קניית קישורים ממומנים

מה בעמוד זה?

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים ישירות מבעל האתר או מצד שני, על ידי חברה מתווכת. אם אתם מחפשים שיטות קידום לאתר שלכם, כדאי שתבינו בדיוק מה זה אומר לקנות קישורים ואיך עוברים את התהליך ללא פגיעה בקידום האתר במנועי החיפוש.

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך של יצירת קשר עם אתר חיצוני וסקירה שלו. צריך לוודא שפרסום כתבה באתר המדובר הוא רק לאחר סקירה כללית הבוחנת את רלוונטיות האתר

 

מהי קניית קישורים ממומנים?

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך של יצירת קשר עם אתר חיצוני וסקירה שלו. צריך לוודא שפרסום כתבה באתר המדובר הוא רק לאחר סקירה כללית הבוחנת את רלוונטיות האתר בהשוואה לאתר שלכם. לאחר סקירה ובחינה מעמיקה של האתר יש לבנות למקדם אתרים או לאתר עצמו לצורך פרסום הכתבה. המחירים משתנים בדינמיות רבה ובהמשך נדבר על קביעת המחיר. את הכתבה לרוב קונה הקישור יכתוב בתוספת מילות מפתח ואנקור להוספת קישור. הכתבה מפורסמת באתר ובכך האתר שלנו נחשף לקהלים חדשים – פרסום בתשלום.

מעבר לכך, ישנם גם קישורים פנימיים אשר הם קישורים שנמצאים בתוך האתר שלכם ומובילים מדף לדף. קניית קישורים ממומנים היא טכניקת קידום מוכרת אבל גם מאוד מורכבת. המורכבות נובעת מכמה דברים, הדברים העיקריים נוגעים למציאת אתר טוב בהתאם לדרישות של גוגל. הדבר השני הוא, שגוגל לא באמת מאשרת קניית קישורים ממומנים – נסביר על זה בהמשך.

מי צריך את זה?

מי צריך לקנות קישורים? כל אחד. יש לא מעט טכניקות לקידום אתרים במנועי החיפוש. כחלק מאסטרטגיית קידום אנחנו נרצה לצרף מספר טכניקות כמו הטמעת מילות מפתח (מאמרי קידום), קישורים (פנימיים וחיצוניים), הוספת סרטונים, קישור לרשתות חברתיות והרשימה עוד ארוכה. טכניקת הקידום חייבת להיות היקפית, היא צריכה לגעת במספר דברים שונים כדי באמת ליצור עלייה משמעותית והדרגתית.

שימו לב, בניית פרופיל קישורים הוא תהליך שלוקח זמן. קניית קישורים חוסכת לנו הרבה מאוד זמן בכך שהחשיפה היא גבוהה. כל אתר, בין אם הוא בתחילת הדרך ובין אם הוא אתר מוביל תמיד ירצה ליצור שיתופי פעולה בקניית קישורים. מדובר בטכניקת קידום שנקראת "כובע שחור", זאת אומרת שהטכניקה בסופו של דבר היא בניגוד להנחיות של גוגל.

איך מתבצע התהליך והאם זה חוקי?

לשאלה העיקרית, האם קניית קישורים ממומנים היא חוקית? טכנית, לא. גוגל לא מאשרת לקנות קישורים כדי לקדם את האתר שלך ואם גוגל תגלה שאתם פועלים בצורה הזאת היא תדע להעניש אתכם על כך. הדרך היחידה להימנע מענישה היא על ידי התנערות מהקישורים שקניתם וגם אז לא בטוח שהאתר שלכם יתאושש. לכן, גם אם בוחרים לקנות קישורים צריך לעשות את זה חכם ובצורה מתונה.

יש קישורים שגוגל לא מתנגדת אליהם, כמו קישורים של שיתופי פעולה או קישורים ממומנים הכוללים מאפייני קישור המומלצים על ידי גוגל. בסופו של דבר הכל מסתכם לבחירה של בעל מקצוע עם ניסיון מספיק רחב כדי לתת לכם שירות ללא חששות.

מה המחיר של קניית קישורים?

המחיר של קניית קישורים משתנה בהתאם לאתר אליו אתם מפנים את הכתבה. יש להפריד בין מחיר קניית הקישור ובין מחיר הכתבה. תוכלו למצוא אתרים שמציעים לכם את החבילה הכוללת של כתיבת תוכן ומאמר בנוסף, אבל בכל הנוגע לכתיבת המאמר יש לוודא היטב שמדובר על כתיבה מנוסחת היטב ועניינית. גם כאן, האלגוריתם של גוגל מאוד משפיע על הקידום. גוגל מקדמת תכנים מעשירים והיא יכולה לבחון עד כמה התוכן מעשיר בעיקר לפי זמן שהות הגולש באתר.

המחיר של כתיבת תוכן נע בטווח של 0.10 אגורות למילה למאמרים פשוטים ועד חצי שקל עד שקל למילה בעבור מאמרים איכותיים. מעבר לכך, עלויות הקישורים גם הן משתנות, המחירים מתחילים מכ-100 ש"ח עבור קישורים לאתרים קטנים בהם החשיפה היא לא גבוהה יחסית. אם אנחנו מדברים על אתרים עם חשיפה גבוהה, המחירים מתחילים מכ-1,500 ש"ח לקישור.

האם קניית קישורים הכרחית לכל אתר?

היום התחרות גדולה, עבור כל עסק קיימים לפחות 10 מתחרים ברדיוס הקרוב אליו. כשאנחנו מדברים על עסקים אינטרנטיים התחרות הופכת להיות גלובלית ובכך הקושי להגיע לדירוגים הראשונים בגוגל מתחזק. תוכלו להעיד גם על עצמכם, כמה פעמים יוצא לכם להשתמש במנוע החיפוש ולהגיע לדף השני? שלא נדבר על הדף השלישי… בדרך כלל אנחנו נבחר את שלושת התוצאות הראשונות שיקפצו לנו, לא כולל מודעות.

קניית קישורים היא הכרחית, אבל גם לא יכולה לעמוד בפני עצמה. קניית קישורים ממומנים הוא רק חלק מתהליך הקידום ונדרש מקדם האתרים לבצע פעולות נוספות כדי שהאתר שלכם יגיע לדירוגים הגבוהים. הפעולות הן מאמרי קידום, אופטימיזציה של האתר, סרטונים, קידום ממומן ברשתות החברתיות ועוד.

בנוסף, קניית קישורים ממומנים בסופו של דבר מובילה לאתר שלכם, אבל איך האתר שלכם נראה? קניית קישורים מבוצעת רק אחרי שהאתר שלכם עומד באופן מקצועי מכיוון שאין ראשון לרושם ראשוני. גם אם הכתבה מעולה, אבל האתר עצמו לא נראה טוב, לא עובד בצורה חלקה וחסרים בו עמודי העשרה, אין שום סיבה שהלקוח יבחר בכם ולא במתחרים, וכמו שציינו יש לא מעט מתחרים.פנייה לגורם מקצועי

בדיוק בגלל כל הסיבות שציינו עד עכשיו, אנחנו לא נמליץ לפעול בצורה עצמאית. היום ניתן לפתוח אתרים במחירים מוזלים ועדיין האתרים יהיו איכותיים. יש לנו יותר תקציב נזיל לקידום האתר ושיפורו על ידי בעל מקצוע, בשביל לראות תוצאות בדיוק כמו קניית קישורים – צריך להשקיע כסף.

קניית לינקים לאתר היא דרך לקדם אתרים בצורה יעילה ברשת. למעשה, אחד הפרמטרים על פיו גוגל מדרגת את תוצאות החיפוש שלה הוא הלינקים הנכנסים מאתרים שונים. על ידי קניית לינקים לאתר תוכלו להעלות את הדירוג של האתר שלכם בגוגל וכך לקדם אותו ביעילות. מה זה אומר? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מהי קניית לינקים לאתר?

קניית לינקים לאתר היא למעשה קניה של שטחים בהם ניתן לפרסם כתבות. למעשה, כמו שקונים שטחי נדל"ן, באינטרנט קיימים שטחים עליהם ניתן לשלם בתמורה לפרסום. בדרך כלל מדובר קניה של כתבה המכילה בין 300 ל-700 מילים, 2 לינקים ותמונה. הלינקים שתכלול הכתבה למעשה יובילו את הגולשים לאתר העסק שלכם. על ידי כך ניתן לקדם את האתר באופן אורגני ולהניב תוצאות טובות במיוחד.

כיצד זה מתבצע?

כאשר מדברים על קניית לינקים לאתר יש שני דברים שאנשים חושבים עליהם. הדבר הראשון עליו אנשים חושבים הוא שיש צורך בפנייה לבעלים של אתרים חזקים ואיכותיים הקשורים לתחום של העסק שלנו על מנת להטמיע באתרים שלהם לינקים. הדבר השני עליו אנשים חושבים הוא שבעת פנייה לחברת קידום, הקידום שיתבצע יכלול גם קניית לינקים לאתר. שתי המחשבות הללו לא נכונות. על מנת לקנות לינקים יש לפנות לחברה המתמחה בבניית לינקים ולשלם לה על כך. קניית לינקים לאתר הוא שירות בפני עצמו. קידום כללי לא כולל קניית לינקים ופנייה לבעלי אתרים חזקים בדרך כלל לא מניבה תוצאות. לכן, יש לפנות לחברה מתאימה.

מה הקשר בין קניית לינקים לקידום?

כפי שציינו, קניית לינקים לאתר היא אחת הדרכים היעילות לקדם אתרים ברשת. אבל מה הקשר בין קניית לינקים לבין קידום ברשת?

למעשה, גוגל היא מנוע החיפוש הגדול בעולם. גולשים שמעוניינים לחפש מידע כלשהו יכולים לעשות זאת על ידי גוגל ולקבל תוצאות מתאימות. תוצאות החיפוש שמתקבלות מדורגות בסדר מסוים על ידי גוגל בהתאם לפרמטרים שונים. בדרך כלל, רוב הגולשים שיחפשו מידע מסוים יסתפקו בדף התוצאות הראשון, או השני מקסימום ולא ימשיכו לדפים הבאים. בעקבות כך, הגולשים לא ייחשפו לאתרים שמדורגים בתחתית תוצאות החיפוש. אז איך נעלה את הדירוג של האתר? על ידי קניית לינקים לאתר.

בעבר, הפרמטרים שהשפיעו על דירוג תוצאות החיפוש בגוגל היו איכות התוכן, אורך התוכן וכמות הפעמים שביטוי המפתח הופיע לאורך התוכן. שיטה זו הולידה תופעה בה מקדמי אתרים יצרו תכנים ארוכים, סתמיים שכללו את ביטוי המפתח פעמים רבות, גם בלי סיבה. בעקבות כך, אתרים לא איכותיים דורגו גבוה בתוצאות החיפוש. לכן, על מנת למנוע זאת, גוגל החליטה להוסיף פרמטרים שישפיעו על הדירוג. אחד הפרמטרים המשמעותיים שנוספו הוא כמות הלינקים הנכנסים לאתר. כאשר יש לינקים באתרים חזקים שמובילים לאתרים אחרים, גוגל מתייחסת ללינקים הללו כאל המלצה מהאתר המקשר לאתר היעד. כלומר, האתר בו מופיע הקישור מעיד על האתר אליו מוביל הקישור כי הוא איכותי וממליץ עליו לגוגל. בנוסף, על ידי הטמעת לינקים ניתן להניע את הגולשים להיכנס לאתר, לשפר את מדד חשיבות הדפים של האתר ואת מדד הרלוונטיות של האתר בביטויים מסוימים. כך, על ידי קניית לינקים לאתר ניתן להעלות את הדירוג של האתר בגוגל ולקדם אותו ביעילות.

ומה לגבי SEO?

SEO, הם ראשי תיבות שלSearch Engine Optimization והפירוש שלהם הוא לבצע קידום אורגני לאתר במנוע החיפוש של גוגל. כפי שציינו, גוגל מדרגת את האתרים בהתאם לפרמטרים שונים בהם איכות התוכן, אורך התוכן, ביטויי מפתח, מילות מפתח וכמות הלינקים הנכנסים. כפי שהבנו על ידי בניית והטמעת לינקים באתרים ניתן להעלות את הדירוג של האתר בגוגל וכך לקדם אותו באופן אורגני. איך זה מתאפשר? למעשה כאשר יש לינקים איכותיים באתרים חזקים שמובילים לדפים שונים באתר שלנו, ניתן לשפר את תהליך הקידום האורגני ואת המיקום של האתר שלנו בגוגל. חשוב לקחת בחשבון שמדובר בתהליך שלוקח זמן. לכן, על ידי קניית לינקים לאתר ניתן לחסוך זמן ולייעל את התהליך.

 לפניכם טבלה עם הדגשים  שיש לשים אליהם לב לפני רכישת הקישורים

 

בחירת האתר על מנת להצליח בקידום אתר על ידי קניית לינקים לאתר יש לקחת בחשבון את האתר ממנו קונים את הלינק. בבחירת אתר יש להתייחס למספר פרמטרים חשובים- ציון האתר, כמות הלינקים היוצאים מהאתר, הוותק של האתר, כמות הכניסות האורגניות של האתר והנושא או התחום בו עוסק האתר. ציון האתר נע בין 1 ל-100 והוא נקבע על ידי אלגוריתמים וכלים מתקדמים. ככל שציון האתר גבוה יותר כך הוא נחשב לאתר חזק יותר והלינקים שיוצאים ממנו נחשבים לחזקים יותר. בנוסף אחד הפרמטרים החשובים בבחירת האתר הוא הנושא או התחום בו הוא עוסק. בקניית לינקים לאתר יש לבחור באתר שהנושא או התחום בו הוא עוסק קשור לנושא או התחום בו האתר שלנו עוסק. במידה שלא יהיה קשר בין האתרים גוגל עלולה להוריד את הדירוג בעקבות חוסר אותנטיות. לכן חשוב לקחת זאת בחשבון
מיקום הקישור בקניית לינקים לאתר חשוב מאוד לבדוק מה המיקום בו יפורסם הלינק. כפי שציינו קודם, קניית לינקים היא למעשה קניה של שטח בו נוכל לפרסם כתבה שתכלול לינק. בכל אתר יש שטחים במיקומים שונים ולכן חשוב לבדוק מראש מה המיקום בו יפורסם הלינק. יש מיקומים שמתאימים לקידום אורגני בלבד ויש מיקומים שיכולים גם לסייע ליצירת תנועה באתר. מיקומים אלה בדרך כלל נמצאים בדפים שמקבלים חשיפה רבה והם נחשבים למומלצים יותר
איכות הקישור  על מנת שהקידום יתבצע כהלכה חשוב מאוד שהלינקים שתקנו יהיו איכותיים. יש מספר פרמטרים שישפיעו על האיכות של הלינק. קודם כל הנושא של האתר. כפי שציינו קודם חשוב מאוד להתאים בין הנושא של האתר ממנו יוצא הקישור לבין הנושא של האתר אליו מגיע הקישור. בנוסף, חשוב מאוד שהקישור שיוטמע באתר יהיה חלק ממאמר עם קשר תוכני לתחום העיסוק של האתר. המאמר צריך להיות מעשיר ולכלול ערך מוסף עבור הגולשים שיקראו אותו
גיוון אחד האלמנטים החשובים בקידום הוא גיוון. כאשר קונים קישורים יש לשמור על גיוון. הגיוון בא לידי ביטוי במספר היבטים. ההיבט הראשון הוא התוכן. חשוב שהלינקים שתקנו לא יהיו מבוססים על מילות מפתח בנאליות וכלליות ושהן יהיו מגוונות על מנת ליצור פרופיל קישור טבעי ואמין ככל הניתן. היבט חשוב נוסף לשמירה על גיוון הוא כתובות IP. גוגל סורקת את הלינקים וחשוב שהם יופיעו באתרים המאוחסנים על שרתים שונים. בנוסף חשוב לשמור על גיוון בסוגי האתרים בהם נטמיע לינקים. לדוגמא- אתרי תשתית, אתרי חדשות, אתרים פרטיים, בלוגים ועוד. יש לקחת בחשבון גם את מועד הטמעת הלינקים ולפזר את ההטמעה על פני תקופה ארוכה
וכמובן המחיר  דגש חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בקניית לינקים לאתר הוא המחיר. כאשר אתם קונים לינקים חשוב לוודא האם מדובר במחיר חודשי או במחיר חד פעמי. ההמלצה היא לבחור במחיר חד פעמי כך שתוכלו לבחון האם הלינק שקניתם מניב תוצאות או לא.

 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

שירות בניית קישורים חיצוניים
בניית קישורים בתשלום

בניית קישורים בתשלום הוא אחד השירותים החשובים לבעלי אתרים. על ידי בניית קישורים בתשלום ניתן לקדם את האתר ברשת, להעלות את הדירוג שלו במנועי החיפוש,

רכישת קישורים לאתרים
רכישת קישורים לאתרים

כשזה מגיע לקידום אתרים, קישורים נכנסים הם חלק חיוני מהמשוואה של כל תהליך SEO בסיסי או מתקדם יותר. בלעדיהם, האתר שלכם לא ידורג גבוה כמו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך