בניית קישורים בתשלום

מה בעמוד זה?

בניית קישורים בתשלום הוא אחד השירותים החשובים לבעלי אתרים. על ידי בניית קישורים בתשלום ניתן לקדם את האתר ברשת, להעלות את הדירוג שלו במנועי החיפוש, להגדיל את התנועה שלו ואת החשיפה שהוא מקבל. על כך נרחיב במאמר הבא.

בניית קישורים בתשלום היא מלאכה של יצירת קישורים והטמעתם באתרים מובילים באינטרנט. מדובר באחת הדרכים הטובות ביותר לקדם אתרים ברשת

מה זה אומר?

בניית קישורים בתשלום היא מלאכה של יצירת קישורים והטמעתם באתרים מובילים באינטרנט. מדובר באחת הדרכים הטובות ביותר לקדם אתרים ברשת. למעשה, כאשר מקימים אתר צריך לבצע מספר פעולות שונות על מנת לקדם אותו ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל. בין הפעולות הללו יש צורך בסיפוק חוויית משתמש טובה לגולשים, התאמת האתר לגלישה בטלפון הנייד, העלאת תכנים איכותיים ורלוונטיים לאתר וכמובן בניית קישורים. אחד הפרמטרים על פיו גוגל מדרגת אתרים הוא הקישורים שמובילים לאתר ולכן בלי קישורים כאלה אתם לא  תוצגו בתוצאות החיפוש ורוב הגולשים לא יכירו את האתר שלכם בכלל. לכן, חשוב מאוד לבנות קישורים על מנת לקדם את האתר, להעלות את הדירוג שלו במנועי החיפוש ולהגדיל את החשיפה שמקבל.

הטמעת הקישורים

הטמעת הקישורים יכולה להתבצע בכמה דרכים:

  • כתובת URL- הדרך הפשוטה ביותר. הצגת הקישורים ככתובת URL ישירה שתוביל את הגולשים לאתר אליו מקושרת הכתובת.
  • טקסט- הדרך הנפוצה ביותר שמניבה את התוצאות הטובות ביותר. מדובר בטקסט שמכיל כתובת URL, ברגע שהגולשים ילחצו על הטקסט הם יגיעו לדף או עמוד באתר אליו מקושרת הכתובת. בדרך כלל הטקסט שמכיל קישור יופיע בצבע אחר כאשר לרוב יהיה מדובר בכחול בהיר
  • תמונה לחיצה- ברגע שהגולשים ילחצו על התמונה הם יגיעו לכתובת ה-URL שמקושרת לתמונה.

איך זה עובד?

כפי שציינו, על ידי בניית קישורים בתשלום ניתן לקדם את האתר שלכם ברשת אבל איך זה עובד? למעשה ברשת קיימים אתרים רבים. גוגל מדרגת את האתרים בהתאם לפרמטרים שונים. הגולשים שמחפשים מידע בגוגל מקבלים את התוצאות בהתאם לדירוג של גוגל. בדרך כלל רוב הגולשים יסתפקו בדף התוצאות הראשון ולא יעברו לדפים הבאים ולכן ככל שהדירוג גבוה יותר וככל שתופיעו גבוה יותר בתוצאות החיפוש כך האתר יקבל חשיפה גדולה יותר.

בעבר, הפרמטרים המרכזיים על פיהם דירגה גוגל את האתרים התבססו על התוכן של האתרים והתייחסו לאיכות התוכן, אורך התוכן ומספר הפעמים שהתוכן מכיל את ביטוי המפתח שיש לקדם. בעקבות כך מקדמי אתרים רבים יצרו תכנים ארוכים בלי סיבה ודחפו בהם את ביטויי המפתח פעמים רבות. כך אתרים לא איכותיים דורגו גבוה.

על מנת למנוע את זה, גוגל הוסיפה פרמטרים נוספים על פיהם היא מדרגת את האתרים כאשר אחד הפרמטרים המרכזיים הוא הקישורים שמובילים לאתר. כאשר אתרים חזקים כוללים קישור שמוביל את הגולשים לאתר אחר, גוגל מתייחסת לקישור הזה כאל המלצה מהאתר המקשר לאתר היעד. גוגל מתייחסת לכך כהמלצה המעידה כי מדובר באתרים איכותיים וכך ניתן להעלות את הדירוג של האתר בגוגל.

היתרונות בבניית קישורים בתשלום

לבניית קישורים בתשלום יש מספר יתרונות בולטים-

  • שיפור הסמכות של האתר- על ידי בניית קישורים בתשלום ניתן לספר את הסמכותיות של האתר. ככל שיותר אתרים חזקים ואיכותיים מקשרים לאתר מסוים כך הסמכותיות שלו בעיני מנועי החיפוש ואף בעיני הגולשים עולה.
  • שיפור הדירוג בגוגל- כאשר נעזרים בשירות בניית קישורים בתשלום ניתן להעלות את הדירוג של האתר במנועי החיפוש. כאשר קישורים חיצוניים מתקבלים מאתרים רלוונטיים עם סמכות תהליך הקידום מתייעל והדירוג של האתר עולה.
  • הגדלת התנועה באתר- בניית קישורים מאפשרת לייצר תנועה של גולשים באתר שלכם. פעמים רבות גולשים נעים מאתר אחד לאחר בעקבות לחיצה על קישור שתוביל אותו לקריאה נוספת.
  • שיתופי פעולה- כאשר בונים קישורים ניתן לבצע שיתופי פעולה בין אתרים שונים ברשת וכך גם בין עסקים שונים. כך אתם מייצרים לעצמכם הזדמנויות נוספות לשיתופי פעולה שיכולים להיות רלוונטיים וחשובים לקידום האתר.
  • קהל יעד חדש- עם בניית קישורים בתשלום ניתן להיחשף לקהל יעד חדש. כך למעשה אתם יוצרים הזדמנות להיחשף מול גולשים שלא מכירים את העסק שלכם ומבקרים באתרים מסוימים.
  • גיוון במקורות התנועה לאתר- אחד הדברים החשובים בקידום אתרים ועסקים הוא גיוון. כאשר בונים קישורים ומטמיעים אותם באתרים שונים ניתן להוביל גולשים לאתר שלנו בדרכים מגוונות.

טיפים לבניית קישורים

בניית קישורים בתשלום היא אחד השירותים החשובים ביותר לקידום העסק. על מנת לעשות זאת נכון יש לקחת בחשבון מספר טיפים חשובים-

  1. אתרי לקוחות ושותפים – בניית קישורים בקלות יחסית מתאפשרת על ידי שיתופי פעולה עם לקוחות נאמנים או שותפים שאתם עובדים איתם תקופה. כך תוכלו להטמיע קישורים באתרים שלהם. דרך אחת לכך היא לשלוח להם תגי שותפות כמו לוגו או סמל גרפי המסמל שותפות הדדית וממנו להוציא קישור שיוביל לאתר שלכם. דרך נוספת היא לכתוב המלצות על המוצר או השירות שהם מספקים בתמורה לקישור וכדומה.
  2. מעורבות בקהילה המקומית – אחד הדברים שיכולים לעזור בבניית קישורים בדרך יעילה הוא לגלות מעורבות בקהילה המקומית. סעיף זה חשוב במיוחד לעסקים מקומיים שרוצים לקדם את העסק שלהם ולהגדיל את החשיפה שמקבלים. על מנת להגדיל את המעורבות ניתן להעניק חסות לאירועים מקומיים בעיר בה אתם עובדים לדוגמא. דרך נוספת היא להעניק סדנאות שקשורות לקהילה ועוד. על ידי גילוי מעורבות בקהילה המקומית אתם יכולים לבנות קישורים מאתרים של עסקים וארגונים שקשורים לקהילה המקומית אליה אתם משתייכים. לקישורים אלה יש ערך רב והם יכולים לעזור לכם למשוך לקוחות פוטנציאליים רבים.
  3. בלוג – כיום אחת הדרכים היעילות לקידום היא יצירת בלוג המתמחה במידע מסוים. לדוגמא, בלוג אוכל המתמחה במזונות ללא גלוטן. כאשר מפעילים בלוג באופן עקבי ומעלים אליו חומרים איכותיים וטרנדיים ניתן להרוויח קישורים מבלוגים אחרים. כאשר תעלו לבלוג חומרים מקוריים וטובים אתם למעשה יכולים ליצור תהודה ברשת ולהניב שיתופים רבים, הטמעת קישורים באתרים שונים ואף ברשתות החברתיות. כך אתם יכולים להגדיל את החשיפה שאתם מקבלים.
  4. גיוון –כאשר מקדמים אתרים ברשת חשוב מאוד לשמור על גיוון. כפי שציינו, בניית קישורים בתשלום מאפשרת גיוון במקורות התנועה לאתר. בנוסף, ניתן לגוון בסוגי הקישורים. קיימים סוגים רבים של קישורים נכנסים. לדוגמא ניתן לבחור בקישורים המגיעים מאנקור טקסט, קישורים מרשתות חברתיות, קישורים מאתרי ספריית ידע ועוד. גיוון של פרופיל הקישורים של האתר מאפשר לכם להפוך אותו לאיכותי יותר ולטבעי יותר. על ידי כך תוכלו להעלות את הדירוג שהאתר מקבל ממנועי החיפוש ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל.

 

התייעצו עם מומחי קידום!

כאשר רוצים לקדם עסקים באופן דיגיטלי חשוב מאוד להתייעץ עם מומחי קידום. רבים מבעלי העסקים לא מחזיקים בידע רב על קידום או שהידע שלהם בסיסי מאוד ולכן מומלץ להתייעץ עם מומחים לקידום אתרים. המומחים ידעו כיצד לבנות לכן פרופיל קישורים ראוי שיעזור לכם להעלות את הדירוג של האתר שלכם במנועי החיפוש ולהתעלות על המתחרים שלכם. פרופיל קישורים הוא פרופיל שנבנה במטרה לסמן במקומות רבים ברשת נקודות שיובילו את הגולשים לאתר שלכם. פרופיל קישורים איכותי יכלול הפניות ממאמרי אורח איכותיים מאתרים שקשורים לאתר שלכם. בנוסף, כאשר תעזרו במומחים לקידום אתרים הם יכללו את נושא אופטימיזצית הקישורים ויבנו אסטרטגיה לבניית קישורים שתניב פירות טובים.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

רכישת קישורים לאתרים
רכישת קישורים לאתרים

כשזה מגיע לקידום אתרים, קישורים נכנסים הם חלק חיוני מהמשוואה של כל תהליך SEO בסיסי או מתקדם יותר. בלעדיהם, האתר שלכם לא ידורג גבוה כמו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך