל אתר, בין אם הוא בתחילת הדרך ובין אם הוא אתר מוביל תמיד ירצה ליצור שיתופי פעולה בקניית קישורים. מדובר בטכניקת קידום שנקראת "כובע שחור", זאת אומרת שהטכניקה בסופו של דבר היא בניגוד להנחיות של גוגל.

איך מתבצע התהליך והאם זה חוקי?

לשאלה העיקרית, האם קניית קישורים ממומנים היא חוקית? טכנית, לא. גוגל לא מאשרת לקנות קישורים כדי לקדם את האתר שלך ואם גוגל תגלה שאתם פועלים בצורה הזאת היא תדע להעניש אתכם על כך. הדרך היחידה להימנע מענישה היא על ידי התנערות מהקישורים שקניתם וגם אז לא בטוח שהאתר שלכם יתאושש. לכן, גם אם בוחרים לקנות קישורים צריך לעשות את זה חכם ובצורה מתונה.

יש קישורים שגוגל לא מתנגדת אליהם, כמו קישורים של שיתופי פעולה או קישורים ממומנים הכוללים מאפייני קישור המומלצים על ידי גוגל. בסופו של דבר הכל מסתכם לבחירה של בעל מקצוע עם ניסיון מספיק רחב כדי לתת לכם שירות ללא חששות.

מה המחיר של קניית קישורים?

המחיר של קניית קישורים משתנה בהתאם לאתר אליו אתם מפנים את הכתבה. יש להפריד בין מחיר קניית הקישור ובין מחיר הכתבה. תוכלו למצוא אתרים שמציעים לכם את החבילה הכוללת של כתיבת תוכן ומאמר בנוסף, אבל בכל הנוגע לכתיבת המאמר יש לוודא היטב שמדובר על כתיבה מנוסחת היטב ועניינית. גם כאן, האלגוריתם של גוגל מאוד משפיע על הקידום. גוגל מקדמת תכנים מעשירים והיא יכולה לבחון עד כמה התוכן מעשיר בעיקר לפי זמן שהות הגולש באתר.

המחיר של כתיבת תוכן נע בטווח של 0.10 אגורות למילה למאמרים פשוטים ועד חצי שקל עד שקל למילה בעבור מאמרים איכותיים. מעבר לכך, עלויות הקישורים גם הן משתנות, המחירים מתחילים מכ-100 ש"ח עבור קישורים לאתרים קטנים בהם החשיפה היא לא גבוהה יחסית. אם אנחנו מדברים על אתרים עם חשיפה גבוהה, המחירים מתחילים מכ-1,500 ש"ח לקישור.

האם קניית קישורים הכרחית לכל אתר?

היום התחרות גדולה, עבור כל עסק קיימים לפחות 10 מתחרים ברדיוס הקרוב אליו. כשאנחנו מדברים על עסקים אינטרנטיים התחרות הופכת להיות גלובלית ובכך הקושי להגיע לדירוגים הראשונים בגוגל מתחזק. תוכלו להעיד גם על עצמכם, כמה פעמים יוצא לכם להשתמש במנוע החיפוש ולהגיע לדף השני? שלא נדבר על הדף השלישי… בדרך כלל אנחנו נבחר את שלושת התוצאות הראשונות שיקפצו לנו, לא כולל מודעות.

קניית קישורים היא הכרחית, אבל גם לא יכולה לעמוד בפני עצמה. קניית קישורים ממומנים הוא רק חלק מתהליך הקידום ונדרש מקדם האתרים לבצע פעולות נוספות כדי שהאתר שלכם יגיע לדירוגים הגבוהים. הפעולות הן מאמרי קידום, אופטימיזציה של האתר, סרטונים, קידום ממומן ברשתות החברתיות ועוד.

בנוסף, קניית קישורים ממומנים בסופו של דבר מובילה לאתר שלכם, אבל איך האתר שלכם נראה? קניית קישורים מבוצעת רק אחרי שהאתר שלכם עומד באופן מקצועי מכיוון שאין ראשון לרושם ראשוני. גם אם הכתבה מעולה, אבל האתר עצמו לא נראה טוב, לא עובד בצורה חלקה וחסרים בו עמודי העשרה, אין שום סיבה שהלקוח יבחר בכם ולא במתחרים, וכמו שציינו יש לא מעט מתחרים.פנייה לגורם מקצועי

בדיוק בגלל כל הסיבות שציינו עד עכשיו, אנחנו לא נמליץ לפעול בצורה עצמאית. היום ניתן לפתוח אתרים במחירים מוזלים ועדיין האתרים יהיו איכותיים. יש לנו יותר תקציב נזיל לקידום האתר ושיפורו על ידי בעל מקצוע, בשביל לראות תוצאות בדיוק כמו קניית קישורים – צריך להשקיע כסף.

קניית לינקים לאתר היא דרך לקדם אתרים בצורה יעילה ברשת. למעשה, אחד הפרמטרים על פיו גוגל מדרגת את תוצאות החיפוש שלה הוא הלינקים הנכנסים מאתרים שונים. על ידי קניית לינקים לאתר תוכלו להעלות את הדירוג של האתר שלכם בגוגל וכך לקדם אותו ביעילות. מה זה אומר? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מהי קניית לינקים לאתר?

קניית לינקים לאתר היא למעשה קניה של שטחים בהם ניתן לפרסם כתבות. למעשה, כמו שקונים שטחי נדל"ן, באינטרנט קיימים שטחים עליהם ניתן לשלם בתמורה לפרסום. בדרך כלל מדובר קניה של כתבה המכילה בין 300 ל-700 מילים, 2 לינקים ותמונה. הלינקים שתכלול הכתבה למעשה יובילו את הגולשים לאתר העסק שלכם. על ידי כך ניתן לקדם את האתר באופן אורגני ולהניב תוצאות טובות במיוחד.

כיצד זה מתבצע?

כאשר מדברים על קניית לינקים לאתר יש שני דברים שאנשים חושבים עליהם. הדבר הראשון עליו אנשים חושבים הוא שיש צורך בפנייה לבעלים של אתרים חזקים ואיכותיים הקשורים לתחום של העסק שלנו על מנת להטמיע באתרים שלהם לינקים. הדבר השני עליו אנשים חושבים הוא שבעת פנייה לחברת קידום, הקידום שיתבצע יכלול גם קניית לינקים לאתר. שתי המחשבות הללו לא נכונות. על מנת לקנות לינקים יש לפנות לחברה המתמחה בבניית לינקים ולשלם לה על כך. קניית לינקים לאתר הוא שירות בפני עצמו. קידום כללי לא כולל קניית לינקים ופנייה לבעלי אתרים חזקים בדרך כלל לא מניבה תוצאות. לכן, יש לפנות לחברה מתאימה.

מה הקשר בין קניית לינקים לקידום?

כפי שציינו, קניית לינקים לאתר היא אחת הדרכים היעילות לקדם אתרים ברשת. אבל מה הקשר בין קניית לינקים לבין קידום ברשת?

למעשה, גוגל היא מנוע החיפוש הגדול בעולם. גולשים שמעוניינים לחפש מידע כלשהו יכולים לעשות זאת על ידי גוגל ולקבל תוצאות מתאימות. תוצאות החיפוש שמתקבלות מדורגות בסדר מסוים על ידי גוגל בהתאם לפרמטרים שונים. בדרך כלל, רוב הגולשים שיחפשו מידע מסוים יסתפקו בדף התוצאות הראשון, או השני מקסימום ולא ימשיכו לדפים הבאים. בעקבות כך, הגולשים לא ייחשפו לאתרים שמדורגים בתחתית תוצאות החיפוש. אז איך נעלה את הדירוג של האתר? על ידי קניית לינקים לאתר.

בעבר, הפרמטרים שהשפיעו על דירוג תוצאות החיפוש בגוגל היו איכות התוכן, אורך התוכן וכמות הפעמים שביטוי המפתח הופיע לאורך התוכן. שיטה זו הולידה תופעה בה מקדמי אתרים יצרו תכנים ארוכים, סתמיים שכללו את ביטוי המפתח פעמים רבות, גם בלי סיבה. בעקבות כך, אתרים לא איכותיים דורגו גבוה בתוצאות החיפוש. לכן, על מנת למנוע זאת, גוגל החליטה להוסיף פרמטרים שישפיעו על הדירוג. אחד הפרמטרים המשמעותיים שנוספו הוא כמות הלינקים הנכנסים לאתר. כאשר יש לינקים באתרים חזקים שמובילים לאתרים אחרים, גוגל מתייחסת ללינקים הללו כאל המלצה מהאתר המקשר לאתר היעד. כלומר, האתר בו מופיע הקישור מעיד על האתר אליו מוביל הקישור כי הוא איכותי וממליץ עליו לגוגל. בנוסף, על ידי הטמעת לינקים ניתן להניע את הגולשים להיכנס לאתר, לשפר את מדד חשיבות הדפים של האתר ואת מדד הרלוונטיות של האתר בביטויים מסוימים. כך, על ידי קניית לינקים לאתר ניתן להעלות את הדירוג של האתר בגוגל ולקדם אותו ביעילות.

ומה לגבי SEO?

SEO, הם ראשי תיבות שלSearch Engine Optimization והפירוש שלהם הוא לבצע קידום אורגני לאתר במנוע החיפוש של גוגל. כפי שציינו, גוגל מדרגת את האתרים בהתאם לפרמטרים שונים בהם איכות התוכן, אורך התוכן, ביטויי מפתח, מילות מפתח וכמות הלינקים הנכנסים. כפי שהבנו על ידי בניית והטמעת לינקים באתרים ניתן להעלות את הדירוג של האתר בגוגל וכך לקדם אותו באופן אורגני. איך זה מתאפשר? למעשה כאשר יש לינקים איכותיים באתרים חזקים שמובילים לדפים שונים באתר שלנו, ניתן לשפר את תהליך הקידום האורגני ואת המיקום של האתר שלנו בגוגל. חשוב לקחת בחשבון שמדובר בתהליך שלוקח זמן. לכן, על ידי קניית לינקים לאתר ניתן לחסוך זמן ולייעל את התהליך.

 לפניכם טבלה עם הדגשים  שיש לשים אליהם לב לפני רכישת הקישורים

 

בחירת האתר על מנת להצליח בקידום אתר על ידי קניית לינקים לאתר יש לקחת בחשבון את האתר ממנו קונים את הלינק. בבחירת אתר יש להתייחס למספר פרמטרים חשובים- ציון האתר, כמות הלינקים היוצאים מהאתר, הוותק של האתר, כמות הכניסות האורגניות של האתר והנושא או התחום בו עוסק האתר. ציון האתר נע בין 1 ל-100 והוא נקבע על ידי אלגוריתמים וכלים מתקדמים. ככל שציון האתר גבוה יותר כך הוא נחשב לאתר חזק יותר והלינקים שיוצאים ממנו נחשבים לחזקים יותר. בנוסף אחד הפרמטרים החשובים בבחירת האתר הוא הנושא או התחום בו הוא עוסק. בקניית לינקים לאתר יש לבחור באתר שהנושא או התחום בו הוא עוסק קשור לנושא או התחום בו האתר שלנו עוסק. במידה שלא יהיה קשר בין האתרים גוגל עלולה להוריד את הדירוג בעקבות חוסר אותנטיות. לכן חשוב לקחת זאת בחשבון
מיקום הקישור בקניית לינקים לאתר חשוב מאוד לבדוק מה המיקום בו יפורסם הלינק. כפי שציינו קודם, קניית לינקים היא למעשה קניה של שטח בו נוכל לפרסם כתבה שתכלול לינק. בכל אתר יש שטחים במיקומים שונים ולכן חשוב לבדוק מראש מה המיקום בו יפורסם הלינק. יש מיקומים שמתאימים לקידום אורגני בלבד ויש מיקומים שיכולים גם לסייע ליצירת תנועה באתר. מיקומים אלה בדרך כלל נמצאים בדפים שמקבלים חשיפה רבה והם נחשבים למומלצים יותר
איכות הקישור  על מנת שהקידום יתבצע כהלכה חשוב מאוד שהלינקים שתקנו יהיו איכותיים. יש מספר פרמטרים שישפיעו על האיכות של הלינק. קודם כל הנושא של האתר. כפי שציינו קודם חשוב מאוד להתאים בין הנושא של האתר ממנו יוצא הקישור לבין הנושא של האתר אליו מגיע הקישור. בנוסף, חשוב מאוד שהקישור שיוטמע באתר יהיה חלק ממאמר עם קשר תוכני לתחום העיסוק של האתר. המאמר צריך להיות מעשיר ולכלול ערך מוסף עבור הגולשים שיקראו אותו
גיוון אחד האלמנטים החשובים בקידום הוא גיוון. כאשר קונים קישורים יש לשמור על גיוון. הגיוון בא לידי ביטוי במספר היבטים. ההיבט הראשון הוא התוכן. חשוב שהלינקים שתקנו לא יהיו מבוססים על מילות מפתח בנאליות וכלליות ושהן יהיו מגוונות על מנת ליצור פרופיל קישור טבעי ואמין ככל הניתן. היבט חשוב נוסף לשמירה על גיוון הוא כתובות IP. גוגל סורקת את הלינקים וחשוב שהם יופיעו באתרים המאוחסנים על שרתים שונים. בנוסף חשוב לשמור על גיוון בסוגי האתרים בהם נטמיע לינקים. לדוגמא- אתרי תשתית, אתרי חדשות, אתרים פרטיים, בלוגים ועוד. יש לקחת בחשבון גם את מועד הטמעת הלינקים ולפזר את ההטמעה על פני תקופה ארוכה
וכמובן המחיר  דגש חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בקניית לינקים לאתר הוא המחיר. כאשר אתם קונים לינקים חשוב לוודא האם מדובר במחיר חודשי או במחיר חד פעמי. ההמלצה היא לבחור במחיר חד פעמי כך שתוכלו לבחון האם הלינק שקניתם מניב תוצאות או לא.

 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, ממומן, וקניית קישורים.

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

שירות בניית קישורים חיצוניים
בניית קישורים בתשלום

בניית קישורים בתשלום הוא אחד השירותים החשובים לבעלי אתרים. על ידי בניית קישורים בתשלום ניתן לקדם את האתר ברשת, להעלות את הדירוג שלו במנועי החיפוש,

רכישת קישורים לאתרים
רכישת קישורים לאתרים

כשזה מגיע לקידום אתרים, קישורים נכנסים הם חלק חיוני מהמשוואה של כל תהליך SEO בסיסי או מתקדם יותר. בלעדיהם, האתר שלכם לא ידורג גבוה כמו

קישורים איכותיים לאתר
קישורים איכותיים לאתר

אם אמרו לכם שבניית קישורים היא חלק חיוני מקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, לא הטעו אתכם. תהליך זה עוזר לאתרים להתברג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי

טעויות נפוצות בבניית קישורים
טעויות נפוצות בבניית קישורים

כאשר אתם בונים קישורים לאתר שלכם, חשוב לא לעשות את אותן טעויות שכל כך הרבה אנשים אחרים עושים, בין אם מדובר על תעשייה תחרותית או

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך