קידום ממומן מחיר

מה בעמוד זה?

קידום ממומן מחירקידום ממומן הוא קידום שמאפשר לפרסם מודעות שיופיעו בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל. לשם כך יש לשלם לגוגל ולאנשי המקצוע שמבצעים את העבודה. מה המחיר של קידום ממומן? על כך במאמר הבא. קידום ממומן הוא קידום שמתבצע על ידי מימון ועובד למעשה בשיטה של מכרז. על המפרסם לבחור את מילות המפתח שיציגו את המודעה שלו ומה המחיר המקסימלי שהוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה על המודעה. 

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם שמאפשר לכל אדם לחפש מידע כמעט על כל נושא ולקבל תוצאות בהתאם. תוצאות החיפוש של גוגל מדורגות לפי המחיר ששולם עבור המודעה ועל פי איכות המודעה. קידום אורגני נוגע באיכות המודעה וקידום ממומן נוגע במחיר ששולם עבור המודעה. 

קידום ממומן מתבצע על ידי מודעות תשלום שנקראות גוגל אדס Google Ads. לשם כך יש להגדיר את התקציב שאתם מוכנים להשקיע על הקידום במנוע החיפוש ומשלמים בהתאם להקלקה. כלומר, כל עוד לא הקליקו על המודעה שלכם אתם לא צריכים לשלם. יש לקחת בחשבון שיש תחומים בהם כל הקלקה יכולה לעלות 100 שקלים ואף יותר. 

קידום ממומן מחיר- כיצד מתבצע?

על מנת לבצע קידום ממומן יש לנהל קמפיין. ניהול קמפיין מצריך התייחסות למספר אלמנטים חשובים- 

  • מטרה

האלמנט הראשון שיש לקחת בחשבון על מנת לנהל קמפיין לקידום ממומן בגוגל הוא להגדיר מטרה. המטרה היא למעשה המטרה של הקידום וחשוב מאוד להגדיר אותה באופן ממוקד, מדויק, ספציפי וברור. כאשר מגדירים מטרה בצורה נכונה ניתן לעקוב אחר תוצאות הקידום ולהבין האם הן ממומשות או לא. כך ניתן להבין האם הקידום יעיל, האם משתלם והאם הוא מניב את התוצאות שרצינו או לא. 

קיימות מגוון מטרות אפשריות בהן הפניית הגולשים לאתר, הנעת הגולשים לרכישה, הפניית הגולשים ליצירת קשר ועוד.  

  • קהל יעד

האלמנט השני והלא פחות חשוב הוא קהל היעד של העסק. קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים של העסק וחשוב מאוד להגדיר אותו בצורה חכמה. לא בכל פלטפורמת פרסום ניתן להגדיר קהל היעד. לדוגמא, אם אתם מפרסמים פרסומת בטלוויזיה אין לכם שליטה מי יצפה בה ואם העסק רלוונטי לו או לא. באינטרנט לעומת זאת, יש לכם שליטה וחשוב מאוד לנצל אותה כמו שצריך ולבחור את קהל היעד באופן נכון. הגדרה של קהל היעד הופכת את הקידום לאפקטיבי יותר. 

לשם כך הגדירו את קהל היעד באופן ספציפי ומדויק שיאפשר למודעה להגיע למי שהיא צריכה. את קהל היעד יש להגדיר לפי פרמטרים שונים כמו גיל, מין, מצב כלכלי, השכלה, מצב משפחתי, מוצא, דת ואדיקות דתית, הרגלי צריכה, סגנון חיים, תחביבים, מקום מגורים ועוד. 

  • תקציב

קידום ממומן הוא קידום שכולל תשלום לגוגל ולמקדם שמבצע את העבודה עצמה ומנהל את הקמפיין. לשם כך יש לקבוע תקציב, לעבוד איתו ולא לחרוג ממנו. על מנת לקבוע תקציב לקידום יש לקחת בחשבון שלושה פרמטרים שונים-  

  • כמה זמן יימשך הקידום הממומן?
  • באיזו תדירות תבצעו את הקידום הממומן? 
  • באילו ערוצי אינטרנט תבצעו את הקידום הממומן?

הפרמטרים הללו יעזרו לכם להבין את התקציב הנדרש בצורה טובה יותר וכך תוכלו לערוך שינויים בהתאם.

  • מסר

לבסוף, על מנת לנהל קמפיין טוב שיניב תוצאות טובות יש להגדיר מסר. המסר יעזור לכם ליצור מוניטין חיובי לעסק וחשוב מאוד לשים על כך דגש. על מנת להגדיר מסר חשבו מה אתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם על ידי הקידום. נסו לבחור במסר שיתאים למוצר או לשירות של העסק. כמו כן חשוב מאוד לבחור במסר שאתם עומדים מאחוריו ושיכול לבוא לידי ביטוי בקידום.

 

קידום ממומן מחיר- יתרונות

לקידום ממומן יש מספר יתרונות בולטים- 

    • מהיר- קידום ממומן הוא מהיר במיוחד. כאשר בוחרים בקידום ממומן ניתן להקים קמפיינים ולהעלות מודעות תוך מספר שעות. על ידי כך ניתן להוביל לקוחות פוטנציאליים לאתר שלנו בזמן מהיר לעומת קידום אורגני שמצריך זמן רב והשקעה. 
    • תוצאות- כאשר מבצעים קידום ממומן מקבלים תוצאות מהירות תוך שבועות בודדים. תוצאות אלה יבואו לידי ביטוי ביעדי ההמרות שקבעתם. לעומת זאת קידום אורגני יכול לקחת זמן של חודשים ואף יותר. 
    • ניתוח נתונים- כאשר מבצעים קידום ממומן ניתן לקבל דוחות על הקידום ולנתח את הנתונים השונים. כאשר מנתחים את הנתונים ניתן להבין האם הקידום יעיל, מתי הוא הכי יעיל (ימים, שעות), האם הוא עובד טוב יותר על מין מסוים ועוד. במידה שהגענו למסקנה שהקידום לא יעיל נוכל להבין כיצד לשפר אותו. כך ניתן להבין כמה טראפיק והמרות אתם מקבלים עבור כל הכסף שהשקעתם והאם זה משתלם.

 

קידום ממומן מחיר- למה זה חשוב?

קידום ממומן מאפשר להעלות את האתר שלנו במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. סדר התוצאות בגוגל הוא אחד הדברים החשובים ביותר מאחר שרוב הגולשים מסתפקים בדף התוצאות הראשון שהם מקבלים ולא ממשיכים לדפים הבאים. ככל שהאתר שלכם ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל כך הוא יקבל חשיפה גדולה יותר והפרסום שלו יהיה אפקטיבי יותר. 

על ידי קידום ממומן נכון בגוגל אתם למעשה מעלים את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש, מגדילים את החשיפה שלו וכך יכולים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת הרווחים של העסק. 

קידום ממומן מחיר- אנשי מקצוע מתאימים

ניתן לבחור בין חברות קידום לבין מקדמים פרילנסרים. ריכזנו לכם את היתרונות של כל אחת מהאפשרויות. 

  • חברת קידום
    • מקצועיות- חברת קידום בדרך כלל תהיה מקצועית יותר ממקדמים פרילנסרים והיא תעסיק מספר אנשי צוות אשר לכל אחד התמחות בתחום שלו. 
    • ניסיון- בעולם הקידום ניסיון יכול להוביל לתוצאות טובות ויציבות יותר. ברוב המקרים לחברות הקידום יהיה ניסיון רב יותר מאשר למקדמים פרילנסרים.
    • ידע רב- מטרת הקידום היא להניב תוצאות טובות ויציבות בהן להגדיל את התנועה של האתר, להגדיל את מעגל הלקוחות ולהגדיל את הרווחים. על מנת שנצליח לממש את המטרות האלה בקידום ממומן יש צורך בידע בתחומים שונים. בדרך כלל לחברת קידום יהיה את הידע הנדרש. 
  • מקדם פרילנסר
    • נוחות וזמינות- מקדם פרילנסר בדרך כלל יתנהל מול פחות לקוחות מאשר חברת קידום. מהסיבה הזו מקדם פרילנסר יהיה זמין יותר לשאלות, התייעצויות, רצון לשינוי ועוד.  
    • יחס אישי- כפי שציינו, מקדם פרילנסר בדרך כלל יתנהל מול פחות לקוחות לעומת חברת קידום. לכן, כאשר בוחרים לעבוד עם פרילנסר ניתן להנות מיחס אישי יותר. 

 

קידום ממומן מחיר- אז כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה קידום ממומן מאחר שתלוי בגורמים שונים כמו התחום בו אתם מתנהלים, רמת התחרותיות בתחום, התקציב שיש לכם ועוד. המחיר לקידום ממומן מתחלק לשני גורמים- גוגל ואנשי המקצוע שמבצעים את הפרסום.

  • גוגל- התשלום לגוגל מתבצע לפי הקלקה- לא הקליקו אתם לא משלמים. תוכלו להגדיר תקציב מקסימלי בו הקידום יופסק.
  • אנשי המקצוע- לאשי המקצוע ניתן לשלם על ידי ריטיינר קבוע של מינימום 1,500 שקלים או על ידי אחוזים מהתקציב שלכם, שנעים בדרך כלל בין עשרה לעשרים אחוזים כאשר המינימום יהיה גם בטווח 1,500 שקלים. 

בממוצע, טווח המחירים עבור קמפיין ממומן בגוגל ינוע סביב 3,000 שקלים ויותר. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך