מה זה פרופיל קישורים?

מה בעמוד זה?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מהם קישורים חיצוניים?

לפני שנסביר מה זה פרופיל קישורים חשוב להבין מהם קישורים חיצוניים. קישורים חיצוניים הם היפר לינקים או קישורים מאתרים מסוימים שיובילו את הגולשים להיכנס לאתרים אחרים. ניתן לבנות קישורים חיצוניים שיופיעו במגוון דרכים- כתובת URL, טקסט או תמונה לחיצה. כתובת URL היא למעשה הדרך הקלה ביותר לבנות קישור חיצוני בה הקישור יופיעה עם הכתובת הישירה שתוביל את הגולשים לאתר. קישור שמופיע על ידי טקסט הוא למעשה טקסט שמכיל כתובת URL. בדרך כלל טקסט שכולל קישור יופיע בצבע אחר משאר הטקסט כאשר לרוב הצבע יהיה צבע כחול בהיר. ברגע שהגולשים ילחצו על הטקסט הם יגיעו לכתובת ה-URL שמקושרת אליו. קישור המופיע בטקסט נחשב לאפשרות הנפוצה ביותר. האפשרות האחרונה היא תמונה לחיצה. כאשר הגולשים ילחצו על התמונהם יועברו לכתובת ה-URL שמקושרת אליה.

אז מה זה פרופיל קישורים?

פרופיל קישורים הוא פרופיל שנבנה במטרה לסמן במקומות רבים ברשת נקודות שיובילו את הגולשים לאתר שלכם. כך למעשה ניתן ליצור תכנים ולמצוא נקודות לאורך התוכן ולאורך אתרים שונים שמובילות את הגולשים לאתרים שונים ברשת. חשוב לבחור באתרים עם תחומים המשיקים לתחום בו האתר שלכם עוסק על מנת שהקידום יהיה יעיל.

על ידי פרופיל קישורים ניתן לגלות דפים חדשים ברשת, לחזק את ההבנה של הגולשים לגבי הנושאים עליהם קוראים באתרים מסוימים, לחזק את ההיררכיה הפנימית של האתר, לסייע לגולשים לנווט בין מגוון האתרים הרחב שקיים ברשת ולקדם את העסק שלכם. על מנת להצליח לקדם את האתר ביעילות חשוב לבנות פרופיל איכותי.

מה החשיבות של פרופיל קישורים?

לאחר שהבנו מה זה פרופיל קישורים נסביר למה בכלל חשוב לבנות פרופיל כזה. קישורים חיצוניים הם אחת הדרכים הטובות ביותר לקידום עסקים באופן אורגני. לצד בניית קישורים יש שתי דרכים מרכזיות נוספות כאשר אחת היא יצירת תוכן והשנייה היא הענקת חוויית משתמש מיטבית לגולשים. על ידי בניית פרופיל קישורים ניתן להעלות את הערך של האתר, להוסיף לו סמכותיות, להזרים אליו לקוחות וכך להגדיל את התנועה ואת החשיפה שהוא מקבל. בנוסף על ידי בניית פרופיל קישורים איכותי אנחנו יכולים להעלות את הדירוג של האתר שלנו בגוגל.

על מנת שהקידום יתנהל כהלכה ויניב תוצאות טובות חשוב לבנות פרופיל קישורים איכותי. לשם כך יש להטמיע קישורים רלוונטיים באתרים שקשורים לאתר שלנו ולהוביל את הגולשים לדף עם תוכן איכותי. כאשר נבנה פרופיל לינקים איכותי נוכל לקדם את האתר שלנו באופן יעיל במיוחד.

כיצד נבנה פרופיל קישורים איכותי?

כפי שציינו, על מנת להצליח לקדם את האתר שלנו על ידי בניית פרופיל קישורים חשוב שיהיה מדובר בפרופיל קישורים איכותי.
לשם כך חשוב שפרופיל הקישורים יקשר בין תוכן איכותי ורלוונטי לבין האתר שלכם. על מנת לבנות פרופיל קישורים איכותי חשוב מאודחשוב שפרופיל הקישורים יקשר בין תוכן איכותי ורלוונטי לבין האתר שלכם להתאים בין נושא האתר בו נטמיע את הקישור לבין נושא האתר שלנו. כלומר, שני האתרים צריכים להיות קשורים בנושא שלהם על מנת שהקישור ייחשב לקישור איכותי ויסייע בקידום האתר ברשת. במידה שלא יהיה קיים קשר בין שני האתרים גוגל עלולה להוריד את הדירוג של האתר בעקבות חוסר אותנטיות. לכן, חשוב מאוד לוודא שקיים קשר בין שני האתרים. בנוסף, חשוב מאוד שהקישור שיוטמע באתר יהיה חלק ממאמר עם קשר תוכני לתחום העיסוק של האתר. המאמר צריך להיות מעשיר ולכלול ערך מוסף עבור הגולשים שיקראו אותו. חשוב לכתוב מאמר שיעשיר את הגולשים ולא רק ידחוף להם את הקישור.

איך נקדם את האתר על ידי פרופיל קישורים?

כפי שהבנו בסעיף "מה זה פרופיל קישורים" על ידי פרופיל זה אנחנו יכולים לקדם את האתר שלנו ברשת. אבל איך זה עובד? ברשת קיימים אתרים רבים. גוגל, מדרגת את האתרים הללו בהתאם לפרמטרים שונים. בעבר הפרמטרים המרכזיים אליהם התייחסה גוגל היו איכות התוכן, אורך התוכן וכמות הפעמים בהם ביטוי המפתח מופיע. מקדמי האתרים שהבינו זאת, החלו ליצור תכנים ארוכים בלי סיבה שכוללים את ביטוי המפתח פעמים רבות. בעקבות כך אתרים רבים עם תכנים לא איכותיים דורגו גבוה בתוצאות החיפוש וקודמו על ידי גוגל. לכן, גוגל החליטה להוסיף פרמטרים לדירוג על מנת למנוע דירוג גבוה של אתרים לא איכותיים. אחד הפרמטרים שנוספו הוא כמות הקישורים האיכותיים שמובילים מאתרים אחרים לאתר. האלגוריתם של גוגל מתייחס לקישורים הללו כהמלצה מהאתר ממנו יוצא הקישור על האתר אליו מוביל הקישור. כלומר, האתר ממנו יוצא הקישור מעיד על אתר היעד כי הוא איכותי וכי יש לקדם אותו בגוגל. על מנת שגוגל תעלה את הדירוג של האתר חשוב שיהיה מדובר בקישורים איכותיים עם תחומי עיסוק רלוונטיים.

מהם נכסים דיגיטליים?

דבר חשוב נוסף בקידום על ידי בניית פרופיל קישורים הוא הנכסים הדיגיטליים של האתר. הנכסים הדיגיטליים הם למעשה הדפים החשובים באתר שלכם אליהם הקישורים השונים יובילו את הגולשים. הגולשים שילחצו על הקישור יגיעו לדף מסוים באתר שלכם ולכן חשוב מאוד לאתר את הנכסים הדיגיטליים ולבחור בדפים בעלי חשיבות אליהם יגיעו הגולשים. בחרו בדפים שכוללים ערך מוסף על מנת שיוכלו לשפר את ההמרות של העסק. כאשר הגולשים יגיעו לדפים חשובים הם יישארו באתר, יתעניינו בתוכן אליו הגיעו ואף ידפדפו בו ובדפים נוספים בו. במידה שהגולשים יגיעו לדפים עם תוכן סתמי הם יצאו מהאתר וכך שיעור הנטישה יעלה וציון הקידום שגוגל מעניקה לאתר יירד. לכן, חשוב לאתר את הנכסים הדיגיטליים על מנת שהגולשים יגיעו לדפים עם תכנים חשובים ומעניינים.

כיצד נבחר אתרים להטמעת קישורים?

על מנת לבנות פרופיל לינקים איכותי צריך לבחור נכון את האתרים בהם נטמיע קישורים שיובילו לאתר שלנו. לשם כך יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים.

ציון האתר כל אתר מקבל ציון על ידי אלגוריתמים וכלים מתקדמים בהתאם לפרמטרים כמו כמות הקישורים המפנים לאתר, איכות הקישורים המפנים לאתר, כמות האתרים המפנים לאתר, אחוז הספאם באתר, אחוז התוכן
כמות כניסות אורגניות לאתר חשוב מאוד לקחת בחשבון גם את כמות הכניסות האורגניות לאתר וכמות הביטויים המדורגים של האתר
וותק הדומיין מומלץ לבחור באתרים ותיקים. שימו לב כי ככל שהדומיין יהיה ותיק יותר, כך הקישור שיוצא ממנו ייחשב לאיכותי יותר
כמות קישורים בנוסף יש לקחת בחשבון את כמות הקישורים היוצאים מהאתר. פרמטר זה חשוב על מנת שהקישור שלכם ייחשב ליותר איכותי
נושא/ תחום האתר ממנו יוצא הקישור כפי שציינו קודם, אחד הפרמטרים החשובים שישפיעו על איכות פרופיל הקישורים הוא הקשר בין האתרים. בחרו באתרים שהנושא או התחום בהם עוסקים קשורים לנושא או לתחום בו האתר שלכם עוסק

 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

שירות בניית קישורים חיצוניים
בניית קישורים בתשלום

בניית קישורים בתשלום הוא אחד השירותים החשובים לבעלי אתרים. על ידי בניית קישורים בתשלום ניתן לקדם את האתר ברשת, להעלות את הדירוג שלו במנועי החיפוש,

רכישת קישורים לאתרים
רכישת קישורים לאתרים

כשזה מגיע לקידום אתרים, קישורים נכנסים הם חלק חיוני מהמשוואה של כל תהליך SEO בסיסי או מתקדם יותר. בלעדיהם, האתר שלכם לא ידורג גבוה כמו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך